برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

ادوپرفیوم مردانه تام هاردی Tom Hardi مدل Walker حجم 100 میلی لیتر

دسته بندی: ادوپرفیوم مردانه

تخفیف بیشتر در گردونه بانی شانس
size giude + 5 تا %10 تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 220 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
4% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • کد محصول AM-3701112525296
  • نوع ادوپرفیوم
  • نوع طبع و رایحه تلخ و گرم
  • کاربرد روزمره
  • حجم 100ml
  • ویژگی محصول بعد از پرفیوم بیشترین میزان غلظت عطر را ادوپرفیوم داراست. ادوپرفیوم به طور کلی دارای غلظتی بین 15 تا 20 درصد است و حدود چهار تا پنج ساعت ماندگاری دارد.
  • مناسب برای آقایان
  • مناسب برای فصول معتدل
  • برند Tom Hardi
  • کشور سازنده محصول ایران

ادوپرفیوم مردانه تام هاردی Tom Hardi مدل Walker حجم 100 میلی‌لیتر

«ادوپرفیوم مردانه تام هاردی Tom Hardi مدل Walker» یک انتخاب خاص و جذاب برای تمام فصول است که هیچ آقایی نمی‌تواند آن را رد کند. رایحه‌ی تلخ و گرم این ادوپرفیوم خاص مردانه، آن را به یک عضو جدانشدنی از روزها و شب‌های خاص شما بدل کرده است. رایحه‌ای از دل خیابان‌های فرانسه که شما را به یک سفر رویایی در پاریس دعوت میکند. کافیست چشمانتان را ببندید و تصور کنید که در کوچه پس کوچه‌های آنجا قدم می‌زنید و رایحه خوش این محصول، شما را جادو می‌کند.
شاید خوب باشد که بدانید بعد از پرفیوم بیشترین میزان غلظت عطر را ادوپرفیوم داراست. ادوپرفیوم به طور کلی دارای غلظتی بین 15 تا 20 درصد است و حدود چهار تا پنج ساعت ماندگاری دارد و این یعنی همان چیزی که از یک رایحه خوش انتظار دارید. اندازه مناسب این ادوپرفیوم مردانه کاربردی، نیاز شما را به استفاده از هر عطر دیگری برطرف می‌کند. شیشه جذاب این ادوپرفیوم همراه شما در جلسات و دورهمی‌های دوستانه و رسمی است.

برندی ماندگار در قلب فرانسه

اگر از دوستداران برندهای فرانسوی باشید، حتما برند خاص و مطرح "تام هاردی" را می‌شناسید. تام هاردی هدف تولید محصولات خود را القای حس اعتماد به نفس با حفظ غریزه خاص در فرد قرار داده است، به شرطی که در این میان بتواند روغن‌های ضروری با کیفیت بالا را در این محصولات مطرح و خاص ترکیب کند. این برند یک تجربه بینهایت خاص را برای علاقه‌مندان به لوازم آرایشی و بهداشتی در نظر گرفته است، چیزی که هر کسی نتواند دست رد به سینه آن بزند. همه ما می‌دانیم که یک انتخاب صحیح، کاربردی که آسیب‌زا نباشد، بسیار سخت و پیچیده است. این برند با در نظر گرفتن نکات اصلی و اساسی که دغدغه مشتریان و مخاطبینش بود، این نگرانی را برطرف کرده است.

پیشنهاد بانی مد

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به منظور تکمیل استایل مردانه و جذاب خود، نیاز به یک اکسسوری یا محصول خاص داشته باشید. ساعت، کلاه، کمربند جذاب و موارد دیگر وجود دارند اما تکمیل کننده یک استایل جذاب مردانه، یک رایحه خوش و فراموش نشدنی است. لباس‌های رسمی، اسپورت یا کژوال خود را به تن کنید، ساعت و گوشی خود را بردارید اما چند پاف از «ادوپرفیوم مردانه تام هاردی Tom Hardi مدل Walker» تنها موردی است که تکمیل کننده استایل مردانه شما خواهد بود. با این رایحه در خاطره‌ها ماندگار خواهید شد و هیچ چیزی نمی‌تواند این تصویر جذاب و خاص را تغییر دهد.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد