برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

مداد چشم میس بیوتی گلدن رز Golden Rose مدل Colorpop

دسته بندی: مداد چشم

3 قسطه با تارا، بدون کارمزد
size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

فروشندگان این کالا

  • مداد چشم گلدن رز: مدل Colorpop
  • ویژگی ها: بافت نرم و روان، رنگ دانه غنی، قابلیت استفاده در داخل چشم و پشت چشم، مورد تایید متخصصان پوست، ماندگاری بالا، ضد حساسیت
  • توضیحات محصول: مداد چشم میس بیوتی گلدن رز دارای رنگ دانه غنی بوده و با بافت نرم و ابریشمی به راحتی بر روی پلک حرکت می کند و به شما اجازه کشیدن خط چشمی گیرا و جذاب را خواهد داد. این مداد چشم ضد حساسیت بوده و موجب آسیب به چشم ها نخواهد شد. مداد چشم گلدن رز در رنگ های متنوع و فوق العاده جذاب عرضه شده که به شما کمک می کند تا آرایشی فوق العاده جذاب و رنگی را بر روی چشمانتان داشته باشید.
  • نحوه استفاده: ابتدا مداد را بر روی پشت پلک از قسمت داخلی به قسمت بیرونی بکشید (روی خط مژه) سپس با اسفنج محوکننده می توانید خط را به رنگ دلخواه تغییر داده و فید کنید.
  • کد محصول 8691190441838
  • وزن 1.6 گرم
  • ضد آب خیر
  • برند Golden Rose
  • سازگار با پوست انواع پوست

مداد چشم گلدن رز مدل میس بیوتی، در دو رنگ نارنجی و صورتی و با وزن 1.4 گرم یکی از پروفروش‌ترین مداد چشم‌های برند گلدن رز است. این مداد با رنگ‌های نئونی، به راحتی بر روی چشم سر خورده و ظاهری جذاب به چشمان شما می‌بخشد.
مداد چشم عالی نباید هنگام تیز کردن خرد شده یا سریع خشک شود. بلکه یک مداد با کیفیت بالای ساخت بافتی کرمی و نرم داشته و کار با آن آسان است. رنگ مداد چشم انتخابی میبایست با تناز پوست شما هارمونی داشته باشد تا به چشمان شما جلوهای بینظیر دهد. اگر این محصول ماندگاری یا پیگمنت پایینی داشته باشد، شما مجبور می‌شوید که دائم آن را به منظور تجدید آرایش صورت با خود حمل کنید و یا در سناریویی بدتر، شادابی و طراوت چهره شما را از بین میبرد. در نتیجه خرید بهترین نوع مداد چشم رنگی می‌تواند به چالشی سخت بدل شود.
مداد چشم رنگی میس بیوتی گلدن رز با سایه‌های روشن، جذاب و فرمولاسیون نرم و ابریشمی روی پلک‌های شما می‌لغزد و سایه‌هایی ملیح و رنگی ایجاد می‌کند. مداد چشم گلدن رز طی ساعات طولانی روز، ماندگاری بالایی دارد و رنگ‌های آن الهام گرفته از گل‌های زیبای بهاری هستند. علاوه بر این، رنگدانه‌های زیاد این محصول موجب پیگمنت بالای آن می‌شود.
شما میتوانید از مداد چشم گلدن رز هم به عنوان مداد چشم در داخل و خارج پلک، و هم به عنوان سایه‌ برای روزهای گرم تابستانی استفاده کنید. این محصول جذاب می‌تواند جلوه‌ای بی‌نظیر به چهره شما داده و آن را شاداب‌تر از پیش نشان دهد. اگر شما به دنبال خرید بهترین انواع مداد چشم رنگی با رنگ‌هایی شاد هستید، استفاده از مداد چشم گلدن رز میتواند یک تجربه جدید و خاص باشد.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد