برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

فوم شستشوی پلک و مژه آیسول Eyesol حجم 175 میلی لیتر

دسته بندی: پاک کننده آرایش چشم

size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

gift
5% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • حاوی: آب دیونیزه، ستیل الکل، وازلین، گلیسیرین، اتانول، اتیل هگزیل گلیسیرین و پنوکسی اتانول، ویتامین B5، عصاره الوئه ورا
  • ویژگی محصول: مناسب برای شستشوی پلک و مژه قبل از عمل جراحی و معاینات چشمی، مناسب شستشوی پلک و مژه قبل و بعد از استفاده از لنزهای تماسی، کمک به درمان بیماری های پوستی مانند درماتیت سبورئیک و روزاسه، کمک به درمان دمودکس، بلفاریت و اختلال عملکرد غدد میبومین، حاوی 5 درصد روغن درخت چای و دکسپانتنول، پاکسازی عمیق و استفاده راحت و آسان، حاوی سورفکتانت تخصصی چشم، فاقد رنگ، اسانس، الکل
  • نحوه مصرف: ابتدا دست ها را شسته، سپس صورت را با کمی آب مرطوب نمایید. مقدار کافی از فوم شستشوی پلک و مژه آیسول را کف دست ریخته و پلک ها و مژه ها را ماساژ داده و آبکشی نمایید.
  • نوع محفظه: پمپی
  • کد محصول 6267552802573
  • نوع فوم
  • حجم 175 میلی‌لیتر
  • برند آیسول
  • سازگار با پوست انواع پوست
  • ویتامین B5

فوم شستشوی پلک و مژه آیسول Eyesol حجم 175 میلی لیتر، یکی از فوم‌های شستشو دهنده پلک و مژه فاقد هرگونه رنگ، اسانس و الکل، مناسب تمامی انواع پوست با پاکسازی عمیق و استفاده آسان طراحی و ارائه شده است.

فوم شستشو بایستی با دارا بودن مواد ضدحساسیت و ضدالتهابی به بهبود سلامت مژه و تقویت پلک‌ها و مرطوب‌سازی و نرم‌کنندگی‌شان کمک کند. همچنین قبل و بعد از هرگونه عمل جراحی، معاینه چشمی و لنزهای تماسی باید قابلیت استفاده داشته باشد. علاوه براین به مبارزه با انواع بیماری‌های پوستی و غلبه بر آنها بدون ایجاد تحریک یا خشکی پوست نیز بپردازد.

فوم شستشوی پلک و مژه آیسول با ترکیب آب دیونیزه، ستیل الکل، وازلین، گلیسیرین، اتانول، اتیل هگزیل گلیسیرین و پنوکسی اتانول، ویتامین ب5 و همینطور آلوئه ورا علاوه بر شستشوی پلک‌ها و مژه‌ها از هرگونه آلودگی و گرد و غبارهای روزانه، به پیشگیری از بیماری‌های مختلف و همینطور تقویت مژه‌ها و پلک‌ها و سلامتی آنها هم کمک موثری می‌کند.

آب دیونیزه موجود در این فوم شستشو دارای مواد معدنی بوده که برای پاکسازی و تمیز کردن چشم‌ها بدون نگرانی از ابتلا به آلودگی و بیماری کاربرد دارد.

ستیل الکل هم به عنوان ماده ای شیمیایی برخلاف سایر انواع الکل، خشک‌کننده یا تحریک‌کننده نیست و برای استفاده روی پوست صورت و چشم‌ها ایمن و مناسب است و منجر به تمیزی بیشتر مژه‌ها و پلک‌ها می‌شود.

وازلین در ترکیبات فوم شستشوی پلک و مژه آیسول به ظاهر ضخیم‌تر و حجیم‌تر مژه‌ها کمک می‌کند. همچنین راهی مطمئن و کم‌ریسک برای مرطوب‌کردن مژه‌ها و پوست اطراف چشم هم به‌حساب می‌آید، زیرا فاقد هرگونه افزودنی و ناخالصی است.

ویتامین ب5 نیز به شکل دکسپانتنول اغلب به فوم شستشوی چشم اضافه می‌شود تا به کاهش درد و التهاب و همچنین درمان خشکی چشم کمک کند.

علاوه بر این با خواص ضدالتهابی خود نه تنها به جذب رطوبت هوا و آبرسانی پوست اطراف چشم رسیدگی می‌کند، بلکه منجر به ایجاد پوستی نرم، صاف و سالم می‌شود. برای همین در انواع محصولات مراقبت پوستی حتما باید به‌دنبال وجود این ویتامین باشید.

آلوئه ورا موجود در فوم فوم شستشوی پلک و مژه آیسول هم با دارا بودن پروتئین‌ها، ‌ویتامین‌ها، مواد معدنی و قندها نقش موثری در مبارزه با مشکلات پوستی اطراف چشم مانند چین و چروک‌ها و یا سوختگی های سطحی و جزئی بازی می‌کند.چون گیاهی ساخته شده مبتنی بر ژل پایه آب، لاتکس و لایه بیرونی محافظ به شمار می‌رود.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد