برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

سرم تقویت کننده ابرو لامینین Laminin حجم 12 میلی لیتر

دسته بندی: ژل و ریمل ابرو

3 قسطه با تارا، بدون کارمزد
size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 46 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
4% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • حاوی: روغن درخت غان، آویشن، دم اسبی، گزنه، رزماری
  • ویژگی ها: قابل استفاده برای ابروهای رنگ شده، تیغ زده و تاتو شده، افزایش جریان خون و کمک به تغذیه فولیکول ها، افزایش ضخامت موهای ابرو و پرپشت نمودن آن، تحریک متابولیسم سلولی در فولیکول های ابرو، قطع سریع ریزش و محرک رویش مجدد ابرو، قابل استفاده برای خانم ها و آقایان
  • نحوه مصرف: مقداری از محلول را روزی دو بار بر روی ابرو بمالید.
  • کد محصول 6260558001162
  • کاربرد تقویت کننده
  • حجم 12 میلی‌لیتر
  • برند لامینین
  • سازگار با پوست انواع پوست
معرفی سرم تقویت کننده ابرو لامینین Laminin حجم 12 میلی‌لیتر

سرم تقویت کننده ابرو لامینین Lamininحجم 12 میلی لیتر، برای بانوان و آقایانی که در طول شبانه روز با مشکلاتی مانند کم پشتی، ریزش و یا عدم رشد موهای ابروی خود درگیر هستند، توسط برند مشهور لامینین طراحی و روانه دنیای محصولات آرایشی و بهداشتی شده است.

سرم تقویت کننده ابرو لامینین Lamininحاوی ترکیب 5 گانه روغن درخت غان، آویشن، دم اسبی، گزنه و رزماری است که روغن درخت غان به دلیل بهره مندی از مواد مغذی، خواص مرطوب کننده، ضدالتهابی و تقویت کننده نقش قابل توجهی در تقویت و پرپشتی موهای ابرو بازی می‌کند و موهای سالم‌تر و قوی‌تری به شما هدیه می‌بخشد.

آویشن به عنوان عنصری محرک با فعال‌سازی گردش خون سالم در نواحی ابرو به ساخت و ساز تار موهای جدید کمک ویژه و موثری می‌رساند. همچنین با خواص آنتی اکسیدانی ضمن محافظت از پوست در برابر عوامل مخرب و تحریک کننده، علائم پیری زودرس را کاهش می‌دهد تا پوستی همواره جوان و شاداب داشته باشید.

عنصر دم اسبی در سرم تقویت کننده ابرو لامینین به فرم دهی و ظاهر آنها رسیدگی می‌کند تا همیشه برجسته و زیبا نشان داده شوند. گزنه نیز به دلیل برخورداری از حجم بالای گوگرد و سیلیس با نفوذ به سطح پوست و تقویت ساقه مو منجر به بهبود سلامت آن می‌شود و از هرگونه ریزش و کاهش مو جلوگیری به عمل می‌آورد.استفاده از روغن رزماری نیز در ساختار این سرم برای رشد ابرو و دستیابی به ابروهای ضخیم‌تر، پرتر و در عین حال سالم‌تر کمک می‌کند. 



ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد