برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

ریمل بلند کننده مژه گلدن رز Golden Rose مدل Mega Lashes حجم 12 میلی لیتر

دسته بندی: ریمل

3 قسطه با تارا، بدون کارمزد
size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

gift
1% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • ریمل بلندکننده مژه گلدن رز: مدل Mega Lashes
  • ویژگی ها: دارای یک برس سیلیکونی انعطاف پذیر و دو طرفه، بلند کننده و حجم دهنده مژه ها، بدون ایجاد حساسیت، لیفت کننده و برجسته کننده مژه ها، فوق العاده مشکی، مورد تائید متخصصان چشم پزشکی، دارای فرمولاسیون گیاهی و وگان
  • توضیحات محصول: ریمل Mega Lashes گلدن رز، با برس پلاستیکی و دو مرحله ای تمامی مژه های شما را پوشش می دهد و آن ها را حجیم می کند. این ریمل مژه ها را کاملا جدا می کند و از چسبندگی آن ها به یکدیگر جلوگیری می کند. قسمت صاف برس در مرحله اول به شما این امکان را می دهد که مواد را روی تارهای مژه زده و مژه ها را لیفت کنید. طرف دوم برس نیز مژه ها را یک به یک جدا کرده و آن ها را حجیم و بلندتر می کند.
  • نحوه استفاده: ابتدا قسمت صاف برس ریمل بلندکننده مژه گلدن رز را روی مژه ها بکشید تا مژه ها پر و حجیم شوند. سپس طرف دیگر برس را از ریشه به سمت نوک مژه ها حرکت دهید.
  • کد محصول GR-8691190440893
  • کاربرد حجم ‌دهنده
  • حجم 12ml
  • ضد آب خیر
  • برند Golden Rose
  • کشور سازنده ایران
  • سازگار با پوست انواع پوست
  • پارابن ندارد

ریمل بلند کننده مژه گلدن رز Golden Rose مدل Mega Lashes حجم 12 میلی لیتر لیفت کننده و برجسته کننده مژه‌ها است. بهترین ریمل بلند کننده باید قدرت بالایی در لیفت کردن مژه داشته باشد. از طرفی، ریمل حجم دهنده خوب باید در عین حال که به بلند کردن مژه کمک می‌کند، باعث چسبیدن مژه‌ها نشود. همچنین بهترین ریمل حجم دهنده و بلند کننده خارجی باید مورد تایید متخصصان چشم پزشکی و از فرمولاسیون گیاهی ساخته شده باشد.

ریمل بلند کننده مژه گلدن رز Golden Rose مدل Mega Lashes محصولی عالی برای دستیابی به مژه‌های خیره کننده و بلند بدون نیاز به اکستنشن است. این ریمل به طور ویژه فرموله شده است تا اثر بلند کنندگی آنی را به مژه‌های شما ارائه دهد تا در تمام طول روز ماندگار بماند. ریمل بلند کننده گلدن رز فقط به چند بار کشیدن نیاز دارد و به این ترتیب با مژه‌های افتاده خداحافظی کنید و به چشم‌های خود زرق و برق و زیبایی بدهید.

ریمل بلند کننده مژه گلدن رز مدل Mega Lashes هر مژه را از ریشه تا نوک می‌پوشاند و سلامت مژه ها را تضمین می‌کند. این محصول از فرمولاسیون گیاهی و وگان تولید شده است و هیچ گونه حساسیت برای مژه‌ها ایجاد نمی‌کند. این ریمل حجم دهنده مژه یک برس سیلیکونی انعطاف پذیر و دو طرفه دارد. قسمت صاف برس به شما این امکان را می‌دهد که مواد را روی تارهای مژه زده و مژه‌ها را لیفت کنید. طرف دوم برس نیز مژه‌ها را یک به یک جدا کرده و آنها را حجیم و بلندتر می‌کند.

چه ظاهر طبیعی را ترجیح دهید و چه مژه‌های پر و برجسته می‌خواهید، ریمل بلند کننده مژه گلدن رز Golden Rose مدل Mega Lashes حجم 12 میلی لیتر نتایج خیره کننده ای را ارائه می‌دهد. فقط کافیست قسمت صاف برس ریمل ز را روی مژه‌ها بکشید تا مژه‌ها پر و حجیم شوند. سپس طرف دیگر برس را از ریشه به سمت نوک مژه‌ها حرکت دهید تا ظاهر تمیز به خود بگیرند. همچنین در زمان خرید به قیمت ریمل بلند کننده گلدن رز توجه داشته باشید.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد