بانی‌مد

پافر مردانه

یکی از آیتم‌های زمستانی محبوب آقایان، پافر مردانه بوده که در سال‌های اخیر به شدت ترند شده است. پافر مردانه به علت سبکی و در عین حال قابلیت گرم نگه داشتن، مورد توجه بسیاری از شما عزیزان بوده است. معمولا پافرها ضدآب و ضدباد هستند.

اما مدل محبوب پافر مردانه شما چیست؟ آیا پافر کوتاه مردانه دوست دارید یا پافر بلند؟! جلیقه پفی مدنظرتان است یا کاپشن مردانه پفی؟ همانطور که مشخص است، انواع مدل پافر مردانه به بازار عرضه می‌شود، بنابراین در زمان خرید پافر مردانه حتما باید به مدل و ویژگی آن دقت کنید تا کالای خریداری برای شما کاربردی باشد. ما به عنوان تیم متخصص بانی مد، قصد داریم تا  به ویژگی‌ها، مزایا و نکات مهم خرید پافر مردانه اشاره ‌کنیم. بنابراین اگر قصد خرید پافر مردانه را دارید، این مطلب برای شماست! پس به خواندن آن ادامه دهید.

نکات مهم خرید پافر مردانه

نکات مهمی که در طی خرید پافر مردانه باید به آن توجه کنید، عبارتند از:

1.      انتخاب سایز مناسب پافر مردانه

چه در خرید حضوری و چه در خرید آنلاین، لازم است تا سایز منطبق با استایل‌تان را خریداری کنید. اگر خواهان خرید آنلاین پافر مردانه هستید؛ کافیست سرشانه، دور سینه، دور کمر و طول آستین خود را اندازه بگیرید و آن را با جدول سایزبندی بانی مد مطابقت دهید. پافر مردانه باید به خوبی روی بدن بنشیند و راحت باشد.

2.      جنس پافر مردانه مدنظرتان چیست؟

یکی از نکات مهم خرید پافر مردانه، توجه به جنس آن است. بطورکلی باید بدانید که مواد استفاده شده در پافر، مانند نوع عایق حرارتی و جنس بیرونی، بر کیفیت و عملکرد آن تأثیر می‌گذارند. برای آگاهی از جنس در زمان خرید پافر از بانی مد، کافیست به بخش ویژگی‌ها و مشخصات محصول رفته و جنس آن را بخوانید. هر جنس برای یک سبک و موقعیت خاص مناسب است. 

3.      ویژگی‌های اضافی پافر مردانه را بررسی کنید

وجود چه مواردی در پافر خریداری شده برایتان اهمیت دارد؟ ویژگی‌های اضافی مانند جیب‌های متعدد، کلاه قابل جدا شدن، زیپ‌های با کیفیت و درزهای محکم می‌تواند به کارایی و راحتی پافر بیفزاید. بنابراین آن‌ها را بخش مشخصات کالا جستجو کنید.

4.      نظرات کاربران را بخوانید

نظرات و بازخوردهای کاربران در بانی مد، می‌تواند اطلاعات مفیدی در مورد کیفیت و عملکرد پافر مردانه ارائه دهد. از آن‌ها غافل نشوید.

5.      مدل پافر مردانه مدنظرتان چیست؟

انواع مدل پافر مردانه وجود دارد که هر مدل مناسب یک سبک‌وسیاق و موقعیت خاص است. بنابراین باید مدل‌های پافر را بشناسید تا بتوانید پافری را خریداری کنید که با سبک و نیاز شما هم‌خوانی داشته باشد.

6.      برند پافر مردانه برای شما مهم است؟

خرید از برندهای معتبر تولید کننده پافر مردانه می‌تواند اطمینان از کیفیت و دوام پافر را افزایش دهد. خوشبختانه بانی مد در زمینه فروش پافر مردانه، با برندهای خوبی به لحاظ کیفیت و قیمت پافر مردانه همکاری دارد.

انواع مدل پافر مردانه

همانگونه که گفتیم یکی از نکات مهم در زمان خرید پافر مردانه، توجه به تناسب مدل آن با نیاز و استایل شما است. پس شما باید انواع مدل پافر مردانه را بشناسید تا بتوانید پافری را انتخاب کنید که با استایل شما هماهنگی دارد. در این راستا به بررسی مدل‌های محبوب پافر مردانه می‌پردازیم: 

  •          پافر کلاسیک مردانه: این مدل کاپشن مردانه پفی، دارای طراحی ساده و سنتی با خطوط دوخت افقی است و در استفاده روزمره و انواع استایل‌ها کاربرد دارد.
  •          پافر بلندمردانه: اگر خواهان خرید پافر مردانه زمستانی هستید؟ پافر بلند، به علت طول بیشتر(تا پایین‌تر از کمر یا حتی تا زانو می‌رسد) مناسب شماست. این مدل پافر مردانه برای حفظ گرما در مناطق سردتر کارایی دارد.
  •          پافر کوتاه مردانه: این مدل کوتاه‌تر است و معمولاً تا بالای کمر یا کمی پایین‌تر از آن می‌رسد. پافر مردانه کوتاه، سبک است و راحتی حرکت را برای شما فراهم می‌کند. از آن معمولا در فعالیت‌های روزمره و ورزش‌های سبک استفاده می‌کنند.
  •          پافر بدون آستینمردانه: قصد خرید پافر مردانه پاییزه را دارید؟ مدل بدون آستین آن را از بانی مد خریداری کنید. جلیقه پفی معمولاً به عنوان لایه‌ای اضافی برای گرما استفاده می‌شود و مناسب هوای نه چندان سرد است. شما می‌توانید آن را به عنوان لایه‌ای روی سویشرت یا هودی بپوشید.
  •          پافر کلاه‌دار مردانه: اگر آب و هوای محل زندگی شما نامساعد است، پیشنهاد می‌کنیم برای خرید پافر مردانه کلاه‌دار اقدام کنید. کلاه می‌تواند جداشونده و ثابت باشد و از آن به منظور محافظت بیشتر در برابر باد و باران استفاده ‌شود.
  •          پافر ضد آب مردانه:   این مدل از مواد ضد آب ساخته شده است و مقاومت بالایی در برابر باران و رطوبت دارد. بنابراین برای روزهای بارانی و مرطوب ایده‌آل است.
  •          پافر پف‌دار: به دنبال خرید پافر مردانه برای شرایط آب و هوایی بسیار سرد و زمستان‌های شدید هستید؟  این مدل با پر مرغ یا مواد عایق دیگر پر شده است و گرمای بسیار خوبی فراهم می‌کند.
  •          پافر نازک مردانه: اگر می‌خواهید پافر مردانه بهاره یا پاییزه بخرید، پافر نازک گزینه‌ای مناسب است. مدل این پافر، نازک‌تر و سبک‌تر بوده و برای هوای خنک‌ کارایی دارد، بدون اینکه حس سنگینی ایجاد کند. آن را می‌توانید زیر پالتوی خود بپوشید و از خاص بودن اوت‌فیت‌تان لذت ببرید.
  •          پافر با طرح‌های خاص:این مدل‌ها دارای طرح‌ها و الگوهای خاصی هستند و بیشتر جنبه مد و استایل دارند. بنابراین اگر خواهان استایل خیابانی و اضافه کردن جذابیت بصری به استایل خود هستید، برای خرید پافر مردانه خاص اقدام کنید.
  •          پافر اسپرت مردانه: این مدل پافر مردانه، برای فعالیت‌های ورزشی طراحی شده و دارای ویژگی‌هایی مانند تنفس‌پذیری و آزادی حرکت بیشتر است. از آن عموما در ورزش‌های زمستانی مانند دویدن، کوهنوردی و اسکی استفاده می‌شود.

انواع مدل پافر مردانه به شما امکان می‌دهند تا با توجه به نیازها و شرایط آب و هوایی مختلف، بهترین گزینه را انتخاب کنید و استایل خود را تکمیل نمایید.

انواع جنس پافر مردانه

یکی دیگر از نکاتی که در زمان خرید پافر مردانه باید به آن دقت کنید، جنس پافر است. هر جنس مزایای و معایب خاص خود را دارد و انتخاب بهترین جنس پافر مردانه برای شما، آن چیزی است که با نیازهای‌تان تطبیق داده شده باشد. از این‌رو شناخت جنس‌هخای مختلف پافر مردانه ضروری به‌نظر می‌رسد تا در مواقع خرید بدون سردرگمی به سراغ جنس مورد نظرتان بروید. در این بخش به معرفی انواع جنس پافر مردانه می‌پردازیم:

  •          نایلون: پافر مردانه نایلونی بسیار سبک، مقاوم در برابر باد و آب و دارای دوام بالا است و به راحتی تمیز می‌شود. بنابراین اگر خواهان خرید پافر مردانه برای استفاده روزمره در شرایط مرطوب و بادی هستید، این مدل به شما پیشنهاد می‌شود.
  •          پلی استر: این جنس پافر مردانه مقاوم در برابر آب، باد و چروک است. همچنین به خوبی گرما را حفظ می‌کند و به سرعت خشک می‌شود. بنابراین برای استفاده روزمره در شرایط آب و هوایی متنوع مناسب است.
  •          پشم: قصد خرید پافر مردانه برای روزهای بسیار سرد زمستانی را دارید؟ پافر پشمی مردانهگرم و تنفس‌پذیر است. اما ممکن است کمی سنگین‌تر از مواد مصنوعی باشد.
  •          پشم و پلی استر ترکیبی: شما می‌توانیدترکیبی از گرمی و نرمی پشم را به همراه مقاومت و سبکی پلی استر، در این جنس پافر مردانه مشاهده کنید. این ترکیب مناسب استفاده روزمره و هوای سرد است.
  •          پر مرغ: پافر مردانه پَر، عایق حرارتی بسیار خوبی است و وزن بسیار کمی دارد، از اینرو به خوبی گرما را حفظ می‌کند و در شرایط بسیار سرد کارایی لازم را خواهد داشت.  
  •          گورتکس:گورتکس یک ماده تکنولوژیک بوده و دارای مقاومت در برابر آب و باد و در عین حال تنفس‌پذیری بالا است.  پس اگر خواهان خرید پافر مردانه اسپرت در شرایط سخت آب و هوایی هستید، گورتکس گزینه‌ای عالی به‌نظر می‌رسد.
  •          پنبه: آیا پافر دوست دارید و هوای منطقه شما معتدل و خشک است؟ برای خرید پافر مردانه پنبه‌ای اقدام کنید. پنبه نرم و راحت است، اما ممکن است به خوبی مواد مصنوعی یا پر مرغ گرما را حفظ نکند و در شرایط مرطوب کارایی کمتری داشته باشد.

علاوه بر جنس‌های مذکور، از الیاف مصنوعی، میکروفایبر، پارچه‌های فنی و...نیز در تولید پافر مردانه استفاده می‌شود. بنابراین حتما به تناسب جنس پافر مردانه با نیاز خود توجه فرمایید.

قیمت پافر مردانه

قیمت پافر مردانه در بانی مد، کاملا رقابتی و مقرون به صرفه است. این به آن معناست که شما با هر بودجه‌ای می‌توانید از بانی مد خرید کنید. به منظور خرید آنلاین آسانتر پافر مردانه، در بخش فیلترها، قیمت پافر مردانه را متناسب با بودجه خود فیلتر نمایید تا تنها مدل‌هایی برای‌تان نمایش داده شود که با بودجه شما هم‌خوانی دارد.

ممکن است شما از مدل پافر مردانه‌ای خوشتان بیاید که هماهنگ با هزینه شما نیست، حالا تکلیف چیست؟! ما در بانی مد با ارائه تخفیفات شگفت انگیز و کدهای تخفیفی حاصل از جشنواره‌های مختلف درصدد کاهش قیمت پافر مردانه برای شما هستیم. بنابراین نگران نباشید، زیرا می‌توانید مدل محبوب‌تان را نیز خریداری کنید.

برندهای معتبر تولید کننده پافر مردانه

معتبرترین برندهای جهانی تولید کننده پافر مردانه عبارتند از: نورث فیس، پاتاگونیا، کلمبیا و... در بانی مد نیز ما با برندهای معتبری در زمینه فروش پافر مردانه همکاری داریم. برندهایی مانند جوتی جینز، جین وست، ام کی، اسپرینگ فیلد و.... مزیت خرید پافر مردانه از این برندها این است که شما با قیمتی مقرون به صرفه، کیفیتی مطلوب را دریافت خواهید کرد.

خرید آنلاین پافر مردانه از بانی مد

خواهان خرید پافر مردانه با صرف کمترین انرژی و زمان هستید؟ وقت ندارید به فروشگاه‌های حضوری سر بزنید؟ ما کار را برای شما آسان کرده‌ایم. با بانی مد در هر ساعتی از شبانه روز و در هر مکانی که باشید، می‌توانید خرید آنلاین پافر مردانه خود را انجام دهید و آن را در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

بانی مد به عنوان بهترین فروشگاه آنلاین پوشاک کشور، مجموعه‌ای وسیع از پافرهای مردانه در طرح‌ها، رنگ‌ها و برندهای مختلف را ارائه می‌دهد. بنابراین هر سلیقه‌ و استایلی که داشته باشید، مدل پافر مردانه محبوب‌تان را در بانی مد خواهید یافت. اگر بین چندین مدل و جنس پافر مردانه، دچار تردید هستید، هیچ اشکالی ندارد! زیرا می‌توانید آن‌ها را با هم مقایسه نموده و سپس بهترین گزینه را برای خرید پافر مردانه انتخاب کنید. نگران قیمت پافر مردانه نیز نباشید، زیرا با تخفیف‌های ما قادر خواهید بود تا قیمت پافر مردانه را کاهش دهید! اگر کالای دریافتی باب میلتان نبود نیز جای نگرانی نیست، زیرا با چند کلیک قادر خواهید بود که آن را برای ما مرجوع کنید!

همین حالا برای خرید آنلاین پافر مردانه از بانی مد اقدام کنید تا علاوه بر دریافت کیفیت مطلوب و صرف هزینه‌ای کم، راحتی و آسایش را در طی خرید تجربه نمایید. ما از ابتدای مسیر خرید پافر مردانه تا انتهای آن با شما هستیم، پس نگران هیچ مساله‌ای نباشید.