برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

شیر پاک کن بایومارین Bio Marin حجم 200 میلی لیتر

دسته بندی: پاک کننده آرایش صورت

تخفیف بیشتر در گردونه بانی شانس
size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 15 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
1% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • شیر پاک کن بایومارینمناسب پوست های چرب و جوش دار، صورت و گردن
  • حاوی: عصاره جلبک های دریایی، عصاره چای سبز و پروتئین شیر
  • ویژگی ها: پاک کننده باقی مانده مواد آرایشی، آلودگی ها و گرد و غبار از سطح پوست، بدون نیاز به آبکشی، کنترل کننده چربی پوست، مرطوب و نرم کننده پوست
  • توضیحات محصول: شیر پاک کن بایومارین، یک پاک کننده قوی، برای رفع انواع آثار لوازم آرایش از روی پوست صورت است. این محصولاز رشد باکتری ها در نتیجه ایجاد جوش بر روی پوست جلوگیری به عمل می آورد. این شیر پاک کن، بدون ایجاد خشکی، تمامی آلودگی ها و چربی ها سطح پوست را به خوبی پاکسازی می نماید.
  • نحوه استفاده: مقدار مناسبی از شیر پاک کن بایو مارین بر روی پوست صورت و گردن به خوبی ماساژ دهید و سپس به وسیله یک پد، پوست را پاک کنید. در نهایت از تونر مناسب پوست خود استفاده نمایید.
  • نوع محفظه: پلاستیکی
  • کد محصول 310210003
  • نوع کرمی
  • حجم 200 میلی‌لیتر
  • شماره مجوز سازمان غذا و دارو 38/13106
  • برند بایومارین
  • سازگار با پوست انواع پوست

شیر پاک‌کن بایومارین Bio Marin حجم 200 میلی لیتر پاک کننده قوی، برای رفع آثار انواع لوازم آرایش از روی پوست صورت است. این محصول مانع رشد باکتری­ها است و در نتیجه از ایجاد جوش بر روی پوست جلوگیری می­کند. این شیر پاک کن، بدون ایجاد خشکی، انواع آلودگی­، گرد و غبار و چربی­های سطح پوست را به خوبی پاکسازی می­نماید.

شیر پاک کن ها و میسلار واترها عموما با هدف پاکسازی پوست از آلودگی­ها، کاهش التهاب­ حاصل از آکنه و جوش مورد استفاده قرار می‌­گیرند و باید دارای مواد موثر برای تغذیه و شاداب‌­سازی پوست باشند. همچنین این محصولات باید بتوانند از پوست محافظت و آن را ترمیم کنند. مسئله دیگر در خرید بهترین مارک شیر پاک کن صورت پوست چرب این است که این محصول باید توان کنترل چربی پوست را هم داشته باشد.

شیر پاک کن صورت بایومارین حاوی عصاره جلبک­های دریایی، عصاره چای سبز، پروتئین شیر، روغن جوانه گندم، ژل آلوئه‌ورا، عصاره لامیناریا، عصاره پلانکتون و عصاره گریپ فروت بوده و به همین جهت، کنترل‌­کننده مناسبی برای چربی پوست، مرطوب کنندگی و نرم کنندگی آن است.

به علت وجود گیاهان دریایی در شیر پاک کن بایومارین Bio Marin علاوه بر خواص حفاظتی، ترمیم‌کنندگی و تغذیه پوست، در ارتقاء سلامت پوست و به تعویق انداختن روند پیری آن نیز تاثیرگذار است. حجم این شیر پاک کن 200 میلی لیتر با بسته‌بندی آبی رنگ بوده و متناسب با انواع پوست و به‌­طور ویژه برای پوست­های چرب و جوش­دار است و برای پاک کردن صورت و گردن کاربرد دارد. شیر پاک کن بایومارین، با منشا گیاهان حیات‌بخش دریایی، از تشکیل جوش­ صورت جلوگیری نموده و حس خوشایندی به پوست می­دهد و به آن طراوت و شادابی می­‌بخشد.

طرز استفاده از شیر پاک کن بسیار ساده است؛ این محصول برند بایومارین نیاز به آبکشی ندارد و پس از ماساژ آن بر روی پوست صورت و گردن، می‌توانید تنها به وسیله پد پوست را پاک کنید. در صورتی که پوست شما چرب است، در نهایت می‌توانید از تونر مناسب پوست خود استفاده کنید، اما در صورت داشتن پوست خشک و تمایل به آبکشی، پوست را با آب ولرم شستشو دهید و از کرم مرطوب‌کننده مناسب استفاده کنید. مواد اولیه محصولات بایومارین از کشور فرانسه وارد می­شود و میزان کارایی آن مطابق با استانداردهای شرکت بایوتک مارین فرانسه است که در حفظ سلامت پوست بسیار موثر عمل می­‌کند.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد