28 مرداد 1403
/
265 بازدید
 تفاوت بلوز و پیراهن در چه چیزی است؟ کدام یک بهتر است؟
 تفاوت بلوز و پیراهن در چه چیزی است؟ کدام یک بهتر است؟

فهرست مطالب

تفاوت بلوز و پیراهن به زبان ساده، در سبک، قد و طرح بندی ‌آن‌ها است. بلوز و پیراهن‌ در سبک‌های متنوع و زیبا در دنیای مد و فشن تولید می‌شوند و از کاربردی‌ترین لباس‌های افراد جامعه به شمار می‌آیند. هر کسی طبق سلیقه‌ای که دارد پوشش مناسب استایل خود را انتخاب می‌کند؛ البته که تنوع بلوزها به نسبت پیراهن‌ها بیشتر است و از لحاظ رنگ، جنس، طرح و مدل در سبک‌های مختلفی تولید می‌شوند.

برای استایل‌های متفاوت می‌توان به راحتی از بلوز و پیراهن‌ استفاده کرد. این دو مدل لباس در تمام موقعیت‌ها و ‌مکان‌ها جزء مهم‌ترین لباس‌ها در استایل خانم‌ها و آقایان به شمار می‌روند. بلوز و پیراهن را می‌توان با شلوارهای جین، شلوارهای کتان، شلورهای بگ، دامن و غیره ست کرد.

بلوز بخاطر سبک و مدل خاصی که دارد انتخاب مناسبی برای پوشش شما در تمام ‌مکان‌های مختلف است. در ادامه این بلاگ از بانی مگ با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد تفاوت‌های بلوز و پیراهن بدانید و با آگاهی و اطلاعات کامل، انتخاب مناسبی برای استایل روزانه خود داشته باشید.

تفاوت بلوز و پیراهن

مهم‌ترین تفاوت بلوز و پیراهن در اندازه‌های قدی، جلو بسته بودن یا جلو باز بودن ‌آن‌ها است، از این رو بلوز نسبت به پیراهن قد کوتاه‌تری دارد و تنوع بلوز در رنگ، جنس، مدل و طرح بسیار بیشتر از پیراهن است.

طرح‌های بلوز را می‌توان به انواع مختلفی از جمله: آستین کوتاه، آستین بلند، یقه‌دار، بدون یقه، جلو بسته و یا حتی جلو باز تقسیم بندی کرد. انتخاب هر کدام از این موارد بستگی به سلیقه خریدار دارد که چه سبکی با چه ویژگی‌هایی برای استایل خود انتخاب کند.

پیراهن یک لباس کاربردی برای آقایان و خانم‌ها است؛ آقایان می‌توانند از پیراهن زیر کت و شلوار، در استایل خود استفاده کنند. طرح پیراهن بیشتر به صورت ساده تولید می‌شود اما تنوع رنگبندی آن بسیار بالاست و بر اساس ویژگی‌هایی که این لباس دارد، انتخاب مناسبی برای محیط‌های اداری و مجالس رسمی محسوب می‌شود.

تفاوت بلوز و پیراهن

پیراهن‌‌ها دارای یقه‌، آستین کوتاه و آستین بلند هستند و بر اساس این ویژگی‌ها تولید می‌شوند.

اگر به طور کلی بخواهیم تفاوت بین بلوز و پیراهن را بگوییم باید به استایل، جنس پارچه، نحوه قرار گرفتن دکمه‌ها، قد لباس، حجم لباس، طول آستین، کاربرد لباس بر اساس مناسبت‌ها، فرم بدن و غیره اشاره کنیم.

در زمان خرید بهتر است با توجه به موقعیتی که در آن قرار می‌گیرید به نکات و جزئیات این دو لباس دقت کافی داشته باشید تا یک خرید به‌جا و عالی را تجربه کنید و با استایل زیبا در جمع‌ها حضور پیدا کنید.

بلوز چیست و چه ویژگی هایی دارد

اصطلاح بلوز برای لباسی زنانه در دنیای مد و استایل استفاده می‌شود که در ناحیه کمر جمع می‌شود و از قسمت کمر به بالا گشادتر است؛ نام بلوز از ظاهر زیبای این لباس گرفته شده است چرا که ظاهری گشاد و آزاد دارد که در تن احساس می‌شود؛ در زمان‌های قدیم اصطلاح (blowsy)  به ظاهر نامرتب و پف کرده چیزی گفته می‌شد.

در دنیای مد و استایل، بلوز به عنوان یک لباس کاربردی در استایل‌های روزانه به کار می‌رود. بلوز به خاطر جنس پارچه‌ای که دارد در موقعیت‌های رسمی هم انتخاب مناسبی است و این لباس را می‌توان در محیط‌های کاری، مجالس مذهبی، دورهمی‌ها و مراسمات رسمی به کار برد.

برای دوخت بلوز از پارچه‌های مختلف استفاده می‌شود. مدل آستین و یقه هم بستگی به سلیقه شخصی دارد و در سبک‌ و الگوهای مختلفی قابل اجرا هستند. همه بانوان می‌توانند با سلیقه‌های متفاوت خود بلوز دلخواه‌شان را تهیه کنند.

پارچه‌های سبک و نازک مناسب‌ترین پارچه برای دوخت بلوز هستند. مهم‌ترین ویژگی بلوز، کاربرد مثبت آن در موقعیت‌های مختلف است که این لباس را بسیار حائز اهمیت کرده است.

طرح‌های مختلف، جنس‌های متنوع، مدل‌های دلخواه و کاربردهای متفاوت از بلوز جزء ویژگی‌های منحصر به فرد آن است . شما می‌توانید یک استایل شیک و مدرن را با پوشیدن بلوز در ‌مکان‌های مختلف تجربه کنید .

پیراهن چیست و چه ویژگی هایی دارد

پیراهن چیست و چه ویژگی هایی دارد

پیراهن یک لباس شیک و ساده است که برای بالاتنه به کار می‌رود. دوخت ساده پیراهن باعث شده تا کاربرد زیادی در محیط‌های اداری و رسمی داشته باشد. از آنجایی که پیراهن طرح‌های نسبتاً زیادی دارد، می‌توان با لباس‌ها و رنگ‌هایی که برای استایل خود انتخاب می‌کنید طرح مورد نظر خود را با آن ست کنید.

پیراهن‌ها عمدتاً دارای دکمه در جلو هستند و آستین‌های بلند و قدی ایستاده، در ساده بودن آن‌ها بسیار نقش مهمی را ایفا می‌کند. پیراهن‌های سفید و رنگ روشن ساده، مناسب پوشیدن زیر کت و شلوارهای مجلسی و اداری هستند.

از پیراهن‌های طرح‌دار هم می‌توان در استایل‌های روزمره استفاده کرد و پیراهن‌های راه راه یا طرح‌دار با ترکیب شلوار جین یا شلوارهای کتان فوق‌العاده زیبا هستند. ویژگی مهم پیراهن سبکی و خنکی جنس پارچه آن است و کاربرد زیادی در استایل روزانه دارد.

از ویژگی‌های پیراهن می‌توان به شستشوی راحت، طرح‌های مختلف، رنگ‌های فراوان، مناسب تمام فصول و غیره اشاره کرد که باعث می‌شود در ترکیب لباس‌های روزمره به راحتی از آن استفاده شود. بلندی و کوتاهی آستین پیراهن کاملاً به سلیقه شخصی اشخاص بستگی دارد اما هر دو مدل برای استایل زدن ظاهر شما مناسب هستند.

مزایا و معایب استفاده از بلوز

تفاوت بلوز و پیراهن در مزایا و معایب ‌آن‌ها هم قابل تشخیص است. مهم‌ترین مزایای استفاده از بلوز: راحتی و سبکی در تن، قیمت‌های مناسب و به صرفه، استفاده بلوز در موقعیت‌های مختلف، سبک‌های متنوع، رنگ‌های مختلف، طرح‌های بسیار متنوع، شستشوی آسان بلوز، اتوکشی راحت و غیره می‌باشد.

بلوزها دارای معایبی نیز هستند از جمله این معایب: مناسب نبودن برای فصل‌های سرد سال، چروک پذیری بالا، رنگ رفتگی در طول مدت استفاده و آبرفت‌های جزئی اشاره داشت. البته باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که این معایب بستگی به جنس و نوع پارچه هم دارد؛ انتخاب پارچه با کیفیت برای دوخت بلوز بسیار مهم است.

مزایا و معایب استفاده از بلوز

مزایا و معایب استفاده از پیراهن

برای انتخاب پیراهن باید به ویژگی‌های مثبت و منفی آن دقت کافی داشته باشید. مزایای مهم پیراهن شامل: جنس‌های متنوع، مدل‌های مختلف، قیمت‌های مختلف، جنس سبک و راحت، شستشوی بدون دردسر، لباس مناسب برا زیر کت و شلوار، طرح‌های زیبا و خاص، پارچه‌‌های با کیفیت، کاربرد فراوان در ‌مکان‌های مختلف به خصوص ‌مکان‌های رسمی، ضد حساسیت، اتوکشی راحت و صدها مزیت دیگر است.

معایب استفاده از پیراهن، به خصوص پیراهن‌های نخی عبارت است از: رنگ رفتگی با گذر زمان و حتی در مواقع اتوکشی که ممکن است رنگ اصلی پارچه کمرنگ و کدر شود، چروک پذیری بالا، عدم استفاده از آب داغ در شستشو؛ علاوه بر آن برای استایل داشتن با پیراهن جنس و رنگ آن را باید طبق موقعیتی که در آن قرار می‌گیرید انتخاب کنید تا استایل خاص و شکیلی داشته باشید‌.

تفاوت های کلیدی بین بلوز و پیراهن

تفاوت‌های کلیدی بین بلوز و پیراهن در سبک و مدل‌های ‌آن‌ها می‌باشد. بلوز نسبت به پیراهن تنوع بالاتری دارد و کاربرد بلوز از پیراهن بسیار بیشتر است؛ بلوز در موقعیت‌ها زیادی کاربرد دارد اما پیراهن در مکان‌های نیمه رسمی و رسمی استفاده می‌شود. علاوه بر آن جنس‌، طرح‌، مدل‌های پیراهن و بلوز بسیار با هم متفاوت است.

همچنین هر کدام با سبک‌های ویژه خود تولید می‌شوند؛ با بلوز و پیراهن استایل‌های متفاوتی می‌توان داشت بنابراین واضح است که کاربرد بلوز نسبت به پیراهن بیشتر است. بلوز یکی از لباس‌های کاربردی در در جشن‌ها، مهمانی‌ها و دورهمی‌ها محسوب می‌شود و بسیار پرطرفدار است.
لباس مردانه از جمله: پیراهن، شلوار مردانه، کت و شلوار جزء پرمصرف‌ترین لباس‌ها در بین آقایان می‌باشند. خرید پیراهن مردانه نیز یکی از اصلی‌ترین آیتم‌ها در خرید لباس آقایان است زیرا اکثر استایل‌های آقایان با پیراهن مردانه جذاب است.

چه زمانی از بلوز و چه زمانی از پیراهن استفاده کنیم

داشتن چندین بلوز و چندین پیراهن در کمد هر خانمی یکی از ضروریات است که استایل‌های متفاوتی با ‌آن‌ها می‌توان داشت، بنابراین بلوز و پیراهن فوق‌العاده‌ترین نوع لباس‌ها برای داشتن استایلی جذاب است.

چه زمانی از بلوز و چه زمانی از پیراهن استفاده کنیم

بلوزها به خاطر سبک طراحی و ظرافتی که دارند مناسب هر مکان و موقعیتی هستند. جنس خنک و راحت آن‌ها بهترین انتخاب برای استایل در فصل تابستان است.

سبکی و انعطاف پذیری که در پوشش بلوز حس می‌کنید بسیار مهم است از این رو افراد زیادی از بلوز در استایل‌های مختلف خود استفاده می‌کنند. پیراهن‌ها در سبک طراحی، کمی ساده‌تر و یکنواخت‌تر هستند اما مورد خوبی برای استایل‌های کلاسیک و رسمی بشمار می‌روند؛ حتی می‌توان با پیراهن استایل‌های کژوال هم داشت.

به طور کلی پیراهن به عنوان یک مورد ساده و شیک برای موقعیت‌های رسمی، طرفداران زیادی دارد. انتخاب جنس پیراهن هم برای استفاده در موقعیت‌ها بسیار ضرورت دارد. شما در هر موقعیتی که باید قرار بگیرید با در نظر گرفتن آن مکان و افرادی که در آن محیط با شما هستند باید سبک استایل خود را انتخاب کنید تا خاص و منحصر به فرد دیده شوید.

برای خرید لباس زنانه مثل خرید بلوز، شلوار زنانه، خرید پیراهن باید توجه زیادی به کیفیت و جنس پارچه داشته باشید تا از خرید خود پشیمان نشوید. در سایت بانی مد امکان خرید جنس باکیفیت و بصرفه انواع لباس‌های زنانه برای شما فراهم شده است پس با خیال راحت از خرید خود در بانی مد لذت ببرید.

نتیجه‌گیری

تفاوت بلوز و پیراهن در برخی از ویژگی‌ها مانند؛ طرح، جنس و مدل ‌آن‌ها بسیار واضح است. امروزه بلوز و پیراهن‌ها در پوشش روزمره افراد نقش مهمی دارند و استایل کردن ‌آن‌ها با انواع شلوارها و دامن‌ها امکان‌پذیر است. طرح‌های بسیار زیبا و کاربردی پیراهن و بلوز توسط تولید‌کنندگان، تولید و به بازار پوشاک عرضه می‌شود.

برای اینکه استایلی خاص و منحصر به فرد داشته باشید شناخت و آگاهی از ست کردن بلوز یا پیراهن با لباس‌های دیگر بسیار مهم است تا از اشتباهات رایج ست کردن در امان بمانید.

در خرید بلوز و پیراهن به کیفیت و جنس پارچه توجه زیادی داشته باشید تا به مدت طولانی بتوانید از ‌آن‌ها استفاده کنید. پیراهن‌ها و بلوزها دارای مزایا و معایبی می‌باشند، شما با در نظر گرفتن نیازها و سلیقه خود می‌توانید انتخاب مناسبی داشته باشید. قیمت به‌صرفه و مناسب بلوز و پیراهن باعث شده تا طرفداران زیادی را به سوی خود بکشانند و در مکان‌های عمومی نیز بیشتر از این پوشش به جای مانتو استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

مدل بستن روسری دخترانه

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که می‌توانید با انتخاب مدل بستن روسری دخترانه، فرم صورت خود را

 تفاوت بلوز و پیراهن در چه چیزی است؟ کدام یک بهتر است؟
28 مرداد 1403
/
265 بازدید

 تفاوت بلوز و پیراهن در چه چیزی است؟ کدام یک بهتر است؟

فهرست مطالب

تفاوت بلوز و پیراهن به زبان ساده، در سبک، قد و طرح بندی ‌آن‌ها است. بلوز و پیراهن‌ در سبک‌های متنوع و زیبا در دنیای مد و فشن تولید می‌شوند و از کاربردی‌ترین لباس‌های افراد جامعه به شمار می‌آیند. هر کسی طبق سلیقه‌ای که دارد پوشش مناسب استایل خود را انتخاب می‌کند؛ البته که تنوع بلوزها به نسبت پیراهن‌ها بیشتر است و از لحاظ رنگ، جنس، طرح و مدل در سبک‌های مختلفی تولید می‌شوند.

برای استایل‌های متفاوت می‌توان به راحتی از بلوز و پیراهن‌ استفاده کرد. این دو مدل لباس در تمام موقعیت‌ها و ‌مکان‌ها جزء مهم‌ترین لباس‌ها در استایل خانم‌ها و آقایان به شمار می‌روند. بلوز و پیراهن را می‌توان با شلوارهای جین، شلوارهای کتان، شلورهای بگ، دامن و غیره ست کرد.

بلوز بخاطر سبک و مدل خاصی که دارد انتخاب مناسبی برای پوشش شما در تمام ‌مکان‌های مختلف است. در ادامه این بلاگ از بانی مگ با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد تفاوت‌های بلوز و پیراهن بدانید و با آگاهی و اطلاعات کامل، انتخاب مناسبی برای استایل روزانه خود داشته باشید.

تفاوت بلوز و پیراهن

مهم‌ترین تفاوت بلوز و پیراهن در اندازه‌های قدی، جلو بسته بودن یا جلو باز بودن ‌آن‌ها است، از این رو بلوز نسبت به پیراهن قد کوتاه‌تری دارد و تنوع بلوز در رنگ، جنس، مدل و طرح بسیار بیشتر از پیراهن است.

طرح‌های بلوز را می‌توان به انواع مختلفی از جمله: آستین کوتاه، آستین بلند، یقه‌دار، بدون یقه، جلو بسته و یا حتی جلو باز تقسیم بندی کرد. انتخاب هر کدام از این موارد بستگی به سلیقه خریدار دارد که چه سبکی با چه ویژگی‌هایی برای استایل خود انتخاب کند.

پیراهن یک لباس کاربردی برای آقایان و خانم‌ها است؛ آقایان می‌توانند از پیراهن زیر کت و شلوار، در استایل خود استفاده کنند. طرح پیراهن بیشتر به صورت ساده تولید می‌شود اما تنوع رنگبندی آن بسیار بالاست و بر اساس ویژگی‌هایی که این لباس دارد، انتخاب مناسبی برای محیط‌های اداری و مجالس رسمی محسوب می‌شود.

تفاوت بلوز و پیراهن

پیراهن‌‌ها دارای یقه‌، آستین کوتاه و آستین بلند هستند و بر اساس این ویژگی‌ها تولید می‌شوند.

اگر به طور کلی بخواهیم تفاوت بین بلوز و پیراهن را بگوییم باید به استایل، جنس پارچه، نحوه قرار گرفتن دکمه‌ها، قد لباس، حجم لباس، طول آستین، کاربرد لباس بر اساس مناسبت‌ها، فرم بدن و غیره اشاره کنیم.

در زمان خرید بهتر است با توجه به موقعیتی که در آن قرار می‌گیرید به نکات و جزئیات این دو لباس دقت کافی داشته باشید تا یک خرید به‌جا و عالی را تجربه کنید و با استایل زیبا در جمع‌ها حضور پیدا کنید.

بلوز چیست و چه ویژگی هایی دارد

اصطلاح بلوز برای لباسی زنانه در دنیای مد و استایل استفاده می‌شود که در ناحیه کمر جمع می‌شود و از قسمت کمر به بالا گشادتر است؛ نام بلوز از ظاهر زیبای این لباس گرفته شده است چرا که ظاهری گشاد و آزاد دارد که در تن احساس می‌شود؛ در زمان‌های قدیم اصطلاح (blowsy)  به ظاهر نامرتب و پف کرده چیزی گفته می‌شد.

در دنیای مد و استایل، بلوز به عنوان یک لباس کاربردی در استایل‌های روزانه به کار می‌رود. بلوز به خاطر جنس پارچه‌ای که دارد در موقعیت‌های رسمی هم انتخاب مناسبی است و این لباس را می‌توان در محیط‌های کاری، مجالس مذهبی، دورهمی‌ها و مراسمات رسمی به کار برد.

برای دوخت بلوز از پارچه‌های مختلف استفاده می‌شود. مدل آستین و یقه هم بستگی به سلیقه شخصی دارد و در سبک‌ و الگوهای مختلفی قابل اجرا هستند. همه بانوان می‌توانند با سلیقه‌های متفاوت خود بلوز دلخواه‌شان را تهیه کنند.

پارچه‌های سبک و نازک مناسب‌ترین پارچه برای دوخت بلوز هستند. مهم‌ترین ویژگی بلوز، کاربرد مثبت آن در موقعیت‌های مختلف است که این لباس را بسیار حائز اهمیت کرده است.

طرح‌های مختلف، جنس‌های متنوع، مدل‌های دلخواه و کاربردهای متفاوت از بلوز جزء ویژگی‌های منحصر به فرد آن است . شما می‌توانید یک استایل شیک و مدرن را با پوشیدن بلوز در ‌مکان‌های مختلف تجربه کنید .

پیراهن چیست و چه ویژگی هایی دارد

پیراهن چیست و چه ویژگی هایی دارد

پیراهن یک لباس شیک و ساده است که برای بالاتنه به کار می‌رود. دوخت ساده پیراهن باعث شده تا کاربرد زیادی در محیط‌های اداری و رسمی داشته باشد. از آنجایی که پیراهن طرح‌های نسبتاً زیادی دارد، می‌توان با لباس‌ها و رنگ‌هایی که برای استایل خود انتخاب می‌کنید طرح مورد نظر خود را با آن ست کنید.

پیراهن‌ها عمدتاً دارای دکمه در جلو هستند و آستین‌های بلند و قدی ایستاده، در ساده بودن آن‌ها بسیار نقش مهمی را ایفا می‌کند. پیراهن‌های سفید و رنگ روشن ساده، مناسب پوشیدن زیر کت و شلوارهای مجلسی و اداری هستند.

از پیراهن‌های طرح‌دار هم می‌توان در استایل‌های روزمره استفاده کرد و پیراهن‌های راه راه یا طرح‌دار با ترکیب شلوار جین یا شلوارهای کتان فوق‌العاده زیبا هستند. ویژگی مهم پیراهن سبکی و خنکی جنس پارچه آن است و کاربرد زیادی در استایل روزانه دارد.

از ویژگی‌های پیراهن می‌توان به شستشوی راحت، طرح‌های مختلف، رنگ‌های فراوان، مناسب تمام فصول و غیره اشاره کرد که باعث می‌شود در ترکیب لباس‌های روزمره به راحتی از آن استفاده شود. بلندی و کوتاهی آستین پیراهن کاملاً به سلیقه شخصی اشخاص بستگی دارد اما هر دو مدل برای استایل زدن ظاهر شما مناسب هستند.

مزایا و معایب استفاده از بلوز

تفاوت بلوز و پیراهن در مزایا و معایب ‌آن‌ها هم قابل تشخیص است. مهم‌ترین مزایای استفاده از بلوز: راحتی و سبکی در تن، قیمت‌های مناسب و به صرفه، استفاده بلوز در موقعیت‌های مختلف، سبک‌های متنوع، رنگ‌های مختلف، طرح‌های بسیار متنوع، شستشوی آسان بلوز، اتوکشی راحت و غیره می‌باشد.

بلوزها دارای معایبی نیز هستند از جمله این معایب: مناسب نبودن برای فصل‌های سرد سال، چروک پذیری بالا، رنگ رفتگی در طول مدت استفاده و آبرفت‌های جزئی اشاره داشت. البته باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که این معایب بستگی به جنس و نوع پارچه هم دارد؛ انتخاب پارچه با کیفیت برای دوخت بلوز بسیار مهم است.

مزایا و معایب استفاده از بلوز

مزایا و معایب استفاده از پیراهن

برای انتخاب پیراهن باید به ویژگی‌های مثبت و منفی آن دقت کافی داشته باشید. مزایای مهم پیراهن شامل: جنس‌های متنوع، مدل‌های مختلف، قیمت‌های مختلف، جنس سبک و راحت، شستشوی بدون دردسر، لباس مناسب برا زیر کت و شلوار، طرح‌های زیبا و خاص، پارچه‌‌های با کیفیت، کاربرد فراوان در ‌مکان‌های مختلف به خصوص ‌مکان‌های رسمی، ضد حساسیت، اتوکشی راحت و صدها مزیت دیگر است.

معایب استفاده از پیراهن، به خصوص پیراهن‌های نخی عبارت است از: رنگ رفتگی با گذر زمان و حتی در مواقع اتوکشی که ممکن است رنگ اصلی پارچه کمرنگ و کدر شود، چروک پذیری بالا، عدم استفاده از آب داغ در شستشو؛ علاوه بر آن برای استایل داشتن با پیراهن جنس و رنگ آن را باید طبق موقعیتی که در آن قرار می‌گیرید انتخاب کنید تا استایل خاص و شکیلی داشته باشید‌.

تفاوت های کلیدی بین بلوز و پیراهن

تفاوت‌های کلیدی بین بلوز و پیراهن در سبک و مدل‌های ‌آن‌ها می‌باشد. بلوز نسبت به پیراهن تنوع بالاتری دارد و کاربرد بلوز از پیراهن بسیار بیشتر است؛ بلوز در موقعیت‌ها زیادی کاربرد دارد اما پیراهن در مکان‌های نیمه رسمی و رسمی استفاده می‌شود. علاوه بر آن جنس‌، طرح‌، مدل‌های پیراهن و بلوز بسیار با هم متفاوت است.

همچنین هر کدام با سبک‌های ویژه خود تولید می‌شوند؛ با بلوز و پیراهن استایل‌های متفاوتی می‌توان داشت بنابراین واضح است که کاربرد بلوز نسبت به پیراهن بیشتر است. بلوز یکی از لباس‌های کاربردی در در جشن‌ها، مهمانی‌ها و دورهمی‌ها محسوب می‌شود و بسیار پرطرفدار است.
لباس مردانه از جمله: پیراهن، شلوار مردانه، کت و شلوار جزء پرمصرف‌ترین لباس‌ها در بین آقایان می‌باشند. خرید پیراهن مردانه نیز یکی از اصلی‌ترین آیتم‌ها در خرید لباس آقایان است زیرا اکثر استایل‌های آقایان با پیراهن مردانه جذاب است.

چه زمانی از بلوز و چه زمانی از پیراهن استفاده کنیم

داشتن چندین بلوز و چندین پیراهن در کمد هر خانمی یکی از ضروریات است که استایل‌های متفاوتی با ‌آن‌ها می‌توان داشت، بنابراین بلوز و پیراهن فوق‌العاده‌ترین نوع لباس‌ها برای داشتن استایلی جذاب است.

چه زمانی از بلوز و چه زمانی از پیراهن استفاده کنیم

بلوزها به خاطر سبک طراحی و ظرافتی که دارند مناسب هر مکان و موقعیتی هستند. جنس خنک و راحت آن‌ها بهترین انتخاب برای استایل در فصل تابستان است.

سبکی و انعطاف پذیری که در پوشش بلوز حس می‌کنید بسیار مهم است از این رو افراد زیادی از بلوز در استایل‌های مختلف خود استفاده می‌کنند. پیراهن‌ها در سبک طراحی، کمی ساده‌تر و یکنواخت‌تر هستند اما مورد خوبی برای استایل‌های کلاسیک و رسمی بشمار می‌روند؛ حتی می‌توان با پیراهن استایل‌های کژوال هم داشت.

به طور کلی پیراهن به عنوان یک مورد ساده و شیک برای موقعیت‌های رسمی، طرفداران زیادی دارد. انتخاب جنس پیراهن هم برای استفاده در موقعیت‌ها بسیار ضرورت دارد. شما در هر موقعیتی که باید قرار بگیرید با در نظر گرفتن آن مکان و افرادی که در آن محیط با شما هستند باید سبک استایل خود را انتخاب کنید تا خاص و منحصر به فرد دیده شوید.

برای خرید لباس زنانه مثل خرید بلوز، شلوار زنانه، خرید پیراهن باید توجه زیادی به کیفیت و جنس پارچه داشته باشید تا از خرید خود پشیمان نشوید. در سایت بانی مد امکان خرید جنس باکیفیت و بصرفه انواع لباس‌های زنانه برای شما فراهم شده است پس با خیال راحت از خرید خود در بانی مد لذت ببرید.

نتیجه‌گیری

تفاوت بلوز و پیراهن در برخی از ویژگی‌ها مانند؛ طرح، جنس و مدل ‌آن‌ها بسیار واضح است. امروزه بلوز و پیراهن‌ها در پوشش روزمره افراد نقش مهمی دارند و استایل کردن ‌آن‌ها با انواع شلوارها و دامن‌ها امکان‌پذیر است. طرح‌های بسیار زیبا و کاربردی پیراهن و بلوز توسط تولید‌کنندگان، تولید و به بازار پوشاک عرضه می‌شود.

برای اینکه استایلی خاص و منحصر به فرد داشته باشید شناخت و آگاهی از ست کردن بلوز یا پیراهن با لباس‌های دیگر بسیار مهم است تا از اشتباهات رایج ست کردن در امان بمانید.

در خرید بلوز و پیراهن به کیفیت و جنس پارچه توجه زیادی داشته باشید تا به مدت طولانی بتوانید از ‌آن‌ها استفاده کنید. پیراهن‌ها و بلوزها دارای مزایا و معایبی می‌باشند، شما با در نظر گرفتن نیازها و سلیقه خود می‌توانید انتخاب مناسبی داشته باشید. قیمت به‌صرفه و مناسب بلوز و پیراهن باعث شده تا طرفداران زیادی را به سوی خود بکشانند و در مکان‌های عمومی نیز بیشتر از این پوشش به جای مانتو استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد