برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

محلول دو فاز پاک کننده آرایش چشم و لب بایومارین Bio Marin حجم 120 میلی لیتر

دسته بندی: پاک کننده آرایش چشم

تخفیف بیشتر در گردونه بانی شانس
size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

gift
1% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • محلول دو فاز پاک کننده آرایش چشم و لب: Bio Marin
  • حاوی: عصاره جلبک های دریایی، عصاره گریپ فروت، عصاره رزماری
  • ویژگی ها: پاک کننده کامل آرایش های ماندگار و مقاوم به آب چشم و لب، مرطوب کننده و شاداب کننده دور چشم و لب
  • توضیحات محصول: پاک کننده دو فاز آرایش چشم و لب بایومارین، برای پاک کردن آرایش های ضد آب با ماندگاری بالای چشم و لب بسیار مناسب است. این پاک کننده آرایش چشم و لب به دلیل دارا بودن ترکیبات گیاهی، نواحی اطراف چشم و لب را بدون ایجاد التهاب و سوزش مرطوب نگاه می دارد. همچنین موجب لطافت و شادابی پوست می شود و تمامی آلودگی ها را پاک می کند.
  • نحوه استفاده: قبل از مصرف بطری را خوب تکان دهید مقدار کافی از فرآورده را به کمک پد پنبه ای بر روی موضع مورد نظر استفاده نموده تا مواد آرایشی به خوبی پاک گردند. سپس پوست خود را با آب ولرم شستشو دهید. 
  • نوع محفظه: پلاستیکی
  • کد محصول 310211001
  • نوع مایع
  • حجم 120 میلی‌لیتر
  • شماره مجوز سازمان غذا و دارو 38/13075
  • برند Bio Marin
  • سازگار با پوست انواع پوست

محلول دو فاز پاک کننده آرایش چشم و لب Bio Marine با حجم 120 میلی لیتر ، پا‌ک‌­کننده­ای کامل برای انواع آرایش­ ماندگار و مقاوم به آب چشم و لب بوده و هم­چنین مرطوب‌­کننده و شاداب‌­کننده دور چشم و لب است.

چه اینکه آرایش سنگینی روی چشم و لب انجام ­شده ­باشد و چه آرایشی سبک و معمولی، در پایان روز نیاز است با پاک‌­کننده‌ای مناسب مواد آرایشی روی آنها پاک ­شود و اجزای صورت به‌­ویژه چشم­ها از هرگونه آلودگی و مواد اضافی پاک گردند.

مواد تشکیل دهنده ترکیبات اولیه، مهم‌ترین نکته‌­ای است که باید در خرید بهترین پاک کننده آرایش چشم مورد توجه قرار داد. محلول های پاک کننده علاوه بر پاک ­کردن آلودگی­‌ها از روی پوست باید عملکردی ملایم روی پوست داشته ­باشند و ضمن آبرسانی به پوست برای آن حساسیت‌­زا نباشند. 

محلول دو فاز پاک کننده آرایش چشم و لب Bio Marine به دلیل دارا بودن ترکیبات گیاهی مانند عصاره جلبک­های دریایی، عصاره گریپ فروت و عصاره رزماری فاقد مواد حساسیت‌­زا است و برای مرطوب نگه‌داشتن نواحی اطراف چشم و لب بدون ایجاد التهاب، قرمزی و سوزش، عملکرد مطلوبی دارد.

محلول دو فاز پاک کننده آرایش چشم و لب بایومارین با انواع پوست سازگار است و علاوه بر خاصیت پاک‌­کنندگی آلودگی­‌ها، موجب لطافت و شادابی پوست نیز می­شود.

محلول های دو فاز نسبت به محلول پاک کننده آرایش چشم تک فاز عملکرد بهتری دارند، زیرا فاز چربی آرایش­های ماندگار و ضد آب را به طور کامل پاک نموده و فاز آب محلول نیز عملکرد آبرسانی، تسکین و نرمی و لطافت پوست را فراهم می­کند. 

بطری حاوی محلول‌های آرایش‌­پاک‌­کن دو فاز به دلیل دارا بودن فاز روغن و فاز آب که مجزا از هم هستند، حتما باید قبل از استفاده به خوبی تکان داده­ شوند.

محلول دو فاز پاک کننده آرایش چشم و لب محصول شرکت Bio Marine برای استفاده کسانی که چشمان حساس‌­تری دارند یا از لنز استفاده می­کنند نیز انتخاب مناسبی خواهد ­بود. می‌توانید قیمت محلول دو فاز پاک کننده آرایش چشم و لب را در سایت بانی مد مشاهده کنید.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد