13 اردیبهشت 1403
/
21 بازدید

تاریخچه و معرفی برند ایسوس

فهرست مطالب

ایسوس نامی‌آشنا در دنیای فناوری، برندی تایوانی که از سال ۱۹۸۹ تا به امروز جایگاه خود را به عنوان یکی از پیشگامان صنعت کامپیوتر و الکترونیک، تثبیت کرده است. ایسوس برندی آشنا برای همه کسانی است که حداقل یکبار به سراغ خرید لپ‌تاپ رفته اند. در ادامه به بررسی تاریخچه و معرفی برند ایسوس می‌پردازیم. برای اشخاصی که به سراغ خرید لپ‌تاپ هستند قطعاً ایسوس یکی از گزینه های اصلی است و اطلاع از تاریخچه این برند محبوب و نگاهی بر جایگاه برندینگ آن، در انتخاب دید وسیع تری را به شما خواهد داد. تاریخچه شرکت ایسوس که طی ۳۵ سال آغاز شده بیانگر راهی است که این برند برای رشد در حوزه تکنولوژی الکترونیکی در زمینه کامپیوتر طی کرده است.

در ادامه این مطلب شما را در جهت شناخت بهتر این برند و محصولات آن و حتی جایگاهی که در بین سایر رقبا دارد آشنا خواهیم کرد. بنابراین شما را به مطالعه ادامه این مطلب از “بانی مگ” ارائه دهنده انواع محصولات الکترونیکی دعوت می‌کنیم.

تاریخچه شرکت ایسوس و تولد آن

از ۲ آوریل سال ۱۹۸۹ ایسوستک کامپیوتر اینکورپوریتد که امروزه به نام ایسوس یا آسوس شناخته می‌شود و یکی از بزرگترین شرکت های توسعه دهنده فناوری چند ملیتی تایوانی است، کار خود را در زمینه کامپیوتر و سخت افزار شروع کرد. پنج مهندس موسس این شرکت پیش از تاسیس آن در شرکت رایانه ای ایسر فعالیت می‌کردند. محصولات این شرکت امروزه به بیش از ۵ قاره جهان ارسال می‌شود.

ابر شرکت ایسوس هم اکنون که شما این مقاله را مطالعه می‌کنید یکی از بزرگترین برند های جهان در تولید مادربرد و لپ‌تاپ های گیمینگی است، همچنین جزو سه شرکت بزرگ دنیا در ساخت نوت بوک هاست، بنابراین این شرکت تاکنون در حوزه کاری خود بسیار توانمند قد علم کرده‌است.

تاریخچه شرکت ایسوس و تولد آن

در سال ۲۰۰۷ کامپیوترهای Eee شرکت ایسوس سبب شناخته شدن آن در آمریکای شمالی شدند. به دلیل انقلابی که در توسعه تکنولوژی این کامپیوترها به کار رفته بود توانستند توجه عموم را جلب کنند.

مجله fortune در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ ایسوس را یکی از بهترین شرکت های جهان معرفی کرد که برند اول کشور تایوان نیز شناخته شد، که خود این معرفی دال بر بزرگی و محبوبیت جهانی آن است.

تاریخچه و معرفی برند ایسوس به اینجا ختم نمی‌شود، ایسوس در حال حاضر یکی از پیشگامان صنعت موبایل سری Zenfone  می‌باشد و فعالیت خود را در حوزه اینترنت اشیاء نیز پیش برده است. ربات دستیار Zenbo از دیگر ساخته های این برند تایوانی است که به تازگی رونمایی شده است تا در امور خانه بتوانید از آن کمک بگیرید.

برند ایسوس با بیش از ۱۵۰۰۰ کارمند با داشتن یک تیم تحقیق و توسعه توانسته نوآوری را با حفظ کیفیت محصولات خود حفظ کند. در سال ۲۰۱۶ درآمدی بالغ بر ۱۳٫۳ میلیارد دلار به دست آورد و در کارنامه حرفه ای خود ۴۳۸۵ جایزه مختلف را به دلیل ساخت محصولات با کیفیت و کاربردی، اخذ کرده است.

جالب است بدانید اسم برند ایسوس برگرفته شده از یکی از اساطیر یونانی به اسم پگاسوس است در واقع چهار حرف آخر این اسم به عنوان برند ایسوس انتخاب شده که معنای آن اسب بالدار است و نمادی است از خلاقیت و دانش و خرد این موجود افسانه ای، ایسوس با ساخت هر محصول تلاش می‌کند آنچه که از برند خود الهام گرفته است را به خریداران یا علاقمندان این حوزه القاء کند.

نگاهی به روند شرکت ایسوس و پیشرفت آن تا به حال

نگاهی به روند شرکت ایسوس و پیشرفت آن تا به حال

مهندسان پیشین شرکت ایسر به نام های تد هسو، وین تسایاه، تی لیائو، تی اچ تونگ و بوکا دس‌ام، تصمیم به تاسیس کمپانی ایسوس گرفتند. تا به امروز ۳۵ سال از تاسیس این کمپانی تایوانی می‌گذرد. تایپه یکی از شهرهای کشور تایوان در آسیای شرقی است که محل تولد این برند مطرح جهانی در حوزه تکنولوژی می‌باشد. در ابتدا شرکت ایسوس با ایده تولید مادربرد فعالیت خود را آغاز کرد.

سال ۲۰۰۰ ایسوس مادر بردی بر پایه پردازنده اینتل ساخت و راهی بازار کرد، پردازنده اینتل ساختار متفاوتی با نمونه های تولید شده آن زمان داشت که با نام crosshair vi formula  معرفی شد که به عنوان مادربرد AMD تیم fx رکورد دار کتاب گینس شد. از همان زمان ایسوس توانست رابطه فنی قدرتمندی را با اینتل برقرار کند که منافع زیادی را برای این کمپانی به همراه داشت.

از همان تاریخ شیب تند توسعه و پیشرفت ایسوس کاملاً قابل مشاهده بود که نهایتاً در سال ۲۰۰۳ رکورد فروش مادربرد را در سراسر جهان کسب کرد. در طی دو سال بعد ایسوس موفق به دریافت عنوان بزرگ‌ترین سازنده کارت گرافیک در جهان شد. روند پیشرفت این کمپانی تایوانی به همینجا ختم نشد و در همان سال دست به اقدام جدیدی در تولید زد و محصول جدیدی را روانه بازار کرد تلویزیون مدل TLW32001….

نگاهی به روند شرکت ایسوس

سال ۲۰۰۶ نیز شرکت اتومبیل سازی لامبورگینی سفارش ساخت نوت بوک های منحصر به فردی را به این کمپانی داد که با پسوند vx وارد بازار شدند. شرکت ایسوس در همان سال پروژه اوریگامی‌ماکروسافت را پذیرفت که نتوانست در آن چندان موفق عمل کند اما ایسوس بزرگترین تجربه خود را در ساخت تبلت کلید زد.

سال ۲۰۰۷ میلادی کمپانی ایسوس دست به تولید رایانه ای سبک و ارزان و کوچک به نام Eee pc زد و در همان سال جوایز زیادی را به دلیل ساخت این محصول دریافت کرد. Netbook ایسوس لقبی بود که کاربران به این محصول به دلیل اتصالش به اینترنت دادند و برای افراد مبتدی که به امکانات کامل رایانه نیاز نداشتند، محصول کاربردی محسوب می‌شد. بعد از تولید این محصول توسط کمپانی ایسوس شرکت های دیگری مانند دل، توشیبا، لنوو، ایسر و سایر شرکت های رقیب اقدام به تولید نوت بوک کردند.

در سال ۲۰۰۸ نیز ایسوس تصمیم به تولید تجهیزات متصل به سیستم عامل اندروید گرفت که سری نوت بوک های بامبو در همین سال ساخت و عرضه شد. در سال ۲۰۰۹ ایسوس در بین ۱۰ شرکت برتر فعال در حوزه فناوری اطلاعات قرار گرفت و برای دوازدهمین سال پیاپی موفق به دریافت جوایز و گواهینامه‌های بین المللی شد.

سال ۲۰۱۰ برای ایسوس با تولید و عرضه محصول دیگری به نام ای پد همراه بود که ویژگی های جدید و خارق العاده ای برای کاربران آن داشت که مورد استقبال شایانی نیز قرار گرفت. سال ۲۰۱۱  برای ایسوس با تولید و عرضه نوت بوک های سه بعدی همراه بود. از این رو تولید این محصولات در طی سالهای متمادی سبب شد تاریخچه و معرفی برند ایسوس بسیار پر بار و افتخار آمیز باشد.

جایگاه برند ایسوس در جهان

جایگاه برند ایسوس در جهان

ایسوس همواره توانسته بر شعار اصلی خود که نوآوری در عین کیفیت است متعهدانه جامع عمل بپوشاند. ایسوس تاکنون ۴۵۰۰ عنوان و افتخار و جوایز گوناگون مختلفی را از آن خود کند و تمام آن به دلیل عملکردی است که مبتی با شعار شرکت خود به دست آورده، اکنون ایسوس بی شک یکی از اصلی ترین برند های فروش محصولات دیجیتالی در حوزه فناوری در سراسر جهان است. در تاریخچه برند ایسوس افتخارات زیادی ثبت شده است که برخی از آنها عبارت است از:

  • دریافت نشان افتخار در سال ۲۰۱۴
  • رتبه دوم فروش نوت بوک در اروپای شرقی
  • اخذ رتبه دوم فروش نوت بوک در چین
  • اخذ رتبه یک فروش نوت بوک در آسیای جنوب شرقی
  • اخذ رتبه سوم فروش تبلت های سری اندرویدی در سطح جهان
  • اخذ رتبه یک فروش نوت بوک در اروپای شرقی و مرکزی
  • اخذ رتبه نخست لپ‌تاپ میان برندهای ایده آل برای نخبگان جهانی توسط businessb today
  • دریافت لقب “کمپانی تحسین شده” در مجله فورچین

ایسوس از زمان تولید محصولات دارای سیستم عامل اندروید توانست بسیار موفق عمل کند. در حال حاضر شرکت ایسوس سالانه ۱۹٫۲ میلیارد دلار درآمد دارد و سهام آن در بازار های بورس تایوان و لندن به فروش می‌رسد. همچنین برند ایسوس در امور خیریه و کمک های انسان دوستانه نیز، جدا از حوزه تخصصی خود فعالیت دارد. از سال ۲۰۰۰ نیز ایسوس سبز در جهت حفظ محیط زیست راه اندازی شد که گواهینامه های استاندارد های زیست محیطی را به این منظور توانست اخذ کند.

معرفی انواع محصولات برند ایسوس

معرفی انواع محصولات برند ایسوس

لپ‌تاپ: انواع لپ‌تاپ های ایسوس را می‌توان به سری های chromrbook، tuf، proart، zenbook، rog، vivobook و سری های مختلف دیگر نام برد که در بین آنها می‌توانید محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه ای را انتخاب کنید. لپ‌تاپ های ایسوس یه دلیل داشتن پشتیبانی فوق العاده و دوام و طول عمر بالا با دارا بودن نمایشگر های لمسی وضوح بالا دارای دسته بندی تخصصی و سایر مزایای دیگر انتخاب هوشمندانه ای برای خرید لپ‌تاپ هستند. در بین پیشنهاد های خرید این برند، گزینه های عادی، حرفه ای زیادی را از بین بهترین لپ‌تاپ های ایسوس می‌توان انتخاب نمود.

تبلت: ایسوس در ساخت تبلت نیز پیشگام بوده و با انواع تبلت هایی با نام های memo pad، transformer، zenpad، vivo tab، fonepad، pad، google nexus  و …. در بازار های جهانی جایی برای برند خود توانست باز کند. در بین تبلت های ایسوس مزایایی از قبیل: صفحه لمسی روان و صاف، طراحی فوق العاده زیبا و شیک، قیمت مناسب، عمر باتری طولانی، اتصال آسان به دستگاه های بازی اشاره داشت. علاقمندان به بازی های ویدیوئی به دنبال چنین لوازم با کیفیت و مناسبی برای پرداختن به انواع بازی می‌گردند.

کامپیوتر و انواع مانیتور: تولیدات مانیتور برند ایسوس نیز دارای سری های مختلفی است که در زمینه های گوناگونی از جمله محصولات کاربردی را عرضه کرده است. بهترین مانیتور های ایسوس برای گیمینگ شامل: gaming،rog ، gaming می‌باشند و در زمینه های دیگری مانند مهندسی و معماری، تولید و طراحی محصول، گرافیک و هنر، تماشای ویدیو و ویدیو کنفرانس، طراحی بازی و انیمیشن مانیتور های سری business tuf، touch، design، proart، zeenscreen، eye care و …. پیشنهاد های خریدی بسیار کاربردی هستند.

گوشی های هوشمند: ایسوس در تولید گوشی های هوشمند سری  rog phone، zenfone و … در بازار راه پیدا کرد. ویژگی های فوق العاده این محصولات از ایسوس شامل: پردازنده قدرتمند، استحکام و دوام بالا، مقاوم در مقابل ضربه، دوربین های فوق العاده با کیفیت، دام باتری بالا و نمایشگر عالی هستند. در بین این سری از محصولات ایسوس می‌توانید محصولاتی با قیمت مناسب و در عین حال کیفیت بالایی را پیدا کنید. گوشی های هوشمند ایسوس در بین گیمر ها طرفداران زیادی دارد.

سایر محصولات ایسوس: معرفی سایر محصولات ایسوس را می‌توان شامل: دستیار های دیجیتال شخصی، سرورهای این کمپانی که از بهترین های موجود در بازار هستند، مادربرد، کارت گرافیک، کارت صدا، کیس کامپیوتر، دستگاه های شبکه کامپیوتر، درایو DVD، سیستم های خنک کننده کامپیوتر، انواع لوازم جانبی هوشمند دانست. که هر یک از این محصولات در کیفیت عالی و قیمت های مختلف در بازار های جهانی عرضه شده اند.

رقبای اصلی برند ایسوس

رقبای اصلی برند ایسوس

برخی از اصلی‌ترین رقبای ایسوس در بازار لپ‌تاپ و قطعات کامپیوتر عبارتند از:

  • دل:دل، شرکت آمریکایی، یکی از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برندها در این حوزه است. لپ‌تاپ‌های دل به کیفیت بالا، دوام و خدمات پس از فروش خوب معروف هستند.
  • هواوی:هواوی، شرکت چینی، در سال‌های اخیر به یکی از بازیگران اصلی بازار لپ‌تاپ تبدیل شده است. لپ‌تاپ‌های هواوی با طراحی زیبا، مشخصات فنی قدرتمند و قیمت مناسب، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته‌اند.
  • لنوو:لنوو، شرکت چینی، بزرگترین تولیدکننده لپ‌تاپ در جهان است. لپ‌تاپ‌های لنوو در طیف گسترده‌ای از قیمت‌ها و با کاربری‌های مختلف عرضه می‌شوند.
  • ایسر:ایسر، شرکت تایوانی، دیگر رقیب اصلی ایسوس در بازار لپ‌تاپ است. لپ‌تاپ‌های ایسر به طراحی‌های نوآورانه، عملکرد بالا و قیمت‌های رقابتی معروف هستند.
  • اپل:اپل، شرکت آمریکایی، با لپ‌تاپ‌های مک‌بوک خود، سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده است. مک‌ بوک‌ ها به طراحی زیبا، سیستم عامل macOS و عملکرد روان معروف هستند.

نتیجه گیری: در این مقاله به صورت اختصاصی به تاریخچه و معرفی برند ایسوس پرداختیم که یکی از قدرتمند ترین برند های عرضه محصولات فناوری اطلاعات و کامپیوتر و دیجیتال می‌باشد. برند ایسوس امروزه رقبا سر سخت برند های پیش از خود است و همواره با عرضه محصولات باکیفیت و با دوام توانسته جایگاه خود را در جهان حفظ کند. مفتخریم که در بانی مگ محصولات مختلف این برند قدرتمند جهانی را عرضه می‌کنیم که می‌توانید بر حسب بودجه خود بهترین محصول این کمپانی را از ما خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

تاریخچه و معرفی برند ایسوس
13 اردیبهشت 1403
/
21 بازدید

تاریخچه و معرفی برند ایسوس

فهرست مطالب

ایسوس نامی‌آشنا در دنیای فناوری، برندی تایوانی که از سال ۱۹۸۹ تا به امروز جایگاه خود را به عنوان یکی از پیشگامان صنعت کامپیوتر و الکترونیک، تثبیت کرده است. ایسوس برندی آشنا برای همه کسانی است که حداقل یکبار به سراغ خرید لپ‌تاپ رفته اند. در ادامه به بررسی تاریخچه و معرفی برند ایسوس می‌پردازیم. برای اشخاصی که به سراغ خرید لپ‌تاپ هستند قطعاً ایسوس یکی از گزینه های اصلی است و اطلاع از تاریخچه این برند محبوب و نگاهی بر جایگاه برندینگ آن، در انتخاب دید وسیع تری را به شما خواهد داد. تاریخچه شرکت ایسوس که طی ۳۵ سال آغاز شده بیانگر راهی است که این برند برای رشد در حوزه تکنولوژی الکترونیکی در زمینه کامپیوتر طی کرده است.

در ادامه این مطلب شما را در جهت شناخت بهتر این برند و محصولات آن و حتی جایگاهی که در بین سایر رقبا دارد آشنا خواهیم کرد. بنابراین شما را به مطالعه ادامه این مطلب از “بانی مگ” ارائه دهنده انواع محصولات الکترونیکی دعوت می‌کنیم.

تاریخچه شرکت ایسوس و تولد آن

از ۲ آوریل سال ۱۹۸۹ ایسوستک کامپیوتر اینکورپوریتد که امروزه به نام ایسوس یا آسوس شناخته می‌شود و یکی از بزرگترین شرکت های توسعه دهنده فناوری چند ملیتی تایوانی است، کار خود را در زمینه کامپیوتر و سخت افزار شروع کرد. پنج مهندس موسس این شرکت پیش از تاسیس آن در شرکت رایانه ای ایسر فعالیت می‌کردند. محصولات این شرکت امروزه به بیش از ۵ قاره جهان ارسال می‌شود.

ابر شرکت ایسوس هم اکنون که شما این مقاله را مطالعه می‌کنید یکی از بزرگترین برند های جهان در تولید مادربرد و لپ‌تاپ های گیمینگی است، همچنین جزو سه شرکت بزرگ دنیا در ساخت نوت بوک هاست، بنابراین این شرکت تاکنون در حوزه کاری خود بسیار توانمند قد علم کرده‌است.

تاریخچه شرکت ایسوس و تولد آن

در سال ۲۰۰۷ کامپیوترهای Eee شرکت ایسوس سبب شناخته شدن آن در آمریکای شمالی شدند. به دلیل انقلابی که در توسعه تکنولوژی این کامپیوترها به کار رفته بود توانستند توجه عموم را جلب کنند.

مجله fortune در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ ایسوس را یکی از بهترین شرکت های جهان معرفی کرد که برند اول کشور تایوان نیز شناخته شد، که خود این معرفی دال بر بزرگی و محبوبیت جهانی آن است.

تاریخچه و معرفی برند ایسوس به اینجا ختم نمی‌شود، ایسوس در حال حاضر یکی از پیشگامان صنعت موبایل سری Zenfone  می‌باشد و فعالیت خود را در حوزه اینترنت اشیاء نیز پیش برده است. ربات دستیار Zenbo از دیگر ساخته های این برند تایوانی است که به تازگی رونمایی شده است تا در امور خانه بتوانید از آن کمک بگیرید.

برند ایسوس با بیش از ۱۵۰۰۰ کارمند با داشتن یک تیم تحقیق و توسعه توانسته نوآوری را با حفظ کیفیت محصولات خود حفظ کند. در سال ۲۰۱۶ درآمدی بالغ بر ۱۳٫۳ میلیارد دلار به دست آورد و در کارنامه حرفه ای خود ۴۳۸۵ جایزه مختلف را به دلیل ساخت محصولات با کیفیت و کاربردی، اخذ کرده است.

جالب است بدانید اسم برند ایسوس برگرفته شده از یکی از اساطیر یونانی به اسم پگاسوس است در واقع چهار حرف آخر این اسم به عنوان برند ایسوس انتخاب شده که معنای آن اسب بالدار است و نمادی است از خلاقیت و دانش و خرد این موجود افسانه ای، ایسوس با ساخت هر محصول تلاش می‌کند آنچه که از برند خود الهام گرفته است را به خریداران یا علاقمندان این حوزه القاء کند.

نگاهی به روند شرکت ایسوس و پیشرفت آن تا به حال

نگاهی به روند شرکت ایسوس و پیشرفت آن تا به حال

مهندسان پیشین شرکت ایسر به نام های تد هسو، وین تسایاه، تی لیائو، تی اچ تونگ و بوکا دس‌ام، تصمیم به تاسیس کمپانی ایسوس گرفتند. تا به امروز ۳۵ سال از تاسیس این کمپانی تایوانی می‌گذرد. تایپه یکی از شهرهای کشور تایوان در آسیای شرقی است که محل تولد این برند مطرح جهانی در حوزه تکنولوژی می‌باشد. در ابتدا شرکت ایسوس با ایده تولید مادربرد فعالیت خود را آغاز کرد.

سال ۲۰۰۰ ایسوس مادر بردی بر پایه پردازنده اینتل ساخت و راهی بازار کرد، پردازنده اینتل ساختار متفاوتی با نمونه های تولید شده آن زمان داشت که با نام crosshair vi formula  معرفی شد که به عنوان مادربرد AMD تیم fx رکورد دار کتاب گینس شد. از همان زمان ایسوس توانست رابطه فنی قدرتمندی را با اینتل برقرار کند که منافع زیادی را برای این کمپانی به همراه داشت.

از همان تاریخ شیب تند توسعه و پیشرفت ایسوس کاملاً قابل مشاهده بود که نهایتاً در سال ۲۰۰۳ رکورد فروش مادربرد را در سراسر جهان کسب کرد. در طی دو سال بعد ایسوس موفق به دریافت عنوان بزرگ‌ترین سازنده کارت گرافیک در جهان شد. روند پیشرفت این کمپانی تایوانی به همینجا ختم نشد و در همان سال دست به اقدام جدیدی در تولید زد و محصول جدیدی را روانه بازار کرد تلویزیون مدل TLW32001….

نگاهی به روند شرکت ایسوس

سال ۲۰۰۶ نیز شرکت اتومبیل سازی لامبورگینی سفارش ساخت نوت بوک های منحصر به فردی را به این کمپانی داد که با پسوند vx وارد بازار شدند. شرکت ایسوس در همان سال پروژه اوریگامی‌ماکروسافت را پذیرفت که نتوانست در آن چندان موفق عمل کند اما ایسوس بزرگترین تجربه خود را در ساخت تبلت کلید زد.

سال ۲۰۰۷ میلادی کمپانی ایسوس دست به تولید رایانه ای سبک و ارزان و کوچک به نام Eee pc زد و در همان سال جوایز زیادی را به دلیل ساخت این محصول دریافت کرد. Netbook ایسوس لقبی بود که کاربران به این محصول به دلیل اتصالش به اینترنت دادند و برای افراد مبتدی که به امکانات کامل رایانه نیاز نداشتند، محصول کاربردی محسوب می‌شد. بعد از تولید این محصول توسط کمپانی ایسوس شرکت های دیگری مانند دل، توشیبا، لنوو، ایسر و سایر شرکت های رقیب اقدام به تولید نوت بوک کردند.

در سال ۲۰۰۸ نیز ایسوس تصمیم به تولید تجهیزات متصل به سیستم عامل اندروید گرفت که سری نوت بوک های بامبو در همین سال ساخت و عرضه شد. در سال ۲۰۰۹ ایسوس در بین ۱۰ شرکت برتر فعال در حوزه فناوری اطلاعات قرار گرفت و برای دوازدهمین سال پیاپی موفق به دریافت جوایز و گواهینامه‌های بین المللی شد.

سال ۲۰۱۰ برای ایسوس با تولید و عرضه محصول دیگری به نام ای پد همراه بود که ویژگی های جدید و خارق العاده ای برای کاربران آن داشت که مورد استقبال شایانی نیز قرار گرفت. سال ۲۰۱۱  برای ایسوس با تولید و عرضه نوت بوک های سه بعدی همراه بود. از این رو تولید این محصولات در طی سالهای متمادی سبب شد تاریخچه و معرفی برند ایسوس بسیار پر بار و افتخار آمیز باشد.

جایگاه برند ایسوس در جهان

جایگاه برند ایسوس در جهان

ایسوس همواره توانسته بر شعار اصلی خود که نوآوری در عین کیفیت است متعهدانه جامع عمل بپوشاند. ایسوس تاکنون ۴۵۰۰ عنوان و افتخار و جوایز گوناگون مختلفی را از آن خود کند و تمام آن به دلیل عملکردی است که مبتی با شعار شرکت خود به دست آورده، اکنون ایسوس بی شک یکی از اصلی ترین برند های فروش محصولات دیجیتالی در حوزه فناوری در سراسر جهان است. در تاریخچه برند ایسوس افتخارات زیادی ثبت شده است که برخی از آنها عبارت است از:

  • دریافت نشان افتخار در سال ۲۰۱۴
  • رتبه دوم فروش نوت بوک در اروپای شرقی
  • اخذ رتبه دوم فروش نوت بوک در چین
  • اخذ رتبه یک فروش نوت بوک در آسیای جنوب شرقی
  • اخذ رتبه سوم فروش تبلت های سری اندرویدی در سطح جهان
  • اخذ رتبه یک فروش نوت بوک در اروپای شرقی و مرکزی
  • اخذ رتبه نخست لپ‌تاپ میان برندهای ایده آل برای نخبگان جهانی توسط businessb today
  • دریافت لقب “کمپانی تحسین شده” در مجله فورچین

ایسوس از زمان تولید محصولات دارای سیستم عامل اندروید توانست بسیار موفق عمل کند. در حال حاضر شرکت ایسوس سالانه ۱۹٫۲ میلیارد دلار درآمد دارد و سهام آن در بازار های بورس تایوان و لندن به فروش می‌رسد. همچنین برند ایسوس در امور خیریه و کمک های انسان دوستانه نیز، جدا از حوزه تخصصی خود فعالیت دارد. از سال ۲۰۰۰ نیز ایسوس سبز در جهت حفظ محیط زیست راه اندازی شد که گواهینامه های استاندارد های زیست محیطی را به این منظور توانست اخذ کند.

معرفی انواع محصولات برند ایسوس

معرفی انواع محصولات برند ایسوس

لپ‌تاپ: انواع لپ‌تاپ های ایسوس را می‌توان به سری های chromrbook، tuf، proart، zenbook، rog، vivobook و سری های مختلف دیگر نام برد که در بین آنها می‌توانید محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه ای را انتخاب کنید. لپ‌تاپ های ایسوس یه دلیل داشتن پشتیبانی فوق العاده و دوام و طول عمر بالا با دارا بودن نمایشگر های لمسی وضوح بالا دارای دسته بندی تخصصی و سایر مزایای دیگر انتخاب هوشمندانه ای برای خرید لپ‌تاپ هستند. در بین پیشنهاد های خرید این برند، گزینه های عادی، حرفه ای زیادی را از بین بهترین لپ‌تاپ های ایسوس می‌توان انتخاب نمود.

تبلت: ایسوس در ساخت تبلت نیز پیشگام بوده و با انواع تبلت هایی با نام های memo pad، transformer، zenpad، vivo tab، fonepad، pad، google nexus  و …. در بازار های جهانی جایی برای برند خود توانست باز کند. در بین تبلت های ایسوس مزایایی از قبیل: صفحه لمسی روان و صاف، طراحی فوق العاده زیبا و شیک، قیمت مناسب، عمر باتری طولانی، اتصال آسان به دستگاه های بازی اشاره داشت. علاقمندان به بازی های ویدیوئی به دنبال چنین لوازم با کیفیت و مناسبی برای پرداختن به انواع بازی می‌گردند.

کامپیوتر و انواع مانیتور: تولیدات مانیتور برند ایسوس نیز دارای سری های مختلفی است که در زمینه های گوناگونی از جمله محصولات کاربردی را عرضه کرده است. بهترین مانیتور های ایسوس برای گیمینگ شامل: gaming،rog ، gaming می‌باشند و در زمینه های دیگری مانند مهندسی و معماری، تولید و طراحی محصول، گرافیک و هنر، تماشای ویدیو و ویدیو کنفرانس، طراحی بازی و انیمیشن مانیتور های سری business tuf، touch، design، proart، zeenscreen، eye care و …. پیشنهاد های خریدی بسیار کاربردی هستند.

گوشی های هوشمند: ایسوس در تولید گوشی های هوشمند سری  rog phone، zenfone و … در بازار راه پیدا کرد. ویژگی های فوق العاده این محصولات از ایسوس شامل: پردازنده قدرتمند، استحکام و دوام بالا، مقاوم در مقابل ضربه، دوربین های فوق العاده با کیفیت، دام باتری بالا و نمایشگر عالی هستند. در بین این سری از محصولات ایسوس می‌توانید محصولاتی با قیمت مناسب و در عین حال کیفیت بالایی را پیدا کنید. گوشی های هوشمند ایسوس در بین گیمر ها طرفداران زیادی دارد.

سایر محصولات ایسوس: معرفی سایر محصولات ایسوس را می‌توان شامل: دستیار های دیجیتال شخصی، سرورهای این کمپانی که از بهترین های موجود در بازار هستند، مادربرد، کارت گرافیک، کارت صدا، کیس کامپیوتر، دستگاه های شبکه کامپیوتر، درایو DVD، سیستم های خنک کننده کامپیوتر، انواع لوازم جانبی هوشمند دانست. که هر یک از این محصولات در کیفیت عالی و قیمت های مختلف در بازار های جهانی عرضه شده اند.

رقبای اصلی برند ایسوس

رقبای اصلی برند ایسوس

برخی از اصلی‌ترین رقبای ایسوس در بازار لپ‌تاپ و قطعات کامپیوتر عبارتند از:

  • دل:دل، شرکت آمریکایی، یکی از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برندها در این حوزه است. لپ‌تاپ‌های دل به کیفیت بالا، دوام و خدمات پس از فروش خوب معروف هستند.
  • هواوی:هواوی، شرکت چینی، در سال‌های اخیر به یکی از بازیگران اصلی بازار لپ‌تاپ تبدیل شده است. لپ‌تاپ‌های هواوی با طراحی زیبا، مشخصات فنی قدرتمند و قیمت مناسب، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته‌اند.
  • لنوو:لنوو، شرکت چینی، بزرگترین تولیدکننده لپ‌تاپ در جهان است. لپ‌تاپ‌های لنوو در طیف گسترده‌ای از قیمت‌ها و با کاربری‌های مختلف عرضه می‌شوند.
  • ایسر:ایسر، شرکت تایوانی، دیگر رقیب اصلی ایسوس در بازار لپ‌تاپ است. لپ‌تاپ‌های ایسر به طراحی‌های نوآورانه، عملکرد بالا و قیمت‌های رقابتی معروف هستند.
  • اپل:اپل، شرکت آمریکایی، با لپ‌تاپ‌های مک‌بوک خود، سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده است. مک‌ بوک‌ ها به طراحی زیبا، سیستم عامل macOS و عملکرد روان معروف هستند.

نتیجه گیری: در این مقاله به صورت اختصاصی به تاریخچه و معرفی برند ایسوس پرداختیم که یکی از قدرتمند ترین برند های عرضه محصولات فناوری اطلاعات و کامپیوتر و دیجیتال می‌باشد. برند ایسوس امروزه رقبا سر سخت برند های پیش از خود است و همواره با عرضه محصولات باکیفیت و با دوام توانسته جایگاه خود را در جهان حفظ کند. مفتخریم که در بانی مگ محصولات مختلف این برند قدرتمند جهانی را عرضه می‌کنیم که می‌توانید بر حسب بودجه خود بهترین محصول این کمپانی را از ما خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد