12 اردیبهشت 1403
/
71 بازدید
تاریخچه برند دل و معرفی این کمپانی

فهرست مطالب

شرکت‌های کامپیوتری زیادی در بازارهای امروز دنیا در رقابتند، یکی از برند های موفق‌ در بین شرکت‌های کامپیوتری برند دل است. برند دل توانسته با تولید سخت‌افزارهای به روز در سرتاسر جهان طرفداران زیادی داشته باشد. تاسیس این شرکت کامپیوتری برمی‌گردد به سال ۱۹۸۴ میلادی که به دست (مایکل دل) افتتاح شد. در قرن بیستم این شرکت توانست یکی از با افتخارترین برند کامپیوتری در آن زمان باشد.

قبل از قرن بیست و یکم خط تولید دل با ساخت محصولات سخت افزار کامپیوتری با کیفیت و کاربردی یکی از معروف‌ترین شرکت‌های کامپیوتری در دنیا شناخته شد. دل برتری خود را نسبت به رقبای این حوزه در همان اوایل کارش نشان داد. در ادامه این مطلب همراه ما در بانی مگ باشید تا تاریخچه و معرفی برند دل را با ویژگی‌های منحصر به فرد آن، برای آگاهی بیشتر شما عزیزان توضیح و نشر دهیم.

تاریخچه برند دل

شرکت کامپیوتری دل در آغازین سال تاسیس خود به نام  pc ُslimited  در بین مردم جهان شناخته شد. موسس برند دل (مایکل دل) که دانشجو دانشگاه تگزاس بود این برند را تاسیس کرد. نخستین دستاورد (مایکل دل) به روز رسانی رایانه‌های شخصی بود که با حجم بالایی سفارش آغاز به کار کرد. سود به دست آمده از این سفارشات باعث شد تا دل بیش از پیش به کار خود علاقه مند شود. در همان سال بود که (مایکل دل) دانشگاه خود را ترک کرد و به طور جدی به تولید رایانه‌های شخصی پرداخت.

Turbo  اولین رایانه شخصی بود که در سال ۱۹۸۵ به دست دل، طراحی و تولید شد. تمام تلاش این شرکت این بود که کلیه سفارشات رایانه‌های شخصی را بدون واسطه به دست مشتریان اش برساند. شرکت دل با تبلیغات این برند توانست محصولات خود را به طور مستقیم در بازارهای فروش عرضه کند.

رایانه‌های شخصی و لپ‌تاپ‌های استوک دل، به بالاترین کیفیت نسبت به برندهای دیگر تولید و با قیمت بسیار مناسب تری در دسترس مشتریان قرار‌گرفت. به همین دلیل رقابت بالایی با برندهای مختلف در بازار به وجود آمد. تولید بعدی دل در سال ۱۹۸۹ به نام ۳۱۶LT بود.

نخستین کامپیوتر رایانه‌ای نوت بوک رنگی برند دل، در دهه ۱۹۹۱ به جامعه کامپیوتری معرفی شد و مورد استقبال بالایی نیز قرار گرفت. از این رو دل در چرخه فروش لوازم الکترونیکی جای خود را مستحکم کرد.

تاریخچه برند دل

باندی لیستیوم یونی یکی دیگر از تولیدات برند دل بود که یکی از اصلی ترین ویژگی آن باتری با ماندگاری بالا بود و بسیار مورد استقبال کاربران دل قرار گرفت. این باتری در سال ۱۹۹۴ در چرخه تولید کارخانه کمپانی دل قرار گرفت.

شرکت دل در سال ۱۹۹۶ توانست در فروش رایانه‌های شخصی بسیار موفق عمل کند. یکی از دلایل موفقیت و فروش محصولات یارانه‌ای بخش فروش آنلاین این برند بود که پیگیری خواسته‌های مشتریان از طریق اینترنت انجام می شد.

در کشور آمریکا شرکت دل در سال ۱۹۹۹ موفق به کسب بهترین و با کیفیت‌ترین تولیدات محصولات رایانه‌ای شخصی آنلاین شد. برند دل عرضه محصولات خود را روز به روز افزایش داد و به بازارهای جهانی لوازم الکتریکی وارد گشت. از دیگر تولیدات معروف شرکت دل لپ‌تاپ‌های مدل coRE17 است، این سری از لپ‌تاپ های تولید دل در آن زمان مورد توجه بسیاری از مخاطبان یارانه‌های شخصی قرار گرفت.

نگاهی به روند شرکت دل از تاسیس تا کنون

(مایکل دل) یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های کمپانی برند دل است. این فرد، کارآفرین و نویسنده و همچنین بنیانگذار چنین کمپانی بزرگ در جهان می باشد. وی همچنین سمت مدیر عاملی برند دل را پیش از این بر عهده داشت. کمپانی Dell  یکی از طراحان و تولیدکنندگان رایانه‌های شخصی (pc) و بسیاری از محصولات الکترونیکی و دیجیتالی در بین کشورهای جهانی است. سرمایه ی اولیه دل برای راه‌اندازی این برند ۱۰۰۰ دلار بود، او توانست با این میزان سرمایه کسب درآمد خود را در زمینه محصولات الکترونیکی شروع کند.

اولین موفقیت دل در نیمه سال ۱۹۸۴ رخ داد، این کمپانی با فروش ۸۰۰۰۰ دلار کامپیوترهای تولید شده به سود خوبی دست پیدا کرد.

مالک کمپانی دل در در سن ۱۹ سالگی بعد از ترک دانشگاه با پشتکار و تلاش زیاد موفق شد ایده تاسیس دل را به تنهایی به دست بگیرد. تولیدات رایانه‌های شخصی دل از زمان تاسیس تا کنون به صورت متداول وارد بازارهای تجاری و صنعتی جهان شده است.

نگاهی به روند شرکت دل از تاسیس تا کنون

فروش عمده کامپیوتر های شخصی در سال  ۱۹۸۸ آغاز شد. نام شرکت دل از pcslimited بهDellcomputer Corporation  و در آخر به نام  Dell lnc تغییر کرد و به غیر از رایانه‌های شخصی به تولیدات محصولات دیگر هم پرداخت.
شرکت دل در تولید محصولات خود دنبال هدف‌هایی بود که بتواند در بین برندهای دیگر بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. خدماتی چون سرعت ثبت سفارش‌های مشتریان و کاهش هزینه‌های جانبی و همچنین کیفیت در ساخت محصولات فناوری اطلاعات، چند مورد از هدف‌های مهم این برند بود.

جالب است بدانید موسس برند دل، در سال ۱۹۹۲ میلادی یکی از جوان‌ترین مدیر عاملان در صنعت فناوری اطلاعات معرفی شد. در مجله فورچون نام شرکت دل جزء ۵۰۰ شرکت موفق جهانی در زمینه تولید محصولات کامپیوتری آمده است.

معرفی انواع محصولات برند دل

خط تولید شرکت دل با استفاده از مهندسان و مدیران کاربلد توانسته محصولاتی مانند: دوربین‌های دیجیتال و تلویزیون را برای توسعه برند خود به عرضه در بیاورد. با تولید محصولات جدید نام شرکت دل به Dell lnc معروف شد.

در سال ۲۰۰۳ این برند بسیار پرتوان و موفق در تولید محصولات جدید عمل کرد. امروزه برند دل، با تولید انواع کامپیوترهای دسکتاپ و رومیزی، دوربین‌ها، لپ‌تاپ و بسیاری از محصولات دیجیتالی در کمپانی‌های جهانی مورد استقبال قرار گرفته است.

کیفیت عالی محصولات این برند بسیاری از مشتریان را به سوی محصولات الکترونیکی ساخت کمپانی دل کشانده است. شرکت دل به مشاغل‌های شرکتی، دولت، موسسات آموزشی و سازمان های اجرای قانون و همین طور سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی و مشاغل کوچک و متوسط خدمت رسانی می کند. از محصولات دیگر دل هم می‌توان به اکس پی اس، اینسپیرون، وست رو، ایلین ور، سرورها تبلت، کیس های آماده و مانیتور، سری صنعتی، لتیتیوو نظامی راگد (Rugged)، اشاره داشت.

دل یک برند بزرگ بین‌المللی است و تنوع زیادی در محصولات خود دارد. ساخت لپ‌تاپ‌های برند دل با امکانات پردازنده قدرتمند و طراحی زیبا و ظریف باعث شده تا نظر زیادی از مشتریان به این برند جلب شود.

جایگاه برند دل در دنیای امروز

جایگاه برند دل در دنیای امروز

کمپانی دل توانست رتبه دوم از معروف‌ترین شرکت‌های تولید نوت بوک لپ‌تاپ‌های دنیا را در سال ۲۰۱۶ به خود اختصاص دهد. دل امروزه در فهرست جایگاه عالی نسبت به برندهای دیگر قرار دارد. از نگاه تحلیلگران نیز، بین تولید کنندگان مختلف اولین و بزرگترین تولید کننده در صنعت نوت بوک و محصولات ویندوزی جهان انتخاب شده است.

کمپانی دل همچنین در صنعت لوازم کامپیوتری در ساخت محصولات با کیفیت و عالی هم بسیار موفق‌تر نسبت به رقبای خود دیده شد. نام دل برندی دیر آشنا در بین مشتریان استفاده از کامپیوترهای شخصی است که از گذشته تا کنون باقی مانده است.

مهمترین رقبای برند دل

مهمترین رقبای برند دل

حوزه فناوری اطلاعات امروزه یک حوزه پر رقابت در سراسر جهان است، علاوه بر کیفیت و تولید محصولات پیشرفته توسط کمپانی های رقیب قیمت و پشتیبانی محصولات عرضه شده نیز برای مشتریان از اهمیت به سزایی برخوردار است. در ادامه به برخی از مهم‌ترین رقبای برند دل می پردازیم.

  • کمپانیHP  : اچ‌پی یکی از قدیمی‌ترین و شناخته‌ شده‌ترین برندها در زمینه‌ی کامپیوتر و لپ‌تاپ است. این شرکت طیف گسترده‌ای از محصولات را در سطوح قیمتی مختلف عرضه می‌کند.
  • کمپانی Lenovo :  لنوو یک شرکت چینی است که در سال‌های اخیر به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کامپیوتر و لپ‌تاپ در جهان تبدیل شده است. این شرکت به‌خاطر لپ‌تاپ‌های سری ThinkPad خود که به کیفیت و دوام بالا معروف هستند، شناخته شده است.
  • کمپتمیAcer:  ایسر یک شرکت تایوانی است که طیف گسترده‌ای از محصولات الکترونیکی از جمله کامپیوتر، لپ‌تاپ، تبلت و گوشی‌های هوشمند را تولید می‌کند. این شرکت به‌خاطر لپ‌تاپ‌های گیمینگ خود که از نظر قیمتی مناسب هستند، شناخته شده است.
  • کمپانی ASUS: ایسوس یک شرکت تایوانی دیگر است که طیف گسترده‌ای از محصولات الکترونیکی را تولید می‌کند. این شرکت به ‌دلیل ساخت لپ‌تاپ‌های سری ZenBook خود که به طراحی زیبا و نازک معروف هستند، شناخته شده است.
  • کمپانی Apple:  اپل یک شرکت آمریکایی است که به‌ دلیل ساخت محصولات نوآورانه و باکیفیت خود شناخته شده است. لپ‌تاپ‌های مک‌بوک این شرکت از نظر طراحی، عملکرد و کیفیت ساخت جزو بهترین‌ های بازار هستند.

نتیجه گیری تاریخچه برند دل

به گزارش‌های جدید شرکت دل در سال ۲۰۱۸ دل موفق شد به درآمد ۷۸ میلیارد دلاری برسد. این کمپانی همچنین در سال های اخیر با ضرری نزدیک به ۳.۷ میلیارد دلاری روبرو شد. ۱۳۸۰ هزار نفر در کمپانی دل مشغول به کارند، در رسانه فوربز برند دل در رتبه ۹۹ بازار جهانی قرار دارد و در بین فهرست فورچون هم برند دل در میان ۵۰۰ برند معروف قرار گرفته است.

این برند آمریکایی هر روزه سعی دارد با ایده های جدید و ساخت محصولات فناوری روز از رقبای خود پیشی بگیرد. برند دل عنوان پرفروش‌ترین لپ تاپ در میان تولید کنندگان جهان را دارد. امیدواریم این کمپانی پرقدرت در تولید محصولات کامپیوتری و دیجیتالی روز به روز موفق تر دیده شود.

در بانی مگ نیز ما کلیه محصولات روز برند دل را با فناوری های پیشرفته جهانی عرضه می کنیم، تا شما همراهان عزیز با استفاده از محصولات با کیفیت لذت کار و سرگرمی با محصولات دیجتال روز دنیا را داشته باشید. تاریخچه کمپانی دل گویای اعتبار و کیفیت محصولات این کمپانی آمریکایی است. همه محصولات دل را می توانید به صورت آنلاین از بانی مگ سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

ست کردن روسری و شال

روسری و شال جزء جدایی ناپذیر استایل خانم ها در ایران است. خرید روسری و شال در هوای گرم تابستان کار

جدیدترین مدل پالتو مردانه

مقدمه داشتن یک استایل شیک زمستانی، یکی از دغدغه‌های مهم آقایان به هنگام انتخاب مدل پالتو مردانه به شمار می‌آید. انتخاب

تاریخچه و معرفی برند دل
12 اردیبهشت 1403
/
71 بازدید

تاریخچه برند دل و معرفی این کمپانی

فهرست مطالب

شرکت‌های کامپیوتری زیادی در بازارهای امروز دنیا در رقابتند، یکی از برند های موفق‌ در بین شرکت‌های کامپیوتری برند دل است. برند دل توانسته با تولید سخت‌افزارهای به روز در سرتاسر جهان طرفداران زیادی داشته باشد. تاسیس این شرکت کامپیوتری برمی‌گردد به سال ۱۹۸۴ میلادی که به دست (مایکل دل) افتتاح شد. در قرن بیستم این شرکت توانست یکی از با افتخارترین برند کامپیوتری در آن زمان باشد.

قبل از قرن بیست و یکم خط تولید دل با ساخت محصولات سخت افزار کامپیوتری با کیفیت و کاربردی یکی از معروف‌ترین شرکت‌های کامپیوتری در دنیا شناخته شد. دل برتری خود را نسبت به رقبای این حوزه در همان اوایل کارش نشان داد. در ادامه این مطلب همراه ما در بانی مگ باشید تا تاریخچه و معرفی برند دل را با ویژگی‌های منحصر به فرد آن، برای آگاهی بیشتر شما عزیزان توضیح و نشر دهیم.

تاریخچه برند دل

شرکت کامپیوتری دل در آغازین سال تاسیس خود به نام  pc ُslimited  در بین مردم جهان شناخته شد. موسس برند دل (مایکل دل) که دانشجو دانشگاه تگزاس بود این برند را تاسیس کرد. نخستین دستاورد (مایکل دل) به روز رسانی رایانه‌های شخصی بود که با حجم بالایی سفارش آغاز به کار کرد. سود به دست آمده از این سفارشات باعث شد تا دل بیش از پیش به کار خود علاقه مند شود. در همان سال بود که (مایکل دل) دانشگاه خود را ترک کرد و به طور جدی به تولید رایانه‌های شخصی پرداخت.

Turbo  اولین رایانه شخصی بود که در سال ۱۹۸۵ به دست دل، طراحی و تولید شد. تمام تلاش این شرکت این بود که کلیه سفارشات رایانه‌های شخصی را بدون واسطه به دست مشتریان اش برساند. شرکت دل با تبلیغات این برند توانست محصولات خود را به طور مستقیم در بازارهای فروش عرضه کند.

رایانه‌های شخصی و لپ‌تاپ‌های استوک دل، به بالاترین کیفیت نسبت به برندهای دیگر تولید و با قیمت بسیار مناسب تری در دسترس مشتریان قرار‌گرفت. به همین دلیل رقابت بالایی با برندهای مختلف در بازار به وجود آمد. تولید بعدی دل در سال ۱۹۸۹ به نام ۳۱۶LT بود.

نخستین کامپیوتر رایانه‌ای نوت بوک رنگی برند دل، در دهه ۱۹۹۱ به جامعه کامپیوتری معرفی شد و مورد استقبال بالایی نیز قرار گرفت. از این رو دل در چرخه فروش لوازم الکترونیکی جای خود را مستحکم کرد.

تاریخچه برند دل

باندی لیستیوم یونی یکی دیگر از تولیدات برند دل بود که یکی از اصلی ترین ویژگی آن باتری با ماندگاری بالا بود و بسیار مورد استقبال کاربران دل قرار گرفت. این باتری در سال ۱۹۹۴ در چرخه تولید کارخانه کمپانی دل قرار گرفت.

شرکت دل در سال ۱۹۹۶ توانست در فروش رایانه‌های شخصی بسیار موفق عمل کند. یکی از دلایل موفقیت و فروش محصولات یارانه‌ای بخش فروش آنلاین این برند بود که پیگیری خواسته‌های مشتریان از طریق اینترنت انجام می شد.

در کشور آمریکا شرکت دل در سال ۱۹۹۹ موفق به کسب بهترین و با کیفیت‌ترین تولیدات محصولات رایانه‌ای شخصی آنلاین شد. برند دل عرضه محصولات خود را روز به روز افزایش داد و به بازارهای جهانی لوازم الکتریکی وارد گشت. از دیگر تولیدات معروف شرکت دل لپ‌تاپ‌های مدل coRE17 است، این سری از لپ‌تاپ های تولید دل در آن زمان مورد توجه بسیاری از مخاطبان یارانه‌های شخصی قرار گرفت.

نگاهی به روند شرکت دل از تاسیس تا کنون

(مایکل دل) یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های کمپانی برند دل است. این فرد، کارآفرین و نویسنده و همچنین بنیانگذار چنین کمپانی بزرگ در جهان می باشد. وی همچنین سمت مدیر عاملی برند دل را پیش از این بر عهده داشت. کمپانی Dell  یکی از طراحان و تولیدکنندگان رایانه‌های شخصی (pc) و بسیاری از محصولات الکترونیکی و دیجیتالی در بین کشورهای جهانی است. سرمایه ی اولیه دل برای راه‌اندازی این برند ۱۰۰۰ دلار بود، او توانست با این میزان سرمایه کسب درآمد خود را در زمینه محصولات الکترونیکی شروع کند.

اولین موفقیت دل در نیمه سال ۱۹۸۴ رخ داد، این کمپانی با فروش ۸۰۰۰۰ دلار کامپیوترهای تولید شده به سود خوبی دست پیدا کرد.

مالک کمپانی دل در در سن ۱۹ سالگی بعد از ترک دانشگاه با پشتکار و تلاش زیاد موفق شد ایده تاسیس دل را به تنهایی به دست بگیرد. تولیدات رایانه‌های شخصی دل از زمان تاسیس تا کنون به صورت متداول وارد بازارهای تجاری و صنعتی جهان شده است.

نگاهی به روند شرکت دل از تاسیس تا کنون

فروش عمده کامپیوتر های شخصی در سال  ۱۹۸۸ آغاز شد. نام شرکت دل از pcslimited بهDellcomputer Corporation  و در آخر به نام  Dell lnc تغییر کرد و به غیر از رایانه‌های شخصی به تولیدات محصولات دیگر هم پرداخت.
شرکت دل در تولید محصولات خود دنبال هدف‌هایی بود که بتواند در بین برندهای دیگر بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. خدماتی چون سرعت ثبت سفارش‌های مشتریان و کاهش هزینه‌های جانبی و همچنین کیفیت در ساخت محصولات فناوری اطلاعات، چند مورد از هدف‌های مهم این برند بود.

جالب است بدانید موسس برند دل، در سال ۱۹۹۲ میلادی یکی از جوان‌ترین مدیر عاملان در صنعت فناوری اطلاعات معرفی شد. در مجله فورچون نام شرکت دل جزء ۵۰۰ شرکت موفق جهانی در زمینه تولید محصولات کامپیوتری آمده است.

معرفی انواع محصولات برند دل

خط تولید شرکت دل با استفاده از مهندسان و مدیران کاربلد توانسته محصولاتی مانند: دوربین‌های دیجیتال و تلویزیون را برای توسعه برند خود به عرضه در بیاورد. با تولید محصولات جدید نام شرکت دل به Dell lnc معروف شد.

در سال ۲۰۰۳ این برند بسیار پرتوان و موفق در تولید محصولات جدید عمل کرد. امروزه برند دل، با تولید انواع کامپیوترهای دسکتاپ و رومیزی، دوربین‌ها، لپ‌تاپ و بسیاری از محصولات دیجیتالی در کمپانی‌های جهانی مورد استقبال قرار گرفته است.

کیفیت عالی محصولات این برند بسیاری از مشتریان را به سوی محصولات الکترونیکی ساخت کمپانی دل کشانده است. شرکت دل به مشاغل‌های شرکتی، دولت، موسسات آموزشی و سازمان های اجرای قانون و همین طور سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی و مشاغل کوچک و متوسط خدمت رسانی می کند. از محصولات دیگر دل هم می‌توان به اکس پی اس، اینسپیرون، وست رو، ایلین ور، سرورها تبلت، کیس های آماده و مانیتور، سری صنعتی، لتیتیوو نظامی راگد (Rugged)، اشاره داشت.

دل یک برند بزرگ بین‌المللی است و تنوع زیادی در محصولات خود دارد. ساخت لپ‌تاپ‌های برند دل با امکانات پردازنده قدرتمند و طراحی زیبا و ظریف باعث شده تا نظر زیادی از مشتریان به این برند جلب شود.

جایگاه برند دل در دنیای امروز

جایگاه برند دل در دنیای امروز

کمپانی دل توانست رتبه دوم از معروف‌ترین شرکت‌های تولید نوت بوک لپ‌تاپ‌های دنیا را در سال ۲۰۱۶ به خود اختصاص دهد. دل امروزه در فهرست جایگاه عالی نسبت به برندهای دیگر قرار دارد. از نگاه تحلیلگران نیز، بین تولید کنندگان مختلف اولین و بزرگترین تولید کننده در صنعت نوت بوک و محصولات ویندوزی جهان انتخاب شده است.

کمپانی دل همچنین در صنعت لوازم کامپیوتری در ساخت محصولات با کیفیت و عالی هم بسیار موفق‌تر نسبت به رقبای خود دیده شد. نام دل برندی دیر آشنا در بین مشتریان استفاده از کامپیوترهای شخصی است که از گذشته تا کنون باقی مانده است.

مهمترین رقبای برند دل

مهمترین رقبای برند دل

حوزه فناوری اطلاعات امروزه یک حوزه پر رقابت در سراسر جهان است، علاوه بر کیفیت و تولید محصولات پیشرفته توسط کمپانی های رقیب قیمت و پشتیبانی محصولات عرضه شده نیز برای مشتریان از اهمیت به سزایی برخوردار است. در ادامه به برخی از مهم‌ترین رقبای برند دل می پردازیم.

  • کمپانیHP  : اچ‌پی یکی از قدیمی‌ترین و شناخته‌ شده‌ترین برندها در زمینه‌ی کامپیوتر و لپ‌تاپ است. این شرکت طیف گسترده‌ای از محصولات را در سطوح قیمتی مختلف عرضه می‌کند.
  • کمپانی Lenovo :  لنوو یک شرکت چینی است که در سال‌های اخیر به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کامپیوتر و لپ‌تاپ در جهان تبدیل شده است. این شرکت به‌خاطر لپ‌تاپ‌های سری ThinkPad خود که به کیفیت و دوام بالا معروف هستند، شناخته شده است.
  • کمپتمیAcer:  ایسر یک شرکت تایوانی است که طیف گسترده‌ای از محصولات الکترونیکی از جمله کامپیوتر، لپ‌تاپ، تبلت و گوشی‌های هوشمند را تولید می‌کند. این شرکت به‌خاطر لپ‌تاپ‌های گیمینگ خود که از نظر قیمتی مناسب هستند، شناخته شده است.
  • کمپانی ASUS: ایسوس یک شرکت تایوانی دیگر است که طیف گسترده‌ای از محصولات الکترونیکی را تولید می‌کند. این شرکت به ‌دلیل ساخت لپ‌تاپ‌های سری ZenBook خود که به طراحی زیبا و نازک معروف هستند، شناخته شده است.
  • کمپانی Apple:  اپل یک شرکت آمریکایی است که به‌ دلیل ساخت محصولات نوآورانه و باکیفیت خود شناخته شده است. لپ‌تاپ‌های مک‌بوک این شرکت از نظر طراحی، عملکرد و کیفیت ساخت جزو بهترین‌ های بازار هستند.

نتیجه گیری تاریخچه برند دل

به گزارش‌های جدید شرکت دل در سال ۲۰۱۸ دل موفق شد به درآمد ۷۸ میلیارد دلاری برسد. این کمپانی همچنین در سال های اخیر با ضرری نزدیک به ۳.۷ میلیارد دلاری روبرو شد. ۱۳۸۰ هزار نفر در کمپانی دل مشغول به کارند، در رسانه فوربز برند دل در رتبه ۹۹ بازار جهانی قرار دارد و در بین فهرست فورچون هم برند دل در میان ۵۰۰ برند معروف قرار گرفته است.

این برند آمریکایی هر روزه سعی دارد با ایده های جدید و ساخت محصولات فناوری روز از رقبای خود پیشی بگیرد. برند دل عنوان پرفروش‌ترین لپ تاپ در میان تولید کنندگان جهان را دارد. امیدواریم این کمپانی پرقدرت در تولید محصولات کامپیوتری و دیجیتالی روز به روز موفق تر دیده شود.

در بانی مگ نیز ما کلیه محصولات روز برند دل را با فناوری های پیشرفته جهانی عرضه می کنیم، تا شما همراهان عزیز با استفاده از محصولات با کیفیت لذت کار و سرگرمی با محصولات دیجتال روز دنیا را داشته باشید. تاریخچه کمپانی دل گویای اعتبار و کیفیت محصولات این کمپانی آمریکایی است. همه محصولات دل را می توانید به صورت آنلاین از بانی مگ سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد