برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

لاک ناخن براق مریدا Merida حجم 10 میلی لیتر

دسته بندی: لاک ناخن

300 تومان تخفیف بیشتر به 1 میلیون با کد day7
size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

فروشندگان این کالا

  • لاک ناخن مریدا: با جلوه براق
  • فاقد: مواد مضر
  •  قابل استفاده: برای کودکان و خانم ­های باردار
  • سایر ویژگی ها : ایجاد پوششی کامل و یکدست بر روی سطح ناخن، خشک شدن سریع پس از استفاده، ماندگاری بالا، دارای جلوه درخشان
  • کد محصول MD-NP-700
  • حجم 10ml
  • شماره مجوز سازمان غذا و دارو 22802 / 16
  • مناسب برای بانوان
  • برند مریدا
  • کشور سازنده محصول ایران

لاک ناخن براق مریدا Merida حجم 10 میلی لیتر، محصولی ایرانی است که به واسطه جلوه براق خود محبوبیت زیادی میان بانوان دارد. لاک ناخن نوعی ماده شیمیایی است که برای زیبایی به ناخن‌های دست یا پا زده می‌شود. البته یکی دیگر از کاربردهای لاک، محافظت از ناخن‌ها در برابر شکستگی است. 

برای انتخاب یک لاک ناخن ایده آل و مواد شیمیایی تشکیل دهنده آن، باید توجه داشت که لاک فاقد مواد مضر و ترکیبات ناسالم در فرمولاسیون خود باشد، هم‌چنین هم‌خوانی رنگ لاک با رنگ پوست شما، تاثیر بسزایی در جلوه ناخن‌های دست و پایتان دارد، یک لاک ناخن مرغوب باید این قابلیت را داشته باشد که به سرعت و بدون ترک خوردگی روی ناخن شما خشک شود. اگر می‌خواهید برای کودکی لاک تهیه کنید، باید توجه داشته باشید که لاک بدون ایجاد حساسیت و آسیب به سلامت کودک، زیبایی و نشاط را برای او به ارمغان بیاورد.

لاک ناخن براق مریدا فاقد مواد مضر است و از سالم‌ترین ترکیبات تشکیل شده است، به همین دلیل لازم نیست نگران عوارض ناشی از استفاده لاک حتی در بانوان باردار و کودکان باشید. لاک ناخن مریدا، با ایجاد پوشش کامل و یک‌دست روی سطح ناخن، جلوه‌ای درخشان و زیبا به دست و پای شما می‌دهد. هم‌چنین این لاک ناخن براق و باکیفیت، پس از استفاده به سرعت روی ناخن تثبیت می‌شود و بدون ترک خوردگی ظاهری زیبا ایجاد می‌کند.

لاک ناخن براق مریدا که در 5 کد رنگی زیبا و حجم 10 میلی لیتر عرضه می‌شود، این امکان را به شما می‌دهد تا با توجه به رنگ پوست خود بهترین انتخاب را داشته باشید و زیبایی را به دست و پای خود هدیه کنید. لاک ناخن براق مریدا با کد رنگی 704 و 705 مناسب پوست‌های روشن‌تر است و استفاده از آن حس گرما و جذابیت را به پوستتان القا می‌کند. از طرفی کد رنگی 707 برای خانم‌های خاص پسند مناسب است؛ چرا که رنگ منحصر به فرد این لاک توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. هم‌چنین، کد رنگی702 برای افرادی با پوست تیره مناسب است، چرا که رنگ پوست را روشن و لطیف‌تر نشان می‌دهد. در نهایت کد رنگی خنثی 703 انتخابی ایده‌آل برای همه طیف‌های رنگی پوست است، که به راحتی با هر رنگ پوستی هماهنگ می‌شود.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد