31 تیر 1403
/
363 بازدید
نحوه تمیز کردن کفش سفید: راز‌های درخشش کفش‌های سفید

فهرست مطالب

نحوه تمیز کردن کفش سفید برای همه تا به امروز پر از چالش بوده است اما راهکار‌هایی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها به راحتی می‌توانید کفش‌های سفید و درخشان داشته باشید. کفش سفید جزء کاربردی‌ترین کفش‌ها هستند. برای ست کردن تمام لباس‌ها می‌توان از کفش‌های سفید استفاده کرد و به طور کلی جزو واجبات هر کمد لباسی است.

کفش‌های سفید نسبت به کفش‌های رنگی زیبایی و شیکی قابل توجهی دارند. یکی از مزیت‌های کفش‌های سفید تناسب داشتن با هر استایل و تیپی است. انواع مختلفی از کفش‌های سفید در بازار کیف و کفش وجود دارند که از نظر طرح  و جنس با هم متفاوت هستند.

هر کس با در نظر گرفتن استایلی که دارد می‌تواند از کفش سفید برای تکمیل استایل خود استفاده کند. در این بلاگ از بانی مگ ما به نحوه تمیز کردن کفش سفید خواهیم پرداخت. پس اگر شما هم دغدغه تمیز کردن کفش سفیدتان را دارید این بلاگ با پرداختن به ترفند‌ها و رازهای تمیز کردن کفش‌های سفید به شما کمک خواهد کرد.

خرید کفش مردانه

نحوه تمیز کردن کفش سفید

برای تمیز کردن کفش سفید در نظر گرفتن جنس آن اهمیت به سزایی دارد. با در نظر گرفتن جنس و نوع لکه، ابزار تمیز کردن را فراهم می‌کنیم. در نحوه تمیز کردن کفش سفید، متریالی که برای تولید رویه کفش استفاده شده، در تمیز کردن آن نقش مهمی دارد و با توجه به آن مشخص می‌شود چه مواد شوینده یا پاک کننده‌ای برای از بین بردن لکه‌های سخت مناسب است.

جنس کفش‌ سفید فقط کتانی‌ و پارچه‌ای نیست و از انواع جنس‌های مختلفی از جمله چرم مصنوعی، طبیعی، جیر و سایر موارد دیگر در تولید آن بکار می‌رود.

از بین بردن لک‌های مختلف نیاز به مواد متفاوتی دارد و باید برای جنس آن‌ها مناسب باشد. مثلاً برای تمیز کردن کفش‌های سفید چرمی نیاز به شوینده و پاک کننده‌های قوی نداریم. کافی است کمی آب ولرم را به کمک دستمالی تمیز در قسمت رویه کفش بکشید با این کار کفش چرمی سفیدتان مانند روز اول درخشان و تمیز می‌شود.

خرید کفش زنانه

نحوه تمیز کردن کفش سفید

نگهداری درست، مراقبت، شناخت مواد پاک کننده، با در نظر گرفتن جنس کفش‌های سفید طول عمر کفش‌تان را بالا می‌برد. متاسفانه کفش‌های سفید خیلی سریع کثیف و لکه دار می‌شوند و خیلی سخت لکه از روی آن‌ها پاک می‌شود پس برای تمیز کردن آن باید شناخت درستی از جنس کفش داشته باشید.

یک لکه کثیف کوچک روی کفش‌های سفید به طور کل زیبایی آن را از بین می‌برد. تمیز و بدون لک بودن کفش و کتانی سفید برای استایلی بدون نقص از اهمیت به سزایی برخوردار است. با کفش‌های سفید می‌توان استایلی اسپرت و شیک داشت.

ابزارها و مواد لازم برای تمیز کردن کفش سفید

برای تمیز کردن کفش سفید راهکار و ابزار‌های مختلفی وجود دارد. مثلاً یکی از کاربردی‌ترین روش‌ها استفاده از مایع ظرفشویی و ماده پاک کننده سفید، جوش شیرین یا خمیر دندان است. البته باید بدانید این مواد برای همه جنس‌های کفش سفید به کار نمی‌رود به خصوص برای پاک کردن کفش‌های چرمی سفید از این مواد نباید استفاده کرد.

روش دیگر تمیز کردن کتانی سفید استفاده از مایع ظرفشویی است. ابتدا باید چند قطره مایع ظرفشویی را در ظرفی بریزید و به خوبی آن را در آب گرم حل کنید، مسواک را به این مواد آغشته کرده و آن را بر روی لکه‌های کفش سفید به طور یکنواخت بکشید. تا جایی که مطمئن شوید به طور کامل تمیز شده است.

روش دیگر تمیز کردن کفش سفید تمیز کردن با مایع سفید کننده است. مایع سفید کننده‌‎ای که انتخاب می‌کنید باید به نسبت پنج به یک در درون آب رقیق شود و برس را در درون محلول قرار داده و روی سطح کفش بکشید.

بعد از اینکه اطمینان حاصل کردید لکه‌ها از بین رفته‌اند کفش‌ها را در هوای آزاد یا زیر نور خورشید قرار دهید تا به خوبی خشک شوند. یادتان باشد استفاده بیش از حد از مایع سفید کننده برای تمیز کردن کفش سفید به مرور زمان موجب زردی آن می‌شود. مایع سفید کننده بیشتر مناسب کفش کتان و پارچه‌ای سفید است.

با توجه به نکات گفته شده و استفاده از این روش‌ها می‌توانید همیشه کفش‌های سفید و تمیزی داشته باشید.

روش‌های خانگی برای تمیز کردن کفش سفید

روش‌های خانگی برای تمیز کردن کفش سفید

روش‌های خانگی مختلفی برای تمیز کردن کفش سفید وجود دارد. اما باید به نکات و جزئیات آن‌ها توجه بسیاری داشت تا تمام لکه‌ها و کثیفی‌ها از روی سطح کفش پاک شوند. چند مورد از روش‌های خانگی کاربردی را برایتان در ادامه نام می‌بریم؛

  1. تمیز کردن کفش سفید با نوشابه گازدار
  2. تمیز کردن کفش‌های سفید با مایع سفید کننده
  3. استفاده از خمیر دندان برای تمیز کردن کفش‌های سفید
  4. تمیز کردن کتانی با جوش شیرین
  5. تمیز کردن کتانی با شامپو
  6. تمیز کردن کتانی سفید با پودر بچه
  7. ترکیب نوشابه و هیدروژن پروکساید
  8. ترکیب پاک کننده و سرکه
  9. ترکیب جوش شیرین و پودر لباسشویی
  10. ترکیب جوش شیرین با سرکه
  11. ترکیب آب و پروکساید هیدروژن
  12. ترکیب آب گرم با مواد شوینده

توجه به نکات مهم در تمیز کردن کفش سفید به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان از شر لکه‌هایی که روی کفش‌تان ایجاد شده‌اند خلاص شوید. با توجه به نوع مواد بر اساس سازگاری با جنس کفش سفید، می‌توانید مدت زمان زیادی از پوشیدن کفش‌های سفید خود لذت ببرید.

نحوه تمیز کردن کفش‌های سفید چرمی

برای تمیز کردن کفش سفید چرمی باید مراحل اصولی را رعایت کنید. در گام اول با پارچه مرطوب تمام آلودگی‌های سطحی روی کفش را تمیز کنید. بعد کفش را در هوای آزاد زیر نور خورشید قرار دهید تا کاملاً خشک شود. در مرحله بعدی کمی پارچه تمیز را با کمی صابون آغشته کرده و به طور یکنواخت روی سطح کفش چرمی بکشید. سپس دستمالی تمیز بردارید و پس از مرطوب کردن آن، صابون روی کفش را پاک کنید، سپس آن را زیر نور خورشید قرار دهید تا کاملاً خشک شود.

روش دیگری برای تمیز کردن کفش سفید چرمی وجود دارد. در این روش نیاز به چند مواد برای تمیز کردن داریم. مثلاً پد‌های پنبه‌ای و استون.. ابتدا پد پنبه‌ای را به استون آغشته کرده و تمام نقاطی که کثیف و دارای لکه است را پاک کنید. بعد از لکه گیری، کفش باید به خوبی شسته شود.

نحوه تمیز کردن کفش‌های سفید چرمی

برای شستن بهتر است از پودر ماشین یا هر ماده شوینده باکیفیتی استفاده شود؛ همچنین می‌توانید برای آبکشی از ماشین لباسشویی استفاده کنید ولی پیشنهاد می‌کنیم برای طول عمر بیشتر کفش از ماشین لباسشویی استفاده نکنید.

نحوه تمیز کردن کفش‌های سفید کتانی

در نحوه تمیز کردن کفش‌های سفید کتانی باید طبق مراحل، درست و اصولی پیش روید تا در نهایت کفش‌هایی تمیز و بدون لک داشته باشید. بنابراین ابتدا بندهای کتانی را جدا کنید و به صورت جداگانه شستشو دهید.

در یک ظرف تمیز کمی آب گرم و صابون بریزید. برای نتیجه‌گیری بهتر استفاده از نوشابه هم پیشنهاد عالی برای از بین بردن لکه‌ها و کثیفی‌های کفش است. با کمک یک برس مواد ترکیب شده را روی کتانی سفید خود بمالید و نقاطی که لکه‌های سرسخت دارند را نشانه گذاری کنید بیشتر تمرکز خود را برای از بین بردن این لکه‌های سخت بگذارید تا به خوبی تمیز شوند.

مخلوط نوشابه گازدار و آب و مقداری هیدروژن پراکسید را به صورت خمیری شکل در بیاورید و روی سطح کفش، جاهایی که لکه و کثیفی زیاد دارد به خوبی بمالید. راهکارهای مختلفی برای تمیز کردن کفش سفید کتانی وجود دارد؛ یکی دیگر از این راهکارها مخلوط پودر بچه و آب است. به کمک یک برس مخلوط این دو ترکیب را برای پاک کردن کفش‌های کثیف و لکه دار استفاده کنید.

به کار بردن خمیر دندان هم برای سفید کردن کفش‌های سفید روش موثری است. در نهایت اگر کفش سفید کتانی شما خیلی کثیف است با استفاده از مایع ظرفشویی و مایع سفید کننده سطح کفش خود را به خوبی تمیز کنید، در نتیجه همیشه کفش‌هایی سفید و درخشان خواهید داشت.

نکات مهم برای جلوگیری از لکه شدن کفش‌های سفید

جلوگیری از لکه نشدن کفش‌های سفید کار بسیار دشواری است. اما راهکاری وجود دارد که قبل لکه شدن می‌توان از آن جلوگیری کرد. زمانی که کفش سفید خریداری می‌کنید و به خانه می‌برید بهترین کار برای لکه نشدن کفش استفاده از محلول ضد لک و ضد آب برای جلوگیری از لک شدن کفش‌تان است.

در اکثر فروشگاه‌های کفش و کیف محافظ‌های چرمی و پارچه‌ای این محلول را می‌فروشند. این محلول بهترین گزینه برای حفظ و نگهداری از کفش‌های سفید است.

نکات مهم برای جلوگیری از لکه شدن کفش‌های سفید

زمانی که از کفش سفید استفاده می‌کنید بهتر است بعد از ورود به خانه تمام قسمت‌های روی کفش سفید خود را به کمک یک پارچه نم‌دار سریع پاک کنید تا لکه‌های سطحی تبدیل به لکه‌های عمقی نشوند.

به‌صورت مداوم از مایع سفید کننده برای از بین بردن لکه‌های کفش سفید استفاده نکنید زیرا باعث زرد شدن رنگ کفش‌تان می‌شود و زیبایی و درخشان بودن خود را از دست می‌دهد.

کفش زنانه در مدل، طرح، جنس و انواع مختلفی وجود دارد. کفش پاشنه بلند زنانه و کالج زنانه پرطرفدارترین نوع کفش‌های زنانه می‌باشند. قیمت کفش زنانه بستگی به جنس و برند آن دارد که در بازار موجود هستند.

خرید کفش مردانه مثل کالج مردانه یا کفش رسمی مردانه را می‌توانید در سایت بانی مد با تمام اطلاعات موجود انجام دهید. برای آگاهی و خرید یک جفت کفش باکیفیت حتماً سری به سایت بانی مد بزنید و از کیفیت محصولات موجود در این سایت لذت ببرید.

نتیجه گیری

تمیز کردن کفش‌های سفید برای همه یک دغدغه همیشگی است و خیلی از افراد ترجیح می‌دهند هرگز کفش سفید خریداری نکنند ولی با کمی تلاش با استفاده از مواد ساده و اولیه‌ای که در همه خانه‌ها وجود دارد می‌توان محلولی برای از بین بردن لکه‌های کفش سفید ساخت و از شر تمام لکه‌های سخت راحت شد.

برای کامل کردن استایلی اسپرت می‌توان از کتانی‌های سفید و جذاب استفاده کرد. مهم‌ترین شرط یک استایل جذاب، تمیز بودن لباس و کفشی است که می‌پوشید.

برای تمیز کردن کفش‌های سفید می‌توانید از سفید کننده، استون، خمیردندان، جوش شیرین و مواد شوینده‌های قوی و باکیفیت استفاده کنید.

با کمک گرفتن دستور العمل‌های درست به پاک کردن لک‌های کلافه کننده روی کفش بپردازید و یک جفت کفش سفید بدون لک داشته باشید. بنابراین دیگر نیاز نیست به دلیل لک شدن سریع کفش‌های سفید از نعمت داشتن آن بی بهره باشید. با روش‌هایی که در این بلاگ خواندید می‌توانید همیشه از لک شدن کفش‌های سفید جلوگیری کنید. ممنون که تا این لحظه با بانی مگ همراه بودید پیشنهاد می‌کنیم سایر بلاگ‌های آموزشی بانی مگ را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

مقایسه سری M و A سامسونگ

مقایسه سری M و A سامسونگ، این روزها اگر چرخی در فروشگاه‌های خیابان جمهوری بزنید و یا وب‌سایت‌های فروش آنلاین موبایل

تاثیر ساعت مچی در استایل

از زمان‌های گذشته تاکنون، ساعت یکی از ابزارهای ضروری بشر محسوب می‌شود. درگذشته، مردم نمی‌توانستند مثل امروز گوشی خود را بردارند

فيلم های حال خوب كن خارجی

با تماشای فيلم‌ هاي حال خوب كن خارجي احساس بهتری را تجربه خواهید کرد. تماشای فیلم باعث می‌شود تا در کنار

نحوه تمیز کردن کفش سفید: راز‌های درخشش کفش‌های سفید
31 تیر 1403
/
363 بازدید

نحوه تمیز کردن کفش سفید: راز‌های درخشش کفش‌های سفید

فهرست مطالب

نحوه تمیز کردن کفش سفید برای همه تا به امروز پر از چالش بوده است اما راهکار‌هایی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها به راحتی می‌توانید کفش‌های سفید و درخشان داشته باشید. کفش سفید جزء کاربردی‌ترین کفش‌ها هستند. برای ست کردن تمام لباس‌ها می‌توان از کفش‌های سفید استفاده کرد و به طور کلی جزو واجبات هر کمد لباسی است.

کفش‌های سفید نسبت به کفش‌های رنگی زیبایی و شیکی قابل توجهی دارند. یکی از مزیت‌های کفش‌های سفید تناسب داشتن با هر استایل و تیپی است. انواع مختلفی از کفش‌های سفید در بازار کیف و کفش وجود دارند که از نظر طرح  و جنس با هم متفاوت هستند.

هر کس با در نظر گرفتن استایلی که دارد می‌تواند از کفش سفید برای تکمیل استایل خود استفاده کند. در این بلاگ از بانی مگ ما به نحوه تمیز کردن کفش سفید خواهیم پرداخت. پس اگر شما هم دغدغه تمیز کردن کفش سفیدتان را دارید این بلاگ با پرداختن به ترفند‌ها و رازهای تمیز کردن کفش‌های سفید به شما کمک خواهد کرد.

خرید کفش مردانه

نحوه تمیز کردن کفش سفید

برای تمیز کردن کفش سفید در نظر گرفتن جنس آن اهمیت به سزایی دارد. با در نظر گرفتن جنس و نوع لکه، ابزار تمیز کردن را فراهم می‌کنیم. در نحوه تمیز کردن کفش سفید، متریالی که برای تولید رویه کفش استفاده شده، در تمیز کردن آن نقش مهمی دارد و با توجه به آن مشخص می‌شود چه مواد شوینده یا پاک کننده‌ای برای از بین بردن لکه‌های سخت مناسب است.

جنس کفش‌ سفید فقط کتانی‌ و پارچه‌ای نیست و از انواع جنس‌های مختلفی از جمله چرم مصنوعی، طبیعی، جیر و سایر موارد دیگر در تولید آن بکار می‌رود.

از بین بردن لک‌های مختلف نیاز به مواد متفاوتی دارد و باید برای جنس آن‌ها مناسب باشد. مثلاً برای تمیز کردن کفش‌های سفید چرمی نیاز به شوینده و پاک کننده‌های قوی نداریم. کافی است کمی آب ولرم را به کمک دستمالی تمیز در قسمت رویه کفش بکشید با این کار کفش چرمی سفیدتان مانند روز اول درخشان و تمیز می‌شود.

خرید کفش زنانه

نحوه تمیز کردن کفش سفید

نگهداری درست، مراقبت، شناخت مواد پاک کننده، با در نظر گرفتن جنس کفش‌های سفید طول عمر کفش‌تان را بالا می‌برد. متاسفانه کفش‌های سفید خیلی سریع کثیف و لکه دار می‌شوند و خیلی سخت لکه از روی آن‌ها پاک می‌شود پس برای تمیز کردن آن باید شناخت درستی از جنس کفش داشته باشید.

یک لکه کثیف کوچک روی کفش‌های سفید به طور کل زیبایی آن را از بین می‌برد. تمیز و بدون لک بودن کفش و کتانی سفید برای استایلی بدون نقص از اهمیت به سزایی برخوردار است. با کفش‌های سفید می‌توان استایلی اسپرت و شیک داشت.

ابزارها و مواد لازم برای تمیز کردن کفش سفید

برای تمیز کردن کفش سفید راهکار و ابزار‌های مختلفی وجود دارد. مثلاً یکی از کاربردی‌ترین روش‌ها استفاده از مایع ظرفشویی و ماده پاک کننده سفید، جوش شیرین یا خمیر دندان است. البته باید بدانید این مواد برای همه جنس‌های کفش سفید به کار نمی‌رود به خصوص برای پاک کردن کفش‌های چرمی سفید از این مواد نباید استفاده کرد.

روش دیگر تمیز کردن کتانی سفید استفاده از مایع ظرفشویی است. ابتدا باید چند قطره مایع ظرفشویی را در ظرفی بریزید و به خوبی آن را در آب گرم حل کنید، مسواک را به این مواد آغشته کرده و آن را بر روی لکه‌های کفش سفید به طور یکنواخت بکشید. تا جایی که مطمئن شوید به طور کامل تمیز شده است.

روش دیگر تمیز کردن کفش سفید تمیز کردن با مایع سفید کننده است. مایع سفید کننده‌‎ای که انتخاب می‌کنید باید به نسبت پنج به یک در درون آب رقیق شود و برس را در درون محلول قرار داده و روی سطح کفش بکشید.

بعد از اینکه اطمینان حاصل کردید لکه‌ها از بین رفته‌اند کفش‌ها را در هوای آزاد یا زیر نور خورشید قرار دهید تا به خوبی خشک شوند. یادتان باشد استفاده بیش از حد از مایع سفید کننده برای تمیز کردن کفش سفید به مرور زمان موجب زردی آن می‌شود. مایع سفید کننده بیشتر مناسب کفش کتان و پارچه‌ای سفید است.

با توجه به نکات گفته شده و استفاده از این روش‌ها می‌توانید همیشه کفش‌های سفید و تمیزی داشته باشید.

روش‌های خانگی برای تمیز کردن کفش سفید

روش‌های خانگی برای تمیز کردن کفش سفید

روش‌های خانگی مختلفی برای تمیز کردن کفش سفید وجود دارد. اما باید به نکات و جزئیات آن‌ها توجه بسیاری داشت تا تمام لکه‌ها و کثیفی‌ها از روی سطح کفش پاک شوند. چند مورد از روش‌های خانگی کاربردی را برایتان در ادامه نام می‌بریم؛

  1. تمیز کردن کفش سفید با نوشابه گازدار
  2. تمیز کردن کفش‌های سفید با مایع سفید کننده
  3. استفاده از خمیر دندان برای تمیز کردن کفش‌های سفید
  4. تمیز کردن کتانی با جوش شیرین
  5. تمیز کردن کتانی با شامپو
  6. تمیز کردن کتانی سفید با پودر بچه
  7. ترکیب نوشابه و هیدروژن پروکساید
  8. ترکیب پاک کننده و سرکه
  9. ترکیب جوش شیرین و پودر لباسشویی
  10. ترکیب جوش شیرین با سرکه
  11. ترکیب آب و پروکساید هیدروژن
  12. ترکیب آب گرم با مواد شوینده

توجه به نکات مهم در تمیز کردن کفش سفید به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان از شر لکه‌هایی که روی کفش‌تان ایجاد شده‌اند خلاص شوید. با توجه به نوع مواد بر اساس سازگاری با جنس کفش سفید، می‌توانید مدت زمان زیادی از پوشیدن کفش‌های سفید خود لذت ببرید.

نحوه تمیز کردن کفش‌های سفید چرمی

برای تمیز کردن کفش سفید چرمی باید مراحل اصولی را رعایت کنید. در گام اول با پارچه مرطوب تمام آلودگی‌های سطحی روی کفش را تمیز کنید. بعد کفش را در هوای آزاد زیر نور خورشید قرار دهید تا کاملاً خشک شود. در مرحله بعدی کمی پارچه تمیز را با کمی صابون آغشته کرده و به طور یکنواخت روی سطح کفش چرمی بکشید. سپس دستمالی تمیز بردارید و پس از مرطوب کردن آن، صابون روی کفش را پاک کنید، سپس آن را زیر نور خورشید قرار دهید تا کاملاً خشک شود.

روش دیگری برای تمیز کردن کفش سفید چرمی وجود دارد. در این روش نیاز به چند مواد برای تمیز کردن داریم. مثلاً پد‌های پنبه‌ای و استون.. ابتدا پد پنبه‌ای را به استون آغشته کرده و تمام نقاطی که کثیف و دارای لکه است را پاک کنید. بعد از لکه گیری، کفش باید به خوبی شسته شود.

نحوه تمیز کردن کفش‌های سفید چرمی

برای شستن بهتر است از پودر ماشین یا هر ماده شوینده باکیفیتی استفاده شود؛ همچنین می‌توانید برای آبکشی از ماشین لباسشویی استفاده کنید ولی پیشنهاد می‌کنیم برای طول عمر بیشتر کفش از ماشین لباسشویی استفاده نکنید.

نحوه تمیز کردن کفش‌های سفید کتانی

در نحوه تمیز کردن کفش‌های سفید کتانی باید طبق مراحل، درست و اصولی پیش روید تا در نهایت کفش‌هایی تمیز و بدون لک داشته باشید. بنابراین ابتدا بندهای کتانی را جدا کنید و به صورت جداگانه شستشو دهید.

در یک ظرف تمیز کمی آب گرم و صابون بریزید. برای نتیجه‌گیری بهتر استفاده از نوشابه هم پیشنهاد عالی برای از بین بردن لکه‌ها و کثیفی‌های کفش است. با کمک یک برس مواد ترکیب شده را روی کتانی سفید خود بمالید و نقاطی که لکه‌های سرسخت دارند را نشانه گذاری کنید بیشتر تمرکز خود را برای از بین بردن این لکه‌های سخت بگذارید تا به خوبی تمیز شوند.

مخلوط نوشابه گازدار و آب و مقداری هیدروژن پراکسید را به صورت خمیری شکل در بیاورید و روی سطح کفش، جاهایی که لکه و کثیفی زیاد دارد به خوبی بمالید. راهکارهای مختلفی برای تمیز کردن کفش سفید کتانی وجود دارد؛ یکی دیگر از این راهکارها مخلوط پودر بچه و آب است. به کمک یک برس مخلوط این دو ترکیب را برای پاک کردن کفش‌های کثیف و لکه دار استفاده کنید.

به کار بردن خمیر دندان هم برای سفید کردن کفش‌های سفید روش موثری است. در نهایت اگر کفش سفید کتانی شما خیلی کثیف است با استفاده از مایع ظرفشویی و مایع سفید کننده سطح کفش خود را به خوبی تمیز کنید، در نتیجه همیشه کفش‌هایی سفید و درخشان خواهید داشت.

نکات مهم برای جلوگیری از لکه شدن کفش‌های سفید

جلوگیری از لکه نشدن کفش‌های سفید کار بسیار دشواری است. اما راهکاری وجود دارد که قبل لکه شدن می‌توان از آن جلوگیری کرد. زمانی که کفش سفید خریداری می‌کنید و به خانه می‌برید بهترین کار برای لکه نشدن کفش استفاده از محلول ضد لک و ضد آب برای جلوگیری از لک شدن کفش‌تان است.

در اکثر فروشگاه‌های کفش و کیف محافظ‌های چرمی و پارچه‌ای این محلول را می‌فروشند. این محلول بهترین گزینه برای حفظ و نگهداری از کفش‌های سفید است.

نکات مهم برای جلوگیری از لکه شدن کفش‌های سفید

زمانی که از کفش سفید استفاده می‌کنید بهتر است بعد از ورود به خانه تمام قسمت‌های روی کفش سفید خود را به کمک یک پارچه نم‌دار سریع پاک کنید تا لکه‌های سطحی تبدیل به لکه‌های عمقی نشوند.

به‌صورت مداوم از مایع سفید کننده برای از بین بردن لکه‌های کفش سفید استفاده نکنید زیرا باعث زرد شدن رنگ کفش‌تان می‌شود و زیبایی و درخشان بودن خود را از دست می‌دهد.

کفش زنانه در مدل، طرح، جنس و انواع مختلفی وجود دارد. کفش پاشنه بلند زنانه و کالج زنانه پرطرفدارترین نوع کفش‌های زنانه می‌باشند. قیمت کفش زنانه بستگی به جنس و برند آن دارد که در بازار موجود هستند.

خرید کفش مردانه مثل کالج مردانه یا کفش رسمی مردانه را می‌توانید در سایت بانی مد با تمام اطلاعات موجود انجام دهید. برای آگاهی و خرید یک جفت کفش باکیفیت حتماً سری به سایت بانی مد بزنید و از کیفیت محصولات موجود در این سایت لذت ببرید.

نتیجه گیری

تمیز کردن کفش‌های سفید برای همه یک دغدغه همیشگی است و خیلی از افراد ترجیح می‌دهند هرگز کفش سفید خریداری نکنند ولی با کمی تلاش با استفاده از مواد ساده و اولیه‌ای که در همه خانه‌ها وجود دارد می‌توان محلولی برای از بین بردن لکه‌های کفش سفید ساخت و از شر تمام لکه‌های سخت راحت شد.

برای کامل کردن استایلی اسپرت می‌توان از کتانی‌های سفید و جذاب استفاده کرد. مهم‌ترین شرط یک استایل جذاب، تمیز بودن لباس و کفشی است که می‌پوشید.

برای تمیز کردن کفش‌های سفید می‌توانید از سفید کننده، استون، خمیردندان، جوش شیرین و مواد شوینده‌های قوی و باکیفیت استفاده کنید.

با کمک گرفتن دستور العمل‌های درست به پاک کردن لک‌های کلافه کننده روی کفش بپردازید و یک جفت کفش سفید بدون لک داشته باشید. بنابراین دیگر نیاز نیست به دلیل لک شدن سریع کفش‌های سفید از نعمت داشتن آن بی بهره باشید. با روش‌هایی که در این بلاگ خواندید می‌توانید همیشه از لک شدن کفش‌های سفید جلوگیری کنید. ممنون که تا این لحظه با بانی مگ همراه بودید پیشنهاد می‌کنیم سایر بلاگ‌های آموزشی بانی مگ را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد