بانی‌مد

کفش راحتی سایز بزرگ مردانه

خرید کفش سایز بزرگ مردانه با کیفیت و با قیمت مناسب، دغدغه بسیاری از افرادی است که پاهای بزرگ پا دارند. دامنه سایزبندی کفش‌های زنانه و مردانه تقریباً در یک محدوده بازه از سایز 36 تا 40 برای مدل‌های زنانه و سایز 40 تا 44 برای مدل‌های مردانه است. کفش‌های رسمی یا روزمره با سایزهای بیشتر از این مقادیر در دسته کفش بزرگ پا قرار می‌گیرند.
افرادی که در طول روز ساعت‌های زیادی را راه می‌روند و از کفش خود استفاده می‌کنند بهتر است از کفش‌های راحتی و ورزشی استفاده کنند. این کفش‌ها براساس ارگونومی پا طراحی می‌شوند و بعد از ساعت‌ها استفاده خستگی ایجاد نمی‌کنند. مقاوم بودن در برابر سایش، ضدآب بودن و نحوه‌ بسته‌شدن بندهای کفش هم از مواردی است که هنگام خرید کفش باید به آن‌ها توجه کرد.

مهم‌ترین نکته در هنگام خرید کفش راحتی سایز بزرگ مردانه

کفش را سایز پای خود انتخاب کنید اگر کفش از پای شما بزرگ‌تر باشد در راه رفتن دچار مشکل خواهید شد و فشار بیشتری به پاها وارد می‌شود و اگر از سایز پای شما کوچک‌تر باشند باعث ایجاد زخم و تاول روی پا و همچنین تغییر شکل پا می‌شوند.
اگر اهل ورزش هستید، کفشی را انتخاب کنید که مناسب با آن ورزش طراحی شده باشد.
در اولین قدم زدن شما باید احساس راحتی در کفش داشته باشید. مطمئن شوید که حداقل نیم سایز در انتهای کفش جای آزاد دارید. چند قدم با کفش‌های خود راه بروید تا مطمئن شوید که راحت هستند.
یک کفش مناسب باید به اندازه کافی پهن و به اندازه کافی نرم باشدکه به پای شما نرساند.
توجه کنید که هنگام پوشیدن بتوانید تمام انگشتان پا را تکان دهید.
برای خرید آنلاین کفش مردانه می‌توانید از طریق مرکز خرید آنلاین بانی مد اقدام کرد. این مرکز خرید مجموعه‌‌ای از بهترین و جدیدترین کفش‌های مردانه برندهای ایرانی و خارجی را گردآوری کرده است.