برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

روغن مراقبت از ناخن و گوشت ناخن گلدن رز Golden Rose مدل Beauty Oil حجم 11 میلی لیتر

دسته بندی: تقویت کننده ناخن

3 قسطه با تارا، بدون کارمزد
size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

فروشندگان این کالا

  • روغن مراقبت از ناخن و گوشت ناخن گلدن رز: مدل Beauty Oil
  • حاوی: تخمه آفتاب گردان، هسته انگور، گیاه آووکادو، روغن آووکادو و زیتون، عصاره بادام درختی و ویتامین E
  • ویژگی ها: تقویت کننده، مراقبت کننده از ناخن و گوشت اطراف ناخن، ترمیم کننده ناخن، مناسب برای ناخن های شکننده و آسیب دیده
  • توضیحات محصول: لاک تقویت کننده ناخن گلدن رز Beauty Oil یک مراقبت کننده ناخن و گوشت اطراف ناخن است که خاصیت ترمیم کنندگی قوی داشته و سریع جذب می شود. این محصول باعث ترمیم ناخن ها و کوتیکول ها می شود. این لاک تقویت کننده از صفحات ناخن محافظت کرده و ظاهری نرم یکدست به کوتیکول های ناخن می بخشد. روغن Beauty Oil گلدن رز، به سرعت جذب شده و باعث چرب شدن یا چسبناک شدن ناخن نمی شود.
  • نحوه استفاده: یک قطره از روغن ناخن گلدن رز را هنگامی که ناخن  کاملا تمیز است (عاری از هرگونه لاک و مواد آرایشی دیگر است) بر روی ناخن ریخته و تا اطمینان از جذب کامل آن بر روی ناخن، به ماساژ انگشتانتان ادامه دهید.
  • کد محصول GR-8691190070151
  • حجم 11ml
  • مناسب برای بانوان و آقایان
  • برند Golden Rose
  • کشور سازنده ایران

روغن مراقبت از ناخن و گوشت ناخن گلدن رز Golden Rose مدل Beauty Oil حجم 11 میلی لیتر، برای سلامت ناخن‌ها گزینه‌ای مناسب است. ناخن‌ها نقش بسیار مهمی در زیبایی دستان شما دارد. بنابراین نگهداری و مراقبت از ناخن بسیار مهم است. روغن مراقبت از ناخن یکی از مواد آرایشی و بهداشتی است که می‌تواند به تقویت و زیبایی ناخن دست کمک کند. در زمان خرید روغن برای مراقبت از ناخن باید به چند نکته بسیار مهم توجه کنید.

بهتر است که روغن مراقبت از ناخن چندکاره باشد. به این معنی که علاوه بر ناخن، گوشت اطراف ناخن را نیز تقویت کند. علاوه بر این‌ بهتر است که از چند طریق به تقویت ناخن کمک کند و نه تنها برای ناخن‌های شکننده و آسیب‌دیده مناسب باشد، بلکه رشد و سلامت آن را نیز تضمین کند. در انتخاب روغن مراقبت از ناخن باید مطمئن شوید که محصول انتخابی شما حتما از مواد مغذی طبیعی ساخته شده باشد و موجب چسبناک شدن ناخن نشد. همچنین بهتر است که جذب سریعی داشته باشد تا حس بدی روی دست ایجاد نکند.

روغن مراقبت از ناخن و گوشت ناخن گلدن رز یک محصول چندکاره برای تقویت ناخن و کمک به زیبایی آن است. این روغن تقویت ناخن از مواد طبیعی زیادی مانند تخمه آفتاب گردان، هسته انگور، آووکادو، زیتون، عصاره بادام درختی و ویتامین E تشکیل شده‌است. همچنین این محصول مراقبتی گلدن رز برای ناخن چند منظوره تولید شده‌است. به این معنی که خاصیت تقویت کنندگی، مراقبتی، ترمیم‌کنندگی و افزایش رشد را به طور همزمان دارد.

روغن تقویت ناخن گلدن رز مدل Beauty Oil، نه تنها خاصیت تقویت‌کنندگی برای ناخن دارد، بلکه کوتیکول‌های ناخن و اطراف ناخن را نیز تقویت می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته این روغن تقویتی خاصیت جذب سریع آن است. خاصیت تقویت‌کنندگی این روغن به ناخن ظاهری نرم و یکدست می‌دهد. همچنین روغن تقویت ناخن گلدن رز، به سرعت جذب می‌شود و حالتی چسبناک روی پوست باقی نمی‌گذارد.

برای استفاد درست از روغن تقویت ناخن گلدن رز، دست خود را بشویید و به دقت خشک کنید. سپس چند قطره از محلول را روی ناخن ریخته و ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد