بانی‌مد
یکی از انواع کفش‌ها که به منظور استفاده روزانه کارکرد دارند انواع کفش راحتی و روزمره می‌باشد. این کفش‌ها خود دارای طیف وسیعی هستند که از طرح‌ها و مدل‌های متنوعی ساخته شده‌اند. این محصولات که معمولا دارای پاشنه تخت هستند به نوعی طراحی می‌شوند که حتی در صورت پیاده روی طولانی مدت، مشکلی برای فرد ایجاد نکنند. مواد اولیه به کار رفته در آنها نیز به گونه‌ای است که سبکی و راحتی را همزمان در اختیار شما قرار دهند. با توجه به استفاده روزانه و پرتکرار این کفش‌ها دوام آنها نیز در اولویت قرار دارد، ضمن اینکه تحت هر شرایطی زیبایی و شیک بودن را نباید فراموش کرد.

کفش کتانی مردانه


کفش کتانی مردانه طیف گسترده‌ای از کفش ها را شامل می‌شود. البته موضوع حائز اهمیت آن است تا ابتدا استایل خود را بشناسید و سپس برای استایل خود اقدام به تهیه کفش کتانی مد نظرتان بکنید. کانورس ها یکی از مدل های پرطرفدار کفش کتانی مردانه هستند، کفش های ویژه پیاده روی و دویدن که هر ساله توسط برندهای معتبر معرفی می‌شوند هم در این طیف قرار می‌گیرند. اگر قصد دارید تا از کفش کتانی برای حضور در موقعیت های نیمه رسمی هم استفاده کنید و تنها منحصر به روزهای تعطیل و سفرهایتان نباشد پیشنهاد می‌کنیم سراغ کانورس و کفش وست بروید. این کفش ها علاوه بر آنکه برای شما راحتی را به همراه خواهند داشت، می‌توانند به شما کمک کنند تا استایلی جذاب را برای خود داشته باشید تا علاوه بر راحتی متناسب با ترند روز هم پیش بروید.

کفش روزمره مردانه


کفش روزمره مناسب آن دست از آقایانی است که باید در موقعیت های رسمی حاضر باشند، موقعیت های شبیه به جلسات کاری یا ارتباط با افراد مختلف در محل کار، برای این دست از افراد بهترین انتخاب کفش کالج است. کفش هایی که می‌تواند علاوه بر ظاهر رسمی فرمی راحت را برای شما به همراه داشته باشد و به خشکی کفش های کلاسیک نیست. با این احوال اگر سلیقه شما کالج نیست کفش تخت هم می‌تواند گزینه مناسب دیگری برای شما باشد. کفش تخت شاید در میان جوانان و افراد کم سال تر طرفداران کمتری داشته باشد، اما همچنان به عنوان پرمخاطب ترین کفش روزانه از آن ها یاد می‌شود. و در نهایت کفش های چرم هستند که زیبایی، راحتی و کیفیت خارق العاده‌اش زبان زد خاص و عام است. اگر قصد دارید تا کفشی مناسب را تهیه کنید و تا مدت ها خیالتان از بابت خرید کفشی دیگر راحت باشد، پیشنهاد می‌کنیم کفش چرم مردانه را انتخاب کنید.



انواع کفش رزمره مردانه چیست؟
مهمترین نشانه‌ای که باید در هنگام انتخاب و خریداری کفش راحتی در نظر داشته باشید کیفیت جنس زیره و کفی کفش است و پس از آن سایز کفش دلخواهتان را باید در نظر داشته باشید، زیرا همانطور که از نام کفش راحتی بر می‌آید مهمترین ویژگی آن باید ایجاد حس راحتی برای مصرف کننده باشد. کفش های راحتی را به دسته های متنوعی تقسیم می‌کنند. حتی صندل ها هم در این دسته ها قرار می‌گیرند. اما کفش کتانی مردانه و کفش های روزمره از شناخته شده ترین کفش های راحتی هستند که آقایان می‌توانند برای گذران روزهای کاری خود از آن‌ها استفاده کنند.

کفش روزمره مردانه از کجا بخریم؟
خرید کفش مردانه نیاز به رعایت برخی نکات دارد تا از خرید خود نهایت رضایت را داشته باشید. اگر تمایل به داشتن کفشی بدون بند هستید، می‌توانید کفش های کالج یا تخت را انتخاب کنید. اگر از داشتن کفش بنددار استقبال می‌کنید، دربی، وست و کانورس می‌تواند از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد. با این همه دقت به جنس کفی و زیره و مهمتر از همه دوخت کناره ها و کفی می‌تواند مواردی باشد که خریدی مطمئن را برای شما رقم بزند. اگر به دنبال خرید اینترنتی برای کفش هستید بانی مد تمامی شرایط لازم برای خریدی راحت و به صرفه را برای شما فراهم کرده است. از خانه یا محل کار و هر کجا که به اینترنت دسترسی دارید، سفارش خود را ثبت کنید و در محل مورد نظرتان را کالای خود را دریافت کنید.