برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

اسپری رطوبت رسان و تثبیت کننده آرایش ژنوبایوتیک Geno Biotic حجم 100 میلی لیتر

دسته بندی: پرایمر

3 قسطه با تارا، بدون کارمزد
size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 33 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
2% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • اسپری رطوبت رسان و تثبیت کننده آرایش ژنوبایوتیک: مدل MIST & FIX
  • حاوی: عصاره خیار، عصاره چای سبز، عصاره بابونه
  • ویژگی ها: سرشاز از مواد مغذی به منظور ایجاد حس طراوت، فیکس کننده قوی آرایش با حفظ رطوبت پوست، مرطوب و شاداب نگهداشتن پوست، رطوبت رسان و تثبیت کننده آرایش، زیرساز مناسب قبل از آرایش، احیای مجدد پوست
  • توضیحات محصول: فیکساتور آرایش ژنوبایوتیک محصول مهم و تاثیرگذاری است که کمک می کند آرایش شما  درست مثل همان ساعت اول، دست نخورده و ثابت باقی بماند. وجود عصاره خیار در این اسپری باعث ایجاد خاصیت رطوبت رسانی شده است که رطوبت پوست را حفظ کرده و آن را شاداب و مرطوب نگه می دارد. وجود عصاره چای سبز نیز به این اسپری خاصیت آنتی اکسیدانی بخشیده که پوست را دوباره احیا می کند و در انتها عصاره بابونه که خاصیت التیام بخشی داشته و التهابات پوستی را رفع می کند.
  • نحوه استفاده: برای فیکس کردن یا آماده سازی و احیای آرایش خود، قبل یا پس از آرایش با فاصله 10 تا 15 سانتی متر از صورت، اسپری کنید.
  • کد محصول 6262863401248
  • نوع اسپری
  • حجم 100 میلی‌لیتر
  • شماره مجوز سازمان غذا و دارو 56/23763
  • برند ژنوبایوتیک
  • سازگار با پوست انواع پوست
معرفی اسپری رطوبت‌رسان و تثبیت‌کننده آرایش ژنوبایوتیک Geno Biotic حجم 100 میلی‌لیتر

اسپری رطوبت رسان و تثبیت کننده آرایش ژنوبایوتیک Geno Bioticحجم 100 میلی لیتر، همانطور که از نامش پیداست با رطوبت رسانی به ایجاد حال و هوای طراوت و شادابی بر روی سطح پوست  و زنده شدن آن کمک ویژه و موثری می‌کند. همچنین با برخورداری از قابلیت تثبیت آرایش در طول شبانه روز نیازی به تمدید مجدد باقی نمی‌گذارد و روی پوست شما فیکس و ثابت می‌نشاند.

طبیعتا هنگام بررسی و مقایسه اسپری‌های رطوبت رسان و تثبیت کننده توجه به ترکیبات به کار رفته در آنها نقش بسیار کلیدی و مهمی ایفا می‌کند تا تجربه شیرینی و دلنشینی را با هر بار استفاده برایتان به ارمغان آورد.

اسپری رطوبت رسان و تثبیت کننده آرایش ژنوبایوتیک حاوی ترکیب 3 گانهعصاره خیار، عصاره چای سبز، عصاره بابونه است که عصاره خیار با مراقبت از پوست به خصوص پوستهای حساس در برابر نفوذ هرگونه حال و هوای منفی نقش بسیار تاثیرگذاری به نمایش می‌گذارد. 

 عصاره چای سبز نیز به لطف بهره مندی از خواص چندمنظوره برای انواع مدل عملکرد ایده آلی به دنبال دارد و نه تنها هرگونه سوزش و التهابی را از اعماق پوست بیرون می‌کند، بلکه با علائم پیری نیز به مبارزه می‌پردازد تا پوستی همواره درخشان و سرحال داشته باشید.

 بابونه نیز با آنتی اکسیدان‌های قوی موجود در ترکیبش هنگام استفاده بر روی پوست ضمن محافظت از آنها با تسریع روند نوسازی سلول‌ها و بافت‌ها، جوانی و سرزندگی را به پوست هدیه می‌بخشد. 

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد