18 تیر 1403
/
1,342 بازدید
در هر مناسبت، استایل مخصوص داشته باشید!

فهرست مطالب

با پیشرفت دنیای مد لباس، توجه مردم بیشتر به نوع سبک و مدل لباس سوق داده شده است. امروزه لباس تنها به منظور حفاظت بدن از گرما و سرما نیست بلکه سبک زندگی، اعتقادات، خط فکری انسان را مشخص می‌کند. شبکه‌های اجتماعی هم خیلی در روند پوشش لباس و استایل مردم تاثیرگذار هستند. داشتن استایل مخصوص به تبحر بالایی نیاز دارد.

شما طبق سلیقه فردی خود و به کمک مدیای مد روز می‌توانید یک استایل مناسب برای مهمانی‌های داشته باشید. در کمد لباس هر یک از ما لباس‌های مختلف با تنوع زیاد وجود دارد، شما با توجه به مکان و موقعیت خود می‌توانید مناسب‌ترین لباس زنانه را برای مراسم و مهمانی‌های خاص انتخاب کنید.

ما در ادامه این مطلب از بانی مگ سعی داریم با راهنمایی و آشنایی یک پوشش مناسب برای هر یک از مراسمات به شما کمک کنیم.

راهنمای انتخاب لباس مناسب برای مناسبت‌های خاص

از  آنجایی که هر شخص بر حسب نوع محیط و موقیعت در مراسمات و مهمانی‌ها لباس مناسب خود را انتخاب می‌کند، در اولین برخورد در جمع اولین چیزی که توجه اطرافیان را جلب می‌کند، ظاهر شماست. با در نظر گرفتن معیارهای مهم استایل مخصوص در مهمانی خاص دیده شوید.

شما با کمی توجه می‌توانید به راحتی لباسی را انتخاب کنید که مناسب مهمانی باشد. به غیر محیط، موقعیت افرادی که در آن مهمانی حضور دارند نیز می‌تواند در پوشش شما تاثیرگذار باشد.

موضوع دیگری که در انتخاب لباس اهمیت دارد رسمی یا غیر رسمی بودن مهمانی است. برای مثال: در یک مهمانی غیر رسمی ‌و دوستانه می‌توان از لباس‌های راحت با رنگ‌بندی‌های بسیار شاد استفاده کرد. اما در مهمانی‌های رسمی باید لباس‌های ساده و رنگ‌های ملایم‌تری را انتخاب کنید. پس باید گفت؛ نوع لباس، رنگ، طرح، میزان راحتی و مدل، مهم‌ترین ویژگی برای انتخاب لباس‌ مجلسی زنانه در مراسمات و مهمانی‌های شما می‌باشد.

راهنمای انتخاب لباس مناسب برای مناسبت‌های خاص

لباس مناسب برای یک مراسم رسمی یا (عروسی)

عروسی یکی از مراسمات رسمی ما ایرانی‌ها است که انتخاب لباس برای خانم‌ها در این مراسم‌ها بسیار مهم و پرچالش می‌باشد. همه سعی دارند که در این مراسم‌ها زیباتر و خوش استایل‌تر به چشم بیایند. معیار انتخاب لباس برای عروسی زیبایی و شیک بودن است.

پیشنهاد بیشتر مزون‌ها برای انتخاب لباس‌های مراسمات رسمی رنگ‌ها و طرح‌های ساده و مدل‌های ایستاده است. بیشتر طرح‌هایی که در فستیوال‎های مد در کشور‌های دیگر برگذار می‌شود، طرح لباس‌های مجلسی با همین سبک ها معرفی می‌شوند.

هر کس با توجه به فرم و شکل بدن خود باید لباس انتخاب کند. انتخاب لباس درست می‌تواند رضایت فردی شما را با توجه به ظاهر و راحتی در مراسم و مهمانی به ارمغان بیاورد. در انتخاب لباس به سایز و مدل لباس توجه داشته باشید. برخی از مدل‌ها برای اندام‌های ظریف مناسب هستند و برخی برای اندام‌های توپرتر مناسب هستند.

انتخاب لباس برای آقایان در مراسم‌های رسمی راحت تر است. آقایان با پوشیدن کت و شلوار مردانه به استایل مخصوص جذابی خواهند رسید. بنابراین کت و شلوار برای آقایان مناسب‌ترین انتخاب می‌باشد.

خانم‌ها هم با در نظر گرفتن قد و فرم بدن خود می‌توانند از پیراهن‌های ماسکی بلند یا پیراهن‌های کوتاه و زیر زانو، در این نوع مراسمات استفاده کنند. جنس و طرح لباس های رسمی برای خانم‌ها می تواند حریر، لمه، ساتن یا حتی پولکی باشد. انتخاب جنس و نوع لباس برمیگردد به سلیقه فردی، که با پوشیدن لباس شیک در مراسمات همچون یک الماس بدرخشید‌.

پوشش مناسب برای مهمانی‌های خانوادگی

در این مدل مهمانی‌ها اصلاً دنبال لباس‌های رسمی نگردید. شیک بودن در تمام مراسمات واجب است؛ اما در مهمانی‌های خانوادگی اولویت انتخاب لباس راحت می‌باشد. شما با انتخاب یک لباس شیک و ساده و راحت می‌توانید یک ظاهر زیبا را برای خود به نمایش بگذارید و در طول مهمانی هم اذیت نشوید. اگر دورهمی خانوادگی شما مختص خانم‌ها باشد با پوشیدن لباس راحت و آزادتر می‌توانید در مهمانی حضور داشته باشید.

پوشش مناسب برای مهمانی‌های خانوادگی

اگر دورهمی‌ شما مختلط باشد شما با در نظر گرفتن حد و مرزها پوشش خود را تعیین می‌کنید. در جمع‌ها و مهمانی‌های خانوادگی که افراد خانواده مذهبی عقاید دینی دارند بهتر است سبک لباس به طوری باشد که آنها هم در مهمانی احساس بدی نداشته باشند. محدودیت در این نوع مهمانی‌ها وجود دارد.

اگر مهمانی خانوادگیتان جمع راحت‌ و خودمانی‌تری دارد شما با انتخاب یک تیشرت با هر رنگی را می توانید با شلوار جین یا دامن زیبا ست کنید. شومیز و بلوزهای ساده هم برای مهمانی‌های خانوادگی بسیار  انتخاب مناسب و زیبایی می‌باشند. این مدل‌ لباس‌ها را می‌توان با یک شلوار مازراتی یا جین یا حتی دامن ست کرد.

دختران جوان و نوجوان می‌توانند با کراپ‌ها و تیشرت‌های لانگ با شلوارهای کارگو یا لک‌های شاین‌دار یک استایل دخترانه داشته باشند. در چنین مهمانی‌ها آرایش غلیظ، پوشیدن اکسسوری زنانه فراوان اصلاً انتخاب درستی نیست هرچه ساده‌تر باشید با اصالت‌تر نشان داده می‌شوید.

خرید لوازم آرایشی

انتخاب لباس درست برای مهمانی‌های دوستانه و دورهمی

در مهمانی‌ دورهمی، محل میزبانی را مهم است بدانید. اینکه کجا قرار است بروید بسیار نقش مهمی در انتخاب سبک پوشش لباس دارد. دورهمی‌هایی که در خانه برگزار می‌شوند انتخاب را برای شما راحت‌تر می‌کند. شما با پوشیدن تیشرت‌های راحت، شلوار پارچه‌ای زنانه، دامن‌های آزاد، شومیزهای ساده یا حتی تاپ‌های راحت  و پیراهن‌های بلند شیک، استایلی ساده و خودمونی در جمع دوستانه خود داشته باشید.

حالا اگر دورهمی شما در فضای بیرون خانه مثلاً در یک رستوران یا کافه باشد، با انتخاب یک کت تک یا مانتو عروسکی با شلوار زنانه مناسب آن، می‌توانید پوشش زیبایی را برای خود انتخاب کنید.

در کل لباس‌های نخی و راحت بیشتر در مهمانی‌های دورهمی خودمانی کاربرد دارد. استفاده از زیورآلات ساده و شیک بهترین گزینه برای ظرافت زنانگی و تکمیل استایل خاص‌تان خواهد بود. آرایش دورهمی‌های دوستانه بهتره است خیلی ملایم و ساده باشد.

انتخاب لباس درست برای مهمانی‌های دوستانه و دورهمی

راهنمایی انتخاب لباس برای مراسم عزاداری و مذهبی

مراسم عزاداری و مذهبی در کشور ایران، از آداب و رسوم خاص برخوردار می‌باشد. برای شرکت در اینطور مراسم‌ها باید یک سبک متواضع در نظر گرفته شود. پوشیدن لباس‌های ساده و بدون رنگ و لعاب‌دار انتخابی درست به حساب می‌آیند.

انتخاب لباس‌های مشکی و تیره مناسب مراسمات مذهبی با توجه به فرهنگ اجتماعی ما می‌باشد. در مراسمات مذهبی و عزاداری از سبک‌های رسمی و نیمه رسمی می‌توان الگو گرفت.

پوشیدن جوراب‌های تیره، معلوم نبودن بدن و موی سر، استفاده نکردن از لباس‌های رنگ روشن، جنس‌های حریر، شلوارهای جذب، جین برای شرکت در این مراسمات رعایت کنید تا احترام در این نوع مجالس حفظ شود.

در مراسمات عزاداری و مذهبی آرایش کردن چهره در فرهنگ ما قابل قبول نیست. اگر می‌خواهید آرایش کنید بهتر است خیلی ملایم و ساده باشد. استفاده از اکسسوری‌های پرزرق و برق اصلاً انتخاب درستی نمی‌باشد. پوشیدن یک دستبند ظریف یا ساعت مچی پیشنهاد خوبی برای تکمیل استایل‌تان می‌باشد. از کیف‌های مینی برای کامل کردن استایل مخصوص خود استفاده کنید.

پوشش درست برای مصاحبه‌های کاری و اداری

برای رفتن به یک مصاحبه کاری باید طوری لباس بپوشید که اعتماد به نفس شما در حین مصاحبه بالا برود. رنگ‌های خنثی به شیک و ساده بودن لباستان کمک کند. رنگ‌هایی چون قهوه‌ای، مشکی، سرمه‌ای، طوسی، مناسب‌ترین رنگ‌ها برای لباس اداری می‌باشند.

لباس‌های جذب، رنگی، طرح‌های شلوغ و کوتاه شخصیت‌تان را زیر سوال می‌برد. بنابراین از پوشیدن این مدل‌ لباس‌ها در جلسه مصاحبه خودداری کنید. برای رفتن به مصاحبه‌های کاری و اداری باید بسیار آراسته و خوشتیپ و همچنین تمیز باشید تا عزت نفس‌تان در مکالمات‌تان دیده شود. آراسته بودن موهایتان، مرتب بودن ناخون‌ها، مسائل جزئی ولی مهم می‌باشد.

پوشش درست برای مصاحبه‌های کاری و اداری

پارچه‌های ایستاده و کرپ یا کتان‌های محکم برای دوخت و انتخاب لباس اداری بسیار مناسب هستند. انتخاب یک کت و شلوار ست شیک استایل دیگر مناسبی برای قرار‌های اداری انتخاب درستی می‌باشد. در این مکان‌ها هرچه ساده‌تر باشی برای مدیران مجموعه قابل قبول‌تر است و یکی از مواردی است که در انتخاب نیرو برای مدیران امتیاز دارد.

همچنین استفاده از کفش‌های کالج یا لژ دار ساده برای استایل اداری بسیار زیبا می‌باشد. آرایش برای این جلسات بهتر است بسیار ملایم و ساده و بدون زرق و برق باشد.

خرید کفش کالج زنانه

برای مراسم ولنتاین چه استایلی بزنیم؟

پوشیدن یک استایل کلاسیک می‌تواند قرار عاشقانه‌تان را جذاب‌تر کند. معمولاً مکان‌ مناسب برای قرار عاشقانه، کافه‌ها و رستوران‌ها هستند. بهترین استایل برای قرار عاشقانه‌تان در ولنتاین، ست کت شلوار شیک مشکی با کفش پاشنه بلند استایل جذاب و بی‌نظیری خواهید داشت.

پوشیدن شال یا روسری قرمز می‌تواند جذابیت‌تان را دو چندان کند. همانطور که می‌دانید رنگ‌ قرمز نشانه عشق و علاقه است، پس به راحتی می‌توانید این رنگ زیبا را در اکسسوری، کیف، شال یا حتی کفش انتخاب کنید.

لباس‌های طرح‌دار اصلاً برای این نوع قرار‌ها پیشنهاد نمی‌شود؛ اما می‌توانید از لباس‌هایی که قلب‌های قرمز و ریزی دارند برای ظرافت و زیبایی پوشش خود به کار ببرید. دیگر آرایش‌های غلیظ و پررمگ مد نیست. بنابراین آرایش ملایمی در این روز داشته باشد. می‌توانید از رژ قرمز برای تکمیل استایل ولنتاین خود استفاده کنید.

آقایان نیز میتوانند یک کت تک مردانه به همراه شلوار جین مردانه را برای قرار عاشقانه خود در روز ولنتاین انتخاب کنند تا استایلی شیک و جذاب را داشته باشند.

برای جشن‌ تولد چه استایلی مناسب است

امروزه برای گرفتن جشن‌های تولد از تم‌های رنگی شاد بسیار استفاده می‌کنند. جشن تولد یک مراسم شاد و هیجانی است پس انتخاب لباس برای این  مراسم باید با ذوق و سلیقه عالی انتخاب شود. جشن تولد مانند: مراسم عروسی نیاز به لباس خیلی رسمی ندارد و شما نیاز نیست دنبال لباس‌های گران قیمت و رسمی بروید.

برای جشن‌ تولد چه استایلی مناسب است

با انتخاب پیراهن‌های کوتاه، شومیزهای فانتزی و غیره می‌توانید یک لباس مناسب برای خود انتخاب کنید. به کار بردن رنگ‌های شاد در انتخاب لباس برای جشن‌های تولد انتخابی درست می‌باشد. دختران جوان در اینطور جشن‌ها از لباس‌های چین‌دار و عروسکی بسیار استقبال می‌کنند. خانم‌ها هم بلوز و شومیزهای فانتزی را با دامن‌ یا شلوار مناسب ست می‌کنند.

پیراهن‌های بلند چین‌دار یا کوتاه هم می‌تواند به شما یک استایل ساده و شیک ببخشد. ناگفته نماند انتخاب لباسی که در طول جشن در آن راحت باشید یک امر ضروری است. آرایش کردن در مراسمات تولد یک امر شخصی و سلیقه‌ای است. پوشیدن اکسسوری‌های جذاب طبق مدل لباس شما ظاهر  قشنگی به تیپ و استایل‌تان می‌دهد.

همچنین با پوشیدن دستبندهای مرواریدی، پابندهای ظریف، گردن بندهای نقره‌ای و طلایی طبق سلیقه خود یک انتخاب نامبروان داشته باشید. استایل خاص داشتن از نگاه دیگران به شما حس اعتماد به نفس بالا می‌دهد. پس در پوشیدن مدل لباس، کفش، اکسسوری و حتی آرایش دقت کافی را داشته باشید.

نتیجه گیری

برای داشتن یک استایل مخصوص باید خیلی از جوانب را در نظر گرفت. انتخاب لباس همیشه برای بانوان کاری چالش برانگیز است. اطلاع از انواع استایل‌ها و اینکه بدانید چه لباسی را با چه چیز ست کنید در نهایت استایل ویژه و خاصی را به شما خواهد داد.

ناگفته نماند پوشیدن لباس بستگی به فصل‌های سال هم دارد و شما با توجه به هوای محیط لباس مناسب آن فصل را انتخاب کنید. با اطلاعاتی که از بانی مگ در اختیار شما قرار گرفت می‌توانید بهترین انتخاب و استایل را در مراسمات مختلف داشته باشید و برای رفتن به مهمانی‌ها و مراسمات باعث نگرانی و سردرگمی نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

تاریخچه و معرفی برند اچ پی

برند اچ پی با نام لاتین hp یکی از معروف‌ترین‌های جهان در حوزه فناوری اطلاعات می‌باشد. امروزه میلیون‌ها نفر طرفدار این

در هر مناسبت، استایل مخصوص داشته باشید!
18 تیر 1403
/
1,342 بازدید

در هر مناسبت، استایل مخصوص داشته باشید!

فهرست مطالب

با پیشرفت دنیای مد لباس، توجه مردم بیشتر به نوع سبک و مدل لباس سوق داده شده است. امروزه لباس تنها به منظور حفاظت بدن از گرما و سرما نیست بلکه سبک زندگی، اعتقادات، خط فکری انسان را مشخص می‌کند. شبکه‌های اجتماعی هم خیلی در روند پوشش لباس و استایل مردم تاثیرگذار هستند. داشتن استایل مخصوص به تبحر بالایی نیاز دارد.

شما طبق سلیقه فردی خود و به کمک مدیای مد روز می‌توانید یک استایل مناسب برای مهمانی‌های داشته باشید. در کمد لباس هر یک از ما لباس‌های مختلف با تنوع زیاد وجود دارد، شما با توجه به مکان و موقعیت خود می‌توانید مناسب‌ترین لباس زنانه را برای مراسم و مهمانی‌های خاص انتخاب کنید.

ما در ادامه این مطلب از بانی مگ سعی داریم با راهنمایی و آشنایی یک پوشش مناسب برای هر یک از مراسمات به شما کمک کنیم.

راهنمای انتخاب لباس مناسب برای مناسبت‌های خاص

از  آنجایی که هر شخص بر حسب نوع محیط و موقیعت در مراسمات و مهمانی‌ها لباس مناسب خود را انتخاب می‌کند، در اولین برخورد در جمع اولین چیزی که توجه اطرافیان را جلب می‌کند، ظاهر شماست. با در نظر گرفتن معیارهای مهم استایل مخصوص در مهمانی خاص دیده شوید.

شما با کمی توجه می‌توانید به راحتی لباسی را انتخاب کنید که مناسب مهمانی باشد. به غیر محیط، موقعیت افرادی که در آن مهمانی حضور دارند نیز می‌تواند در پوشش شما تاثیرگذار باشد.

موضوع دیگری که در انتخاب لباس اهمیت دارد رسمی یا غیر رسمی بودن مهمانی است. برای مثال: در یک مهمانی غیر رسمی ‌و دوستانه می‌توان از لباس‌های راحت با رنگ‌بندی‌های بسیار شاد استفاده کرد. اما در مهمانی‌های رسمی باید لباس‌های ساده و رنگ‌های ملایم‌تری را انتخاب کنید. پس باید گفت؛ نوع لباس، رنگ، طرح، میزان راحتی و مدل، مهم‌ترین ویژگی برای انتخاب لباس‌ مجلسی زنانه در مراسمات و مهمانی‌های شما می‌باشد.

راهنمای انتخاب لباس مناسب برای مناسبت‌های خاص

لباس مناسب برای یک مراسم رسمی یا (عروسی)

عروسی یکی از مراسمات رسمی ما ایرانی‌ها است که انتخاب لباس برای خانم‌ها در این مراسم‌ها بسیار مهم و پرچالش می‌باشد. همه سعی دارند که در این مراسم‌ها زیباتر و خوش استایل‌تر به چشم بیایند. معیار انتخاب لباس برای عروسی زیبایی و شیک بودن است.

پیشنهاد بیشتر مزون‌ها برای انتخاب لباس‌های مراسمات رسمی رنگ‌ها و طرح‌های ساده و مدل‌های ایستاده است. بیشتر طرح‌هایی که در فستیوال‎های مد در کشور‌های دیگر برگذار می‌شود، طرح لباس‌های مجلسی با همین سبک ها معرفی می‌شوند.

هر کس با توجه به فرم و شکل بدن خود باید لباس انتخاب کند. انتخاب لباس درست می‌تواند رضایت فردی شما را با توجه به ظاهر و راحتی در مراسم و مهمانی به ارمغان بیاورد. در انتخاب لباس به سایز و مدل لباس توجه داشته باشید. برخی از مدل‌ها برای اندام‌های ظریف مناسب هستند و برخی برای اندام‌های توپرتر مناسب هستند.

انتخاب لباس برای آقایان در مراسم‌های رسمی راحت تر است. آقایان با پوشیدن کت و شلوار مردانه به استایل مخصوص جذابی خواهند رسید. بنابراین کت و شلوار برای آقایان مناسب‌ترین انتخاب می‌باشد.

خانم‌ها هم با در نظر گرفتن قد و فرم بدن خود می‌توانند از پیراهن‌های ماسکی بلند یا پیراهن‌های کوتاه و زیر زانو، در این نوع مراسمات استفاده کنند. جنس و طرح لباس های رسمی برای خانم‌ها می تواند حریر، لمه، ساتن یا حتی پولکی باشد. انتخاب جنس و نوع لباس برمیگردد به سلیقه فردی، که با پوشیدن لباس شیک در مراسمات همچون یک الماس بدرخشید‌.

پوشش مناسب برای مهمانی‌های خانوادگی

در این مدل مهمانی‌ها اصلاً دنبال لباس‌های رسمی نگردید. شیک بودن در تمام مراسمات واجب است؛ اما در مهمانی‌های خانوادگی اولویت انتخاب لباس راحت می‌باشد. شما با انتخاب یک لباس شیک و ساده و راحت می‌توانید یک ظاهر زیبا را برای خود به نمایش بگذارید و در طول مهمانی هم اذیت نشوید. اگر دورهمی خانوادگی شما مختص خانم‌ها باشد با پوشیدن لباس راحت و آزادتر می‌توانید در مهمانی حضور داشته باشید.

پوشش مناسب برای مهمانی‌های خانوادگی

اگر دورهمی‌ شما مختلط باشد شما با در نظر گرفتن حد و مرزها پوشش خود را تعیین می‌کنید. در جمع‌ها و مهمانی‌های خانوادگی که افراد خانواده مذهبی عقاید دینی دارند بهتر است سبک لباس به طوری باشد که آنها هم در مهمانی احساس بدی نداشته باشند. محدودیت در این نوع مهمانی‌ها وجود دارد.

اگر مهمانی خانوادگیتان جمع راحت‌ و خودمانی‌تری دارد شما با انتخاب یک تیشرت با هر رنگی را می توانید با شلوار جین یا دامن زیبا ست کنید. شومیز و بلوزهای ساده هم برای مهمانی‌های خانوادگی بسیار  انتخاب مناسب و زیبایی می‌باشند. این مدل‌ لباس‌ها را می‌توان با یک شلوار مازراتی یا جین یا حتی دامن ست کرد.

دختران جوان و نوجوان می‌توانند با کراپ‌ها و تیشرت‌های لانگ با شلوارهای کارگو یا لک‌های شاین‌دار یک استایل دخترانه داشته باشند. در چنین مهمانی‌ها آرایش غلیظ، پوشیدن اکسسوری زنانه فراوان اصلاً انتخاب درستی نیست هرچه ساده‌تر باشید با اصالت‌تر نشان داده می‌شوید.

خرید لوازم آرایشی

انتخاب لباس درست برای مهمانی‌های دوستانه و دورهمی

در مهمانی‌ دورهمی، محل میزبانی را مهم است بدانید. اینکه کجا قرار است بروید بسیار نقش مهمی در انتخاب سبک پوشش لباس دارد. دورهمی‌هایی که در خانه برگزار می‌شوند انتخاب را برای شما راحت‌تر می‌کند. شما با پوشیدن تیشرت‌های راحت، شلوار پارچه‌ای زنانه، دامن‌های آزاد، شومیزهای ساده یا حتی تاپ‌های راحت  و پیراهن‌های بلند شیک، استایلی ساده و خودمونی در جمع دوستانه خود داشته باشید.

حالا اگر دورهمی شما در فضای بیرون خانه مثلاً در یک رستوران یا کافه باشد، با انتخاب یک کت تک یا مانتو عروسکی با شلوار زنانه مناسب آن، می‌توانید پوشش زیبایی را برای خود انتخاب کنید.

در کل لباس‌های نخی و راحت بیشتر در مهمانی‌های دورهمی خودمانی کاربرد دارد. استفاده از زیورآلات ساده و شیک بهترین گزینه برای ظرافت زنانگی و تکمیل استایل خاص‌تان خواهد بود. آرایش دورهمی‌های دوستانه بهتره است خیلی ملایم و ساده باشد.

انتخاب لباس درست برای مهمانی‌های دوستانه و دورهمی

راهنمایی انتخاب لباس برای مراسم عزاداری و مذهبی

مراسم عزاداری و مذهبی در کشور ایران، از آداب و رسوم خاص برخوردار می‌باشد. برای شرکت در اینطور مراسم‌ها باید یک سبک متواضع در نظر گرفته شود. پوشیدن لباس‌های ساده و بدون رنگ و لعاب‌دار انتخابی درست به حساب می‌آیند.

انتخاب لباس‌های مشکی و تیره مناسب مراسمات مذهبی با توجه به فرهنگ اجتماعی ما می‌باشد. در مراسمات مذهبی و عزاداری از سبک‌های رسمی و نیمه رسمی می‌توان الگو گرفت.

پوشیدن جوراب‌های تیره، معلوم نبودن بدن و موی سر، استفاده نکردن از لباس‌های رنگ روشن، جنس‌های حریر، شلوارهای جذب، جین برای شرکت در این مراسمات رعایت کنید تا احترام در این نوع مجالس حفظ شود.

در مراسمات عزاداری و مذهبی آرایش کردن چهره در فرهنگ ما قابل قبول نیست. اگر می‌خواهید آرایش کنید بهتر است خیلی ملایم و ساده باشد. استفاده از اکسسوری‌های پرزرق و برق اصلاً انتخاب درستی نمی‌باشد. پوشیدن یک دستبند ظریف یا ساعت مچی پیشنهاد خوبی برای تکمیل استایل‌تان می‌باشد. از کیف‌های مینی برای کامل کردن استایل مخصوص خود استفاده کنید.

پوشش درست برای مصاحبه‌های کاری و اداری

برای رفتن به یک مصاحبه کاری باید طوری لباس بپوشید که اعتماد به نفس شما در حین مصاحبه بالا برود. رنگ‌های خنثی به شیک و ساده بودن لباستان کمک کند. رنگ‌هایی چون قهوه‌ای، مشکی، سرمه‌ای، طوسی، مناسب‌ترین رنگ‌ها برای لباس اداری می‌باشند.

لباس‌های جذب، رنگی، طرح‌های شلوغ و کوتاه شخصیت‌تان را زیر سوال می‌برد. بنابراین از پوشیدن این مدل‌ لباس‌ها در جلسه مصاحبه خودداری کنید. برای رفتن به مصاحبه‌های کاری و اداری باید بسیار آراسته و خوشتیپ و همچنین تمیز باشید تا عزت نفس‌تان در مکالمات‌تان دیده شود. آراسته بودن موهایتان، مرتب بودن ناخون‌ها، مسائل جزئی ولی مهم می‌باشد.

پوشش درست برای مصاحبه‌های کاری و اداری

پارچه‌های ایستاده و کرپ یا کتان‌های محکم برای دوخت و انتخاب لباس اداری بسیار مناسب هستند. انتخاب یک کت و شلوار ست شیک استایل دیگر مناسبی برای قرار‌های اداری انتخاب درستی می‌باشد. در این مکان‌ها هرچه ساده‌تر باشی برای مدیران مجموعه قابل قبول‌تر است و یکی از مواردی است که در انتخاب نیرو برای مدیران امتیاز دارد.

همچنین استفاده از کفش‌های کالج یا لژ دار ساده برای استایل اداری بسیار زیبا می‌باشد. آرایش برای این جلسات بهتر است بسیار ملایم و ساده و بدون زرق و برق باشد.

خرید کفش کالج زنانه

برای مراسم ولنتاین چه استایلی بزنیم؟

پوشیدن یک استایل کلاسیک می‌تواند قرار عاشقانه‌تان را جذاب‌تر کند. معمولاً مکان‌ مناسب برای قرار عاشقانه، کافه‌ها و رستوران‌ها هستند. بهترین استایل برای قرار عاشقانه‌تان در ولنتاین، ست کت شلوار شیک مشکی با کفش پاشنه بلند استایل جذاب و بی‌نظیری خواهید داشت.

پوشیدن شال یا روسری قرمز می‌تواند جذابیت‌تان را دو چندان کند. همانطور که می‌دانید رنگ‌ قرمز نشانه عشق و علاقه است، پس به راحتی می‌توانید این رنگ زیبا را در اکسسوری، کیف، شال یا حتی کفش انتخاب کنید.

لباس‌های طرح‌دار اصلاً برای این نوع قرار‌ها پیشنهاد نمی‌شود؛ اما می‌توانید از لباس‌هایی که قلب‌های قرمز و ریزی دارند برای ظرافت و زیبایی پوشش خود به کار ببرید. دیگر آرایش‌های غلیظ و پررمگ مد نیست. بنابراین آرایش ملایمی در این روز داشته باشد. می‌توانید از رژ قرمز برای تکمیل استایل ولنتاین خود استفاده کنید.

آقایان نیز میتوانند یک کت تک مردانه به همراه شلوار جین مردانه را برای قرار عاشقانه خود در روز ولنتاین انتخاب کنند تا استایلی شیک و جذاب را داشته باشند.

برای جشن‌ تولد چه استایلی مناسب است

امروزه برای گرفتن جشن‌های تولد از تم‌های رنگی شاد بسیار استفاده می‌کنند. جشن تولد یک مراسم شاد و هیجانی است پس انتخاب لباس برای این  مراسم باید با ذوق و سلیقه عالی انتخاب شود. جشن تولد مانند: مراسم عروسی نیاز به لباس خیلی رسمی ندارد و شما نیاز نیست دنبال لباس‌های گران قیمت و رسمی بروید.

برای جشن‌ تولد چه استایلی مناسب است

با انتخاب پیراهن‌های کوتاه، شومیزهای فانتزی و غیره می‌توانید یک لباس مناسب برای خود انتخاب کنید. به کار بردن رنگ‌های شاد در انتخاب لباس برای جشن‌های تولد انتخابی درست می‌باشد. دختران جوان در اینطور جشن‌ها از لباس‌های چین‌دار و عروسکی بسیار استقبال می‌کنند. خانم‌ها هم بلوز و شومیزهای فانتزی را با دامن‌ یا شلوار مناسب ست می‌کنند.

پیراهن‌های بلند چین‌دار یا کوتاه هم می‌تواند به شما یک استایل ساده و شیک ببخشد. ناگفته نماند انتخاب لباسی که در طول جشن در آن راحت باشید یک امر ضروری است. آرایش کردن در مراسمات تولد یک امر شخصی و سلیقه‌ای است. پوشیدن اکسسوری‌های جذاب طبق مدل لباس شما ظاهر  قشنگی به تیپ و استایل‌تان می‌دهد.

همچنین با پوشیدن دستبندهای مرواریدی، پابندهای ظریف، گردن بندهای نقره‌ای و طلایی طبق سلیقه خود یک انتخاب نامبروان داشته باشید. استایل خاص داشتن از نگاه دیگران به شما حس اعتماد به نفس بالا می‌دهد. پس در پوشیدن مدل لباس، کفش، اکسسوری و حتی آرایش دقت کافی را داشته باشید.

نتیجه گیری

برای داشتن یک استایل مخصوص باید خیلی از جوانب را در نظر گرفت. انتخاب لباس همیشه برای بانوان کاری چالش برانگیز است. اطلاع از انواع استایل‌ها و اینکه بدانید چه لباسی را با چه چیز ست کنید در نهایت استایل ویژه و خاصی را به شما خواهد داد.

ناگفته نماند پوشیدن لباس بستگی به فصل‌های سال هم دارد و شما با توجه به هوای محیط لباس مناسب آن فصل را انتخاب کنید. با اطلاعاتی که از بانی مگ در اختیار شما قرار گرفت می‌توانید بهترین انتخاب و استایل را در مراسمات مختلف داشته باشید و برای رفتن به مهمانی‌ها و مراسمات باعث نگرانی و سردرگمی نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد