6 مرداد 1403
/
369 بازدید
چگونه یک استایل اسپرت جذاب مردانه داشته باشیم؟
چگونه یک استایل اسپرت جذاب مردانه داشته باشیم؟

فهرست مطالب

برای ست کردن لباس مردانه اسپرت باید نکاتی را رعایت کنید تا استایل اسپرت جذاب مردانه داشته باشید و یک ظاهر منحصر به فرد را با استایل اسپرت می‌توانید از آن خود کنید. استایل اسپرت مردانه یک استایل نیمه رسمی و غیر رسمی است که امروزه مورد علاقه بیشتر آقایان قرار گرفته و بسیار حائز اهمیت است.

تیپ اسپرت علاوه بر شیک بودن راحتی خاصی دارد.؛ به همین دلیل بیشتر آقایان این استایل را می‌پسندد و از آن استقبال می‌کنند. استایل اسپرت را امروزه به عنوان تیپ کژوال نیز می‌شناسند.

ست کردن لباس مردانه اسپرت نیازمند رعایت اصول و قواعدی خاص در پوشش است. در این مطلب از بانی مگ ما سعی داریم تمام راهکارها و روش‌های درست ست کردن لباس مردانه اسپرت را به شما عزیزان بگوییم.

ست کردن لباس مردانه اسپرت

استایل اسپرت مردانه را به عنوان کاربردی‌ترین و شیک‌ترین استایل مردانه می‌توان نام برد. این استایل به خاطر راحتی و شیک بودن یکی از معروف‌ترین انواع تیپ مردانه است.
شما با انواع مختلف لباس‌ها می‌توانید یک استایل اسپرت جذاب مردانه داشته باشید.

آقایان برای انجام کارهای روزمره خود تایم‌های طولانی بیرون از منزل هستند، بنابراین نیاز دارند لباسی را انتخاب کنند که در عین راحتی یک استایل جذاب با آن داشته باشند.

در دنیای مد و فشن هر روزه مدل‌ها و سبک‌های جدید و متنوعی از لباس‌ها معرفی می‌شوند. اما استایل اسپرت چندین دهه است که توانسته جایگاه خوبی در میان آقایان داشته باشد. بسیاری از آقایان استایل اسپرت را به پوشیدن کت و شلوار ترجیح می‌دهند؛ زیرا دلایل زیادی برای انتخاب این سبک استایل دارند که از جمله آن؛ شیک بودن، راحت بودن، طرح‌های متنوع، تنوع سبک‌ها و غیره است.

ست کردن لباس مردانه اسپرت

می‌توان با اطمینان گفت این سبک استایل توانسته جوابگوی تمام سلیقه‌های آقایان باشد. در تمام فصل‌ها می‌توان با به کار گیری خلاقیت در پوشش، یک استایل اسپرت جذاب مردانه داشت. جالب است بدانید توجه به رنگ مو، رنگ پوست و رنگ چشم برای انتخاب رنگ لباس در استایل اسپرت مردانه جذاب، بسیار مهم است.

بهترین ترکیب‌های اسپرت برای موقعیت‌های مختلف

برای ست کردن لباس مردانه اسپرت باید اصول بهترین ترکیب‌ها را با هم در موقعیت‌های مختلف بشناسید تا بتوانید از ست جذاب مردانه خود، رو نمایی کنید.در ادامه با هم ئچند استایل اسپرت جذاب مردانه را مرور می‌کنیم:

  • پوشیدن کت تک رنگ با شلوارهای کتان با کفش کالج مردانه در محیط‌های رسمی یا نیمه رسمی، مناسب است.
  • پوشیدن سویشرت یا هودی با شلوار جین یا ورزشی، مناسب فصل‌های سرد سال است.
  • پوشیدن تی‌شرت همراه شلوار جین و کتانی سفید، مناسب دورهمی‌های دوستانه یا محیط بیرون از خانه است.
  • پوشیدن ست‌های ورزشی اسپرت برای باشگاه، بسیار انتخاب خوبی است.
  • پوشیدن شلوارک و تی‌شرت برای مسافرت و دورهمی‌های خودمانی، کاربردی‌تر است.
  • پوشیدن بلوز‌های چهارخانه یا تک رنگ با شلوارهای پارچه‌ای، مناسب مکان‌های رسمی و نیمه رسمی است.
  • پوشیدن کت چرم با شلوار جین یا شلوارهای کتان با بوت چرم مناسب فصل‌های سرد سال است.

استایل شما مهم‌ترین چیز در معرفی شخصیت و روحیه شما است. بنابراین برای اینکه بیشترین تاثیر را روی افراد بگذارید، فقط کافی است از قواعد استایل زدن با شناخت انواع استایل مردانه آگاهی داشته باشید.

تی‌شرت و شلوار جین: ترکیب کلاسیک و همیشگی

با کمک تی‌شرت و شلوار جین می‌توانید ست مردانه اسپرت جذابی داشته باشید. تی‌شرت‌ها در انواع مدل، جنس، رنگ، طرح در بازار پوشاک موجود هستند. تی‌شرت را می‌توان با انواع مختلف شلوار جین ست کرد و استایل اسپرت شیکی با آن داشت.‌

تی‌شرت‌های تک رنگ به خاطر سادگی و بدون طرح بودن بسیار شیک و پر طرفدارند. این مدل تی‌شرت‌ها با شلوار جین یک ترکیب فوق‌العاده زیبا می‌سازند. ترکیب اسپرت سن و سال نمی‌شناسد، از سنین پایین تا افراد بزرگ سال می‌توانند از این ترکیب برای استایل‌های روزانه خود استفاده کنند.

تی‌شرت و شلوار جین: ترکیب کلاسیک و همیشگی

پوشیدن کتانی سفید با تی‌شرت و شلوار جین در کنار یک ساعت مچی برند، استایلی بسیار جذاب و خاص خواهد شد. همچنین استفاده از اکسسوری‌ها برای کامل کردن استایل کلاسیک شما قابل توجه است. پس با تبحر و کمی خلاقیت می‌توانید به تیپ کلاسیک بی‌نظیری دست پیدا کنید. این ترکیب بیشتر در فصل‌های گرم سال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شلوار جین یکی از کاربردی‌ترین شلوار‌ها در بین انواع جنس‌های متنوع در بازار است. برای خرید شلوار مردانه و اطلاع از قیمت و کیفیت این محصول می‌توانید در فروشگاه‌های آنلاینی مانند بانی مد، اطلاعات کاملی را به دست بیاورید و از محصولات ترند دنیا خریدی آسان داشته باشید.

پیراهن و شلوار کتان: انتخابی خنک و راحت

ست کردن پیراهن و شلوار کتان ترکیبی متفاوت و به‌روز در دنیای مد و استایل است. با رعایت تناسب در ست کردن پیراهن و شلوار کتان می‌توانید ست اسپرت مردانه جذابی داشته باشید.

پیراهن و شلوار کتان در تیپ رسمی و تیپ غیررسمی متفاوت است. بهترین و کاربردی‌ترین ست، ست پیراهن‌های غیررسمی با شلوارهای کتان است. مثلاً: پیراهن‌های غیررسمی جین یک انتخاب درست و به جا برای استایل اسپرت مردانه هستند.

با توجه به تنوع رنگ در پیراهن جین می‌توان آن را با انواع شلوارهای کتان ست کرد؛ اما باید توجه زیادی در انتخاب رنگ‌ها داشته باشید. با در نظر گرفتن رنگ مناسب شلوار، پیراهن جین خود را انتخاب کنید.

در استایل‌های اسپرت، پوشیدن شلوارهای کتان با پیراهن‌های طرح‌دار را فراموش کنید؛ زیرا لباس‌های تک رنگ و بدون طرح بهترین گزینه برای ست کردن لباس مردانه اسپرت هستند.

در فصل بهار و تابستان استفاده از پیراهن و شلوار کتان بسیار توصیه می‌شود زیرا خنکی و راحتی این ست یکی از مهم‌ترین مزایایی است که شما را از انتخابتان پشیمان نخواهد کرد. همچنین انعطاف پذیری بدن در این سبک پوشش، یک امتیاز مثبت است و نباید از این استایل اسپرت غافل شد.

پیراهن و شلوار کتان: انتخابی خنک و راحت

سایت بانی مد محصولات متنوعی از شلوار کتان را در آرشیو فروش خود قرار داده است بنابراین برای خرید شلوار کتان مردانه و اطلاع از قيمت و کیفیت محصولات این مرکز خرید آنلاین، حتماً از دسته‌بندی فروش شلوارها دیدن کنید.

هودی و شلوار ورزشی: برای روزهای سرد و غیر رسمی

ست کردن هودی و شلوار ورزشی یکی از استایل‌های ترندی است که امروزه بیشتر در بین جوانان و نوجوانان رواج دارد. هودی به خاطر سبک ساده‌ای که دارد یکی از کاربردی‌ترین لباس‌ها در فصل‌های سرد، محسوب می‌شود.

هودی‌های ساده را می‌توان با انواع شلوارها ست کرد. بهترین پیشنهاد ست کردن، هودی با شلوار ورزشی است. می‌توانید یک استایل کلاسیک و اسپرت با ترکیب این ست زیبا داشته باشید.

انتخاب رنگ‌های شاد و جذاب برای استایل‌های اسپرت، بسیار منحصر به فرد است. هودی انتخابی مناسب برای کسانی است که به تیپ اسپرت علاقه زیادی دارند. هودی‌ها در انواع سبک و مدل در بازارهای پوشاک عرضه می‌شوند مانند: هودی‌های اورسایز، هودی تدی، هودی پشمی، هودی نیم تنه و غیره که به راحتی توانسته‌اند جای کاپشن، سویشرت، پالتو را در فصول سرد سال بگیرند.

ست کردن هودی با شلوار ورزشی امروزه در استایل بسیاری از خوش‌پوش‌ها و خوش اندام‌ها دیده می‌شود. این ست در روزهای سرد بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و باید بدانید استفاده از هودی و شلوار ورزشی استایل غیررسمی است و در موقعیت‌های رسمی اصلاً ظاهر مناسبی ندارد و باید از پوشیدن آن در مکان‌های رسمی خودداری کرد.

پولوشرت و شلوارک: ایده‌ای مناسب برای ساحل یا استخر

پولوشرت به خاطر سادگی هیچ وقت از دنیای مد و استایل دور نمی‌شود. با کمک پولوشرت می‌توان یک استایل رسمی یا غیررسمی داشت. ویژگی‌های مهم پولوشرت یقه‌های خاص، دکمه‌ و پارچه قابل تنفس آن است.

پوشیدن و استفاده از پولوشرت در هر دمایی امکان پذیر است. پولوشرت در فصل بهار و تابستان ایده مناسبی برای داشتن استایل اسپرت جذاب مردانه و در عین حال راحت است.

پولوشرت و شلوارک: ایده‌ای مناسب برای ساحل یا استخر

با این ست می‌توانید استایلی مناسب برای رفتن به ساحل یا استخر داشته باشید. پولوشرت سفید با شلوارک‌های کتان رنگی ترکیب زیبا و منحصرفردی است که از این ست در هوای گرم نباید غافل شوید.
با انواع رنگ‌های پولوشرت می‌توانید کمدی از لباس‌های متنوع و جذاب رنگی برای خود به ارمغان بیاورید. کاربردی‌ترین رنگ‌های پولوشرت سفید، سرمه‌ای، آبی روشن، بنفش، نارنجی، صورتی و غیره است. رنگ‌های جذاب و کاربردی که به راحتی جوابگوی تمام سلیقه‌ها هستند.

ست کردن پولوشرت با شلوار، کار چندان دشواری نیست و می‌توان ایده‌های زیادی برای ست کردن استایل جذاب مردانه داشت.

کت و شلوار اسپرت: برای موقعیت‌های نیمه رسمی

برای استفاده از کت و شلوارهای اسپرت در موقعیت‌های نیمه رسمی با کمی خلاقیت می‌توان استایل شیک و فوق‌العاده‌ای داشت. مثلاً برای زیر کت خود به جای استفاده از پیراهن از انواع تی‌شرت‌های ساده استفاده کنید.

البته باید گفت رنگ و جنسی که انتخاب می‌کنید بستگی به موقعیتی دارد که در آن قرار می‌گیرید. از کفش‌های کالج برای کامل شدن استایل اسپرت‌تان با کت و شلوار، استفاده کنید.

رعایت قواعد و اصول ست کردن در کت و شلوار می‌تواند به خاص شدن استایل‌تان کمک کند. مثلاً استفاده از تی‌شرت و کفش اسپرت همرنگ در استایل کت شلوارتان، تاثیر بسزایی در آراسته بودن ظاهر‌تان خواهد داشت. کت و شلوارهایی که رنگی و الگودار هستند، می‌توانند انتخاب منحصر به فردی باشند. از کفش‌های ساده و مشکی برای ست کردن آن استفاده کنید.
برای اطلاع از خرید کت و شلوار مردانه و شناخت جنس و کیفیت به سایت معتبر بانی مد مراجعه کنید زیرا این مجموعه باکیفیت‌ترین جنس کت و شلوار مردانه را عرضه می‌کند.

کفش‌های مناسب برای لباس‌های اسپرت

ست کردن کفش با لباس یکی از با اهمیت‌ترین موضوعات در انواع استایل‌ها است. زیرا تاثیر به سزایی در شیک دیده شدن استایل‌تان دارد.

یک سری باید و نبایدها در خصوص انتخاب کفش مناسب بر اساس نوع استایل وجود دارد. مثلاً از کفش‌های براق و ورنی برای ست کردن با لباس‌های اسپرت، اجتناب کنید. هر چقدر استایل اسپرت شیکی داشته باشید اما انتخاب‌تان کفش ورنی باشد، ظاهر شما را خراب خواهد کرد.

کفش‌های مناسب برای لباس‌های اسپرت

از کتانی یا بوت‌های چرم در استایل‌های کلاسیک و اسپرت می‌توانید استفاده کنید؛ ولی نباید فراموش کنید که رعایت تضاد رنگ‌ها در ست کردن موضوع مهمی است. در استایل‌های اسپرت، پوشیدن کتانی هارمونی بهتری دارد.

برای یک ست جذاب می‌توان رنگ تی‌شرت و رنگ کتانی را با هم ست کرد. با این کار استایل‌تان خاص‌تر و شیک‌تر نشان داده می‌شود. کفش‌های مناسب لباس‌های اسپرت باید سبک و راحت باشند و حتی انعطاف پذیری بالایی نیز داشته باشند تا زمانی که در مدت طولانی در پا قرار دارند احساس خستگی و کلافگی در فرد ایجاد نکنند.

از انواع کفش‌های اسپرت مردانه می‌توان: کفش‌ آکسفورد، کفش لوفر، کفش بوک، کفش مونک، کفش بلوچر، کفش باکلد، کفش دربی، کفش راحتی یا پاشنه کوتاه هوآراچ و غیره را نام برد.

چگونه با استفاده از اکسسوری‌ها‌ استایل خود را کامل کنیم؟

همانطور که می‌دانید امروزه اکسسوری‌ها جایگاه خاصی در استایل روزمره ما دارند و در کامل شدن استایل، نقش مهمی را ایفا می‌کنند. در ست کردن استایل مردانه اسپرت بهتر است توجه بالایی به رنگ لباس‌ها و اکسسوری‌ها داشته باشید.

با ست کردن ترکیب رنگ‌های مختلف (البته با شناخت درست ترکیب رنگ مختلف لباس و هارمونی بین آن‌ها) استایلی منحصر به فرد خواهید داشت. ساعت مچی یکی از پرطرفدارترین اکسسوری در انواع استایل است. همچنین می‌توان در کنار لباس‌های ساده از اکسسوری‌های شلوغ‌تر استفاده کرد یا بالعکس برای استایل‌های شلوغ، انتخاب اکسسوری بهتر است ساده و مینیمال باشد.

انتخاب درست اکسسوری به بهتر و زیباتر دیده شدن استایل‌تان کمک زیادی می‌کند. اکسسوری‌های مناسب در استایل اسپرت مردانه مواردی چون: عینک آفتابی، گردنبندهای ساده یا کارتیر، کفش و کیف چرم، ساعت مچی، کمربندهای خاص، دستبندهای چرم هستند که زیبایی فوق‌العاده‌ای به استایل‌تان خواهند داد.

اشتباهات رایج در ست کردن لباس اسپرت مردانه

ست کردن لباس مردانه اسپرت کار دشواری نیست. رعایت نکات و شناخت درست ست کردن می‌تواند شما را از اشتباهات رایج در استایل بد دور نگه دارد. به مواردی که در ادامه به عنوان مثال ذکر خواهیم کرد توجه کنید.

اشتباهات رایج در ست کردن لباس اسپرت مردانه

  • از شلوارهای زیاد کوتاه یا زیاد بلند استفاده نکنید.
  • از پوشیدن کفش‌های ورنی یا پنجه مربعی، خودداری کنید.
  • از باز گذاشتن تعداد زیادی از دکمه‌های پیراهن خودداری کنید.
  • پوشیدن پیراهن‌های گشاد و نافرم انتخاب خوبی برای استایل جذاب نیست.
  • بستن تمام دکمه‌ها نیز پیشنهاد نمی‌شود.
  • قرار دادن پیراهن روی شلوار استایل‌تان را شلخته نشان می‌دهد.
  • مشخص بودن زیر پیراهنی از جذابیت مردانه شما قطعاً می‌کاهد.
  • از یقه‌های تا خورده و نامناسب استفاده نکنید.
  • هماهنگ کردن بیش از حد بخش‌های مختلف به جای تاثیر مثبت روی استایل برعکس عمل خواهد کرد.
  • استفاده بیش از حد اکسسوری‌ها نیز استایل شما را شلوغ و شلخته نشان خواهد داد.

توجه به تمامی این نکات و جزئیات در استایل زدن، بسیار مهم است. ناگفته نماند که استفاده از اکسسورهای جذاب و برند، استایل‌تان را خاص‌تر خواهد کرد.

پوشیدن کت مردانه تک نیز پیشنهادی عالی برای استایل مردانه است. برای اطلاع از قیمت کت مردانه، قیمت پیراهن مردانه و کت چرم مردانه می‌توانید به سایت بانی مد مراجعه کنید تا خریدی به‌صرفه و مفید داشته باشید.

نتیجه‌گیری

ست کردن لباس مردانه اسپرت یکی از جذاب‌ترین استایل‌ها برای آقایان است. امروزه با توجه به پیشرفت مد و استایل انواع مختلف پیراهن‌، تی‌شرت‌، کت و شلوار، پولوشرت و غیره در بازار پوشاک روی بورس هستند. هر کس بر اساس سلیقه شخصی و خلاقیت می‌تواند تیپ خاص خود را داشته باشد و در تمام موقعیت‌ها و مکان‌ها با استایل خاص و منحصر به فرد خود، ظاهر شود. همچنین استفاده از محصولات باکیفیت و برند می‌تواند هزینه‌های اضافی را از بین ببرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

چگونه یک استایل اسپرت جذاب مردانه داشته باشیم؟
6 مرداد 1403
/
369 بازدید

چگونه یک استایل اسپرت جذاب مردانه داشته باشیم؟

فهرست مطالب

برای ست کردن لباس مردانه اسپرت باید نکاتی را رعایت کنید تا استایل اسپرت جذاب مردانه داشته باشید و یک ظاهر منحصر به فرد را با استایل اسپرت می‌توانید از آن خود کنید. استایل اسپرت مردانه یک استایل نیمه رسمی و غیر رسمی است که امروزه مورد علاقه بیشتر آقایان قرار گرفته و بسیار حائز اهمیت است.

تیپ اسپرت علاوه بر شیک بودن راحتی خاصی دارد.؛ به همین دلیل بیشتر آقایان این استایل را می‌پسندد و از آن استقبال می‌کنند. استایل اسپرت را امروزه به عنوان تیپ کژوال نیز می‌شناسند.

ست کردن لباس مردانه اسپرت نیازمند رعایت اصول و قواعدی خاص در پوشش است. در این مطلب از بانی مگ ما سعی داریم تمام راهکارها و روش‌های درست ست کردن لباس مردانه اسپرت را به شما عزیزان بگوییم.

ست کردن لباس مردانه اسپرت

استایل اسپرت مردانه را به عنوان کاربردی‌ترین و شیک‌ترین استایل مردانه می‌توان نام برد. این استایل به خاطر راحتی و شیک بودن یکی از معروف‌ترین انواع تیپ مردانه است.
شما با انواع مختلف لباس‌ها می‌توانید یک استایل اسپرت جذاب مردانه داشته باشید.

آقایان برای انجام کارهای روزمره خود تایم‌های طولانی بیرون از منزل هستند، بنابراین نیاز دارند لباسی را انتخاب کنند که در عین راحتی یک استایل جذاب با آن داشته باشند.

در دنیای مد و فشن هر روزه مدل‌ها و سبک‌های جدید و متنوعی از لباس‌ها معرفی می‌شوند. اما استایل اسپرت چندین دهه است که توانسته جایگاه خوبی در میان آقایان داشته باشد. بسیاری از آقایان استایل اسپرت را به پوشیدن کت و شلوار ترجیح می‌دهند؛ زیرا دلایل زیادی برای انتخاب این سبک استایل دارند که از جمله آن؛ شیک بودن، راحت بودن، طرح‌های متنوع، تنوع سبک‌ها و غیره است.

ست کردن لباس مردانه اسپرت

می‌توان با اطمینان گفت این سبک استایل توانسته جوابگوی تمام سلیقه‌های آقایان باشد. در تمام فصل‌ها می‌توان با به کار گیری خلاقیت در پوشش، یک استایل اسپرت جذاب مردانه داشت. جالب است بدانید توجه به رنگ مو، رنگ پوست و رنگ چشم برای انتخاب رنگ لباس در استایل اسپرت مردانه جذاب، بسیار مهم است.

بهترین ترکیب‌های اسپرت برای موقعیت‌های مختلف

برای ست کردن لباس مردانه اسپرت باید اصول بهترین ترکیب‌ها را با هم در موقعیت‌های مختلف بشناسید تا بتوانید از ست جذاب مردانه خود، رو نمایی کنید.در ادامه با هم ئچند استایل اسپرت جذاب مردانه را مرور می‌کنیم:

  • پوشیدن کت تک رنگ با شلوارهای کتان با کفش کالج مردانه در محیط‌های رسمی یا نیمه رسمی، مناسب است.
  • پوشیدن سویشرت یا هودی با شلوار جین یا ورزشی، مناسب فصل‌های سرد سال است.
  • پوشیدن تی‌شرت همراه شلوار جین و کتانی سفید، مناسب دورهمی‌های دوستانه یا محیط بیرون از خانه است.
  • پوشیدن ست‌های ورزشی اسپرت برای باشگاه، بسیار انتخاب خوبی است.
  • پوشیدن شلوارک و تی‌شرت برای مسافرت و دورهمی‌های خودمانی، کاربردی‌تر است.
  • پوشیدن بلوز‌های چهارخانه یا تک رنگ با شلوارهای پارچه‌ای، مناسب مکان‌های رسمی و نیمه رسمی است.
  • پوشیدن کت چرم با شلوار جین یا شلوارهای کتان با بوت چرم مناسب فصل‌های سرد سال است.

استایل شما مهم‌ترین چیز در معرفی شخصیت و روحیه شما است. بنابراین برای اینکه بیشترین تاثیر را روی افراد بگذارید، فقط کافی است از قواعد استایل زدن با شناخت انواع استایل مردانه آگاهی داشته باشید.

تی‌شرت و شلوار جین: ترکیب کلاسیک و همیشگی

با کمک تی‌شرت و شلوار جین می‌توانید ست مردانه اسپرت جذابی داشته باشید. تی‌شرت‌ها در انواع مدل، جنس، رنگ، طرح در بازار پوشاک موجود هستند. تی‌شرت را می‌توان با انواع مختلف شلوار جین ست کرد و استایل اسپرت شیکی با آن داشت.‌

تی‌شرت‌های تک رنگ به خاطر سادگی و بدون طرح بودن بسیار شیک و پر طرفدارند. این مدل تی‌شرت‌ها با شلوار جین یک ترکیب فوق‌العاده زیبا می‌سازند. ترکیب اسپرت سن و سال نمی‌شناسد، از سنین پایین تا افراد بزرگ سال می‌توانند از این ترکیب برای استایل‌های روزانه خود استفاده کنند.

تی‌شرت و شلوار جین: ترکیب کلاسیک و همیشگی

پوشیدن کتانی سفید با تی‌شرت و شلوار جین در کنار یک ساعت مچی برند، استایلی بسیار جذاب و خاص خواهد شد. همچنین استفاده از اکسسوری‌ها برای کامل کردن استایل کلاسیک شما قابل توجه است. پس با تبحر و کمی خلاقیت می‌توانید به تیپ کلاسیک بی‌نظیری دست پیدا کنید. این ترکیب بیشتر در فصل‌های گرم سال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شلوار جین یکی از کاربردی‌ترین شلوار‌ها در بین انواع جنس‌های متنوع در بازار است. برای خرید شلوار مردانه و اطلاع از قیمت و کیفیت این محصول می‌توانید در فروشگاه‌های آنلاینی مانند بانی مد، اطلاعات کاملی را به دست بیاورید و از محصولات ترند دنیا خریدی آسان داشته باشید.

پیراهن و شلوار کتان: انتخابی خنک و راحت

ست کردن پیراهن و شلوار کتان ترکیبی متفاوت و به‌روز در دنیای مد و استایل است. با رعایت تناسب در ست کردن پیراهن و شلوار کتان می‌توانید ست اسپرت مردانه جذابی داشته باشید.

پیراهن و شلوار کتان در تیپ رسمی و تیپ غیررسمی متفاوت است. بهترین و کاربردی‌ترین ست، ست پیراهن‌های غیررسمی با شلوارهای کتان است. مثلاً: پیراهن‌های غیررسمی جین یک انتخاب درست و به جا برای استایل اسپرت مردانه هستند.

با توجه به تنوع رنگ در پیراهن جین می‌توان آن را با انواع شلوارهای کتان ست کرد؛ اما باید توجه زیادی در انتخاب رنگ‌ها داشته باشید. با در نظر گرفتن رنگ مناسب شلوار، پیراهن جین خود را انتخاب کنید.

در استایل‌های اسپرت، پوشیدن شلوارهای کتان با پیراهن‌های طرح‌دار را فراموش کنید؛ زیرا لباس‌های تک رنگ و بدون طرح بهترین گزینه برای ست کردن لباس مردانه اسپرت هستند.

در فصل بهار و تابستان استفاده از پیراهن و شلوار کتان بسیار توصیه می‌شود زیرا خنکی و راحتی این ست یکی از مهم‌ترین مزایایی است که شما را از انتخابتان پشیمان نخواهد کرد. همچنین انعطاف پذیری بدن در این سبک پوشش، یک امتیاز مثبت است و نباید از این استایل اسپرت غافل شد.

پیراهن و شلوار کتان: انتخابی خنک و راحت

سایت بانی مد محصولات متنوعی از شلوار کتان را در آرشیو فروش خود قرار داده است بنابراین برای خرید شلوار کتان مردانه و اطلاع از قيمت و کیفیت محصولات این مرکز خرید آنلاین، حتماً از دسته‌بندی فروش شلوارها دیدن کنید.

هودی و شلوار ورزشی: برای روزهای سرد و غیر رسمی

ست کردن هودی و شلوار ورزشی یکی از استایل‌های ترندی است که امروزه بیشتر در بین جوانان و نوجوانان رواج دارد. هودی به خاطر سبک ساده‌ای که دارد یکی از کاربردی‌ترین لباس‌ها در فصل‌های سرد، محسوب می‌شود.

هودی‌های ساده را می‌توان با انواع شلوارها ست کرد. بهترین پیشنهاد ست کردن، هودی با شلوار ورزشی است. می‌توانید یک استایل کلاسیک و اسپرت با ترکیب این ست زیبا داشته باشید.

انتخاب رنگ‌های شاد و جذاب برای استایل‌های اسپرت، بسیار منحصر به فرد است. هودی انتخابی مناسب برای کسانی است که به تیپ اسپرت علاقه زیادی دارند. هودی‌ها در انواع سبک و مدل در بازارهای پوشاک عرضه می‌شوند مانند: هودی‌های اورسایز، هودی تدی، هودی پشمی، هودی نیم تنه و غیره که به راحتی توانسته‌اند جای کاپشن، سویشرت، پالتو را در فصول سرد سال بگیرند.

ست کردن هودی با شلوار ورزشی امروزه در استایل بسیاری از خوش‌پوش‌ها و خوش اندام‌ها دیده می‌شود. این ست در روزهای سرد بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و باید بدانید استفاده از هودی و شلوار ورزشی استایل غیررسمی است و در موقعیت‌های رسمی اصلاً ظاهر مناسبی ندارد و باید از پوشیدن آن در مکان‌های رسمی خودداری کرد.

پولوشرت و شلوارک: ایده‌ای مناسب برای ساحل یا استخر

پولوشرت به خاطر سادگی هیچ وقت از دنیای مد و استایل دور نمی‌شود. با کمک پولوشرت می‌توان یک استایل رسمی یا غیررسمی داشت. ویژگی‌های مهم پولوشرت یقه‌های خاص، دکمه‌ و پارچه قابل تنفس آن است.

پوشیدن و استفاده از پولوشرت در هر دمایی امکان پذیر است. پولوشرت در فصل بهار و تابستان ایده مناسبی برای داشتن استایل اسپرت جذاب مردانه و در عین حال راحت است.

پولوشرت و شلوارک: ایده‌ای مناسب برای ساحل یا استخر

با این ست می‌توانید استایلی مناسب برای رفتن به ساحل یا استخر داشته باشید. پولوشرت سفید با شلوارک‌های کتان رنگی ترکیب زیبا و منحصرفردی است که از این ست در هوای گرم نباید غافل شوید.
با انواع رنگ‌های پولوشرت می‌توانید کمدی از لباس‌های متنوع و جذاب رنگی برای خود به ارمغان بیاورید. کاربردی‌ترین رنگ‌های پولوشرت سفید، سرمه‌ای، آبی روشن، بنفش، نارنجی، صورتی و غیره است. رنگ‌های جذاب و کاربردی که به راحتی جوابگوی تمام سلیقه‌ها هستند.

ست کردن پولوشرت با شلوار، کار چندان دشواری نیست و می‌توان ایده‌های زیادی برای ست کردن استایل جذاب مردانه داشت.

کت و شلوار اسپرت: برای موقعیت‌های نیمه رسمی

برای استفاده از کت و شلوارهای اسپرت در موقعیت‌های نیمه رسمی با کمی خلاقیت می‌توان استایل شیک و فوق‌العاده‌ای داشت. مثلاً برای زیر کت خود به جای استفاده از پیراهن از انواع تی‌شرت‌های ساده استفاده کنید.

البته باید گفت رنگ و جنسی که انتخاب می‌کنید بستگی به موقعیتی دارد که در آن قرار می‌گیرید. از کفش‌های کالج برای کامل شدن استایل اسپرت‌تان با کت و شلوار، استفاده کنید.

رعایت قواعد و اصول ست کردن در کت و شلوار می‌تواند به خاص شدن استایل‌تان کمک کند. مثلاً استفاده از تی‌شرت و کفش اسپرت همرنگ در استایل کت شلوارتان، تاثیر بسزایی در آراسته بودن ظاهر‌تان خواهد داشت. کت و شلوارهایی که رنگی و الگودار هستند، می‌توانند انتخاب منحصر به فردی باشند. از کفش‌های ساده و مشکی برای ست کردن آن استفاده کنید.
برای اطلاع از خرید کت و شلوار مردانه و شناخت جنس و کیفیت به سایت معتبر بانی مد مراجعه کنید زیرا این مجموعه باکیفیت‌ترین جنس کت و شلوار مردانه را عرضه می‌کند.

کفش‌های مناسب برای لباس‌های اسپرت

ست کردن کفش با لباس یکی از با اهمیت‌ترین موضوعات در انواع استایل‌ها است. زیرا تاثیر به سزایی در شیک دیده شدن استایل‌تان دارد.

یک سری باید و نبایدها در خصوص انتخاب کفش مناسب بر اساس نوع استایل وجود دارد. مثلاً از کفش‌های براق و ورنی برای ست کردن با لباس‌های اسپرت، اجتناب کنید. هر چقدر استایل اسپرت شیکی داشته باشید اما انتخاب‌تان کفش ورنی باشد، ظاهر شما را خراب خواهد کرد.

کفش‌های مناسب برای لباس‌های اسپرت

از کتانی یا بوت‌های چرم در استایل‌های کلاسیک و اسپرت می‌توانید استفاده کنید؛ ولی نباید فراموش کنید که رعایت تضاد رنگ‌ها در ست کردن موضوع مهمی است. در استایل‌های اسپرت، پوشیدن کتانی هارمونی بهتری دارد.

برای یک ست جذاب می‌توان رنگ تی‌شرت و رنگ کتانی را با هم ست کرد. با این کار استایل‌تان خاص‌تر و شیک‌تر نشان داده می‌شود. کفش‌های مناسب لباس‌های اسپرت باید سبک و راحت باشند و حتی انعطاف پذیری بالایی نیز داشته باشند تا زمانی که در مدت طولانی در پا قرار دارند احساس خستگی و کلافگی در فرد ایجاد نکنند.

از انواع کفش‌های اسپرت مردانه می‌توان: کفش‌ آکسفورد، کفش لوفر، کفش بوک، کفش مونک، کفش بلوچر، کفش باکلد، کفش دربی، کفش راحتی یا پاشنه کوتاه هوآراچ و غیره را نام برد.

چگونه با استفاده از اکسسوری‌ها‌ استایل خود را کامل کنیم؟

همانطور که می‌دانید امروزه اکسسوری‌ها جایگاه خاصی در استایل روزمره ما دارند و در کامل شدن استایل، نقش مهمی را ایفا می‌کنند. در ست کردن استایل مردانه اسپرت بهتر است توجه بالایی به رنگ لباس‌ها و اکسسوری‌ها داشته باشید.

با ست کردن ترکیب رنگ‌های مختلف (البته با شناخت درست ترکیب رنگ مختلف لباس و هارمونی بین آن‌ها) استایلی منحصر به فرد خواهید داشت. ساعت مچی یکی از پرطرفدارترین اکسسوری در انواع استایل است. همچنین می‌توان در کنار لباس‌های ساده از اکسسوری‌های شلوغ‌تر استفاده کرد یا بالعکس برای استایل‌های شلوغ، انتخاب اکسسوری بهتر است ساده و مینیمال باشد.

انتخاب درست اکسسوری به بهتر و زیباتر دیده شدن استایل‌تان کمک زیادی می‌کند. اکسسوری‌های مناسب در استایل اسپرت مردانه مواردی چون: عینک آفتابی، گردنبندهای ساده یا کارتیر، کفش و کیف چرم، ساعت مچی، کمربندهای خاص، دستبندهای چرم هستند که زیبایی فوق‌العاده‌ای به استایل‌تان خواهند داد.

اشتباهات رایج در ست کردن لباس اسپرت مردانه

ست کردن لباس مردانه اسپرت کار دشواری نیست. رعایت نکات و شناخت درست ست کردن می‌تواند شما را از اشتباهات رایج در استایل بد دور نگه دارد. به مواردی که در ادامه به عنوان مثال ذکر خواهیم کرد توجه کنید.

اشتباهات رایج در ست کردن لباس اسپرت مردانه

  • از شلوارهای زیاد کوتاه یا زیاد بلند استفاده نکنید.
  • از پوشیدن کفش‌های ورنی یا پنجه مربعی، خودداری کنید.
  • از باز گذاشتن تعداد زیادی از دکمه‌های پیراهن خودداری کنید.
  • پوشیدن پیراهن‌های گشاد و نافرم انتخاب خوبی برای استایل جذاب نیست.
  • بستن تمام دکمه‌ها نیز پیشنهاد نمی‌شود.
  • قرار دادن پیراهن روی شلوار استایل‌تان را شلخته نشان می‌دهد.
  • مشخص بودن زیر پیراهنی از جذابیت مردانه شما قطعاً می‌کاهد.
  • از یقه‌های تا خورده و نامناسب استفاده نکنید.
  • هماهنگ کردن بیش از حد بخش‌های مختلف به جای تاثیر مثبت روی استایل برعکس عمل خواهد کرد.
  • استفاده بیش از حد اکسسوری‌ها نیز استایل شما را شلوغ و شلخته نشان خواهد داد.

توجه به تمامی این نکات و جزئیات در استایل زدن، بسیار مهم است. ناگفته نماند که استفاده از اکسسورهای جذاب و برند، استایل‌تان را خاص‌تر خواهد کرد.

پوشیدن کت مردانه تک نیز پیشنهادی عالی برای استایل مردانه است. برای اطلاع از قیمت کت مردانه، قیمت پیراهن مردانه و کت چرم مردانه می‌توانید به سایت بانی مد مراجعه کنید تا خریدی به‌صرفه و مفید داشته باشید.

نتیجه‌گیری

ست کردن لباس مردانه اسپرت یکی از جذاب‌ترین استایل‌ها برای آقایان است. امروزه با توجه به پیشرفت مد و استایل انواع مختلف پیراهن‌، تی‌شرت‌، کت و شلوار، پولوشرت و غیره در بازار پوشاک روی بورس هستند. هر کس بر اساس سلیقه شخصی و خلاقیت می‌تواند تیپ خاص خود را داشته باشد و در تمام موقعیت‌ها و مکان‌ها با استایل خاص و منحصر به فرد خود، ظاهر شود. همچنین استفاده از محصولات باکیفیت و برند می‌تواند هزینه‌های اضافی را از بین ببرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد