برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

دستمال مرطوب پاک کننده آرایش چشم نینو Nino بسته 45 عددی

دسته بندی: پاک کننده آرایش چشم

3 قسطه با تارا، بدون کارمزد
size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 5 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
1% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • دستمال مرطوب نینو: پاک کننده آرایش چشم
  • حاوی : عصاره آلوئه ورا، عصاره گل گیلاس ژاپنی، روغن جوانه گندم، کوآنزیم Q10
  • محتوی : بسته 45 عددی
  • مشخصات : آب رسان، کاهش دهنده پف و تیرگی دور چشم
  • سایر ویژگی ها : پاک کننده آرایش دور چشم حتی آرایش ضد آب، غنی شده با کوآنزیم کیوتن، جوان کننده و تسریع کننده ساخت سلول های جدید، کاهش دهنده پف و تیرگی دور چشم، بدون ایجاد حساسیت، مرطوب کننده
  • کد محصول 111054
  • نوع دستمال
  • شماره مجوز سازمان غذا و دارو 56/15455
  • تعداد در هر بسته 45 عدد
  • ابعاد 16x6.5 سانتی‌متر
  • برند نینو
  • کشور سازنده محصول ایران
  • سازگار با پوست انواع پوست
معرفی دستمال مرطوب پاک‌کننده آرایش چشم نینو Nino بسته 45 عددی

دستمال مرطوب پاک‌کننده آرایش چشم نینو Nino بسته 45 عددی،‌ یکی از محصولات پاک‌کننده برند ایرانی نینو که علاوه بر پاک‌کردن آرایش، پف و تیرگی دور چشم حتی ضدآب بدون ایجاد حساسیت، منجر به جوانسازی و تسریع ساخت سلول های جدید در نواحی چشم می‌شود.

 دستمال مرطوب پاک‌کننده آرایش چشم بایستی انواع آرایش را بدون نیاز به فشار و مالش زیاد از بین ببرد و پاک کند. همچنین حاوی موادی باشد که نه فقط پوست اطراف چشم را تمیز کند، بلکه سلامتی و شادابی را نیز برایش به‌دنبال داشته باشد

ضمن اینکه با بهره‌مندی از خاصیت مرطوب‌کنندگی،‌ آبرسانی و نرم‌کنندگی باید از پیری زودرس و ظاهرشدن چین و چروک‌ها، پف‌ها و تیرگی‌های دور چشم جلوگیری به‌عمل آورد و چشمانی جذاب و زیبا را به شما هدیه بخشد.

دستمال مرطوب پاک‌کننده آرایش چشم نینو دارای ترکیب 4گانه عصاره آلوئه‌ورا، عصاره گل گیلاس ژاپنی، روغن جوانه گندم، کوآنزیم Q10است که هر کدام مزایای خاص خود را برای چشمان شما به‌همراه دارند.

عصاره آلوئه‌ورا موجود در دستمال مرطوب پاک‌کننده با خاصیت مرطوب‌کنندگی خود علاوه بر خنک‌کردن و تسکین پوست ملتهب، اغلب در نواحی اطراف چشم برای کمک به بهبود یا ترمیم پوست آسیب‌دیده آن استفاده می شود. همچنین تورم، پف و همینطور قرمزی و تحریک را هم از حوالی چشم از بین می‌برد و پوست خشک یا پوسته پوسته شده را هم مرطوب و آبرسانی می‌کند.

عصاره گل گیلاس ژاپنی هم به دلیل خواص دارویی متعدد شکوفه‌های آن در انواع محصولات مختلف مراقبت از پوست می‌تواند استفاده شود. خواص دارویی آن، مانند خاصیت ضدالتهابی، سفت‌کنندگی و پوست و همینطور آنتی اکسیدان‌ها آن را به عنصری ضروری در دستمال مرطوب پاک‌کننده آرایش چشم تبدیل می‌کند.

روغن جوانه گندم موجود در دستمال مرطوب پاک‌کننده آرایش چشم نینو برای نواحی حساس چشم به دلیل سرشار بودن از آنتی اکسیدان‌ها و تغذیه‌کننده‌ها مناسب است.

همچنین با برخورداری از اسید لینولئیک به تقویت کلاژن و ساختار پوست کمک می‌کند و پوستی بدون چین و چروک و خطوط ریز و جوش‌های آکنه همراه با رطوبت، نرمی و درخشندگی در نواحی دور چشم برایتان می‌سازد.

کوآنزیم Q10در دستمال مرطوب پاک‌کننده آرایش آنتی اکسیدانی قوی به حساب می‌آید که به خنثی سازی عواملی مثل اشعه ماورابنفش، آلودگی و بیماری ها در نواحی اطراف چشم می‌پردازد و از پیری زودرس و آسیب جلوگیری می‌کند.

همچنین با افزایش تولید کلاژن به حفظ خاصیت ارتجاعی پوست و کاهش چین و چروک کمک می‍‌کند و در نهایت باعث جوانسازی و درخشش پوست برای مدت زمان طولانی می‌شود. علاوه بر این می‌تواند با حمایت از حفظ رطوبت طبیعی پوست به بهبود آبرسانی آن کمک کند.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد