برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

محلول لاک پاک کن مریدا Merida با رایحه سیب حجم 125 میلی لیتر

دسته بندی: لاک پاک کن

3 قسطه با تارا، بدون کارمزد
size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

فروشندگان این کالا

  • حاوی : ویتامین E
  • فاقد : استون، اتیل استات
  • ویژگی ها : پاک کردن آسان در کمترین زمان، پیشگیری از خشکی ناخن، مواد اولیه از شرکت BASF آلمان
  • روش استفاده: مقداری پنبه را به محلول آغشته کنید و برای مدت کوتاهی روی ناخن قرار دهید تا مواد به داخل لاک نفوذ کند، سپس آن را روی ناخن ها مالیده تا لاک تمیز شود.
  • کد محصول MD-NPR-02
  • حجم 125ml
  • شماره مجوز سازمان غذا و دارو 16/24663
  • مناسب برای بانوان
  • برند مریدا
  • کشور سازنده محصول ایران

محلول لاک پاک کن مریدا Merida با رایحه سیب حجم 125 میلی لیتر، نوعی پاک کننده لاک حرفه‌ای است که به کمک آن می‌توانید به راحتی هر گونه رد اثری از لاک را از روی ناخن‌های‌تان پاک کنید. اگر شما هم اهل استفاده روزمره از لاک ناخن هستید و نمی‌خواهید که به صورت دائمی لاک، روی ناخن‌های شما باقی بماند شک نکنید که حتما به یک لاک پاک کننده قوی مثل محلول مریدا برای پاک کردن لاک نیاز دارید.

محلول لاک پاک کن مورد استفاده شما اهمیت زیادی برای سلامت آینده ناخن‌های شما دارد چون اگر از یک لاک پاک کن ارزان قیمت و بی‌کیفیت استفاده کنید احتمالا در آینده با انواع بیماری‌های پوست و ناخن سروکار خواهید داشت. یک لاک پاک کن باکیفیت دارای ویژگی‌های مهمی مثل سرعت بالا در محو کردن لاک، پاک کردن قوی‌ترین لاک‌ها، ضد حساسیت بودن، قابل استفاده برای ناخن مصنوعی، از بین برنده روغن روی ناخن و ..... است.

محلول پاک کننده لاک مریدا، یک لاک پاک کن متفاوت محسوب می‌شود که با استفاده از آن دیگر نیازی نیست نگران پدیدار شدن حساسیت‌ها و خارش‌های پوستی بعد از پاک کردن لاک‌ باشید. فرمولاسیون لاک پاک کن مریدا کاملا سازگار با نوع طبیعت پوست انسان است و از لطافت پوست شما مراقبت می‌کند. همچنین این محصول توانایی بسیار بالایی برای پاک کردن قوی‌ترین لاک‌ها از روی ناخن دارد و شما می‌توانید به کمک محلول مریدا در کوتاه‌ترین زمان، ناخن‌هایی درخشان و بدون لاک داشته باشید.

لاک پاک کن مریدا در حجم 125 میلی لیتر تولید می‌شود و میزان کاملا مناسبی دارد به طوری که شما می‌توانید ماه‌های طولانی از این لاک پاک کن، به صورت منظم استفاده کنید بدون اینکه نگران تمام شدن حجم محلول پاک کننده لاک داخل بسته بندی باشید.

یکی از مهم‌ترین مشکلات خانم‌ها زمان استفاده از انواع محلول‌های لاک پاک کن، بوی بد باقی مانده روی ناخن‌ها بعد از پاک کردن لاک‌ها به کمک محلول است، زمان استفاده از پاک کننده لاک مریدا خبری از این دسته مشکلات نیست چون این لاک پاک کن با اسانس خوشبوی سیب، معطر شده است و بعد از پاک کردن لاک‌های ناخن‌تان به کمک لاک پاک کن مریدا، می‌توانید عطر خوش سیب را از دستان‌تان استشمام کنید.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد