برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

پنکک این لی Inlay وزن 9 میلی گرم

دسته بندی: پنکک

3 قسطه با تارا، بدون کارمزد
size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 36 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
1% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • SPF: ندارد
  • فاقد: چربی
  • ویژگی ها: ایجاد پوششی مناسب با ساختاری نرم و سبک، دارای جلوه ای مات و طبیعی، مناسب برای صاف و یکدست نمودن پوست، با ماندگاری طولانی
  • توضیحات محصول: پنکک این لی به راحتی بر روی پوست پخش می شود و با قابلیت پوشانندگی مناسب پوستی صاف و یک دست را ایجاد می نمایند. پنکیک این لی دارای جلوه ای مات و طبیعی است و حالت پوسته پوسته شدن و یا ماسیدگی بر روی پوست ایجاد نمی کند.
  • نحوه استفاده: برای استفاده از پودر می توانید از براش یا پد استفاده کنید. از وسط صورت شروع کنید و به سمت کناره ها به طور یکدست یک لایه پودر بزنید. به تدریج به لایه های پودری بیافزایید تا پوستتان صاف و یکدست شود. اگر به دنبال یک پوشش سبک هستید از یک پد یا برس خشک برای پخش پودر روی صورت استفاده کنید.
  • کد محصول IN-6260374026585
  • شماره مجوز سازمان غذا و دارو 56/17204
  • وزن 9 گرم
  • مناسب برای بانوان
  • برند این لی
  • سازگار با پوست انواع پوست
  • جلوه رنگ مات

پنکیک این‌ لی Inlay وزن 9 میلی گرم از جمله وسایل آرایشی پرطرفدار است که جهت پوشانندگی پوست و عیب و ایرادهای احتمالی و گاهی به عنوان پودر فیکس استفاده می‌شود. ممکن است بعضی افراد از  سنگینی کرم پودر خوششان نیاید. در چنین شرایطی خرید پودر پنکیک باکیفیت انتخابی عاقلانه به نظر می‌رسد. به علاوه در صورتی که دارای پوست چرب هستید، احتمالا یکی از دغدغه‌های‌تان این است که بعد از اتمام آرایش جلوه ماتی داشته باشد و روی پوست ماسیده نشود. در این صورت، استفاده از پنکیک آرایشی انتخاب هوشمندانه‌ای به نظر می‌رسد.

همچنین پنکیک مناسب پودر چرب باید از ترکیباتی بهره ببرد که موجب بروز آکنه نشوند و به سلامت پوست لطمه وارد نکنند. به همین دلیل بهتر است محصولاتی را در نظر بگیرید که از ترکیبات سالم و ضد التهاب ساخته شده باشند.

پودر پنکیک این‌لی شماره 30 با داشتن تنوع رنگی متناسب با تناژهای متفاوت پوستی و استفاده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت، جایگاه خود را در بین دیگر برندهای ایرانی لوازم آرایشی ثابت کرده است. فرمولاسیون استفاده شده در تولید پودر پنکیک این‌لی، مناسب برای انواع پوست خشک و چرب، جلوه نهایی مات و یکدستی را به پوستتان هدیه می‌دهد. البته برای داشتن چنین تجربه‌ای از آرایش روزانه باید به شیوه استفاده از این محصول آرایشی دقت کنید. به این ترتیب که اگر پوست چربی دارید، ترجیحا برس یا ابر آرایشی‌تان را خشک نگه‌دارید. 

بنابراین پودر پنکیک این‌لی با هر جنس پوستی سازگاری خواهد داشت، روی پوستتان نمی‌ماسد و پوسته پوسته هم نمی‌شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول "فاقد چربی" (oil-free) بودن آن است. به این معنا که اگر پوست چربی دارید، استفاده از این محصول باعث به وجود آمدن جوش‌های زیر پوستی یا جوش‌های سر سفید نمی‌شوند. همچنین به دلیل داشتن این ویژگی، پنکیک این‌ لی روی پوست شما جلوه نهایی ماتی خواهد داشت و یکدست باقی می‌ماند.

ناگفته نماند که حجم 18 میلی گرم نسبت به قیمت پنکیک این لی، آن را به یک پودر پنکیک اقتصادی و در عین حال باکیفیت تبدیل می‌کند.

درباره برند این‌‌لی

این‌لی به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت بزرگِ "طبیعت زنده" فعالیت می‌کند. این شرکت با داشتن تجربه موفق برند سینره، در سال 1376 دست به تاسیس برند جدید و تخصصی لوازم آرایشی و زیبایی این‌لی زد. تا به امروز این‌لی توانسته است رضایت حداکثری مشتریان خود را کسب کند.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد