برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

تینت لب مایع مریدا Merida حجم 7 میلی لیتر

دسته بندی: آرایش لب

3 قسطه با تارا، بدون کارمزد
size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 21 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.

فروشندگان این کالا

  • تینت لب مریدا: مدل Tint Citron
  • ویژگی ها : فرمول سبک، پوشش یکنواخت و فوق العاده، لایه نرم و لطیف ، ماندگاری 24 ساعته، قابل استفاده به عنوان سایه چشم، رژ گونه و بر روی رژ لب جامد، دوام عالی حتی در آب و هوای گرمسیریعدم نیاز به تجدید آرایش لب در طول روز رنگ های درخشان و در عین حال طبیعی عدم به جای ماندن رنگ لب روی لیوان، عدم پخش رنگ حین بوسه، جلوه طبیعی در مقایسه با رژ لب یا برق لب
  • توضیحات : تینت لب، یک محصول آرایشی خاص برای لب ها است که پایه ای ژله ای یا شبیه به آب دارد. ماندگاری بالای تینت لب، باعث می شود که از آن به عنوان یک محصول آرایشی حرفه ای یاد کنیم. عملکرد این محصول، چیزی میان برق لب و رژ لب است؛ به شکلی که بخشی از خواص هر یک را داشته و در عین حال به شکلی قابل توجه نسبت به هر دو، طبیعی تر به نظر می رسد. بافتی شبیه به آب دارد و لایه ای روی پوست لب اضافه نمی کند. رنگدانه های این محصول به پوست لب نفوذ می کند به طوری که با کشیدن دست روی لب، متوجه حضور لایه اضافی نخواهید شد.
  • کد محصول 6262741814115
  • حجم 7ml
  • شماره مجوز سازمان غذا و دارو 3553519479943326
  • مناسب برای بانوان
  • برند مریدا
  • کشور سازنده ایران

تینت لب مایع مریدا Merida حجم 7 میلی لیتر، محصولی با فرمولاسیون طبیعی است که ظاهر لب‌ها زیبا می‌کند. تینت لب خوب باید حالتی ژله‌ای یا شبیه به آب داشته باشد تا احساس سبک بودن را القا کند. بهترین مارک تینت لب مایع باید ماندگاری بالایی ارائه دهد و امکان تمدید دوباره را در طول روز کاهش دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های ضروری که باید در هنگام خرید تینت لب مایع مورد توجه قرار داد، ایجاد پوشش یکنواخت روی لب‌ها بدون پخش شدن است.

 

تینت لب مایع مریدا Merida حجم 7 میلی لیتر محصولی است که روی لب‌ها ظاهری نرم و لطیف ایجاد می‌کند. این محصول دوام بالایی در آب و هوای گرم دارد و باعث می‌شود انسجام خود را از دست ندهد. این تینت لب مایع رنگ‌های مختلف دارد، اما حتی در کمترین رنگ این محصول نیز رنگ دهی خوبی به لب‌ها می‌دهد.  بر خلاف رژ لب‌های سنگین‌تر یا براق کننده‌ها، خرید تینت لب مایع مریدا به شما ظاهری طبیعی‌تر و شفاف‌تر ارائه می‌دهد و رنگ طبیعی لب‌ها را با کمی رنگدانه تقویت می‌کند. 

 

قوام سیال تینت لب مایع مریدا امکان استفاده از نوک انگشت یا اپلیکاتور را برای اعمال روی لب ارائه می‌دهد. کیفیت این محصول در توانایی آن در ارائه ظاهری نرم و یکنواخت است که ظاهر لب‌ها را بدون احساس سنگینی یا آرایش غلیظ بهبود می‌بخشد. تینت لب مایع مریدا Merida حجم 7 میلی لیتر از ترکیبات آبرسان بهره می‌برد و تضمین می‌کند که لب‌ها در طول استفاده مرطوب می‌مانند. این محصول برای استفاده روزمره یا مهمانی عالی است و به شما در ایجاد یک آرایش سبک و ساده کمک زیاد می‌کند.

 

برای استفاده از تینت لب مایع مریدا ابتدا لب‌های خود را به آرامی لایه برداری کنید تا پوست خشک یا پوسته پوسته شده از بین برود. سپس با استفاده از اپلیکاتور یا نوک انگشت خود، مقدار کمی از تینت را به مرکز لب‌های خود بزنید. با یک لایه نازک شروع کنید و به تدریج شدت رنگ را به سطح دلخواه خود برسانید. سپس به آرامی اپلیکاتور را به تمامی نواحی لب خود بکشید. فقط توجه داشته باشید که بهترین تینت لب مایع را می‌توان به عنوان سایه چشم و رژگونه نیز استفاده کرد. همچنین قیمت تینت لب مایع را در زمان خرید بررسی کرده تا محصول مناسب نیازهای خود را تهیه کنید.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد