برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

بالم لب مرطوب کننده شاتوت هیدرودرم Hydroderm

دسته بندی: نرم کننده و بالم لب

3 قسطه با تارا، بدون کارمزد
size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

فروشندگان این کالا

  • حاوی: روغن دانه کرچک، روغن بادام شیرین
  • ویژگی محصول: مغذی، مرطوب کننده، بازسازی کننده، رفع خشکی لب، نرم کننده، تسریع فرآیند ترمیم بافت لب، بدون ایجاد سنگینی، التیام بخش، ضد التهاب، ترمیم کننده قوی به همراه اثر ضد باکتری و ضد قارچ، ماندگاری طولانی مدت، قابل استفاده به دفعات بر روی لب، مناسب حتی جهت استفاده آقایان، مناسب جهت استفاده در زیر رژ لب، ضد حساسیت
  • کد محصول 310312015
  • حجم 4.5ml
  • مناسب برای بانوان و آقایان
  • برند هیدرودرم
  • کشور سازنده ایران
  • سازگار با پوست انواع پوست

بالم لب مرطوب کننده شاتوت هیدرودرم Hydroderm،محصولی مناسب برای بانوان و آقایان است که بدون بروز حساسیت، به خاطر مواد مغذی و آنتی باکتریال خود سبب نرمی لب‌ها می‌شود. احتمالا برای شما هم پیش آمده که تحت تاثیر عوامل محیطی مختلف مانند تغییر فصل و نوسانات آب‌وهوایی، دچار خشکی و سوزش لب شوید. همانطور که مشخص است، این موضوع علاوه بر صدمه به زیبایی، سلامت لب‌هایتان را به خطر می‌اندازد. در این مواقع، بالم لب‌ از بروز و تشدید خشکی و التهابات لب جلوگیری می‌کند. بالم لب‌ها انواع مختلفی دارند که بعضی از آن‌ها علاوه بر خاصیت نرم کنندگی به واسطه فرمولاسیون قوی خود، سبب احیا بافت‌های آسیب دیده و از بین رفتن چروک‌های سطح لب می‌شوند.

هنگام خرید بالم لب، توجه داشته باشید تا محصولی اصیل با ترکیبات طبیعی و مطمئن تهیه کنید، چرا که یک محصول نامرغوب مضرات فراوانی نظیر حساسیت و خشکی لب را به دنبال دارد. از آنجایی که بالم لب‌ها دارای عطرهای مختلفی هستند، بهتر است گزینه‌ای را برای خرید انتخاب کنید که مطابق سلیقه‌اتان است.

روغن کرچک موجود در بالم لب مرطوب کننده شاتوت هیدرودرم نتایجی هم‌چون نرمی، حفظ رطوبت و برجستگی لب‌ها را به دنبال دارد. هم‌چنین، ویتامین‌های روغن بادام شیرین به کار رفته در ترکیبات بالم لب هیدرودرم، باعث رطوبت‌رسانی و افزایش شادابی در لب‌ها می‌شوند. بالم مرطوب کننده هیدرودرم Hydroderm به دلیل خاصیت ضد باکتریایی و قارچی خود از بروز حساسیت‌ و التهابات ناشی از آن در نواحی لب و پوست اطراف لب جلوگیری می‌کند. خوب است بدانید که پس از استفاده از بالم لب مرطوب کننده شاتوت هیدرودرم، نه تنها حس سنگینی و چسبندگی روی لب‌های خود تجربه نمی‌کنید، بلکه به واسطه رایحه خوش شاتوت احساسی دلپذیر به دست می‌آورید. بالم لب شاتوتی هیدرودرم به دلیل قدرت بی‌نظیر خود در آبرسانی پوست لب‌ها، سبب مرطوب ماندن و جلوگیری از پوسته پوسته شدن لب می‌شود. این محصول مراقبتی علاوه بر ترمیم و بازسازی سلول‌های آسیب دیده پوست لب، زیبایی لب‌هایتان را به ارمغان می‌آورد.

برای استفاده از این محصول کافی است، مقداری از بالم لب را که حالت ماتیکی دارد روی لب‌های خود به حرکت درآورید. از آنجایی که این بالم لب به عنوان زیر ساز آرایش لب قابل استفاده است، می‌توانید رژ لب خود روی بالم لب هیدرودرم استفاده کنید تا به بافتی یک دست و مخملی برسید. لازم به ذکر است استفاده از این محصول در طول روز محدودیتی ندارد.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد