برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

رژلب مایع گلدن رز Golden Rose مدل 3D Mega Shine حجم 5.2 میلی لیتر

دسته بندی: رژ لب مایع

3 قسطه با تارا، بدون کارمزد
size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

gift
1% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • رژ لب مایع مات گلدن رز: مدل 3D Mega Shine
  • حاوی: روغن جوجوبا و ویتامین E
  • ویژگی ها: بافت مخملی و مات، مرطوب کننده لب ها، تغذیه کننده، ماندگاری بالا، Kissproof
  • توضیحات محصول: رژ لب 3D Mega Shine با فرمول سبک وزن روی لب ها می لغزد و درخشندگی بالایی را بدون احساس چسبندگی ایجاد می کند و در عین حال ظاهری با حجم دهندگی بالا و درخشش 3 بعدی ایجاد می کند. رژلب مایع گلدن رز با روغن جوجوبا و ویتامین E، ظاهری آینه مانند ایجاد می کند و در عین حال لب ها را مرطوب و محافظت می کند.
  • نحوه استفاده:  ابتدا خط لب بکشید و محدوده لب خود را مشخص کنید. سپس با کمک اپلیکاتور از وسط لب بالایی شروع کنید و رژ لب را به آرامی به دو طرف انتهایی لب بکشید و تا گوشه لب این کار را ادامه دهید و بعد همین روش را برای لب پایین هم انجام دهید. در صورت نیاز به تکرار می توانید دوباره یک لایه از رژ لب را روی لب های خود بکشید.
  • کد محصول 8691190494636
  • نوع مایع
  • حجم 5.2 میلی‌لیتر
  • برند Golden Rose
  • سازگار با پوست انواع پوست
  • ویتامین E
  • جلوه رنگ مات

رژلب مایع گلدن رز Golden Rose مدل 3D Mega Shine حجم 5.2 میلی لیتر با ساختار نرم، سبک، فوق العاده براق و اپلیکاتور مخصوص طراحی شده است. یک رژ لب مایع در وهله اول باید ظاهر لب‌ها را درخشان نشان دهد و حجم دهندگی بالایی داشته باشد. در وهله دوم باید سبک بوده و در زمان استفاده روی لب‌ها بلغزد. همچنین بهترین مارک رژ لب مایع باید قدرت مرطوب کنندگی بالا و تغذیه کنندگی قوی داشته باشد.

 

رژلب مایع گلدن رز Golden Rose مدل 3D Mega Shine حجم 5.2 میلی لیتر با بافتی که احساس وزن و چسبندگی به جا نمی‌گذارد، می‌توان آن را لایه لایه استفاده کرد و ظاهری به شدت براق و سه بعدی به لب‌های خود بخشید و لب‌ها را پرتر نشان داد. با روغن جوجوبا و ویتامین E موجود در آن لب‌ها را مرطوب و تغذیه می‌کند. لیپ گلاس گلدن رز این امکان را به شما می‌دهد تا با رنگ‌های پاستلی، مرواریدی و درخشان خود لب‌هایی پر، براق و جذاب داشته باشید. شما می‌توانید با استفاده از بهترین رژلب مایع به تنهایی یا روی رژ لب‌های مات، ظاهری درخشان ایجاد کنید.

 

رژلب مایع Golden Rose می‌تواند افزودنی فوق العاده برای هر روتین آرایشی باشد. این محصول نه تنها درخشندگی دلپذیری را لب‌های شما می‌دهد، بلکه قدرت آبرسانی و تغذیه کنندگی قوی دارد. روغن جوجوبا و ویتامین E مسئول مرطوب کردن و محافظت لب‌ها در برابر خشک شدن و ترک هستند. رژلب مایع گلدن رز Golden Rose مدل 3D Mega Shine حجم 5.2 میلی لیتر در رنگ‌های مختلف موجود است که امکان تطبیق پذیری در ایجاد ظاهری متفاوت را برای داشتن سبک‌های مختلف آرایشی فراهم می‌کند. 

 

ماهیت کاربردی رژ لب مایع گلدن رز باعث شده این محصول به گزینه‌ای مناسب برای استفاده در هر موقعیت از جمله محل کار، مهمانی و سایر موارد تبدیل شود. برای استفاده از این محصول ابتدا باید خط لب را بکشید تا محدوده لب خود را مشخص کنید. سپس با کمک اپلیکاتور از وسط لب بالایی شروع کنید و رژ لب را به آرامی به دو طرف انتهایی لب بکشید تا تمامی سطح لب‌ها به رژ مایع آغشته شود. قیمت رژ لب مایع گلدن رز نسبت به کیفیت که ارائه می‌دهد بسیار خوب است.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد