27 خرداد 1403
/
459 بازدید

کت بلیزر چیست و چگونه ست می‌شود؟ راهنمای کامل استایل با کت بلیزر

فهرست مطالب

در دنیای مد و فشن، استایل‌های خاصی با پوشیدن کت بلیزر می‌توانید داشته‌باشید. طرفداران کت‌های بلیزر آقایان و خانم‌های ساده پسند و کلاسیک پوش هستند. کت بلیزر چیست؟ کت بلیزر نوعی کت تک است. این کت را می‌شود با انواع لباس‌ها و استایل‌ها ست کرد.

کت‌های بلیزر با طرح و رنگ‌های ساده بسیار جذاب و شیک هستند و برای انواع اندام‌های متفاوت، انتخاب مناسبی است. برای داشتن یک تیپ جذاب در  مهمانی‌ها، مراسمات رسمی، محیط کاری و… استفاده از این کت را فراموش نکنید.

برای خرید کت تک زنانه، کت بلیزر انتخاب جذابی است. در ادامه این مطلب از بانی مگ همراه ما باشید تا به معرفی کت بلیزر بپردازیم و به شما کمک کنیم که چطور با کت‌های بلیزر سبکی جدید و به روز را در استایل خود به نمایش بگذارید.

قیمت کت تک مردانه

کت بلیزر چیست؟

در پاسخ به اینکه کت بلیزر چیست باید گفت کتی تک و ساده است که با انواع شلوارها ست می‌شود. همچنین این کت را می‌توان با لباس‌های مختلف ست و هماهنگ کرد. کت بلیزر با نوع دوخت و ساختاری که دارد، می‌تواند یک حس منحصر به فرد به بیننده بدهد.

شما می‌توانید با پوشیدن این کت، تنخوری بسیار شیک با ترکیب خیره کننده را به نمایش بگذارید. این کت در مکان‌ها و موقعیت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، شما با هر فرم بدن و اندامی که دارید به راحتی می‌توانید طبق سلیقه فردی این کت را در طرح و رنگ‌های مختلف انتخاب کنید و استایلی چشمگیر با این کت به ارمغان بیاورید.

کت‌های بلیزر در یک طرف دو دکمه یا در دو طرف شش دکمه دارند. این کت‌ها از جیب پاکتی یا جیب دوخته شده روی کت، برخوردارند و بسیار زیبا به چشم می‌آیند.

کت بلیزر چیست؟

تاریخچه کت بلیزر

نیروی  دریایی بریتانیا اولین بار طرح کت بلیزر را به نمایش گذاشت و در سال ۱۸۳۷ “ملکه ویکتوریا” دستور داد تا یونیفرم‌هایی مرتب و شیک برای پرسنل کشتی HMS Blazer دوخته شود.

کاپیتان این کشتی با طراحی کت‌های بلیزر با دکمه‌ها و یقه‌های طلایی دست به طراحی این سبک زیبا زد تا لباس‌های پرسنل هماهنگ و زیبا به چشم بیاید. کم کم کت‌های بلیزر یکی از مهمترین پوشاک زنانه و مردانه در دنیای مد تبدیل شد. این نوع کت روز به روز طرفداران زیادی را در بر گرفت. کت‌های بلیزر در عین سادگی جلوه‌ای بسیار شیک دارند و بسیار مورد پسند قرار گرفته‌اند.

انواع کت بلیزر

کت‌های بلیزر در طرح‌ها و رنگ‌های فراوانی موجود هستند. بیشترین سبک دیده شده از انواع کت بلیزر سبک‌هایی از جمله: کت‌های طرح‌دار بلیزر، چهارخونه، ساتن، مخمل، فوتر، کتان، مازراتی، چرم و راه راه می‌باشند.

انتخاب هر یک از این طرح‌ها و جنس‌ها بستگی به سلیقه مخاطب دارد. جنس پارچه کت‌های بلیزر معمولاً دارای استحکام کمتر و سبک‌تر است.

انتخاب طرح و جنس‌ شلوار برای ست کردن با کت‌ بلیزر کاملاً با توجه به مدل کت متفاوت است. این امر می‌تواند تیپ مخاطب را خاص‌تر جلوه دهد. شیک و کاربردی بودن کت‌های بلیزر باعث شده برای بسیاری از افراد استایلی محبوب باشد.

کت بلیزر تک دکمه

کت‌های بلیزر تک دکمه به خاطر ساده بودن بسیار پرطرفدارند. این کت در بین آقایان بسیار مورد پسند است و با توجه به طرح ساده‌ای که دارد می‌توانید استایل شیکی را با پوشیدن آن داشته باشید.

کت‌های بلیزر تک دکمه به خاطر ظرافتی که دارند می‌تواند در محیط‌های اداری به راحتی، استفاده شوند. دکمه‌های کت بلیزر می‌تواند به سلیقه مشتری انتخاب شود.

انتخاب کت‌های بلیزر تک دکمه بسیار جسورانه است زیرا سادگی در استایل هر فرد شخصیت قدرتمندی را به نمایش می‌گذارد. باز بودن یا بسته بودن دکمه‌های کت کاملاً سلیقه شخصی است.

کت بلیزر دو دکمه

کت بلیزر دو دکمه

در طراحی این کت دو ردیف دکمه دوخته شده که در حالت بسته شدن، دو لبه کت به روی هم قرار می‌گیرند. کت بلیزر دو دکمه به عنوان یونیفرم استاندارد معروف است.

این سبک به قدری محبوب شده که امروزه به عنوان لباس فرم در تمام مکان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در قرن بیستم در دنیای مد و فشن این مدل جایگاه خاصی را در بین پوشاک مردم پیدا کرد.

طراحی زیبای آن، فرم بدن را به طرز چشمگیری زیبا نشان می‌دهد. دکمه‌های کت بلیزر دو دکمه اغلب از جنس فلز، نقره، مروارید، برنج یا طلایی است. این دکمه‌ها، زیبایی کت بلیزر را دو چندان می‌کند.

نحوه ست کردن کت بلیزر

حال که فهمیدیم کت بلیزر چیست؟ دغدغه بسیاری از افراد این است که چگونه می توان کت بلیزر را ست کرد. ست کردن لباس‌های مختلف با کت بلیزر اصلاً کار سخت و دشواری نیست.

این کت را به همراه یک پیراهن تک رنگ خنثی می‌توان ست کرد. شلوارهای تیره برای ست کردن این کت بسیار مناسب‌تر هستند.

برای تکمیل ست کردن کت‌ بلیزر، می‌توانید از اکسسوری‌ها استفاده کنید. مانند: پاپیون و کراوات که زیبایی استایل شما را چندین برابر می‌کند.

یقه اسکی همراه با کت بلیزر در فصول سرد سال هم بسیار ترکیب جالبی را در استایل‌تان ایجاد می‌کند. ست کردن کت بلیزر با بلوز یا شومیز، کت بلیزر با شلوار جین، کت بلیزر به همراه پیراهن و … چندین مدل از استایل‌‌های متفاوت و زیباییست که می‌توانید داشته باشید.

بپوشیدن سبک لباس کاملاً سلیقه‌‌ای است. اما به راحتی می‌توان با ست کردن انواع لباس‌ها یک استایل متفاوت و خاص برای خود به ارمغان بیاورید.

ست کردن کت بلیزر با شلوار جین

ست کردن کت بلیزر با شلوار جین

ست کردن کت بلیزر با شلوار جین یک استایل خاص را به شما هدیه می‌دهد.  آقایان بیشترین طرفدار این سبک هستند. خرید شلوار جین مردانه در کنار کت بلیزر، بیش از هر چیزی استایل یک آقا را خاص نشان می‌دهد.

با انتخاب شلوار جین خاکستری یا سرمه‌ای، به تیپ مورد علاقه خود دست پیدا می‌کنید. شلوار جین به خاطر ایستادگی و خوش فرم نشان دادن بدن در بین خانم‌ها و آقایان پرطرفدار است.

استفاده از این ست برای استایل آقایان بی‌نظیر است. با این ترکیب می‌توانید در مهمانی‌ها، جلسات کاری، کنسرت و محیط‌های مختلف، خاص ظاهر شوید. انتخاب رنگ در زمان استایل زدن، بستگی به نوع مکان و موقعیتی دارد که به آن دعوت شده‌اید.

برای تکمیل تیپ خاص خود در کنار ترکیب شلوار جین با کت بلیزر از تیشرت‌ها و کتونی‌های سفید و شیک استفاده کنید که شیک‌ترین و کاربردی‌ترین استایل‌ برایتان خواهد شد.

قیمت شلوار مردانه

ست کردن کت بلیزر با شلوار کتان

ست کردن کت بلیزر با شلوار کتان استایل نیمه رسمی و جذابی را ایجاد می‌کند. اگر دنبال یک تیپ اسپرت، ساده و راحت هستید کت بلیزر را به همراه یک تیشرت تک رنگ روشن با شلوار کتان بپوشید.

در دنیای مد، کت بلیزر را با انواع شلوارها مانند: جین، پارچه‌ای، کتان و غیره می‌توان ست کرد. ست کردن راحت این کت با انواع شلوار‌ها باعث شده که کت بلیزر بسیار محبوب و جذاب برای طرفدارانش باشد.

شلوارهایی که با کت‌های بلیزر ست می‌شوند از نظر جنس هیچ شباهتی به این کت‌ها ندارد. کت بلیزر با شلوار کتان ترکیبی نیمه رسمی و راحت و همچنین انتخابی فوق‌العاده زیبا است.

ست کردن کت بلیزر با شلوار رسمی

برای پوشیدن کت بلیزر با شلوار رسمی باید کمی دقت بیشتری داشته باشید تا استایل‌تان رسمی شود. شلوارهای رسمی را با رنگ‌های تیره‌تر و ساده‌تر انتخاب کنید. بهتر است کت‌های بلیزر با شلوارهای رسمی همرنگ و همجنس باشند، تا در یک محیط رسمی و کاری جلب توجه نکنند.

از کراوات می‌توانید برای تکمیل استایل رسمی خود کمک بگیرید. استفاده از پیراهن‌های دکمه‌دار ساده برای زیر کت بلیزر با شلوار رسمی در کنار کفش بروژ یا لوفر، برای محیط کاری یا رسمی انتخاب درست و به جایی است.

خرید پیراهن مردانه

استایل‌های مختلف با کت بلیزر

استایل‌های مختلف با کت بلیزر

کت‌های بلیزر در طرح‌ها و اندازه‌ها و جنس‌های مختلفی در بازار پوشاک موجود می‌باشند. استایل‌های متفاوتی را می‌توان با کت‌های بلیزر به نمایش گذاشت.

مثلاً: کت بلیزر اسپرت با شلوار جین، کت بلیزه با شلوارهای کتان، کت بلیزر طرح‌دار و شطرنجی، کت‌های بلیزر پشمی و شال گردن، کت بلیزر برای مهمانی‌های رسمی و نیمه رسمی‌، کت بلیزر زنانه با شلوار جین و غیره که هر کدام این سبک‌ها طرفداران خاص خود را دارند.

ترکیب سایر لباس‌ها با این کت کاملاً سلیقه‌ای است. باید گفت موقعیت مکانی هم در پوشیدن کت بلیزر با انواع استایل‌ها تاثیرگذار است. امروزه در بازارهای پوشاک کت‌های بلیزر زنانه در رنگ‌های شاد و جذاب بسیار به چشم می‌خورند. با کمی درایت می‌توان با این کت‌های رنگی، استایل‌های فوق‌العاده‌ای را در جمع‌های مختلف داشت.

استایل کژوال با کت بلیزر

استایل کژوال به معنای راحتی و سبکی است. با توجه به مد و ترندهای روز می‌توان یک استایل کژوال با کت بلیزر داشته باشید. این ترکیب می‌تواند بسیار شیک و جذاب باشد. استایل کژوال با کت‌های بلیزر را می‌توان برای دورهمی‌های دوستانه انتخاب کرد. این سبک مناسب مهمانی‌های رسمی یا محیط‌های کاری نمی‌باشد و بیشتر برای محیط‌های عادی و روزمره قابل پوشیدن است.

اگر بخواهیم یک استایل کژوال با کت بلیزر داشته باشید، زیر کت باید از تیشرت‌های رنگی ساده با شلوارهای بگ راحت، شلوارهای  پارچه‌ای با کفش‌های کالج یا صندل‌های راحت استفاده کنید. بنابراین با این ترکیب در عین سادگی می‌توانید بسیار شیک به نظر برسید. مهارت ست استایل کژوال با کت بلیزر اصلاً پیچیده نیست، با کمی تبحر و سلیقه به تیپ دلخواه خود دست پیدا کنید.

استایل نیمه رسمی با کت بلیزر

استایل نیمه رسمی چه برای خانم‌ها و چه آقایان در موقعیت‌ها و مکان‌های زیادی به کار می‌رود. بهتر است برای مجالس و مهمانی‌های نیمه رسمی از کت‌های بلیزر استفاده کنید.

طراحی زیبای این کت باعث برجسته‌تر دیده شدن بالاتنه فرد می‌شود و اندامتان را زیباتر نشان می‌دهد. برای زیباتر دیده شدن استایل نیمه رسمی می‌توان از کت‌های بلیزر با رنگ‌های مشکی، خاکستری، سرمه‌ای، طوسی استفاده کنید.

استایل رسمی با کت بلیزر

استایل رسمی با کت بلیزر

در مراسمات رسمی کت بلیزر را روی لباس مجلسی یا مهمانی خود بپوشید. باید دقت داشته باشید که روی کت از بند یا کمربندهای شلوغ استفاده نشود. استفاده از کت بلیزر ساتن یا مخملی بر روی لباس مجلسی، بسیار استایل شما را خاص‌تر می‌کند.

کت بلیزر با شلوارهای مازراتی یا پارچه‌ ای و کفش پاشنه بلند و روسری کوتاه می‌تواند یک بانو را در مهمانی رسمی همانند یک الماس درخشان نشان‌دهد. آقایان هم کت‌های بلیزر و شلوارهای پارچه‌ای یا کتان را در کنار بلوز سفید ساده و کراوات و کمربند می‌توانند ست کنند. استفاده از کفش‌های ورنی استایل مردانه و جذاب شما را، تکمیل خواهد کرد.

خرید کت و شلوار مردانه

تفاوت کت بلیزر با کت اسپرت و کت رسمی

در کل کت‌های بلیزر بسیار خاص‌تر و شیک‌تر در بین کت‌های رسمی و کت‌های اسپرت هستند. کت‌های بلیزر در بازار پوشاک جهانی به عنوان یک کت رسمی شناخته شده‌اند. یکی از دلایل آن هم پارچه‌هایی است که برای دوخت این کت‌ها استفاده می‌شود. کت‌های بلیزر جذب در انواع رنگ، جذاب هستند، اما کت‌های اسپرت و رسمی کمی اندامی‌تر طراحی می‌شوند. در دوخت پارچه‌های کت‌های اسپرت و رسمی از رنگ‌های تیره‌تر و نودتر، استفاده می‌شود. اما پارچه‌های کت‌های بلیزر بسیار متنوع با طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی تولید می‌شوند. بنابراین هر جنسیتی با هر سنی می‌تواند به راحتی استایل زیبایی با استفاده از کت‌های بلیزر داشته باشد.

نتیجه‌گیری

کت‌های بلیزر هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها طراحی شده است. کت‌های بلیزر را می‌توان در چهار فصل سال به راحتی استفاده کرد در فصل زمستان می‌توان با یقه اسکی، شال گردن، بوت یا نیم بوت یا کت‌های بلند ست کرد و در تابستان از رنگ‌های شاد و پاستیلی به همراه تاپ بندی یا تیشرت‌های رنگی و خنک پوشید. اگر می‌خواهید یک استایل راحت و جذاب داشته باشید پیشنهاد بانی مگ به شما کت بلیزر است.
امیدواریم در این مقاله موفق شده باشیم به شما بگوییم کت بلیزر چیست و چه کاربرد‌هایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

جدیدترین مدل پالتو مردانه

مقدمه داشتن یک استایل شیک زمستانی، یکی از دغدغه‌های مهم آقایان به هنگام انتخاب مدل پالتو مردانه به شمار می‌آید. انتخاب

کت بلیزر چیست و چگونه ست می‌شود؟ راهنمای کامل استایل با کت بلیزر
27 خرداد 1403
/
459 بازدید

کت بلیزر چیست و چگونه ست می‌شود؟ راهنمای کامل استایل با کت بلیزر

فهرست مطالب

در دنیای مد و فشن، استایل‌های خاصی با پوشیدن کت بلیزر می‌توانید داشته‌باشید. طرفداران کت‌های بلیزر آقایان و خانم‌های ساده پسند و کلاسیک پوش هستند. کت بلیزر چیست؟ کت بلیزر نوعی کت تک است. این کت را می‌شود با انواع لباس‌ها و استایل‌ها ست کرد.

کت‌های بلیزر با طرح و رنگ‌های ساده بسیار جذاب و شیک هستند و برای انواع اندام‌های متفاوت، انتخاب مناسبی است. برای داشتن یک تیپ جذاب در  مهمانی‌ها، مراسمات رسمی، محیط کاری و… استفاده از این کت را فراموش نکنید.

برای خرید کت تک زنانه، کت بلیزر انتخاب جذابی است. در ادامه این مطلب از بانی مگ همراه ما باشید تا به معرفی کت بلیزر بپردازیم و به شما کمک کنیم که چطور با کت‌های بلیزر سبکی جدید و به روز را در استایل خود به نمایش بگذارید.

قیمت کت تک مردانه

کت بلیزر چیست؟

در پاسخ به اینکه کت بلیزر چیست باید گفت کتی تک و ساده است که با انواع شلوارها ست می‌شود. همچنین این کت را می‌توان با لباس‌های مختلف ست و هماهنگ کرد. کت بلیزر با نوع دوخت و ساختاری که دارد، می‌تواند یک حس منحصر به فرد به بیننده بدهد.

شما می‌توانید با پوشیدن این کت، تنخوری بسیار شیک با ترکیب خیره کننده را به نمایش بگذارید. این کت در مکان‌ها و موقعیت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، شما با هر فرم بدن و اندامی که دارید به راحتی می‌توانید طبق سلیقه فردی این کت را در طرح و رنگ‌های مختلف انتخاب کنید و استایلی چشمگیر با این کت به ارمغان بیاورید.

کت‌های بلیزر در یک طرف دو دکمه یا در دو طرف شش دکمه دارند. این کت‌ها از جیب پاکتی یا جیب دوخته شده روی کت، برخوردارند و بسیار زیبا به چشم می‌آیند.

کت بلیزر چیست؟

تاریخچه کت بلیزر

نیروی  دریایی بریتانیا اولین بار طرح کت بلیزر را به نمایش گذاشت و در سال ۱۸۳۷ “ملکه ویکتوریا” دستور داد تا یونیفرم‌هایی مرتب و شیک برای پرسنل کشتی HMS Blazer دوخته شود.

کاپیتان این کشتی با طراحی کت‌های بلیزر با دکمه‌ها و یقه‌های طلایی دست به طراحی این سبک زیبا زد تا لباس‌های پرسنل هماهنگ و زیبا به چشم بیاید. کم کم کت‌های بلیزر یکی از مهمترین پوشاک زنانه و مردانه در دنیای مد تبدیل شد. این نوع کت روز به روز طرفداران زیادی را در بر گرفت. کت‌های بلیزر در عین سادگی جلوه‌ای بسیار شیک دارند و بسیار مورد پسند قرار گرفته‌اند.

انواع کت بلیزر

کت‌های بلیزر در طرح‌ها و رنگ‌های فراوانی موجود هستند. بیشترین سبک دیده شده از انواع کت بلیزر سبک‌هایی از جمله: کت‌های طرح‌دار بلیزر، چهارخونه، ساتن، مخمل، فوتر، کتان، مازراتی، چرم و راه راه می‌باشند.

انتخاب هر یک از این طرح‌ها و جنس‌ها بستگی به سلیقه مخاطب دارد. جنس پارچه کت‌های بلیزر معمولاً دارای استحکام کمتر و سبک‌تر است.

انتخاب طرح و جنس‌ شلوار برای ست کردن با کت‌ بلیزر کاملاً با توجه به مدل کت متفاوت است. این امر می‌تواند تیپ مخاطب را خاص‌تر جلوه دهد. شیک و کاربردی بودن کت‌های بلیزر باعث شده برای بسیاری از افراد استایلی محبوب باشد.

کت بلیزر تک دکمه

کت‌های بلیزر تک دکمه به خاطر ساده بودن بسیار پرطرفدارند. این کت در بین آقایان بسیار مورد پسند است و با توجه به طرح ساده‌ای که دارد می‌توانید استایل شیکی را با پوشیدن آن داشته باشید.

کت‌های بلیزر تک دکمه به خاطر ظرافتی که دارند می‌تواند در محیط‌های اداری به راحتی، استفاده شوند. دکمه‌های کت بلیزر می‌تواند به سلیقه مشتری انتخاب شود.

انتخاب کت‌های بلیزر تک دکمه بسیار جسورانه است زیرا سادگی در استایل هر فرد شخصیت قدرتمندی را به نمایش می‌گذارد. باز بودن یا بسته بودن دکمه‌های کت کاملاً سلیقه شخصی است.

کت بلیزر دو دکمه

کت بلیزر دو دکمه

در طراحی این کت دو ردیف دکمه دوخته شده که در حالت بسته شدن، دو لبه کت به روی هم قرار می‌گیرند. کت بلیزر دو دکمه به عنوان یونیفرم استاندارد معروف است.

این سبک به قدری محبوب شده که امروزه به عنوان لباس فرم در تمام مکان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در قرن بیستم در دنیای مد و فشن این مدل جایگاه خاصی را در بین پوشاک مردم پیدا کرد.

طراحی زیبای آن، فرم بدن را به طرز چشمگیری زیبا نشان می‌دهد. دکمه‌های کت بلیزر دو دکمه اغلب از جنس فلز، نقره، مروارید، برنج یا طلایی است. این دکمه‌ها، زیبایی کت بلیزر را دو چندان می‌کند.

نحوه ست کردن کت بلیزر

حال که فهمیدیم کت بلیزر چیست؟ دغدغه بسیاری از افراد این است که چگونه می توان کت بلیزر را ست کرد. ست کردن لباس‌های مختلف با کت بلیزر اصلاً کار سخت و دشواری نیست.

این کت را به همراه یک پیراهن تک رنگ خنثی می‌توان ست کرد. شلوارهای تیره برای ست کردن این کت بسیار مناسب‌تر هستند.

برای تکمیل ست کردن کت‌ بلیزر، می‌توانید از اکسسوری‌ها استفاده کنید. مانند: پاپیون و کراوات که زیبایی استایل شما را چندین برابر می‌کند.

یقه اسکی همراه با کت بلیزر در فصول سرد سال هم بسیار ترکیب جالبی را در استایل‌تان ایجاد می‌کند. ست کردن کت بلیزر با بلوز یا شومیز، کت بلیزر با شلوار جین، کت بلیزر به همراه پیراهن و … چندین مدل از استایل‌‌های متفاوت و زیباییست که می‌توانید داشته باشید.

بپوشیدن سبک لباس کاملاً سلیقه‌‌ای است. اما به راحتی می‌توان با ست کردن انواع لباس‌ها یک استایل متفاوت و خاص برای خود به ارمغان بیاورید.

ست کردن کت بلیزر با شلوار جین

ست کردن کت بلیزر با شلوار جین

ست کردن کت بلیزر با شلوار جین یک استایل خاص را به شما هدیه می‌دهد.  آقایان بیشترین طرفدار این سبک هستند. خرید شلوار جین مردانه در کنار کت بلیزر، بیش از هر چیزی استایل یک آقا را خاص نشان می‌دهد.

با انتخاب شلوار جین خاکستری یا سرمه‌ای، به تیپ مورد علاقه خود دست پیدا می‌کنید. شلوار جین به خاطر ایستادگی و خوش فرم نشان دادن بدن در بین خانم‌ها و آقایان پرطرفدار است.

استفاده از این ست برای استایل آقایان بی‌نظیر است. با این ترکیب می‌توانید در مهمانی‌ها، جلسات کاری، کنسرت و محیط‌های مختلف، خاص ظاهر شوید. انتخاب رنگ در زمان استایل زدن، بستگی به نوع مکان و موقعیتی دارد که به آن دعوت شده‌اید.

برای تکمیل تیپ خاص خود در کنار ترکیب شلوار جین با کت بلیزر از تیشرت‌ها و کتونی‌های سفید و شیک استفاده کنید که شیک‌ترین و کاربردی‌ترین استایل‌ برایتان خواهد شد.

قیمت شلوار مردانه

ست کردن کت بلیزر با شلوار کتان

ست کردن کت بلیزر با شلوار کتان استایل نیمه رسمی و جذابی را ایجاد می‌کند. اگر دنبال یک تیپ اسپرت، ساده و راحت هستید کت بلیزر را به همراه یک تیشرت تک رنگ روشن با شلوار کتان بپوشید.

در دنیای مد، کت بلیزر را با انواع شلوارها مانند: جین، پارچه‌ای، کتان و غیره می‌توان ست کرد. ست کردن راحت این کت با انواع شلوار‌ها باعث شده که کت بلیزر بسیار محبوب و جذاب برای طرفدارانش باشد.

شلوارهایی که با کت‌های بلیزر ست می‌شوند از نظر جنس هیچ شباهتی به این کت‌ها ندارد. کت بلیزر با شلوار کتان ترکیبی نیمه رسمی و راحت و همچنین انتخابی فوق‌العاده زیبا است.

ست کردن کت بلیزر با شلوار رسمی

برای پوشیدن کت بلیزر با شلوار رسمی باید کمی دقت بیشتری داشته باشید تا استایل‌تان رسمی شود. شلوارهای رسمی را با رنگ‌های تیره‌تر و ساده‌تر انتخاب کنید. بهتر است کت‌های بلیزر با شلوارهای رسمی همرنگ و همجنس باشند، تا در یک محیط رسمی و کاری جلب توجه نکنند.

از کراوات می‌توانید برای تکمیل استایل رسمی خود کمک بگیرید. استفاده از پیراهن‌های دکمه‌دار ساده برای زیر کت بلیزر با شلوار رسمی در کنار کفش بروژ یا لوفر، برای محیط کاری یا رسمی انتخاب درست و به جایی است.

خرید پیراهن مردانه

استایل‌های مختلف با کت بلیزر

استایل‌های مختلف با کت بلیزر

کت‌های بلیزر در طرح‌ها و اندازه‌ها و جنس‌های مختلفی در بازار پوشاک موجود می‌باشند. استایل‌های متفاوتی را می‌توان با کت‌های بلیزر به نمایش گذاشت.

مثلاً: کت بلیزر اسپرت با شلوار جین، کت بلیزه با شلوارهای کتان، کت بلیزر طرح‌دار و شطرنجی، کت‌های بلیزر پشمی و شال گردن، کت بلیزر برای مهمانی‌های رسمی و نیمه رسمی‌، کت بلیزر زنانه با شلوار جین و غیره که هر کدام این سبک‌ها طرفداران خاص خود را دارند.

ترکیب سایر لباس‌ها با این کت کاملاً سلیقه‌ای است. باید گفت موقعیت مکانی هم در پوشیدن کت بلیزر با انواع استایل‌ها تاثیرگذار است. امروزه در بازارهای پوشاک کت‌های بلیزر زنانه در رنگ‌های شاد و جذاب بسیار به چشم می‌خورند. با کمی درایت می‌توان با این کت‌های رنگی، استایل‌های فوق‌العاده‌ای را در جمع‌های مختلف داشت.

استایل کژوال با کت بلیزر

استایل کژوال به معنای راحتی و سبکی است. با توجه به مد و ترندهای روز می‌توان یک استایل کژوال با کت بلیزر داشته باشید. این ترکیب می‌تواند بسیار شیک و جذاب باشد. استایل کژوال با کت‌های بلیزر را می‌توان برای دورهمی‌های دوستانه انتخاب کرد. این سبک مناسب مهمانی‌های رسمی یا محیط‌های کاری نمی‌باشد و بیشتر برای محیط‌های عادی و روزمره قابل پوشیدن است.

اگر بخواهیم یک استایل کژوال با کت بلیزر داشته باشید، زیر کت باید از تیشرت‌های رنگی ساده با شلوارهای بگ راحت، شلوارهای  پارچه‌ای با کفش‌های کالج یا صندل‌های راحت استفاده کنید. بنابراین با این ترکیب در عین سادگی می‌توانید بسیار شیک به نظر برسید. مهارت ست استایل کژوال با کت بلیزر اصلاً پیچیده نیست، با کمی تبحر و سلیقه به تیپ دلخواه خود دست پیدا کنید.

استایل نیمه رسمی با کت بلیزر

استایل نیمه رسمی چه برای خانم‌ها و چه آقایان در موقعیت‌ها و مکان‌های زیادی به کار می‌رود. بهتر است برای مجالس و مهمانی‌های نیمه رسمی از کت‌های بلیزر استفاده کنید.

طراحی زیبای این کت باعث برجسته‌تر دیده شدن بالاتنه فرد می‌شود و اندامتان را زیباتر نشان می‌دهد. برای زیباتر دیده شدن استایل نیمه رسمی می‌توان از کت‌های بلیزر با رنگ‌های مشکی، خاکستری، سرمه‌ای، طوسی استفاده کنید.

استایل رسمی با کت بلیزر

استایل رسمی با کت بلیزر

در مراسمات رسمی کت بلیزر را روی لباس مجلسی یا مهمانی خود بپوشید. باید دقت داشته باشید که روی کت از بند یا کمربندهای شلوغ استفاده نشود. استفاده از کت بلیزر ساتن یا مخملی بر روی لباس مجلسی، بسیار استایل شما را خاص‌تر می‌کند.

کت بلیزر با شلوارهای مازراتی یا پارچه‌ ای و کفش پاشنه بلند و روسری کوتاه می‌تواند یک بانو را در مهمانی رسمی همانند یک الماس درخشان نشان‌دهد. آقایان هم کت‌های بلیزر و شلوارهای پارچه‌ای یا کتان را در کنار بلوز سفید ساده و کراوات و کمربند می‌توانند ست کنند. استفاده از کفش‌های ورنی استایل مردانه و جذاب شما را، تکمیل خواهد کرد.

خرید کت و شلوار مردانه

تفاوت کت بلیزر با کت اسپرت و کت رسمی

در کل کت‌های بلیزر بسیار خاص‌تر و شیک‌تر در بین کت‌های رسمی و کت‌های اسپرت هستند. کت‌های بلیزر در بازار پوشاک جهانی به عنوان یک کت رسمی شناخته شده‌اند. یکی از دلایل آن هم پارچه‌هایی است که برای دوخت این کت‌ها استفاده می‌شود. کت‌های بلیزر جذب در انواع رنگ، جذاب هستند، اما کت‌های اسپرت و رسمی کمی اندامی‌تر طراحی می‌شوند. در دوخت پارچه‌های کت‌های اسپرت و رسمی از رنگ‌های تیره‌تر و نودتر، استفاده می‌شود. اما پارچه‌های کت‌های بلیزر بسیار متنوع با طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی تولید می‌شوند. بنابراین هر جنسیتی با هر سنی می‌تواند به راحتی استایل زیبایی با استفاده از کت‌های بلیزر داشته باشد.

نتیجه‌گیری

کت‌های بلیزر هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها طراحی شده است. کت‌های بلیزر را می‌توان در چهار فصل سال به راحتی استفاده کرد در فصل زمستان می‌توان با یقه اسکی، شال گردن، بوت یا نیم بوت یا کت‌های بلند ست کرد و در تابستان از رنگ‌های شاد و پاستیلی به همراه تاپ بندی یا تیشرت‌های رنگی و خنک پوشید. اگر می‌خواهید یک استایل راحت و جذاب داشته باشید پیشنهاد بانی مگ به شما کت بلیزر است.
امیدواریم در این مقاله موفق شده باشیم به شما بگوییم کت بلیزر چیست و چه کاربرد‌هایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد