برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

خط چشم مویی گلدن رز Golden Rose مدل Volume

دسته بندی: خط چشم

size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

gift
1% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • خط چشم مویی گلدن رز: مدل Volume Black Eyeliner
  • ویژگی ها: رنگ عمیق و پر رنگ، دارای اپلیکاتور مویی نازک، کاربرد آسان، خشک شدن بسیار سریع، کیفیت بالا
  • توضیحات محصول: خط چشم مویی والیوم گلدن رز خط چشمی مایع، با کیفیت و دارای اپلیکاتوری مویی و نازک است که برای کشیدن خط چشم پر رنگ و باریک مناسب است. این محصول رنگی عمیق و پررنگ و پیگمنتی قوی دارد، جلوه ای مشکی به چشم ها می دهد و بسیار سریع خشک می شود.
  • نحوه استفاده: خط چشم را پشت پلک از قسمت داخلی به قسمت بیرونی بکشید. برای پر رنگ تر شدن این کار را تکرار کنید. بعد از استفاده درب آن را ببندید تا خشک نشود.
  • کد محصول GR-8691190198329
  • حجم 6.5ml
  • ضد آب خیر
  • برند Golden Rose
  • کشور سازنده ایران
  • سازگار با پوست انواع پوست

خط چشم مویی گلدن رز Golden Rose مدل Volume، نوعی خط چشم محبوب با برس مویی شکل است که برای کشیدن انواع خط چشم‌های ظریف و ضخیم، کاربرد دارد. اگر اهل کشیدن مدل‌های خط چشم با طرح‌های پیچیده و ظریف هستید، خط چشم مویی گلدن رز با داشتن یک برس مویی نازک و کوچک به شما کمک می‌کند که ظریف‌ترین خطوط را پشت چشم‌تان بکشید و آرایشی زیبا و متفاوت داشته باشید.

خط چشم مویی باکیفیت ویژگی‌های خاصی مانند برخوردار بودن از رنگ‌‌دانه‌های قوی، قابلیت استفاده آسان، داشتن مجوز اداره بهداشت، مشخص بودن تاریخ مصرف و انقضا، تولید توسط برندی معتبر، پاک شدن راحت، فرچه‌ای نرم و منعطف، لغزش راحت روی پلک، ضد آب بودن، قیمت مناسب، قابلیت خشک شدن سریع و .... دارد.

خط چشم مدل مویی گلدن رز، حاوی جوهر مشکی غلیظ و کاملا پررنگی است که جلوه متفاوتی‌ به خط چشم میکاپ شما هدیه می‌دهد، این محصول از ثبات و دوام بسیار خوبی برخوردار است و بعد از استفاده تا ساعت‌های طولانی به هیچ عنوان روی پوست حرکت نمی‌کند اما در صورتی که بخواهید آن را پاک کنید به کمک یک پاک کننده آرایش ساده به راحتی محو می‌شود و موجب ایجاد آلودگی و حساسیت روی پوست شما نمی‌شود. فرچه خط چشم گلدن رز مدل مویی، از اپلیکاتوری مویی و نازک تشکیل شده است و می‌توانید به کمک آن، به راحتی ظریف‌ترین مدل‌های خط چشم را طراحی کنید و لذت ببرید.

خط چشم مدل Volume گلدن رز، در بسته بندی کاملا مناسب و خوش دستی طراحی شده است و شما می‌توانید به راحتی آن را در دست بگیرید و مدل خط چشم محبوب‌تان را بکشید. به دلیل اینکه خط چشم مویی مارک گلدن رز، کاملا ظریف و کوچک است، قابلیت جای گرفتن در کوچک‌ترین کیف‌های لوازم آرایشی را نیز دارد و شما می‌توانید آن را برای تمدید آرایش‌، همراه خودتان بیرون ببرید. 

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد