برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

تونر تخصصی ویتالیر Vitalayer وایت ویت ویتالیر حجم 200 میلی لیتر

دسته بندی: پاک کننده آرایش صورت

3 قسطه با تارا، بدون کارمزد
size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

gift
5% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • ویژگی محصول: کمک به رفع و درمان کک و مک ناشی از نورآفتاب، محافظت کامل پوست در برابر uva، uvb، ir، کمک به پیشگیری و درمان لک، مناسب پوست های دارای لک، مقاوم در برابر آب و تعریق، دارای ساختاری سبک، بژ طبیعی و بی رنگ، رفع کدری پوست، فاقد چربی
  • نحوه مصرف: نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید مقدار کافی از فلوئید ضدآفتاب Whitevit ویتالیر را بطور یکنواخت روی سطح پوست ماساژ دهید.
  • نوع محفظه: تیوپی
  • کد محصول 6267552801552
  • نوع مایع
  • حجم 200 میلی‌لیتر
  • برند ویتالیر
  • سازگار با پوست انواع پوست
  • ویتامین نیاسینامید

تونر تخصصی ویتالیر Vitalayer وایت ویت ویتالیر حجم 200 میلی لیتر، محصولی مرغوب، مقرون به صرفه و نوین برای مقابله با مضرات آفتاب است. همانطور که می‌دانید، پوست یکی از دارایی‌های ارزشمند یک انسان محسوب می‌شود که با قرارگیری در مقابل نور خورشید دچار عوارضی مانند تغییر رنگ، پیری زود‌رس و لک‌های مختلف خواهد شد. بنابراین، همه افراد موظف‌اند برای حفظ سلامت و زیبایی پوست خود از محصولات ضد آفتاب استفاده کنند.

UVA و UVB دو نمونه از اشعه‌های مضر آفتاب هستند که به ترتیب سبب تغییر رنگ پوست، ایجاد لک و چروک صورت می‌شوند. در خرید تونر پوست باید به این مزیت دقت کرد و محصولاتی را در سبد خرید قرار داد که ضد آفتاب باشند و مانع از بروز لک ناشی از آفتاب‌سوختگی شوند. همچنین تونر مناسب پوست باید در عین پاکسازی منافذ، PH آن را هم تنظیم کند و مانع از خشکیدگی و کشیدگی شود.

استفاده از تونر ویتالیر، علاوه بر اینکه به رفع لکه‌های ناشی از آفتاب کمک می‌کند؛ مشابه عایقی در مقابل نور خورشید، مانع آفتاب سوختگی و بروز لک جدید پوستی می‌شود. همانطور که می‌دانید همراه بودن فصول گرم با تعریق پوست، ماندگاری محصولات ضدآفتاب را کاهش می‌دهد، اما مقاوم بودن این تونر صورت در مقابل آب و تعریق، مزیتی است که سبب دوام بیش‌تر تونر و جلوگیری از آسیب اشعه‌های مضر خورشید به پوست می‌شود. بافت سبک و بدون چربی تونر ویتالیر، آن را برای انواع پوست به ویژه پوست‌های چرب مناسب کرده است. بنابراین اگر می‌خواهید با استفاده از یک محصول با یک تیر دو نشان بزنید و از کدری پوست و لک‌های ناشی از آفتاب جلوگیری کنید، خرید تونر ویتالیر Vitalayer را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

این تونر صورت که ساخت شرکت ویتالیر ایران است و به واسطه کیفیت بالا با محصولات بین المللی هم‌رده خود رقابت می‌کند؛ در محفظه‌ای تیوپی و شکیل ارائه می‌شود که علاوه بر سهولت نگهداری و حمل‌ونقل، از هدر رفت محصول هنگام استفاده جلوگیری می‌کند.

برای استفاده از این محصول، نیم ساعت قبل از خروج از خانه، پوست خود را بشویید و مقداری از تونر تخصصی ویتالیر را به صورت یکنواخت روی تمام قسمت‌های پوست پخش کنید و سپس با خیالی آسوده برای انجام کارهای روزمره خود اقدام کنید.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد