برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

ژل پلک و مژه بلفامد Belphamed حجم 30 میلی لیتر

دسته بندی: ژل و ریمل ابرو

size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 5 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
5% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • حاوی: آب دیونیزه، گلیسیریل کوکوئات و سدیم کوکت سولفات، گلیسیرین، سدیم هیالورونات، سدیم پیرولیدون کربوکسیلیک، پلییامینوپروپیل، روغن درخت چای، ویتامین B5، عصاره آلوئه ورا، بیوتین.
  • ویژگی محصول: پاک کردن پوسته و شوره های موجود در لبه پلک و مژه ها، حاوی روغن درخت چای، عصاره بابونه و هیالورونیک اسید، جهت شستشو پلک و مژه بدون ایجاد حساسیت و سوزش، تامین بهداشت پلک و مژه بدون نیاز به آبکشی، کاهش التهاب و قرمزی ناشی از بلفاریت
  • نحوه مصرف: ابتدا دست ها را بشویید، سپس مقدار مناسبی از ژل را روی نوک انگشت دست ریخته و پلک ها و مژه ها را کاملا ماساژ دهید، به طوری که سطح پلک و مژه ها آغشته به ژل شود، میزان مصرف معمول، 2 بار در شبانه روز (صبح و شب) است.
  • نوع محفظه: تیوپی
  • کد محصول 6263890100012
  • حجم 30 میلی‌لیتر
  • برند بلفامد
  • کشور سازنده محصول ایران
  • سازگار با پوست انواع پوست
معرفی ژل پلک و مژه بلفامد Belphamed حجم 30 میلی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌لیتر

ژل پلک و مژه بلفامد Belphamed حجم 30 میلی ‌لیتر، یک محصول مراقبتی تخصصی برای تمیزکردن ملایم و مؤثر پلک و مژه است. این محصول به طور ویژه برای افرادی طراحی شده است که از مشکلات پوستی اطراف چشم مانند التهاب پلک، شوره مژه، یا بلفریت رنج می‌برند.

به‌طورکلی ژل شستشو پلک و مژه باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد تا بتواند به‌خوبی از پوست حساس اطراف چشم محافظت کرده و مشکلات مربوط به آن را برطرف کند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به ملایمت، پاک‌کنندگی عمیق، آب‌رسانی، ضدالتهاب، بدون نیاز به آبکشی، pH  متعادل، عدم ایجاد حساسیت و بسته‌بندی بهداشتی اشاره کرد.

ژل پاک‌کننده پلک و مژه بلفامد بدون نیاز به آبکشی، با فرمولاسیون ملایم به‌آرامی چربی‌ها و آلودگی‌ها را از روی پلک و مژه پاک ‌کرده و بدون تحریک پوست، التهاب و قرمزی را کاهش می‌دهد. ترکیبات نرم‌کننده این ژل، پوست را مرطوب نگه داشته و از خشکی و پوسته‌پوسته شدن جلوگیری می‌کند. ژل شستشو پلک و مژه بلفامد، مانند یک پماد برای شوره مژه است که سلول‌های مرده و چربی‌ها را حذف کرده و شوره مژه را کاهش می‌دهد. ژل پلک و مژه بلفامد Belphamed حجم 30 میلی ‌لیتر برای استفاده روزانه مناسب بوده و به‌عنوان اولین قدم در روتین مراقبت از چشم، پوست را برای جذب بهتر سایر محصولات آماده می‌سازد و باتوجه‌به تمرکز بر مشکلات پوستی اطراف چشم، این ژل با سایر شوینده‌های صورت تفاوت داشته و استفاده مداوم آن برای مشاهده نتایج بهتر توصیه می‌شود. در صورت بروز هرگونه حساسیت یا تحریک، استفاده از محصول را قطع کرده و با پزشک مشورت کنید. 

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد