برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

ادوپرفیوم مردانه سن پیرو Saint Piero مدل Vesta حجم 100 میلی لیتر

دسته بندی: ادوپرفیوم مردانه

تخفیف بیشتر در گردونه بانی شانس

رنگ:

gift
4% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • کد محصول 3090116408439
  • نوع ادوپرفیوم
  • نوع طبع و رایحه شیرین و گرم
  • کاربرد رسمی
  • حجم 100ml
  • ویژگی محصول بعد از پرفیوم بیشترین میزان غلظت عطر را ادوپرفیوم داراست. ادوپرفیوم به طور کلی دارای غلظتی بین 15 تا 20 درصد است و حدود چهار تا پنج ساعت ماندگاری دارد.
  • مناسب برای آقایان
  • مناسب برای فصول سرد
  • برند Saint Piero
  • کشور سازنده ایران

ادوپرفیوم مردانه سن پیرو Saint Piero مدل Vesta حجم 100 میلی‌لیتر

به نظر شما جذابیت مردانه به چه چیزهایی خلاصه می‌شود؟ این سوال را از هر خانم یا آقایی بپرسید احتمالا یکی از بیشترین پاسخ‌ها بوی خوش یا خوش عطر بودن مرد باشد. بله واقعیت این است خوش‌بو بودن یک آقا حتی از زیبایی ظاهری و بصری او می‌تواند تاثیرگذارتر و با اهمیت‌تر باشد. بدون مبالغه می‌توان گفت یک مرد جذاب و کاریزما حتما شاخصی چون خوش عطر بودن را در خود دارد، زیرا اثری که ردِ بوی یک فرد از خود باقی می‌گذارد نه‌ تنها مغز و اعصاب بلکه احساسات اطرافیانش را نیز به راحتی می‌تواند درگیر کند. «ادوپرفیوم سن پیرو مدل وستا» عطری بسیار خوش‌بو و مینیمال است که به حضور شما در هر جمعی آراستگی و مطبوع بودن خاصی می‌بخشد. این ادوپرفیوم مردانه ساختاری از رایحه‌ی گل‌های شرقی و طبیعت دارد که اصالتی کلاسیک و ماندگار را با خود به همراه دارد. 

باشکوه و ماندگار چنان فرانسه‌ی با اصالت

برند محبوب سن پیرو (Saint Piero) طی سالیان دراز فعالیت خود همواره توانسته برای هر جنس، قشر و  بودجه‌ای محصولی درخور و ماندگار ارائه دهد. این کمپانی قدیمی فرانسوی، خط مشی‌ بر پایه‌ی طبیعت و رایحه‌های طبیعی دارد و معمولا عطرهایی با ماندگاری بسیار قابل قبول و خوش قیمت به بازار عرضه می‌کند که این سازوکار و مقبولیت باعث شده این برند در کشورهای دیگر نیز خواهان و طرفدار داشته باشد.

پیشنهاد بانی‌مد

اگر جزو آقایانی هستید که همیشه از آن‌ها به خوش عطری یاد می‌شود و دنبال عطری سرشار از حس تازگی و طراوت برای محیط ‌کار یا دانشگاه و دورهمی‌های دوستانه هستید، بویی از جنس طبیعت که نه آنقدر تند و تیز باشد که بعضی افراد را از شما براند نه آنقدر ملایم که کسی متوجه آن نشود، ادوپرفیوم سن پیرو مدل vesta یک گزینه‌ی ایده‌آل و همینطور خوش قیمت برای شماست. این عطر فرانسوی طبعی نسبتا گرم و شیرین دارد و بیشتر برای روزهای خنک و سرد کاربردی و مناسب است در فصل‌های بهار، پاییز و زمستان این ادوپرفیوم جذاب می‌تواند همراه روزمره‌ی شما باشد.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد