برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

دستمال مرطوب پاک کننده آرایش گلدن رز Golden Rose بسته 20 عددی

دسته بندی: پاک کننده آرایش صورت

3 قسطه با تارا، بدون کارمزد
size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

gift
1% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • دستمال مرطوب گلدن رز: مناسب جهت پاکسازی آرایش صورت و چشم
  • حاوی : ویتامین E  B5 و رایحه گل نیلوفر آبی
  • فاقد: الکل و پارابن
  • ویژگی ها : دستمال پاک کننده آرایش گلدن رز، محصولی ویژه برای پاک کردن آرایش چشم و صورت است و در عین حال پوست را مرطوب و لطیف می کند، این محصول فاقد الکل بوده و بدون ایجاد حس خشکی پوست را شاداب می کند.
  • کد محصول GR-8691190965920
  • مناسب برای بانوان
  • برند Golden Rose
  • کشور سازنده ایران
  • سازگار با پوست انواع پوست

دستمال مرطوب پاک‌کننده آرایش گلدن رز Golden Rose بسته 20 عددی، یکی از پاک‌کننده‌های آرایش برند گلدن رز است که جهت پاکسازی آرایش چشم و صورت مناسب بوده و در بسته بندی 20 عددی برای تمامی انواع پوست ساخته و ارائه می‌شود. دستمال مرطوب پاک‌کننده بایستی برای تمیز کردن سریع و راحت آرایش صورت، بدون نیاز به هیچگونه آب و صابونی در هر مکانی قابل استفاده باشد.

حتی لازم است پا را فراتر از پاک‌کردن آرایش بگذارد و بتواند جای خود را در روتین‌های مراقبت از پوست بانوانی که شبانه روزی به پوست‌شان اهمیت می‌دهند، پیدا کند. بعضی از دستمال‌های پاک‌کننده برای پاکسازی، آبرسانی و تغذیه پوست فاقد هرگونه الکل و پارابن طراحی شده‌اند و فوایدی مثل لایه‌برداری، مرطوب‌کنندگی و خواص ضد پیری زودرس را ارائه می‌دهند. 

دستمال مرطوب پاک‌کننده آرایش گلدن رز حاوی ویتامین E و B5 و همینطور رایحه گل نیلوفر آبی بدون پارابن و الکل است که علاوه بر پاک‌کردن آرایش چشم و صورت، پوست را بدون ایجاد حس خشکی مرطوب، شاداب و درخشان می‌کند.

ویتامین E موجود در این دستمال مرطوب پاک‌کننده آرایش به رهایی از شر آلودگی‌ها از منافذ مسدود شده پوست کمک می‌کند. همچنین با دارا بودن خاصیت نرم‌کنندگی قوی می‌تواند به عمق پوست نفوذ کند و رطوبت ماندگاری را به آن هدیه دهد. 

همچنین ویتامین E ماده‌ای مغذی و محلول در چربی با خواص ضدالتهابی است که به حمایت از سیستم ایمنی، عملکرد سلولی و سلامت پوست کمک می‌کند. علاوه براین می‌تواند در کاهش آسیب اشعه ماوراء بنفش به پوست هم مفید باشد.

ویتامین B5 که غالباً در سرم‌ها، مرطوب‌کننده‌ها و محصولات مراقبت از مو به شکل الکل یافت می‌شود، در این دستمال مرطوب پاک‌کننده آرایش هم نقش پررنگی دارد و به جذب و حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند. همچنین محافظت و بهبود روند طبیعی ترمیم پوست را هم افزایش می‌دهد.

ویتامین B5 محلول در آب است که ماده‌ای مغذی و ضروری برای حفظ سلامتی به شمار می‌رود. علاوه براین در داخل پوست به عنوان یک آبرسان، شفابخش، محافظ و جوان‌کننده عمل و با تشکیل چربی های سالم در سلولهای پوست به انعطاف‌پذیری و استحکام آنها کمک می‌کند.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد