برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

تونر پاک کننده ملایم آرایش صورت کاسمکولوژی Cosmecology حجم 200 میلی لیتر

دسته بندی: پاک کننده آرایش صورت

3 قسطه با تارا، بدون کارمزد
size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 11 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
2% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • حاوی: عصاره رز و هاماملیس
  • ویژگی ها: کنترل کننده چربی پوست، تنظیم کننده pH پوست، پاک کننده آلودگی های پوست، مرطوب کننده، مناسب برای پوست صورت و گردن
  • توضیحات محصول: تونر پاک کننده کاسمکولوژی مناسب پوست معمولی و چرب بوده و باعث ایجاد جوش و آکنه پوستی نمی شود. ترکیبات گیاهی موجود در تونر کاسمکولوژی به حفظ ph پوست کمک کرده و از اسیدی شدن پوست جلوگیری می کند. این محصول یک آبرسان قوی بوده و باعث مرطوب شدن پوست و به جلوگیری از خشک شدن پوست کمک می کند.همچنین ضد التهاب است و باعث بروز حساسیت های پوستی مانند خارش، تورم و قرمزی پوست نمی شود، پوست را التیام داده و تسکین می بخشد.
  • نحوه استفاده: بعد از شستشوی صورت خود با شوینده (از قبیل: فوم، ژل، شیرپاک کن و ...)، پد پاک کننده آرایش یا پد های سکه ای را به مقداری از تونر آغشته کرده و به آرامی بر روی پوست صورت و گردن بکشید تا هرگونه آلودگی از صورت و پوست شما پاک شود و در نهایت پوست لطیف و نرم و تمیز به جای بماند.
  • نوع محفظه: بطری
  • کد محصول 40103010500082
  • نوع مایع
  • حجم 200 میلی‌لیتر
  • شماره مجوز سازمان غذا و دارو 2189/ظ/38
  • برند کاسمکولوژی
  • سازگار با پوست چرب
معرفی تونر پاک کننده ملایم آرایش صورت کاسمکولوژی Cosmecology حجم 200  میلی‌لیتر

تونر صورت کاسمکولوژی Cosmecology با حجم 200 میلی‌لیتر مناسب پوست نرمال و چرب است. این تونر ملایم با پاکسازی عمیقی که دارد موجب شفافیت و روشنایی هر چه تمام‌تر پوست صورت شما می‌شود.

بین محصولات آرایشی و بهداشتی، تونر صورت اهمیت بالایی داشته و دلیل آن کاملاً مشخص است. تونر صورت نقش موثری در حفظ تعادل پوست دارد. به آن معنا که ph پوست را تنظیم میکند و آلودگی‌ها را از روی آن نابود می‌سازد. این محصول علاوه‌بر اینکه مرطوب‌کننده و آبرسان است، از صورت شما نیز در مقابل خشکی محافظت می‌کند. بنابراین برای هر بانویی که به پوست خود اهمیت می‌دهد واجب است همواره یک تونر صورت در محصولات بهداشتی خود داشته باشد.

تونر صورت کاسمکولوژی ضد التهاب و ضد باکتری و مناسب پوست‌هایی با درجه حساسیت بالا است. همچنین این محصول برای پوست‌های ملتهب و مستعد جوش بسیار انتخاب مناسبی است چرا که به مرور زمان آن‌ها را بهبود می‌بخشد. تونر صورت کاسمکولوژی منافذ صورت را به طور کامل پاکسازی و پوست را ترمیم می‌کند. تونر صورت بعد از شوینده‌های پوستی استفاده می‌شود. برای این کار بهتر است که یک پد آرایش پاک‌کن سکه‌ای را به مقدار مناسبی از تونر آغشته و بعد از آن صورت را به آرامی با تونر صورت کاسمکولوژی تمیز کنید. سپس از آبرسان و بعد مرطوب‌کننده استفاده کنید تا پوست صورت خود را به طور کامل هیدراته سازید. تونر صورت کاسمکولوژی بهترین تونر صورت است به دلیل آنکه این محصول برای شما پوستی درخشان‌تر از یک روز برفی می‌سازد. 

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد