برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

رژ گونه استیکی گلدن رز Golden Rose مدل Creamy Blush Stick وزن 10.5 گرم

دسته بندی: رژگونه

3 قسطه با تارا، بدون کارمزد
size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

gift
1% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • رژ گونه گلدن رز: مدل Creamy Blush Stick
  • ویژگی ها: بافت کرمی، نرم و سبک، با قابلیت پوشانندگی بالا، رنگدانه های با کیفیت، ماندگاری بالا، ضد حساسیت
  • توضیحات محصول: رژگونه استیکی گلدن رز، دارای بافت صاف و کرمی است و  به نرمی و بدون درز روی پوست می نشیند تا پوششی مخملی ایجاد شود. این محصول را می توانید به تنهایی یا بر روی کرم پودر خود استفاده کنید. روی سیب گونه ها لمس کنید سپس به آرامی با نوک انگشتان خود مخلوط کنید. استفاده از این رژ گونه، برجستگی گونه ها و در نتیجه زیبایی آرایش شما را بیشتر خواهد کرد. می توانید با استفاده از این رژ گونه به آسانی به چهره ی خود حالت و شکل دلخواه داده و از جذابیت آرایش خود لذت ببرید.
  • نحوه استفاده: برای استفاده از رژ گونه، لبخند زده و رژ گونه را بر روی برجستگی های ایجاد شده (روی استخوان گونه) بزنید. رژ گونه را با استفاده از انگشتان دست بر روی گونه ها پخش کنید.
  • نوع محفظه: پلاستیکی
  • کد محصول 8691190685027
  • نوع استیکی
  • وزن 10.5 گرم
  • برند Golden Rose
  • سازگار با پوست انواع پوست
  • آینه ندارد
  • جلوه رنگ مات

رژ گونه استیکی گلدن رز Golden Rose مدل Creamy Blush Stick وزن 10.5 گرم رنگ‌بندی متنوعی دارد و از آن می‌توانید برای کانتورینگ و هایلایتر استفاده کنید. اگر این رژ گونه استیکی گلدن رز را برای روتین آرایش روزانه خود انتخاب کنید، به‌واسطه استیکی بودن آن می‌توانید به راحتی استخوان گونه خود را برجسته کنید. هنگام خرید رژ گونه استیکی گلدن رز به رنگ‌بندی آن توجه کنید تا در کنار تناسب با تناژ پوستتان بتوانید از آن برای مدل آرایش دخترانه، اسموکی، برنزی و مات استفاده کنید. علاوه بر آن فرمولاسیون آن نیز مهم است تا بافت مخملی داشته باشد و با ماندگاری بالا نیاز به تجدید آن را کاهش دهد.

شما از رژ گونه استیکی گلدن رز می‌توانید به تنهایی یا با استفاده از کرم پودر استفاده کنید. همچنین برای اینکه رنگدانه‌های فعال‌تری داشته باشد، حتما زیرسازی آرایش را با پرایمر انجام دهید و بعد از آن نیز استفاده از فیکساتور و پودر بیک را فراموش نکنید. استفاده از رژ گونه استیکی گلدن رز به فرم صورت شما بستگی دارد. در آینه فرم صورت خود را بشناسید و پیدا کنید تا آرایش‌ چشمگیرتری داشته باشد. اگر رژگونه خود را براساس فرم صورت خود استفاده کنید، نه‌تنها یکی از تکنیک‌های مهم گریم رعایت کردید که چانه و فک شما زاویه‌دار خواهد شد. همچنین از رنگ‌های تیره‌تر آن می‌توانید برای کانتور بینی، فک و صورت استفاده کنید و به صورت خود زاویه بدهید.

رژ گونه استیکی گلدن رز ساخت کشور ترکیه است و بسته‌بندی پلاستیکی ظریفی دارد. به‌خاطر اینکه استیکی طراحی شده است، مدت زیادی از آن می‌توانید استفاده کنید. این رژ گونه اویل فری ظاهر مات و طبیعی را روی صورت شما ایجاد خواهد کرد و نداشتن چربی دلیل اصلی آن است. همینطور به‌خاطر فرمولاسیون منحصر‌به‌فرد به آبرسانی و تقویت پوست کمک می‌کند و از این حیث محصولی مراقبتی نیز محسوب می‌شود.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد