17 شهریور 1403
/
323 بازدید
مانتو کتی را با چی ست کنیم؟
ست کردن مانتو کتی : مانتو کتی را با چی ست کنیم؟

فهرست مطالب

امروزه ست کردن مانتو کتی با انواع لباس‌ها، یک سبک مدرن و بروز شناخته می‌شود که طرفداران بسیاری دارد. مانتو کتی در انواع جنس‌، رنگ‌ و طرح در بازار پوشاک موجود است، بنابراین برای داشتن یک استایل جذاب، مانتو کتی انتخاب فوق‌العاده‌ای می‌تواند باشد.

هر شخص با هر فرم اندامی که دارد، می‌تواند مانتو کتی را در پوشش‌های روزمره خود به عنوان لباس رسمی یا نیمه رسمی به کار ببرد. این سبک از مانتو جز کاربردی‌ترین مانتوها در موقعیت‌های مختلف است.

امروزه تولید کنندگان پوشاک، مانتوها را در انواع مختلف تولید می‌کنند؛ اما مانتو کتی جزء خاص‌ترین و بی‌نظیرترین لباس‌ها در استایل روزمره به شمار می‌رود. دلیل آن هم سبک ساده و شیک بودن آن است که این مانتو را خاص‌تر کرده است.

ما در ادامه این بلاگ از بانی مگ بیشتر در مورد ست کردن مانتو کتی با انواع لباس‌ها صحبت می‌کنیم، برای اطلاع از نحوه ست کردن مانتو کتی تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

ست کردن مانتو کتی

ست کردن مانتو کتی یکی از جذاب‌ترین آیتم‌های استایل بانوان است. سایزهای مختلف، رنگ‌های شاد و تیره، طرح‌های جذاب و جدید، جنس‌های مناسب هر فصل، به شما کمک می‌کند تا با سلیقه شخصی خود ست مناسبی با مانتو کتی داشته باشید.

ست کردن مانتو کتی با سایر لباس‌ها در دنیای مد و استایل جز ترندهای سال است. این مانتو به خاطر سبک ساده‌ای که دارد خیلی راحت با انواع لباس‌ها ترکیب و هماهنگ می‌شود.

اصول ست کردن در استایل بسیار مهم است. شناخت رنگ‌ها، جنس‌ها، مدل‌ها در ترکیب کردن با یکدیگر باید آگاهانه انجام شود تا یک استایل استاندارد و جذاب داشته باشید. ست مانتو کتی با انواع شلوار و دامن همیشه جزء انتخاب‌های اول بانوان در استایل کردن مانتو کتی است.

ست کردن مانتو کتی

ست کردن مانتو کتی با شلوار

در ست کردن مانتو کتی با شلوار باید در مرحله اول جنس و سبک شلوار را بر اساس استایلی که می‌خواهید با مانتو کتی داشته باشید انتخاب کنید. شلوارهایی مانند: شلوار جین، شلوار گشاد، شلوار اسکینی، شلوار راسته، شلوار دامنی، شلوار دمپا گشاد و غیره به راحتی با مانتوهای کتی ست می‌شوند و ترکیب بی‌نظیری را ایجاد می‌کنند.

ست کردن با شلوار جین

ست کردن مانتو کتی با شلوار زنانه جین سبکی اسپرت دارد. در جمع‌های دوستانه، مهمانی‌های خانوادگی، مسافرت، مراسمات نیمه رسمی، محیط های خارج از منزل بهترین پیشنهاد، ست کردن مانتو کتی با شلوار جین است. در محیط‌های رسمی هم پوشیدن شلوار جین راسته با مانتوهای کتی استایل فوق‌العاده‌ای را برای شما می‌سازد.

ترکیب کردن رنگ‌های تیره شلوار جین با مانتو کتی در موقعیت‌های رسمی بسیار مناسب‌تر است. شما می‌توانید با خرید شلوار جین زنانه در انواع مختلفی مانند: نیم بگ، مافیت، مام استایل، دمپا گشاد، بگ، شلوار جین اسکینی انتخابی همیشگی برای ست کردن با انواع مانتو کتی داشته باشید.

ست کردن با شلوار پارچه‌ای

مدل‌های مختلف شلوار پارچه‌ای نیز مانند: شلوارهای پارچه‌ای بوت کات، گشاد، راسته، دمپا، نیم بگ، برای ست کردن با مانتو کتی بی‌نظیر هستند. از آنجایی که شلوارهای پارچه‌ای بیشتر مناسب فصل‌های گرم هستند با پوشیدن آن‌ها راحتی و خنکی را در تن خود احساس می‌کنید. با ست کردن مانتو کتی جنس لنین با شلوار پارچه‌ای و ترکیب رنگ‌های شاد باهم می‌توانید استایل تابستانی جذابی داشته باشید.

ست کردن شلوار اسکینی

شلوار اسکینی یکی از کاربردی‌ترین شلوارها برای ست کردن با مانتو کتی است. بیشتر شلوارهای اسکینی دارای جنس جین هستند. ست کردن مانتو کتی با شلوار اسکینی مناسب جمع‌های دوستانه، خانوادگی، محیط‌های بیرون از خانه، دانشگاه و غیره است. شلوارهای اسکینی در بین دختران جوان بسیار پرطرفدار است؛ ست کردن مانتو کتی با شلوار اسکینی انتخاب مناسبی برای محیط دانشگاه است که بسیار پرطرفدار است.

ست کردن شلوار اسکینی

ست کردن با شلوار گشاد

ست کردن مانتو کتی با شلوار گشاد یکی از ترندهای سال است. ست کردن این دو ترکیب به همراه یک کفش زنانه پاشنه بلند قد شما را کشیده‌تر و جذاب‌تر نشان می‌دهد. این ست مناسب مکان‌های رسمی و نیم رسمی است. می‌توانید مانتو کتی را با شلوار گشاد با استفاده از اکسسوری‌هایی مانند: کیف مینی، عینک آفتابی، ساعت مچی و گردنبندهای ظریف بلند ست کنید.

ست کردن مانتو کتی با دامن

ست کردن مانتو کتی با دامن، استایل بسیار شیک و مدرنی است. می‌توانید مانتو کتی را با انواع دامن‌های مختلف مانند: دامن کوتاه، دامن بلند، دامن پلیسه، دامن راسته، دامن پفی، دامن جین و غیره ست کنید؛ البته توجه داشته باشید که انتخاب رنگ مناسب در ترکیب مانتو کتی و دامن بسیار مهم است.

ست کردن مانتو کتی با دامن، مناسب موقعیت‌های مختلفی مانند: انواع مراسمات رسمی و نیمه رسمی، دورهمی‌های دوستانه، پاساژگردی، مهمانی‌های خانوادگی است. این ست به خاطر راحتی و آزادی در حرکت در فصل‌های بهار و تابستان بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ست کردن با دامن کوتاه

ست کردن مانتو کتی با دامن کوتاه در مناسبت‌های رسمی مانند: جشن‌های تولد، مراسمات خواستگاری، جشن عروسی کاربرد دارد. برای ست کردن مانتو کتی با دامن کوتاه می‌توانید از یک تیشرت سفید ساده یا پیراهن تک رنگ زیر مانتو استفاده کنید و دکمه مانتو را باز بگذارید. برای داشتن ست جذاب با دامن کوتاه در انتخاب سایز مناسب لباس خود بسیار دقت کنید.

ست کردن با دامن بلند

دامن بلند امروزه یکی از کاربردی‌ترین لباس‌ها در استایل روزانه است. در کمد لباس هر بانویی باید چند مدل دامن بلند برای استایل‌های مختلف وجود داشته باشد. ست کردن مانتو کتی با دامن بلند در مراسمات رسمی و نیمه رسمی کاربرد ویژه‌ای دارد. انتخاب طرح، رنگ، جنس مناسب مانتو کتی با دامن می‌تواند استایل شما را خاص‌تر کند. با ست کردن مانتو کتی با دامن بلند ظاهری زیبا، راحت و کاربردی می‌توانید داشته باشید.

ست کردن با دامن بلند

ست کردن با دامن پفی

دامن پفی یکی از جذاب‌ترین و کیوت‌ترین لباس‌ها برای دختران جوان و حتی بانوان میان سال است. ست کردن مانتو کتی با دامن پفی یک پروسه سخت و حساس است، زیرا باید دقت کنید که قد مانتو کوتاتر از دامن پفی باشد تا استایل شما جذاب‌تر دیده شود. این استایل عروسکی بیشتر مورد علاقه دختران نوجوان و جوان است، همچنین این ست بیشتر برای افرادی که اندام لاغرتری دارند پیشنهاد می‌شود.

ست کردن با دامن راسته

دامن راسته به خاطر ظاهر زیبا و استانداردش یکی از مناسب‌ترین لباس‌ها برای ست کردن با مانتو کتی است. دامن‌های راسته در مدل‌های کوتاه و بلند دوخته می‌شوند؛ در ست کردن مانتو کتی با دامن راسته استفاده از رنگ‌های نود در فصل تابستان و رنگ‌های خنثی برای فصل‌های پاییز و زمستان پیشنهاد عالی هستند. همچنین می‌توانید از پیراهن زنانه برای زیر مانتو استفاده کنید.

انتخاب رنگ‌های متضاد و مکمل به استایل شما جلوه خاصی می‌دهد. افراد با هر سایز و قدی که دارند می‌توانند با ست کردن مانتو کتی با دامن راسته، یک استایل کلاسیک و فوق‌العاده داشته باشند. این ست برای استفاده روزمره و محیط‌های رسمی و نیمه رسمی مناسب است.

ست کردن مانتو کتی با کفش

برای ست کردن مانتو کتی با کفش انتخاب‌تان باید بسته به مکانی که در آن قرار می‌گیرید باشید. کفش‌ها در مدل‌، جنس‌، طرح و رنگ‌های متنوعی که دارند برای ترکیب لباس‌هایی که برای پوشش خود استفاده می‌کنید قابل ست کردن هستند. ابتدا باید به سبک استایل‌تان توجه کنید و بسته به سبک می‌توانید کفش‌تان را با مانتو کتی بر اساس رنگ و طرح ست کنید.

ست کردن با کفش بوت

ست کردن مانتو کتی با کفش بوت در فصل پاییز و زمستان خیلی کاربرد دارد. برای فصل‌های سرد پارچه مانتو کتی باید از جنس پشم، مخمل، فوتر یا چرم باشد.

ست کردن مانتو کتی با کفش بوت در محیط‌های رسمی و نیمه رسمی کاربرد دارد. انتخاب بوت‌های چرم برای یک استایل مدرن و به روز ظاهری شیکی می‌شود. در فصل زمستان انتخاب مانتو کتی از جنس فوتر با شلوار جین اسکینی یا شلوار چرم و بوت چرم یک ست فوق‌العاده زیبا است.

ست کردن با کفش بوت

ست کردن با کفش کتونی

کفش کتونی امروزه یک آیتم جدا نشدنی در استایل بانوان و آقایان است و به عنوان کاربردی‌ترین کفش میان مردم شناخته می‌شود. برای ست کردن مانتو کتی با کفش کتونی باید مکان‌هایی که در آن حضور پیدا می‌کنید را در نظر بگیرید. این ست مناسب محیط کاری، رسمی، نیمه رسمی، سفر، محیط‌های خارج از منزل و غیره است.

انتخاب شلوار مناسب در ترکیب کردن این ست امر مهمی است شلوارهای بگ، نیم بگ، شلوارهای راسته، اسکینی مناسب ست کردن کفش کتونی با مانتو کتی هستند.

ست کردن با کفش پاشنه بلند

برای مجالس رسمی مناسب‌ترین ست، ترکیب مانتو کتی با کفش پاشنه بلند است. کفش پاشنه بلند با مانتو کتی به همراه شلوار راسته یکی از ست‌های رایج و کاربردی در مهمانی‌ها و مجالس رسمی است.

برای یک استایل خاص، مانتو کتی و شلوار خود را یک رنگ و هم جنس انتخاب کنید و آن را با کفش پاشنه بلند و یک روسری ساتن بلند یا با خرید شال زنانه هم رنگ کفش پاشنه بلند یا رنگ مکمل مانتو استایل کنید.

ست کردن با کفش تخت

ست کردن مانتو کتی با کفش تخت یک ست ساده و کاربردی است. پوشیدن کفش تخت سن و سال نمی‌شناسد هر کس با هر شرایطی می‌تواند از کفش‌های تخت در استایل روزانه خود استفاده کند. با این ست می‌توان در بیشتر مکان‌ها حاضر شوید.

برای داشتن استایلی ساده و شیک، ترکیب مانتو کتی با کفش تخت پیشنهاد فوق‌العاده‌ای است. ست کردن مانتو کتی با کفش تخت بیشتر مناسب محل کار و مراسمات نیمه رسمی است. این ست را می‌توانید با خرید تیشرت زنانه رنگ ساده که هم رنگ کفش یا مکمل رنگ مانتو باشد استایل کنید.

ست کردن مانتو کتی برای مناسبت‌های مختلف

ست کردن مانتو کتی برای مناسبت‌های مختلف

استایلی که برای موقعیت‌ها و مناسبت‌های مختلف انتخاب می‌کنید باید اصولی و طبق قواعد دنیای مد و استایل باشد. همخوانی و هماهنگی مهم‌ترین بخش در ظاهر شخصی است.

اگر به یک مهمانی رسمی یا مناسبت‌ خاصی دعوت شده‌اید انتخاب یک مانتو کتی مشکی همراه با شلوار همجنس مانتو را می‌توانید با خرید کیف زنانه مینی استایل کنید. همچنین کفش پاشنه بلند رنگ سفید یا قرمز که دقیقاً تضاد رنگی با مانتو شلوار شما داشته باشد، ظاهر شما را آراسته‌تر و شیک‌تر خواهد کرد.

اگر می‌خواهید در مجلس عزاداری شرکت کنید انتخاب مانتو کتی مشکی با شلوارهای رنگ تیره و کفش اسپرت و استفاده از انواع اکسسوری مانند: ساعت مچی و عینک آفتابی بسیار انتخاب شایسته‌ای است.

برای ست کردن هر استایلی نخستین گام موقعیت و مناسبتی است که در آن دعوت شده‌اید و با شرایط آن مکان می‌توانید استایلی درست و اصولی برای خود انتخاب کنید.

ست کردن برای محل کار

برای محل کار بهتر است از مانتو کتی‌هایی که رنگ‌های رسمی‌تری دارند را انتخاب کنید. مثلاً: رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای، سورمه‌ای، خاکستری، نوک مدادی مناسب‌ترین رنگ‌ها برای استایل‌های محیط کار هستند.

استفاده از شلوارهای راسته و پارچه‌ای در ست کردن با مانتو کتی انتخاب فوق‌العاده زیبایی است. در انتخاب کفش هم می‌توان از کفش‌ کتونی‌های رنگ تیره و کفش‌های اسپرت در استایل رسمی خود استفاده کنید. در محیط‌های اداری و رسمی باید پوشش طوری طراحی شود که جلب توجه نکند. رنگ‌های مناسب و عدم استفاده از اکسسوری‌های شلوغ و نامناسب مهم‌ترین شرط در استایل‌های محیط‌های رسمی و کاری است.

ست کردن برای مهمانی

در انواع مختلف مانتوها مناسب‌ترین مانتو برای مهمانی، مانتو کتی است. مانتو کتی به خاطر سبک ساده‌ای که دارد با انواع شلوارها، دامن‌ها، لباس‌های مجلسی و غیره، ست می‌شود.

مانتو کتی را می‌توانید با انواع لباس‌ زنانه در مهمانی‌ها ست کنید. انتخاب جنس‌های مشابه، رنگ‌های متضاد و مشابه، رنگ طرح‌هایی که با یکدیگر همخوانی داشته باشند مهم‌ترین ویژگی‌هایی هستند که برای ست مهمانی باید در نظر بگیرید. برای ست کردن مانتو کتی در مهمانی پیشنهاد می‌کنیم با خرید شومیز زنانه مجلسی ظاهر خاص‌تری به استایل‌تان دهید.

ست کردن برای مهمانی

ست کردن برای دانشگاه

ست کردن مانتو کتی با شلوارهای جین مانند: اسکینی، مام فیت، مام استایل همچنین شلوارهای مازراتی و پارچه‌ای یکی از پرطرفدارترین ترکیب‌ها برای استایل‌های محیط دانشگاه است.

اگر استایل شیک و ساده در دانشگاه را می‌پسندید، مناسب‌ترین انتخاب ست مانتو کتی با شلوار پارچه‌ای راسته است. رنگ‌های تیره و خنثی مناسب‌ترین رنگ‌ها برای محیط دانشگاه هستند.

در استایل دانشجویی بهتر است به نکاتی مثل: راحتی و تحریک پذیری، جزئیات ساده، اکسسوری‌های ساده، پارچه‌های مناسب فصل، رنگ‌های مناسب، قد متوسط و بلند، طراحی‌های ساده که مناسب فضای آموزشی و روزمرگی محیط دانشگاه باشد توجه کنید.

نتیجه‌گیری

برای ست کردن مانتو کتی با انواع لباس‌ها باید طبق اصول و قواعد دنیای مد و استایل پیش رفت تا یک ظاهر آراسته برای خود برگزینید. امروزه مانتو کتی در انواع رنگ، طرح، جنس در بازار پوشاک تولید می‌شود. هر بانویی می‌تواند طبق سلیقه شخصی چندین مدل مانتو کتی زیبا و کاربردی در کمد لباس خود داشته باشد و در موقعیت‌ و مناسبت‌های مختلف از آن استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

۴۴ مدل لباس خواب زنانه جذاب

انتخاب مدل لباس خواب زنانه همواره یکی از دغدغه‌های مهم پیرامون خرید این گروه از لباس‌های راحتی بوده است. یکی از

ست کردن مانتو کتی : مانتو کتی را با چی ست کنیم؟
17 شهریور 1403
/
323 بازدید

مانتو کتی را با چی ست کنیم؟

فهرست مطالب

امروزه ست کردن مانتو کتی با انواع لباس‌ها، یک سبک مدرن و بروز شناخته می‌شود که طرفداران بسیاری دارد. مانتو کتی در انواع جنس‌، رنگ‌ و طرح در بازار پوشاک موجود است، بنابراین برای داشتن یک استایل جذاب، مانتو کتی انتخاب فوق‌العاده‌ای می‌تواند باشد.

هر شخص با هر فرم اندامی که دارد، می‌تواند مانتو کتی را در پوشش‌های روزمره خود به عنوان لباس رسمی یا نیمه رسمی به کار ببرد. این سبک از مانتو جز کاربردی‌ترین مانتوها در موقعیت‌های مختلف است.

امروزه تولید کنندگان پوشاک، مانتوها را در انواع مختلف تولید می‌کنند؛ اما مانتو کتی جزء خاص‌ترین و بی‌نظیرترین لباس‌ها در استایل روزمره به شمار می‌رود. دلیل آن هم سبک ساده و شیک بودن آن است که این مانتو را خاص‌تر کرده است.

ما در ادامه این بلاگ از بانی مگ بیشتر در مورد ست کردن مانتو کتی با انواع لباس‌ها صحبت می‌کنیم، برای اطلاع از نحوه ست کردن مانتو کتی تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

ست کردن مانتو کتی

ست کردن مانتو کتی یکی از جذاب‌ترین آیتم‌های استایل بانوان است. سایزهای مختلف، رنگ‌های شاد و تیره، طرح‌های جذاب و جدید، جنس‌های مناسب هر فصل، به شما کمک می‌کند تا با سلیقه شخصی خود ست مناسبی با مانتو کتی داشته باشید.

ست کردن مانتو کتی با سایر لباس‌ها در دنیای مد و استایل جز ترندهای سال است. این مانتو به خاطر سبک ساده‌ای که دارد خیلی راحت با انواع لباس‌ها ترکیب و هماهنگ می‌شود.

اصول ست کردن در استایل بسیار مهم است. شناخت رنگ‌ها، جنس‌ها، مدل‌ها در ترکیب کردن با یکدیگر باید آگاهانه انجام شود تا یک استایل استاندارد و جذاب داشته باشید. ست مانتو کتی با انواع شلوار و دامن همیشه جزء انتخاب‌های اول بانوان در استایل کردن مانتو کتی است.

ست کردن مانتو کتی

ست کردن مانتو کتی با شلوار

در ست کردن مانتو کتی با شلوار باید در مرحله اول جنس و سبک شلوار را بر اساس استایلی که می‌خواهید با مانتو کتی داشته باشید انتخاب کنید. شلوارهایی مانند: شلوار جین، شلوار گشاد، شلوار اسکینی، شلوار راسته، شلوار دامنی، شلوار دمپا گشاد و غیره به راحتی با مانتوهای کتی ست می‌شوند و ترکیب بی‌نظیری را ایجاد می‌کنند.

ست کردن با شلوار جین

ست کردن مانتو کتی با شلوار زنانه جین سبکی اسپرت دارد. در جمع‌های دوستانه، مهمانی‌های خانوادگی، مسافرت، مراسمات نیمه رسمی، محیط های خارج از منزل بهترین پیشنهاد، ست کردن مانتو کتی با شلوار جین است. در محیط‌های رسمی هم پوشیدن شلوار جین راسته با مانتوهای کتی استایل فوق‌العاده‌ای را برای شما می‌سازد.

ترکیب کردن رنگ‌های تیره شلوار جین با مانتو کتی در موقعیت‌های رسمی بسیار مناسب‌تر است. شما می‌توانید با خرید شلوار جین زنانه در انواع مختلفی مانند: نیم بگ، مافیت، مام استایل، دمپا گشاد، بگ، شلوار جین اسکینی انتخابی همیشگی برای ست کردن با انواع مانتو کتی داشته باشید.

ست کردن با شلوار پارچه‌ای

مدل‌های مختلف شلوار پارچه‌ای نیز مانند: شلوارهای پارچه‌ای بوت کات، گشاد، راسته، دمپا، نیم بگ، برای ست کردن با مانتو کتی بی‌نظیر هستند. از آنجایی که شلوارهای پارچه‌ای بیشتر مناسب فصل‌های گرم هستند با پوشیدن آن‌ها راحتی و خنکی را در تن خود احساس می‌کنید. با ست کردن مانتو کتی جنس لنین با شلوار پارچه‌ای و ترکیب رنگ‌های شاد باهم می‌توانید استایل تابستانی جذابی داشته باشید.

ست کردن شلوار اسکینی

شلوار اسکینی یکی از کاربردی‌ترین شلوارها برای ست کردن با مانتو کتی است. بیشتر شلوارهای اسکینی دارای جنس جین هستند. ست کردن مانتو کتی با شلوار اسکینی مناسب جمع‌های دوستانه، خانوادگی، محیط‌های بیرون از خانه، دانشگاه و غیره است. شلوارهای اسکینی در بین دختران جوان بسیار پرطرفدار است؛ ست کردن مانتو کتی با شلوار اسکینی انتخاب مناسبی برای محیط دانشگاه است که بسیار پرطرفدار است.

ست کردن شلوار اسکینی

ست کردن با شلوار گشاد

ست کردن مانتو کتی با شلوار گشاد یکی از ترندهای سال است. ست کردن این دو ترکیب به همراه یک کفش زنانه پاشنه بلند قد شما را کشیده‌تر و جذاب‌تر نشان می‌دهد. این ست مناسب مکان‌های رسمی و نیم رسمی است. می‌توانید مانتو کتی را با شلوار گشاد با استفاده از اکسسوری‌هایی مانند: کیف مینی، عینک آفتابی، ساعت مچی و گردنبندهای ظریف بلند ست کنید.

ست کردن مانتو کتی با دامن

ست کردن مانتو کتی با دامن، استایل بسیار شیک و مدرنی است. می‌توانید مانتو کتی را با انواع دامن‌های مختلف مانند: دامن کوتاه، دامن بلند، دامن پلیسه، دامن راسته، دامن پفی، دامن جین و غیره ست کنید؛ البته توجه داشته باشید که انتخاب رنگ مناسب در ترکیب مانتو کتی و دامن بسیار مهم است.

ست کردن مانتو کتی با دامن، مناسب موقعیت‌های مختلفی مانند: انواع مراسمات رسمی و نیمه رسمی، دورهمی‌های دوستانه، پاساژگردی، مهمانی‌های خانوادگی است. این ست به خاطر راحتی و آزادی در حرکت در فصل‌های بهار و تابستان بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ست کردن با دامن کوتاه

ست کردن مانتو کتی با دامن کوتاه در مناسبت‌های رسمی مانند: جشن‌های تولد، مراسمات خواستگاری، جشن عروسی کاربرد دارد. برای ست کردن مانتو کتی با دامن کوتاه می‌توانید از یک تیشرت سفید ساده یا پیراهن تک رنگ زیر مانتو استفاده کنید و دکمه مانتو را باز بگذارید. برای داشتن ست جذاب با دامن کوتاه در انتخاب سایز مناسب لباس خود بسیار دقت کنید.

ست کردن با دامن بلند

دامن بلند امروزه یکی از کاربردی‌ترین لباس‌ها در استایل روزانه است. در کمد لباس هر بانویی باید چند مدل دامن بلند برای استایل‌های مختلف وجود داشته باشد. ست کردن مانتو کتی با دامن بلند در مراسمات رسمی و نیمه رسمی کاربرد ویژه‌ای دارد. انتخاب طرح، رنگ، جنس مناسب مانتو کتی با دامن می‌تواند استایل شما را خاص‌تر کند. با ست کردن مانتو کتی با دامن بلند ظاهری زیبا، راحت و کاربردی می‌توانید داشته باشید.

ست کردن با دامن بلند

ست کردن با دامن پفی

دامن پفی یکی از جذاب‌ترین و کیوت‌ترین لباس‌ها برای دختران جوان و حتی بانوان میان سال است. ست کردن مانتو کتی با دامن پفی یک پروسه سخت و حساس است، زیرا باید دقت کنید که قد مانتو کوتاتر از دامن پفی باشد تا استایل شما جذاب‌تر دیده شود. این استایل عروسکی بیشتر مورد علاقه دختران نوجوان و جوان است، همچنین این ست بیشتر برای افرادی که اندام لاغرتری دارند پیشنهاد می‌شود.

ست کردن با دامن راسته

دامن راسته به خاطر ظاهر زیبا و استانداردش یکی از مناسب‌ترین لباس‌ها برای ست کردن با مانتو کتی است. دامن‌های راسته در مدل‌های کوتاه و بلند دوخته می‌شوند؛ در ست کردن مانتو کتی با دامن راسته استفاده از رنگ‌های نود در فصل تابستان و رنگ‌های خنثی برای فصل‌های پاییز و زمستان پیشنهاد عالی هستند. همچنین می‌توانید از پیراهن زنانه برای زیر مانتو استفاده کنید.

انتخاب رنگ‌های متضاد و مکمل به استایل شما جلوه خاصی می‌دهد. افراد با هر سایز و قدی که دارند می‌توانند با ست کردن مانتو کتی با دامن راسته، یک استایل کلاسیک و فوق‌العاده داشته باشند. این ست برای استفاده روزمره و محیط‌های رسمی و نیمه رسمی مناسب است.

ست کردن مانتو کتی با کفش

برای ست کردن مانتو کتی با کفش انتخاب‌تان باید بسته به مکانی که در آن قرار می‌گیرید باشید. کفش‌ها در مدل‌، جنس‌، طرح و رنگ‌های متنوعی که دارند برای ترکیب لباس‌هایی که برای پوشش خود استفاده می‌کنید قابل ست کردن هستند. ابتدا باید به سبک استایل‌تان توجه کنید و بسته به سبک می‌توانید کفش‌تان را با مانتو کتی بر اساس رنگ و طرح ست کنید.

ست کردن با کفش بوت

ست کردن مانتو کتی با کفش بوت در فصل پاییز و زمستان خیلی کاربرد دارد. برای فصل‌های سرد پارچه مانتو کتی باید از جنس پشم، مخمل، فوتر یا چرم باشد.

ست کردن مانتو کتی با کفش بوت در محیط‌های رسمی و نیمه رسمی کاربرد دارد. انتخاب بوت‌های چرم برای یک استایل مدرن و به روز ظاهری شیکی می‌شود. در فصل زمستان انتخاب مانتو کتی از جنس فوتر با شلوار جین اسکینی یا شلوار چرم و بوت چرم یک ست فوق‌العاده زیبا است.

ست کردن با کفش بوت

ست کردن با کفش کتونی

کفش کتونی امروزه یک آیتم جدا نشدنی در استایل بانوان و آقایان است و به عنوان کاربردی‌ترین کفش میان مردم شناخته می‌شود. برای ست کردن مانتو کتی با کفش کتونی باید مکان‌هایی که در آن حضور پیدا می‌کنید را در نظر بگیرید. این ست مناسب محیط کاری، رسمی، نیمه رسمی، سفر، محیط‌های خارج از منزل و غیره است.

انتخاب شلوار مناسب در ترکیب کردن این ست امر مهمی است شلوارهای بگ، نیم بگ، شلوارهای راسته، اسکینی مناسب ست کردن کفش کتونی با مانتو کتی هستند.

ست کردن با کفش پاشنه بلند

برای مجالس رسمی مناسب‌ترین ست، ترکیب مانتو کتی با کفش پاشنه بلند است. کفش پاشنه بلند با مانتو کتی به همراه شلوار راسته یکی از ست‌های رایج و کاربردی در مهمانی‌ها و مجالس رسمی است.

برای یک استایل خاص، مانتو کتی و شلوار خود را یک رنگ و هم جنس انتخاب کنید و آن را با کفش پاشنه بلند و یک روسری ساتن بلند یا با خرید شال زنانه هم رنگ کفش پاشنه بلند یا رنگ مکمل مانتو استایل کنید.

ست کردن با کفش تخت

ست کردن مانتو کتی با کفش تخت یک ست ساده و کاربردی است. پوشیدن کفش تخت سن و سال نمی‌شناسد هر کس با هر شرایطی می‌تواند از کفش‌های تخت در استایل روزانه خود استفاده کند. با این ست می‌توان در بیشتر مکان‌ها حاضر شوید.

برای داشتن استایلی ساده و شیک، ترکیب مانتو کتی با کفش تخت پیشنهاد فوق‌العاده‌ای است. ست کردن مانتو کتی با کفش تخت بیشتر مناسب محل کار و مراسمات نیمه رسمی است. این ست را می‌توانید با خرید تیشرت زنانه رنگ ساده که هم رنگ کفش یا مکمل رنگ مانتو باشد استایل کنید.

ست کردن مانتو کتی برای مناسبت‌های مختلف

ست کردن مانتو کتی برای مناسبت‌های مختلف

استایلی که برای موقعیت‌ها و مناسبت‌های مختلف انتخاب می‌کنید باید اصولی و طبق قواعد دنیای مد و استایل باشد. همخوانی و هماهنگی مهم‌ترین بخش در ظاهر شخصی است.

اگر به یک مهمانی رسمی یا مناسبت‌ خاصی دعوت شده‌اید انتخاب یک مانتو کتی مشکی همراه با شلوار همجنس مانتو را می‌توانید با خرید کیف زنانه مینی استایل کنید. همچنین کفش پاشنه بلند رنگ سفید یا قرمز که دقیقاً تضاد رنگی با مانتو شلوار شما داشته باشد، ظاهر شما را آراسته‌تر و شیک‌تر خواهد کرد.

اگر می‌خواهید در مجلس عزاداری شرکت کنید انتخاب مانتو کتی مشکی با شلوارهای رنگ تیره و کفش اسپرت و استفاده از انواع اکسسوری مانند: ساعت مچی و عینک آفتابی بسیار انتخاب شایسته‌ای است.

برای ست کردن هر استایلی نخستین گام موقعیت و مناسبتی است که در آن دعوت شده‌اید و با شرایط آن مکان می‌توانید استایلی درست و اصولی برای خود انتخاب کنید.

ست کردن برای محل کار

برای محل کار بهتر است از مانتو کتی‌هایی که رنگ‌های رسمی‌تری دارند را انتخاب کنید. مثلاً: رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای، سورمه‌ای، خاکستری، نوک مدادی مناسب‌ترین رنگ‌ها برای استایل‌های محیط کار هستند.

استفاده از شلوارهای راسته و پارچه‌ای در ست کردن با مانتو کتی انتخاب فوق‌العاده زیبایی است. در انتخاب کفش هم می‌توان از کفش‌ کتونی‌های رنگ تیره و کفش‌های اسپرت در استایل رسمی خود استفاده کنید. در محیط‌های اداری و رسمی باید پوشش طوری طراحی شود که جلب توجه نکند. رنگ‌های مناسب و عدم استفاده از اکسسوری‌های شلوغ و نامناسب مهم‌ترین شرط در استایل‌های محیط‌های رسمی و کاری است.

ست کردن برای مهمانی

در انواع مختلف مانتوها مناسب‌ترین مانتو برای مهمانی، مانتو کتی است. مانتو کتی به خاطر سبک ساده‌ای که دارد با انواع شلوارها، دامن‌ها، لباس‌های مجلسی و غیره، ست می‌شود.

مانتو کتی را می‌توانید با انواع لباس‌ زنانه در مهمانی‌ها ست کنید. انتخاب جنس‌های مشابه، رنگ‌های متضاد و مشابه، رنگ طرح‌هایی که با یکدیگر همخوانی داشته باشند مهم‌ترین ویژگی‌هایی هستند که برای ست مهمانی باید در نظر بگیرید. برای ست کردن مانتو کتی در مهمانی پیشنهاد می‌کنیم با خرید شومیز زنانه مجلسی ظاهر خاص‌تری به استایل‌تان دهید.

ست کردن برای مهمانی

ست کردن برای دانشگاه

ست کردن مانتو کتی با شلوارهای جین مانند: اسکینی، مام فیت، مام استایل همچنین شلوارهای مازراتی و پارچه‌ای یکی از پرطرفدارترین ترکیب‌ها برای استایل‌های محیط دانشگاه است.

اگر استایل شیک و ساده در دانشگاه را می‌پسندید، مناسب‌ترین انتخاب ست مانتو کتی با شلوار پارچه‌ای راسته است. رنگ‌های تیره و خنثی مناسب‌ترین رنگ‌ها برای محیط دانشگاه هستند.

در استایل دانشجویی بهتر است به نکاتی مثل: راحتی و تحریک پذیری، جزئیات ساده، اکسسوری‌های ساده، پارچه‌های مناسب فصل، رنگ‌های مناسب، قد متوسط و بلند، طراحی‌های ساده که مناسب فضای آموزشی و روزمرگی محیط دانشگاه باشد توجه کنید.

نتیجه‌گیری

برای ست کردن مانتو کتی با انواع لباس‌ها باید طبق اصول و قواعد دنیای مد و استایل پیش رفت تا یک ظاهر آراسته برای خود برگزینید. امروزه مانتو کتی در انواع رنگ، طرح، جنس در بازار پوشاک تولید می‌شود. هر بانویی می‌تواند طبق سلیقه شخصی چندین مدل مانتو کتی زیبا و کاربردی در کمد لباس خود داشته باشد و در موقعیت‌ و مناسبت‌های مختلف از آن استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد