برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

دستمال مرطوب پاک کننده لاک ناخن کامان Comeon بسته 45 عددی

دسته بندی: لاک پاک کن

3 قسطه با تارا، بدون کارمزد
size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 11 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
2% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • ترکیبات : دی متیل گلوتارات، دی متیل سوکسینات، دی متیل آدی پات، منسوج نبافته، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی
  • محتوی : بسته 45 عددی
  • ویژگی ها : پاک کنندگی آسان و بدون حساسیت در کمترین زمان
  • مناسب برای : ناخن های طبیعی
  • کد محصول CAM-35901
  • شماره مجوز سازمان غذا و دارو 56/13220
  • ابعاد 16x6.5cm
  • مناسب برای بانوان
  • برند کامان
  • کشور سازنده محصول ایران

دستمال مرطوب پاک‌کننده لاک ناخن کامان Comeon بسته 45 عددی، یکی از پاک‌کننده‌های آسان در کمترین زمان و مناسب ناخن‌های طبیعی بدون هیچگونه حساسیت پوستی، محصول برند کامان به شمار می‎رود.

از آنجایی که پاک‌کردن لاک ناخن در هر موقعیت و زمانی یکی از دغدغه‌های اساسی بانوان به حساب می‌آید، پس آشنایی و استفاده از دستمال مرطوب کننده مناسب اهمیت و ضرورت پیدا می‌کند.

 دستمال مرطوب پاک‌کننده لاک ناخن بایستی انواع رنگ لاک با هر طرح و نقشی را بدون نیاز به فشار زیاد و آسیب به ناخن و پوست‌ها سریع و راحت از روی ناخن‌ها پاک کند و از بین ببرد. همچنین حاوی مواد مغذی مثل روغن‌ها و ویتامین‌ها باشد که به آبرسانی، مرطوب‌کنندگی و تقویت ناخن‌ها کمک ویژه‌ای می‌کند.

دستمال مرطوب پاک‌کننده لاک ناخن کامان با ترکیب موجود در خود یعنی دی متیل گلوتارات، دی متیل سوکسینات، دی متیل آدیپات و منسوج نبافته، ضمن ارائه اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، هرکدام با مزایا و خواصی که دارند، می‌توانند شما را در راه رسیدن به پاکسازی موثر ناخن‌ها و شادابی و سرحالی آنها همراهی کنند.

دی متیل گلوتارات در دستمال مرطوب پاک‌کننده به‌عنوان ماده‌ای نرم‌کننده و آرامش بخش برای ناخن‌ها انجام وظیفه می‌کند. همچنین باعث نرم و لطیف شدن پوست و جلوگیری از خشکی آن می‌شود و به طور مناسبی از رطوبت پوست محافظت و اجازه تحریک آن را نمی‌دهد.

دی متیل سوکسینات هم با مزیت نرم‌کنندگی، پوست را نرم و صاف می‌کند و ناخن‌ها را در وضعیت ایده‌آل و مناسبی قرار می‌دهد.

علاوه براین به‌عنوان عنصری حلال در دستمال مرطوب پاک‌کننده لاک ناخن امکان از بین بردن آسان تمام لایه‌های لاک ناخن و سریع‌ترکردن فرایند پاک‌کنندگی را فراهم می‌کند. همچنین می‌تواند به‌عنوان ماده ضدعفونی‌کننده وارد عمل شود و به مبارزه با باکتری‌ها و قارچ‌ها بپردازد.

دی متیل آدیپات در محصولات مراقبتی و بهداشتی، معمولاً نقش مرطوب کننده برای ناخن‌ها را ایفا می‌کند و می‌تواند منجر به نرم‌شدن و حتی افزایش انعطاف‌پذیری ناخن‌ها شود و همچنین از شکستن، پوسیدن یا ترک‌خوردن آنها جلوگیری کند.

علاوه بر این ممکن است به حفظ رطوبت در ناخن‌ها و افزایش لطافت آنها هم کمک کند، البته برای افرادی که به این ماده حساسیت دارند، شاید منجر به تحریک و التهاب پوست شود. بنابراین، قبل از استفاده از محصولات حاوی دی متیل آدیپات، بهتر است آن را بر روی قسمت کوچکی از پوست تست کنید تا از واکنش‌های نامطلوب احتمالی جلوگیری کنید.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد