برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

صابون گلیسیرینه فیروز Firooz وزن 100 گرم

دسته بندی: صابون شست و شوی صورت و بدن

تخفیف بیشتر در گردونه بانی شانس
size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 4 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
4% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • حاوی: گلیسیرین و روغن کرچک
  • ویژگی ها: حاوی گلیسیرین با خاصیت حفظ رطوبت و نرم کنندگی فوق العاده و جلوگیری از پوسته شدن پوست بدن، حاوی روغن نارگیل برای نرمی پوست، حاوی روغن کرچک برای جلوگیری از خشکی پوست، مناسب برای پوست لطیف کودکان، مناسب برای بزرگسالان با پوست های حساس و خشک
  • توضیحات محصول: صابون گلیسرینه شوینده ملایمی است که در فرآیند تولید آن به جای اسیدهای چرب با قدرت پاک کنندگی زیاد از اسیدهای چرب ملایم مانند روغن نارگیل استفاده می شود که هم خاصیت کف کنندگی بالایی دارند و هم به نرمی و لطافت پوست کمک می کنند.
  • کد محصول 7105018
  • حجم 100g
  • شماره مجوز سازمان غذا و دارو 21/ظ/1171
  • مناسب برای تمام سنین
  • برند فیروز
  • کشور سازنده ایران
  • سازگار با پوست خشک و حساس

صابون گلیسیرینه فیروز Firooz وزن 100 گرم

گلیسیرین از گذشته برای رطوبت‌رسانی به پوست مورد استفاده قرار می‌گرفت. یادم است مادربزرگم هر موقع درباره خشکی پوست دست‌هایش شکایت می‌کرد سفارش می‌داد تا هنگام رفتن به خانه‌اش گلیسیرین بخرم. بعد از تحویل گرفتن آن از من چند قطره آبلیمو اضافه می‌کرد تا بوی بهتری داشته باشد و شروع می‌کرد به ماساژ دادن دست‌هایش با گلیسیرین. ویژگی رطوبت‌رسانی و نرم کنندگی فوق‌العاده گلیسیرین سبب شده تا در محصولات پوستی مورد استفاده قرار بگیرد. صابون گلیسیرینه فیروز Firooz وزن 100 گرم حاوی گلیسیرین و روغن کرچک است تا با حفظ رطوبت و نرم کنندگی فوق‌العاده از پوسته پوسته شدن بدن جلوگیری کند. همچنین استفاده از روغن نارگیل به نرمی بیشتر پوست با این محصول کمک می‌کند تا در کنار روغن کرچک از خشکی آن جلوگیری کند. اگر پوست لطیفی دارید مهم نیست در چه رده سنی قرار دارید؛ زیرا کودکان تا بزرگسالان می‌توانند از این محصول برای شستشوی خود استفاده کنند. صابون گلیسیرینه فیروز Firooz وزن 100 گرم شوینده ملایمی است که به جای استفاده از اسید‌های چرب با قدرت پاک کنندگی زیاد در تولید آن از اسید‌های چرب ملایم و طبیعی استفاده شده تا هم خاصیت جذب کنندگی مناسب داشته باشد و به نرمی و لطافت پوست شما کمک کند.

خاطراتی از کودکی که همواره با ما هستند!

اگر متولد دهه هفتادیا شصتیا هستید بدون شک محصولات فیروز بار‌ها برای شستشو پوست یا موهای‌تان به کار برده شده است. همچنین در حال حاضر این برند به واسطه کیفیت و مرغوبیت بالای محصولات خود می‌تواند بهترین انتخاب برای مادران کودکان و بزرگسالان تبدیل شود تا بتوانند از شر مشکلات پوستی ر‌ها شوند. برند فیروز سعی می‌کند تا محصولات خود را با تنوع بالا و قیمت مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار دهد و به این ترتیب بتواند رضایت بالا را در کارنامه خود به ثبت برساند. شما می‌توانید محصولات مختلف مانند شامپو و اسپری مو صابون پودر لباسشویی و … را از این برند سفارش دهید. یکی دیگر از موارد مهم در فیروز که سبب شده محبوبیت بالایی در بین مردم به دست آورد اشتغالزایی برای معلولان است تا محیط کار راحت و روزی مناسبی را برای آن‌ها فراهم کند.

پیشنهاد بانی مد

بار‌ها برای همه ما اتفاق افتاده است که به خاطر استرس یا خشکی هوا پوستمان دچار ظاهر پوسته پوسته شده است البته این موضوع می‌تواند به خاطر استفاده از محصولات نامناسب برای شستشو و مراقبت هم باشد. اما مطمئن باشید استفاده از یک محصول برای شستشو که دارای ترکیبات بی‌نظیر و طبیعی است، از پوست شما در برابر این شرایط محافظت می‌کند. پس فرصت خرید صابون گلیسیرینه فیروز Firooz وزن 100 گرم را از دست ندهید.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد