برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

پالت رژگونه گلدن رز Golden Rose مدل Iconic Blush Duo

دسته بندی: آرایش صورت

3 قسطه با تارا، بدون کارمزد
size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

gift
1% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

ویژگی محصول

  • افزایش برجستگی گونه ها
  • بادوام و ماندگاری بالا
  • قابلیت پوشانندگی یکدست
  • جلوگیری از ایجاد خشکی پوست و پیری زودرس پوست

نحوه مصرف

  • با استفاده از برس، رژ گونه گلدن رز را به صورت مورب و با زاویه 45 درجه روی گونه های خود اعمال کنید.
  • کد محصول GR-8691190516147
  • مناسب برای بانوان
  • برند Golden Rose
  • سازگار با پوست انواع پوست

پالت رژگونه گلدن رز Golden Rose مدل Iconic Blush Duo در هر بسته‌بندی دو مدل رنگ تیره و روشن دارد و از آن می‌توانید برای میکاپ‌ روزانه و مجلسی استفاده کنید. از این جهت که دو رنگ دارد، در واقع محصولی دو منظوره محسوب می‌شود و علاوه‌بر رژ گونه می‌توانید از آن به عنوان هایلایتر و کانتور نیز استفاده کنید.
 رژ گونه به آرایش بانوان کمک می‌کند تا گونه‌هایشان برجسته‌تر شود و جلوه‌ای بیشتری داشته باشد؛ به دلیل همین رنگدانه‌های آن و میزان پخش‌پذیری‌اش اهمیت زیادی دارد؛ در نتیجه در صورت امکان این رژ گونه گلدن رز را پیش از خرید تست کنید تا از پیگمنت و ترکیب رنگ آن اطمینان پیدا کنید. علاوه بر آن پس از خرید رژ گونه گلدن رز می‌توانید از آن برای کانتور بینی استفاده کنید یا به فک و چانه خود زاویه بدهید تا آرایش شما مطابق با ترندهای روز دنیا شود.
پالت رژ گونه گلدن رز از ترکیبات باکیفیتی بهره‌مند است و از پیری‌زودرس پوست جلوگیری می‌کند. ماندگاری و دوام زیادی دارد و در طول نیازی به تجدید نخواهد داشت. از رنگ‌های گرم و قهوه‌ای آن می‌توانید برای آرایش اسموکی و مات استفاده کنید؛ همچنین رنگ شماره 02 آن برای آرایش طبیعی و دخترانه کاربرد دارد. فرمولاسیون ویژه آن به آبرسانی و تقویت پوست صورت کمک می‌کند و خاصیت مراقبتی دارد. از آنجایی فاقد پیگمنت براق و درخشان است، پس از استفاده از رژگونه گلدن رز هایلایتر را فراموش نکنید تا به استخوان گونه ظاهری درخشان بدهید.
پالت رژ گونه گلدن رز بسته‌بندی شیشه‌ای و شیکی دارد و برای آرایش‌های روزانه و مجلسی کاربرد دارد. برای استفاده از آن اگر می‌خواهید صورت خود را زاویه‌سازی کنید، رژگونه را براساس فرم صورت خود بزنید اما به طور کلی می‌توانید با لبخند جای گونه خود را پیدا کنید و با استفاده از براش یا پد آرایشی گونه خود را به پودر رژ گونه آغشته کنید.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد