برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

سرم تقویت ابرو آیسول Eyesol حجم 3.2 میلی لیتر

دسته بندی: آرایش چشم و ابرو

size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 36 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
5% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • حاوی: آب دیونیزه، بوتیلن گلایکل و آب و ppg26 بوتث 26 و PEG40 روغن کرچک هیدروژنه و آپیژنینو اولئیک اسید و بیوتینویل تری پپتید 1، گلیسرین، عصاره لیکوپودیوم کلاواتوموم و عصاره ریشه ایمپراتا سیلیندریا، گلیسرین و آب و پانتنول و بیوتینویل تری پپتید، پانتنول، سدیم پی سی ای، کافئین بدون آب، فنوکسی اتانول، نیاسینامید، زانتان گام، آلانتوئیین، بیوتین، سدیم هیالورونیت، توکوفرول استات، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی
  • ویژگی محصول: تامین اسیدهای آمینه مورد نیاز رشد ابرو، بهبود استحکام، ضخامت و رشد ابروها، بهبود تکثیر سلول های فولیکول ابرو، قابل استفاده در زمان بارداری، افزایش تولید کلاژن
  • نحوه مصرف: سرم ابرو آیسول را یک بار در روز و ترجیحا عصر استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که ابروهایتان تمیز، خشک و بدون چربی هستند. در زمان استفاده کمی صبر کنید تا سرم کاملا جذب شود و سپس از محصولات مراقبتی معمولی خود استفاده نمایید.
  • کد محصول 6267552801965
  • حجم 3.2ml
  • مناسب برای بانوان و آقایان
  • برند آیسول
  • کشور سازنده محصول ایران
معرفی سرم تقویت ابرو آیسول Eyesol حجم 3.2 میلی لیتر

سرم تقویت ابرو آیسول Eyesolحجم 3.2 میلی لیتر، جهت افزایش ضخامت و استحکام ابروها و و تامین اسیدهای آمینه مورد نیاز برند آیسول اقدام به طراحی و ساخت این سرم تقویتی و ارائه آن به بازار پررقابت محصولات آرایشی بهداشتی کرده است تا ابروهایی همواره پرپشت و زیبا داشته باشید و روز به روز به تقویت آن بپردازید.

این سرم تقویت ابرو از ترکیبات متعددی بهره می‌برد که هر کدام مزایای متفاوتی برای پوست، مو و ابروهای شما به دنبال دارند. یکی از این ترکیبات بوتیلن گلیکول است که با خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی علاوه بر جذب رطوبت و آبرسانی به پوست سد دفاعی برای هدر رفتن آب می‌سازد که این موضوع منجر به فرم دهی و نرم شدن پوست و موهای شما می‌شود.

روغن کرچک نیز توانایی نفوذ به عمق ابروها را برای آبرسانی و مرطوب کردن آنها داراست و هرگونه منافذ موجود در سطح پوست را می‌پوشاند و تمیز می‌کند تا روند پرپشتی و رشدشان سرعت داده شود.

بیوتینویل تری پتید نیز ضمن تامین مواد مغذی مو منجر به رقم خوردن ابروهایی پربارتر و سالم‌تر می‌شود. بهره مندی از عنصر گلیسیرین نیز حالت و شکل ابروها را طبیعی نگه می‌دارد و استحکام و دوام آنها را حفظ می‌کند و ظاهری برجسته و براق به همراه می‌آورد.

وجود پانتنول نیز نقش تاثیرگذاری در ایجاد ابروهایی قوی‌تر و انعطاف‌پذیرتر دارد که نه تنها رشد ابروها را در طولانی مدت افزایش می‌دهد بلکه از ریزش و شکنندگی آنها جلوگیری می‌کند.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد