برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

کرم ژل پاک کننده پوست چرب لامینین Laminin حجم 200 میلی لیتر

دسته بندی: پاک کننده آرایش صورت

3 قسطه با تارا، بدون کارمزد
size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 14 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
4% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • ویژگی ها: شوینده غیر صابونی با قدرت پاک کنندگی و حفظ باکتری های مفید، پاک نمودن عمیق پوست از تجمع چربی ها و سلول های مرده، دارای pH سازگار با اسیدیته پوست بدن، رفع جوش های سرسیاه و سرسفید، نرم کننده و رطوبت رسان پوست، فاقد مواد صابونی (soap free)
  • نحوه استفاده: مقداری از کرم ژل پاک کننده را روی پوست مرطوب بمالید و سپس کف حاصله را با آب بشویید.
  • نوع محفظه: پمپی
  • کد محصول 6260558000752
  • نوع کرمی
  • حجم 200 میلی‌لیتر
  • برند لامینین
  • سازگار با پوست چرب

کرم ژل پاک‌کننده پوست چرب لامینین Laminin حجم 200 میلی لیتر به‌عنوان یکی از محصولات بهداشتی و مراقبتی برای پاکسازی، بازسازی و تعادل‌دادن به پوست‌های چرب و آکنه‌ای طراحی شده است. 

افراد دارای پوست چرب که به‌دنبال برطرف کردن و رفع دائمی این مشکل هستند، بایستی قبل از هرگونه استفاده مواردی را که در ادامه ذکر می‌شود، به خاطر داشته باشند.

کرم ژل پاک‌کننده پوست چرب مناسب بایستی بدون پاک کردن و یا خشک کردن پوست، اقدام به پاک کردن تمامی آلودگی‌ها، باکتری‌ها و مواد آرایشی از سطح آن کند و با خاصیت آبرسانی و مرطوب‌کنندگی خود همواره پوستی شفاف و درخشان برایتان بسازد. علاوه بر این لازم است کرم ژل پاک‌کننده پوست چرب رنگ و بافت پوست را ترمیم و بهبود ببخشد، التهاب‌ها، جوش‌ها و قرمزی‌ها را برطرف کند، منافذ باز را بپوشاند و به سازگاری PH‌ با اسدیته بدن بپردازد.

کرم ژل پاک‌کننده پوست چرب لامینین حاوی مواد شوینده غیرصابونی، نرم و ملایم با قدرت پاک‌کنندگی سطح بالا است. به همین دلیل می‌تواند به از بین بردن باکتری‌های غیرمفید موجود در سطح پوست، حفظ باکتری‌های مفید، تخلیه منافذ پوستی و جلوگیری از تجمع چربی‌های اضافی کمک مفیدی داشته باشد. 

همچنین ژل پاک‌کننده پوست چرب لامینین، نقش موثری در ترمیم و تقویت لایه‌های پوستی و حفظ تعادل آب و چربی‌های پوست ایفا می‌کند و علاوه بر اثر پاک‌کنندگی سبب حفظ چربی‌های مفید مس‌شود. این چربی‌ها سد دفاعی پوست در برابر عوارض و تهدیدهای عوامل بیرونی محسوب می‌شوند.

علاوه بر موارد گفته شده، افرادی که روزانه به مراقبت از پوست خود می‌پردازند لازم است در جریان باشند که، برای حفظ سلامت پوست یکی از نکات کلیدی و مهم، توجه به میزان PH آن است و هر محصولی که مورد استفاده قرار می‌دهند باید دارای PH سازگار با اسیدیته پوست بدن باشد.

شاید وجود جوش‌های سرسفید و سرسیاه در نقاط مختلف پوست چرب هم یکی از دغدغه‌های مهم افراد باشد و در جستجوی راهی برای از بین بردن و نابودی آنها بروند، در این مرحله کرم ژل پاک‌کننده لامینین می‌تواند نقش موثری در مبارزه با تمام جوش‌ها ایفا کند.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد