برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

دوربین شکاری اسباب بازی کی تویز kitoys مدل DORBIN

دسته بندی: تجهیزات اسباب بازی جنگی

3 قسطه با تارا، بدون کارمزد
size giude + 5 تا %10 تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

فروشندگان این کالا

  • نمونه واقعی : دارد
  • مناسب برای : برای کودکان بالای 3 سال
  • ویژگی ها: قابلیت تنظیم فاصله بین دو لنز با توجه به فاصله چشم کودکان، دارای بند آویز جهت حمل و نگهداری آسان
  • کد محصول AM-ZD-DORBIN
  • جنس پلاستیک
  • ابعاد 12x13x5 cm
  • مناسب برای کودکان
  • برند کی تویز
  • کشور سازنده محصول ایران

دوربین شکاری اسباب بازی کی تویز kitoys مدل DORBIN

تا به حال به بازی کردن بچه‌ها دقت کرده‌اید؟ به لذت و هیجانی که هنگام بازی با اسباب بازی دارند چطور؟ یکی از لذت‌بخش‌ترین اسباب بازی‌های کودکانه به خصوص برای پسرها، دوربین شکاری است. وسیله‌های جنگی مثل انواع و اقسام تفنگ، تانک، سرباز و دوربین، جزو اسباب بازی‌های هیجان انگیز برای بچه‌ها هستند.  از این رو دوربین شکاری اسباب بازی کی تویز kitoys مدل DORBIN، یک انتخاب عالی برای بچه‌هایی است که به اسباب بازی‌های جنگی علاقه‌مند هستند. این دوربین که از پلاستیک تولید شده، برای بازی کودکان بالای 3 سال در نظر گرفته شده است. بند آویز روی دوربین، برای حمل و نقل راحت‌تر برای بچه‌ها نصب شده، ضمن اینکه فاصله بین دو لنز با توجه به فاصله چشم کودک شما تنظیم می شود.

دنیای شاد کودکان با کی تویز!

 دنیای اصلی کودکان را بازی‌ها و اسباب بازی‌ها تشکیل می‌دهند، برای همین اگر می‌خواهید فرزندانی موفق در آینده داشته باشید، دنیای کودکانه آن را با انواع و اقسام اسباب بازی پر کنید. بر همین اساس، فروشگاه اسباب بازی کی تویز با ارائه بهترین، متنوع‌ترین و باکیفیت‌ترین اسباب بازی‌ها در سال 1393 شروع به کار کرد. این مجموعه تمام تلاش خود را می‌کند تا به روز‌ترین اسباب بازی‌های جهان را تولید و ارائه کند که دنیای شادتر و رنگارنگ‌تری برای فرزندان ایران بسازد.

پیشنهاد بانی مد

اگر می‌خواهید به فرزند خود اسباب بازی شگفت انگیز و متفاوت هدیه دهید، از دوربین شکاری اسباب بازی کی تویز kitoys مدل DORBIN غافل نشوید. آبی، سبز و قرمز این دوربین، از رنگ‌های شاد و پرطرفدار است که تمام بچه‌ها را به ذوق می‌آورد. این دوربین با قیمت مناسب یک انتخاب ایده آل برای بچه‌هایی است که به دنبال هیجان و شور و شوق فراوان هستند.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد