برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

ادوپرفیوم زنانه آوانت گارد Avant Garde مدل Darcie حجم 100 میلی لیتر

دسته بندی: ادوپرفیوم زنانه

تخفیف بیشتر در گردونه بانی شانس
size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

gift
3% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • کد محصول AM-3069941154002
  • نوع ادوپرفیوم
  • نوع طبع و رایحه شیرین و خنک
  • کاربرد روزمره
  • حجم 100ml
  • ویژگی محصول بعد از پرفیوم بیشترین میزان غلظت عطر را ادوپرفیوم داراست. ادوپرفیوم به طور کلی دارای غلظتی بین 15 تا 20 درصد است و حدود چهار تا پنج ساعت ماندگاری دارد.
  • مناسب برای بانوان
  • مناسب برای فصول گرم
  • برند Avant Garde
  • کشور سازنده ایران

ادوپرفیوم زنانه آوانت گارد Avant Garde مدل Darcie حجم 100 میلی‌لیتر

وقتی اسم عطر و ادکلن می‌آید، خواه‌ ناخواه آدمی به یاد فرانسه و شانزلیزه‌اش می‌افتد. چرا؟ آخر انگار عطرها عاشقانه‌هایی هستند که برای دلبری و خودنمایی ساخته شده‌اند و چه جایی بهتر از فرانسه‌ برای عاشقی و خودنمایی؟
عطر «ادوپرفیوم آوانت گارد مدل Darcie» عطری شیرین و خنک است که برای فصول گرم می‌تواند همراه همیشگی شما باشد. همانطور که احتمالا می‌دانید ادوپرفیوم‌ها بعد از عطرهای پرفیوم، جزو ماندگارترین عطرها هستند؛ میزان غلظت و عصاره‌ عطر در این دسته بسیار زیاد است و مدت زمان طولانی‌تری بعد از اسپری کردن، این عطر همراه شما خواهد بود.
آوانت گارد Darcie علاوه‌بر ماندگاری قابل توجهی که دارد با قیمت مقرون به صرفه و حجم 100 میلی‌ لیتری خود، می‌تواند حداقل یک سال برای‌تان دوام آورد، آن هم برای استفاده‌ روزمره. چه چیزی بهتر از این؟ همواره خوشبو باشید و خوشبو بمانید آن هم با عطری از دیارِ شانزلیزه‌ فرانسه.

آراستگی و عطری رمانتیک از دیاری رمانتیک‌تر

برند فرانسوی آوانت گارد، قدمتی دیرینه در تولید عطر و خوشبو کننده‌های با کیفیت و البته مقرون به صرفه دارد؛ این برند محبوب برای مردمی که به دنبال آراستگی و خوش‌ عطر بودن هستند و می‌خواهند این نیاز روزانه را با قیمتی منصفانه‌تر برطرف کنند، بسیار مناسب است. غلظت و ماندگاری این ادوپرفیوم زنانه باعث می‌شود شما در طی طول روز همواره خوش‌بو بوده و فضایی مطبوع برای خود و نزدیکان خود فراهم آورید. از طرفی نگران این مساله نیستید که این عطر چقدر برای شما دوام می‌آورد چرا که با توجه به قیمت، حجم و غلظت بویی که دارد شما حالا حالاها نیازی به خرید دوباره نخواهید داشت.

پیشنهاد بانی مد

برای یک رابطه‌ عاشقانه دنبال هدیه‌ای جذاب و عاشقانه هستید؟ هدیه‌ای ماندگار و البته خوش قیمت...
چه هدیه‌ای بهتر از یک عطر فرانسوی با آن رایحه‌های خنک و شیرینش، از رایحه‌ی گل‌های بهاری، صمغ و چوب سدر تا حس شیرینی عسل. تجربه‌ای هوس انگیز که قیمتی بسیار رقابتی و مناسب دارد. این عطر روزمره آن‌ قدر مینیمال و ملایم است و پخش بوی خوبی دارد که هم برای خانم‌های شاغل، هم دانشجو و هم برای محافل دوستانه و جشن‌ها کاربردی است.
این ادوپرفیوم ماندگار فرانسوی همان چیزی است که اگر شما بعد از چند وقت لباس‌تان را از کمد دیواری اتاق‌تان بیرون آورید همچنان عطر دلنشینش را استشمام خواهید کرد، گویی این عطر با لباس شما عجین شده‌ است.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد