برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

دکمه سردست مردانه ورساچه جینز Versace Jeans کد vdm002

دسته بندی: دکمه سردست

size giude + 5 تا %10 تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

gift
4% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • کد محصول VER-VDM002
  • جنس استیل
  • قطر 2 سانتی‌متر
  • نگین ندارد
  • مناسب برای آقایان
  • سایر توضیحات از قرار دادن زیورآلات در معرض مواد شیمیایی اسیدی مانند اسپری و ادکلن حاوی الکل، رنگ‌ها و رطوبت خودداری کنید.
  • برند ورساچه جینز
  • کشور سازنده ایران

دکمه سردست مردانه ورساچه جینز Versace Jeans کد vdm002

جزئیات در خلق یک استایل شیک اهمیت زیادی دارند و استفاده از همین اکسسوری‌های جزئی است که باعث تمایز سبک پوششی شما نسبت به افراد دیگر می‌شود. دکمه سردست مردانه ورساچه جینز Versace Jeans کد vdm002 یک اکسسوری مهم در پیراهن است که سبب جلای بیشتر استایل می‌شود. این دکمه سردست در ابعاد 16.16 سانتی‌متری مربع از جنس استیل تولید شده است. همچنین، این دکمه با طرح ساده و شیک خود قابلیت ست کردن بالایی با انواع پیراهن‌ها را نیز دارد. در نهایت، به یاد داشته باشید که این اکسسوری جذاب را در معرض مواد شیمیایی مانند اسپری و ادکلن قرار ندهید.

ورساچه جینز به همه جزئیات فکر می کند!

جوانان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند، بنابراین نظر و سلیقه آن‌ها اهمیت به سزایی دارد. از این رو، برند ورساچه جینز با هدف تولید پوشاک زنانه، مردانه و انواع اکسسوری‌های جذاب براساس سلیقه جوان امروزی وارد بازار رقابت شد. این برند داخلی در تلاش است تا براساس طراحی‌های روز جهان به تولید محصولات خود بپردازد و همواره نگاه جوانان ایرانی را جلب نماید. تا به اکنون ورساچه جینز توانسته این مسیر را با موفقیت سپری کند و در آینده نزدیک قطعاً از این برند بی‌نظیر بیشتر خواهید شنید.

پیشنهاد بانی مد

اگر می‌خواهید یک استایل متفاوت و خاص نسبت به دیگران داشته باشید، دکمه سردست مردانه ورساچه جینز Versace Jeans کد vdm002 را از دست ندهید. دو رنگ نقره‌ای مشکی و نقره‌ای برای ست کردن انواع پیراهن‌ها با رنگ‌های مختلف یک انتخاب ساده و جذاب هستند.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد