15 اردیبهشت 1403
/
73 بازدید
برقراری ارتباط آسان با افراد در سراسر جهان

فهرست مطالب

اگر به دنبال یک روش بسیار راحت و  سریع برای برقراری ارتباط با افراد به زبان‌های مختلف هستید، تا پایان این مطلب با بانی مگ همراه باشید. برقراری ارتباط آسان با افراد در سراسر جهان با وجود نسل های جدید تلفن های همراه بسیار ساده شده است. بعد از مطالعه این مقاله با قابلیت تلفن همراهتان بدون اینکه نیاز به دانش زبان های دیگر دنیا را داشته باشید می توانید با افراد در سراسر جهان ارتباط بگیرید.

معرفی بهترین گوشی‌های آیفون با قابلیت ترجمه زبان

فرض کنید در حال مذاکره با یک شریک تجاری خارجی هستید، یا می‌خواهید با یک دوست جدید از کشوری دیگر صحبت کنید و یا در حال سفر به کشوری ناآشنا هستید.

در همه این شرایط، دانستن زبان کشور مقصد می‌تواند به شما کمک کند تا به اهداف خود برسید، ارتباطات موثرتری برقرار کنید و تجربیات ارزشمندتری کسب کنید؛ اما یادگیری زبان‌های جدید می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. وقت و تلاش زیادی می‌طلبد و گاهی اوقات می‌تواند خسته‌کننده و طاقت‌فرسا باشد. یادگیری زبان از طریق کلاس زبان، صحبت با افراد بومی زبان، تماشای فیلم‌ها و سریال‌های زبان‌اصلی و یا خواندن کتاب‌ها و مقالات، بسیار زمان‌بر است.

خبر خوب این است که راه‌های آسان‌تر و سریع‌تری برای یادگیری زبان‌های جدید وجود دارد. در این مقاله از بانی مگ، به شما یک ترفند معرفی می‌کنیم که می‌توانید با استفاده از آن به‌سرعت و آسانی به هر زبانی که می‌خواهید ارتباط برقرار کنید.

تلفن همراه، مترجم جیبی

در دنیای امروز که ارتباطات بین‌المللی از اهمیت بالایی برخوردار است، دانستن زبان‌های مختلف می‌تواند به شما در زمینه‌های مختلف شغلی، تحصیلی و شخصی کمک کند. ترجمه با تلفن همراه یکی از راه‌های آسان و در دسترس برای یادگیری زبان و برقراری ارتباط با افراد به زبان‌های مختلف است.

با کمک تلفن همراه، همیشه یک مترجم زبان در دسترس دارید؛ برنامه‌های ترجمه تلفن همراه علاوه بر ترجمه متن، امکانات دیگری مانند ترجمه صوتی، ترجمه دوربین و حالت گفتگو را نیز ارائه می‌دهند؛ به طور منظم به‌روزرسانی می‌شوند و دقت ترجمه آنها در حال افزایش است.

بسیاری از برنامه‌های ترجمه تلفن همراه به‌صورت رایگان ارائه می‌شوند و به‌راحتی می‌توانید آنها را در جیب یا کیف خود حمل کنید؛ اما برای استفاده از برنامه‌های ترجمه تلفن همراه به اینترنت نیاز دارید که ممکن است در همه‌جا به اینترنت دسترسی نداشته باشید و یا باتری گوشی شما به‌سرعت خالی کند؛ دقت برنامه‌های ترجمه تلفن همراه همیشه بالا نیست و ممکن است در ترجمه برخی از جمله‌ها اشتباه کنند.

ترجمه متن روی کلید اکشن در آیفون ۱۵
بهترین گوشی‌های آیفون با قابلیت ترجمه زبان

ترجمه متن روی کلید اکشن در آیفون ۱۵

آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس به دکمه‌ای جدید به نام کلید اکشن مجهز شده‌است که می‌توانید از آن برای انجام اقدامات مختلف، از جمله ترجمه متن، استفاده کنید.

به‌منظور تنظیم کلید اکشن برای ترجمه متن، به تنظیمات > قابلیت دسترسی > کلید اکشن بروید و ترجمه را از لیست اقدامات انتخاب کنید. کلید اکشن را فشار داده و نگه دارید؛ زبان مقصدی را که می‌خواهید متن به آن ترجمه شود، انتخاب کنید. تلفن همراه شما به طور خودکار شروع به گوش‌دادن به محیط اطراف می‌کند و متن را به زبان انتخابی شما ترجمه می‌کند البته ترجمه متن به‌صورت آفلاین در دسترس نیست، بنابراین برای استفاده از آن به اتصال به اینترنت نیاز دارید.

دنیای بدون مرز با  نرم‌افزارهای مترجم همراه گوشی آیفون

تصور کنید در حال  قدم‌زدن در خیابان‌های پاریس هستید و با یک مکانی روبرو می‌شوید که افراد زیادی در صف ایستادند و تنها راهنمای شما برای اینکه متوجه بشوید علت محبوبیت این مکان چیست؛ تابلویی است که به زبان فرانسوی نوشته شده است.

شما چه اقدامی انجام می‌دهید؟ بی‌تفاوت از کنار آن عبور می‌کنید و یا با کمک گوشی همراهتان به‌راحتی علت تجمع و تاریخچه محل مذکور را مطالعه می‌کنید؟ با مترجم همراهتان در آیفون، به‌سرعت معنای کلمات غریب نوشته شده در تابلو برای شما روشن می‌شوند و گویی کل شهر به زبان شما سخن می‌گوید.

امروزه مترجم‌های همراه آیفون فراتر از ترجمه کلمات عمل می‌کنند. آنها با ترجمه روان گفتار شما، مکالمه‌ای بدون دغدغه را برایتان رقم می‌زنند. حتی می‌توانید از آنها برای ترجمه علائم، منوها و وب‌سایت‌ها استفاده کنید و گویی دنیا با شما به زبانی واحد سخن می‌گوید.

انتخاب بهترین مترجم همراه در میان انبوه گزینه‌های اپ‌استور می‌تواند دشوار باشد که در ادامه به معرفی بهترین نرم‌افزارهای مترجم از نگاه کاربران پرداخته‌ایم.

دنیای بدون مرز با  نرم‌افزارهای مترجم همراه گوشی آیفون
گوگل ترنسلیت، شناخته‌شده‌ترین مترجم در جهان

Google Translate

بدون شک، گوگل ترنسلیت محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین مترجم در جهان است. این برنامه نسخه iOS قدرتمندی دارد که از ترجمه متن، گفتار، تصاویر و وب‌سایت‌ها به زبان‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. رابط کاربری گوگل ترنسلیت ساده و استفاده از آن آسان است و به طور مرتب با زبان‌ها و ویژگی‌های جدید به‌روز می‌شود.

Microsoft Translator

مایکروسافت ترنسلیت رقیب قدرتمندی برای گوگل ترنسلیت است. این برنامه از بسیاری از ویژگی‌های مشابه گوگل ترنسلیت، از جمله ترجمه متن، گفتار، تصاویر و وب‌سایت‌ها پشتیبانی می‌کند. مایکروسافت ترنسلیت همچنین دارای حالت مکالمه است که می‌تواند به شما در ترجمه مکالمات دو نفره در زمان کمک کند.

SayHi Translate

SayHi Translate یک مترجم همراه منحصربه‌فرد است که بر روی ترجمه گفتار متمرکز است. این برنامه از ترجمه آفلاین در ۵۴ زبان مختلف پشتیبانی می‌کند و می‌تواند مکالمات را به‌صورت دو طرفه به‌صورت بلادرنگ ترجمه کند. SayHi Translate همچنین دارای ویژگی Transcribe است که می‌تواند گفتار را به متن تبدیل کند.

iTranslate Voice

iTranslate Voice یک مترجم همراه قدرتمند دیگر است که از ترجمه متن، گفتار، تصاویر و وب‌سایت‌ها به زبان‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. این برنامه دارای رابط کاربری بصری و استفاده از آن آسان است و همچنین از حالت مکالمه برای ترجمه مکالمات دو نفره در زمان پشتیبانی می‌کند.

ترجمه متن، ترجمه گفتار، ترجمه تصویری، ترجمه وب‌سایت، حالت مکالمه، ترجمه آفلاین، تشخیص زبان، تلفظ، دقت بالا در ترجمه، رابط کاربری و بصری ساده، به‌روزرسانی و پشتیبانی منظم از ویژگی‌های این نرم‌افزار است که کاربران رضایت کاربران را جلب کرده است.

Reverso Context

Reverso Context یک مترجم همراه است که بر روی ارائه ترجمه‌های دقیق و با زمینه تمرکز دارد. این برنامه از ترجمه متن به بیش از ۱۰۰ زبان مختلف پشتیبانی می‌کند و شامل تعاریف، مترادف‌ها و نمونه‌های استفاده از کلمات و عبارات است. Reverso Context برای دانشجویان، مترجمان و هر کسی که به دنبال ترجمه‌های دقیق و قابل‌اعتماد است، ایده‌آل است.

Reverso Context صرفاً یک مترجم نیست، بلکه ابزاری قدرتمند برای یادگیری و درک عمیق‌تر زبان است. این اپلیکیشن ترجمه، به‌جای ارائه ترجمه‌های صرفاً لغوی، کلمات و عبارات را در زمینه و با درنظرگرفتن معنای دقیق آن‌ها در جمله یا پاراگراف ترجمه می‌کند.

این امر به شما کمک می‌کند تا ظرافت‌های معنایی زبان مبدا را درک کنید و ترجمه‌هایی نزدیک‌تر به زبان مقصد ارائه دهید و برای هر کلمه یا عبارت، نمونه‌هایی از کاربرد آن در جملات واقعی را از منابع معتبر مانند اسناد رسمی، زیرنویس فیلم و توضیحات محصول ارائه می‌دهد. این نمونه‌ها به شما کمک می‌کنند تا نحوه استفاده صحیح از کلمات و عبارات در زبان مقصد را بهتر درک کنید و از اشتباهات رایج جلوگیری کنید.

علاوه بر ارائه ترجمه، به‌عنوان یک فرهنگ لغت جامع نیز عمل می‌کند. با استفاده از این ابزار می‌توانید معادل کلمات و عبارات را به زبان‌های مختلف پیدا کنید، مترادف‌ها و متضادها را مشاهده کنید و تعاریف دقیق و جامعی از آن‌ها را دریافت کنید.

myLanguage Pro ، مترجم و دیکشنری جامع

myLanguage Pro

myLanguage Pro یک برنامه مترجم و دیکشنری جامع برای آیفون است که به شما امکان می‌دهد متن، گفتار، تصاویر و حتی وب‌سایت‌ها را به بیش از ۱۳۰ زبان مختلف ترجمه کنید. این برنامه دارای ویژگی‌های متنوعی است که آن را به ابزاری ایده‌آل برای مسافران، دانشجویان، متخصصان و هر کسی که نیاز به برقراری ارتباط با افراد از سراسر جهان دارد، تبدیل می‌کند.

کار با این اپلیکیشن مترجم بسیار ساده است؛ کافی است متنی را به زبان موردنظر خود تایپ کنید و myLanguage Pro آن را به طور دقیق ترجمه می‌کند؛ با استفاده از قابلیت ترجمه گفتار، می‌توانید به‌ سادگی صحبت کنید و myLanguage Pro گفتار شما را به زبان موردنظر ترجمه می‌کند و یا با استفاده از حالت مکالمه، می‌توانید به طور روان با افراد به زبان‌های مختلف صحبت کنید؛ با استفاده از دوربین آیفون خود، می‌توانید از متنی که در عکس یا تصویر وجود دارد عکس بگیرید تا آن را به زبان موردنظر ترجمه کند؛ با استفاده از مرورگر داخلی myLanguage Pro، می‌توانید به هر وب‌سایتی بروید و آن را به طور خودکار به زبان موردنظر خود ترجمه کنید.

از دیگر مزایای این اپلیکیشن پولی، داشتن دیکشنری است؛ دیکشنری جامع برای بیش از ۱۳۰ زبان مختلف که می‌توانید معانی کلمات و عبارات را به‌سرعت و به آسانی پیدا کنید و با تلفظ صحیح کلمات و عبارات به زبان‌های مختلف میتوانید مهارت خود را تقویت کنید.

این نرم‌افزار در حالت آفلاین، بدون نیاز به اینترنت نیز می‌تواند نیاز شما به ترجمه را  رفع کند و یا اگر با متنی مواجه شدید، این اپلیکیشن به طور خودکار زبان متن را تشخیص می‌دهد ترجمه می‌کند و دارای رتبه‌بندی بالایی در اپ‌استور است و مورد تحسین کاربران قرار گرفته است.

TextGrabber

TextGrabber یک برنامه کاربردی قدرتمند برای گوشی‌های آیفون است که به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی متن چاپی را اسکن و ترجمه کنید. این برنامه از فناوری OCR (تشخیص نویسی نوری) برای خواندن متن از اسناد، تصاویر، علائم، منوها و حتی صفحات وب استفاده می‌کند و سپس ترجمه آن را به زبان دلخواه شما ارائه می‌دهد.

TextGrabber به شما امکان می‌دهد متن را بدون نیاز به اتصال به اینترنت اسکن و ترجمه کنید. این قابلیت آن را به ابزاری عالی برای مسافرت یا موقعیت‌هایی که اینترنت در دسترس نیست، تبدیل می‌کند و بیش از ۶۰ زبان را پشتیبانی می‌کند.

از ویژگی‌هایی که این برنامه را نسبت به رقبا متمایز می‌کند این است که می‌تواند به طور خودکار شماره‌تلفن، آدرس ایمیل، وب‌سایت‌ها و رویدادها را از متن استخراج کند و به شما امکان برقراری تماس، ارسال ایمیل، باز کردن وب‌سایت یا افزودن رویداد به تقویم را می‌دهد و ترجمه از طریق دوربین گوشی، ویرایش و به‌اشتراک‌گذاری متن و رابط کاربری ساده و کاربرپسند TextGrabber  را به یک ابزار عالی تبدیل کرده است.

مترجم تلفن همراه، پل ارتباطی شما با جهان
مترجم تلفن همراه، پل ارتباطی شما با جهان

مترجم تلفن همراه، پل ارتباطی شما با جهان

انتخاب بهترین مترجم همراه برای آیفون به نیازها و ترجیحات فردی شما بستگی دارد. اگر به دنبال یک مترجم همه‌کاره و قابل‌اعتماد هستید، گوگل ترنسلیت یا مایکروسافت ترنسلیت گزینه‌های مناسبی هستند. اگر به دنبال ترجمه گفتار هستید، SayHi Translate یا iTranslate Voice را امتحان کنید و اگر به دنبال ترجمه‌های دقیق و با زمینه هستید، Reverso Context را انتخاب کنید.

قبل از دانلود و نصب هر اپلیکیشن مترجم همراه، بررسی نظرات کاربران و رتبه‌بندی آن را در اپ‌استور بررسی کنید؛ به زبان‌هایی که مترجم همراه پشتیبانی می‌کند توجه کنید؛ بررسی کنید که مترجم همراه از چه ویژگی‌های اضافی مانند ترجمه آفلاین، حالت مکالمه یا transcribe پشتیبانی می‌کند و بهتر است ابتدا نسخه رایگان مترجم همراه را امتحان کنید تا ببینید که آیا نیازهای شما را برآورده می‌کند یا خیر، سپس برای نسخه پریمیوم هزینه بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

برقراری ارتباط آسان با افراد در سراسر جهان
15 اردیبهشت 1403
/
73 بازدید

برقراری ارتباط آسان با افراد در سراسر جهان

فهرست مطالب

اگر به دنبال یک روش بسیار راحت و  سریع برای برقراری ارتباط با افراد به زبان‌های مختلف هستید، تا پایان این مطلب با بانی مگ همراه باشید. برقراری ارتباط آسان با افراد در سراسر جهان با وجود نسل های جدید تلفن های همراه بسیار ساده شده است. بعد از مطالعه این مقاله با قابلیت تلفن همراهتان بدون اینکه نیاز به دانش زبان های دیگر دنیا را داشته باشید می توانید با افراد در سراسر جهان ارتباط بگیرید.

معرفی بهترین گوشی‌های آیفون با قابلیت ترجمه زبان

فرض کنید در حال مذاکره با یک شریک تجاری خارجی هستید، یا می‌خواهید با یک دوست جدید از کشوری دیگر صحبت کنید و یا در حال سفر به کشوری ناآشنا هستید.

در همه این شرایط، دانستن زبان کشور مقصد می‌تواند به شما کمک کند تا به اهداف خود برسید، ارتباطات موثرتری برقرار کنید و تجربیات ارزشمندتری کسب کنید؛ اما یادگیری زبان‌های جدید می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. وقت و تلاش زیادی می‌طلبد و گاهی اوقات می‌تواند خسته‌کننده و طاقت‌فرسا باشد. یادگیری زبان از طریق کلاس زبان، صحبت با افراد بومی زبان، تماشای فیلم‌ها و سریال‌های زبان‌اصلی و یا خواندن کتاب‌ها و مقالات، بسیار زمان‌بر است.

خبر خوب این است که راه‌های آسان‌تر و سریع‌تری برای یادگیری زبان‌های جدید وجود دارد. در این مقاله از بانی مگ، به شما یک ترفند معرفی می‌کنیم که می‌توانید با استفاده از آن به‌سرعت و آسانی به هر زبانی که می‌خواهید ارتباط برقرار کنید.

تلفن همراه، مترجم جیبی

در دنیای امروز که ارتباطات بین‌المللی از اهمیت بالایی برخوردار است، دانستن زبان‌های مختلف می‌تواند به شما در زمینه‌های مختلف شغلی، تحصیلی و شخصی کمک کند. ترجمه با تلفن همراه یکی از راه‌های آسان و در دسترس برای یادگیری زبان و برقراری ارتباط با افراد به زبان‌های مختلف است.

با کمک تلفن همراه، همیشه یک مترجم زبان در دسترس دارید؛ برنامه‌های ترجمه تلفن همراه علاوه بر ترجمه متن، امکانات دیگری مانند ترجمه صوتی، ترجمه دوربین و حالت گفتگو را نیز ارائه می‌دهند؛ به طور منظم به‌روزرسانی می‌شوند و دقت ترجمه آنها در حال افزایش است.

بسیاری از برنامه‌های ترجمه تلفن همراه به‌صورت رایگان ارائه می‌شوند و به‌راحتی می‌توانید آنها را در جیب یا کیف خود حمل کنید؛ اما برای استفاده از برنامه‌های ترجمه تلفن همراه به اینترنت نیاز دارید که ممکن است در همه‌جا به اینترنت دسترسی نداشته باشید و یا باتری گوشی شما به‌سرعت خالی کند؛ دقت برنامه‌های ترجمه تلفن همراه همیشه بالا نیست و ممکن است در ترجمه برخی از جمله‌ها اشتباه کنند.

ترجمه متن روی کلید اکشن در آیفون ۱۵
بهترین گوشی‌های آیفون با قابلیت ترجمه زبان

ترجمه متن روی کلید اکشن در آیفون ۱۵

آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس به دکمه‌ای جدید به نام کلید اکشن مجهز شده‌است که می‌توانید از آن برای انجام اقدامات مختلف، از جمله ترجمه متن، استفاده کنید.

به‌منظور تنظیم کلید اکشن برای ترجمه متن، به تنظیمات > قابلیت دسترسی > کلید اکشن بروید و ترجمه را از لیست اقدامات انتخاب کنید. کلید اکشن را فشار داده و نگه دارید؛ زبان مقصدی را که می‌خواهید متن به آن ترجمه شود، انتخاب کنید. تلفن همراه شما به طور خودکار شروع به گوش‌دادن به محیط اطراف می‌کند و متن را به زبان انتخابی شما ترجمه می‌کند البته ترجمه متن به‌صورت آفلاین در دسترس نیست، بنابراین برای استفاده از آن به اتصال به اینترنت نیاز دارید.

دنیای بدون مرز با  نرم‌افزارهای مترجم همراه گوشی آیفون

تصور کنید در حال  قدم‌زدن در خیابان‌های پاریس هستید و با یک مکانی روبرو می‌شوید که افراد زیادی در صف ایستادند و تنها راهنمای شما برای اینکه متوجه بشوید علت محبوبیت این مکان چیست؛ تابلویی است که به زبان فرانسوی نوشته شده است.

شما چه اقدامی انجام می‌دهید؟ بی‌تفاوت از کنار آن عبور می‌کنید و یا با کمک گوشی همراهتان به‌راحتی علت تجمع و تاریخچه محل مذکور را مطالعه می‌کنید؟ با مترجم همراهتان در آیفون، به‌سرعت معنای کلمات غریب نوشته شده در تابلو برای شما روشن می‌شوند و گویی کل شهر به زبان شما سخن می‌گوید.

امروزه مترجم‌های همراه آیفون فراتر از ترجمه کلمات عمل می‌کنند. آنها با ترجمه روان گفتار شما، مکالمه‌ای بدون دغدغه را برایتان رقم می‌زنند. حتی می‌توانید از آنها برای ترجمه علائم، منوها و وب‌سایت‌ها استفاده کنید و گویی دنیا با شما به زبانی واحد سخن می‌گوید.

انتخاب بهترین مترجم همراه در میان انبوه گزینه‌های اپ‌استور می‌تواند دشوار باشد که در ادامه به معرفی بهترین نرم‌افزارهای مترجم از نگاه کاربران پرداخته‌ایم.

دنیای بدون مرز با  نرم‌افزارهای مترجم همراه گوشی آیفون
گوگل ترنسلیت، شناخته‌شده‌ترین مترجم در جهان

Google Translate

بدون شک، گوگل ترنسلیت محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین مترجم در جهان است. این برنامه نسخه iOS قدرتمندی دارد که از ترجمه متن، گفتار، تصاویر و وب‌سایت‌ها به زبان‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. رابط کاربری گوگل ترنسلیت ساده و استفاده از آن آسان است و به طور مرتب با زبان‌ها و ویژگی‌های جدید به‌روز می‌شود.

Microsoft Translator

مایکروسافت ترنسلیت رقیب قدرتمندی برای گوگل ترنسلیت است. این برنامه از بسیاری از ویژگی‌های مشابه گوگل ترنسلیت، از جمله ترجمه متن، گفتار، تصاویر و وب‌سایت‌ها پشتیبانی می‌کند. مایکروسافت ترنسلیت همچنین دارای حالت مکالمه است که می‌تواند به شما در ترجمه مکالمات دو نفره در زمان کمک کند.

SayHi Translate

SayHi Translate یک مترجم همراه منحصربه‌فرد است که بر روی ترجمه گفتار متمرکز است. این برنامه از ترجمه آفلاین در ۵۴ زبان مختلف پشتیبانی می‌کند و می‌تواند مکالمات را به‌صورت دو طرفه به‌صورت بلادرنگ ترجمه کند. SayHi Translate همچنین دارای ویژگی Transcribe است که می‌تواند گفتار را به متن تبدیل کند.

iTranslate Voice

iTranslate Voice یک مترجم همراه قدرتمند دیگر است که از ترجمه متن، گفتار، تصاویر و وب‌سایت‌ها به زبان‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. این برنامه دارای رابط کاربری بصری و استفاده از آن آسان است و همچنین از حالت مکالمه برای ترجمه مکالمات دو نفره در زمان پشتیبانی می‌کند.

ترجمه متن، ترجمه گفتار، ترجمه تصویری، ترجمه وب‌سایت، حالت مکالمه، ترجمه آفلاین، تشخیص زبان، تلفظ، دقت بالا در ترجمه، رابط کاربری و بصری ساده، به‌روزرسانی و پشتیبانی منظم از ویژگی‌های این نرم‌افزار است که کاربران رضایت کاربران را جلب کرده است.

Reverso Context

Reverso Context یک مترجم همراه است که بر روی ارائه ترجمه‌های دقیق و با زمینه تمرکز دارد. این برنامه از ترجمه متن به بیش از ۱۰۰ زبان مختلف پشتیبانی می‌کند و شامل تعاریف، مترادف‌ها و نمونه‌های استفاده از کلمات و عبارات است. Reverso Context برای دانشجویان، مترجمان و هر کسی که به دنبال ترجمه‌های دقیق و قابل‌اعتماد است، ایده‌آل است.

Reverso Context صرفاً یک مترجم نیست، بلکه ابزاری قدرتمند برای یادگیری و درک عمیق‌تر زبان است. این اپلیکیشن ترجمه، به‌جای ارائه ترجمه‌های صرفاً لغوی، کلمات و عبارات را در زمینه و با درنظرگرفتن معنای دقیق آن‌ها در جمله یا پاراگراف ترجمه می‌کند.

این امر به شما کمک می‌کند تا ظرافت‌های معنایی زبان مبدا را درک کنید و ترجمه‌هایی نزدیک‌تر به زبان مقصد ارائه دهید و برای هر کلمه یا عبارت، نمونه‌هایی از کاربرد آن در جملات واقعی را از منابع معتبر مانند اسناد رسمی، زیرنویس فیلم و توضیحات محصول ارائه می‌دهد. این نمونه‌ها به شما کمک می‌کنند تا نحوه استفاده صحیح از کلمات و عبارات در زبان مقصد را بهتر درک کنید و از اشتباهات رایج جلوگیری کنید.

علاوه بر ارائه ترجمه، به‌عنوان یک فرهنگ لغت جامع نیز عمل می‌کند. با استفاده از این ابزار می‌توانید معادل کلمات و عبارات را به زبان‌های مختلف پیدا کنید، مترادف‌ها و متضادها را مشاهده کنید و تعاریف دقیق و جامعی از آن‌ها را دریافت کنید.

myLanguage Pro ، مترجم و دیکشنری جامع

myLanguage Pro

myLanguage Pro یک برنامه مترجم و دیکشنری جامع برای آیفون است که به شما امکان می‌دهد متن، گفتار، تصاویر و حتی وب‌سایت‌ها را به بیش از ۱۳۰ زبان مختلف ترجمه کنید. این برنامه دارای ویژگی‌های متنوعی است که آن را به ابزاری ایده‌آل برای مسافران، دانشجویان، متخصصان و هر کسی که نیاز به برقراری ارتباط با افراد از سراسر جهان دارد، تبدیل می‌کند.

کار با این اپلیکیشن مترجم بسیار ساده است؛ کافی است متنی را به زبان موردنظر خود تایپ کنید و myLanguage Pro آن را به طور دقیق ترجمه می‌کند؛ با استفاده از قابلیت ترجمه گفتار، می‌توانید به‌ سادگی صحبت کنید و myLanguage Pro گفتار شما را به زبان موردنظر ترجمه می‌کند و یا با استفاده از حالت مکالمه، می‌توانید به طور روان با افراد به زبان‌های مختلف صحبت کنید؛ با استفاده از دوربین آیفون خود، می‌توانید از متنی که در عکس یا تصویر وجود دارد عکس بگیرید تا آن را به زبان موردنظر ترجمه کند؛ با استفاده از مرورگر داخلی myLanguage Pro، می‌توانید به هر وب‌سایتی بروید و آن را به طور خودکار به زبان موردنظر خود ترجمه کنید.

از دیگر مزایای این اپلیکیشن پولی، داشتن دیکشنری است؛ دیکشنری جامع برای بیش از ۱۳۰ زبان مختلف که می‌توانید معانی کلمات و عبارات را به‌سرعت و به آسانی پیدا کنید و با تلفظ صحیح کلمات و عبارات به زبان‌های مختلف میتوانید مهارت خود را تقویت کنید.

این نرم‌افزار در حالت آفلاین، بدون نیاز به اینترنت نیز می‌تواند نیاز شما به ترجمه را  رفع کند و یا اگر با متنی مواجه شدید، این اپلیکیشن به طور خودکار زبان متن را تشخیص می‌دهد ترجمه می‌کند و دارای رتبه‌بندی بالایی در اپ‌استور است و مورد تحسین کاربران قرار گرفته است.

TextGrabber

TextGrabber یک برنامه کاربردی قدرتمند برای گوشی‌های آیفون است که به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی متن چاپی را اسکن و ترجمه کنید. این برنامه از فناوری OCR (تشخیص نویسی نوری) برای خواندن متن از اسناد، تصاویر، علائم، منوها و حتی صفحات وب استفاده می‌کند و سپس ترجمه آن را به زبان دلخواه شما ارائه می‌دهد.

TextGrabber به شما امکان می‌دهد متن را بدون نیاز به اتصال به اینترنت اسکن و ترجمه کنید. این قابلیت آن را به ابزاری عالی برای مسافرت یا موقعیت‌هایی که اینترنت در دسترس نیست، تبدیل می‌کند و بیش از ۶۰ زبان را پشتیبانی می‌کند.

از ویژگی‌هایی که این برنامه را نسبت به رقبا متمایز می‌کند این است که می‌تواند به طور خودکار شماره‌تلفن، آدرس ایمیل، وب‌سایت‌ها و رویدادها را از متن استخراج کند و به شما امکان برقراری تماس، ارسال ایمیل، باز کردن وب‌سایت یا افزودن رویداد به تقویم را می‌دهد و ترجمه از طریق دوربین گوشی، ویرایش و به‌اشتراک‌گذاری متن و رابط کاربری ساده و کاربرپسند TextGrabber  را به یک ابزار عالی تبدیل کرده است.

مترجم تلفن همراه، پل ارتباطی شما با جهان
مترجم تلفن همراه، پل ارتباطی شما با جهان

مترجم تلفن همراه، پل ارتباطی شما با جهان

انتخاب بهترین مترجم همراه برای آیفون به نیازها و ترجیحات فردی شما بستگی دارد. اگر به دنبال یک مترجم همه‌کاره و قابل‌اعتماد هستید، گوگل ترنسلیت یا مایکروسافت ترنسلیت گزینه‌های مناسبی هستند. اگر به دنبال ترجمه گفتار هستید، SayHi Translate یا iTranslate Voice را امتحان کنید و اگر به دنبال ترجمه‌های دقیق و با زمینه هستید، Reverso Context را انتخاب کنید.

قبل از دانلود و نصب هر اپلیکیشن مترجم همراه، بررسی نظرات کاربران و رتبه‌بندی آن را در اپ‌استور بررسی کنید؛ به زبان‌هایی که مترجم همراه پشتیبانی می‌کند توجه کنید؛ بررسی کنید که مترجم همراه از چه ویژگی‌های اضافی مانند ترجمه آفلاین، حالت مکالمه یا transcribe پشتیبانی می‌کند و بهتر است ابتدا نسخه رایگان مترجم همراه را امتحان کنید تا ببینید که آیا نیازهای شما را برآورده می‌کند یا خیر، سپس برای نسخه پریمیوم هزینه بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد