1 مهر 1403
/
174 بازدید
نکات طلایی برای خرید هودی مردانه
راهنمای خرید بهترین هودی مردانه

فهرست مطالب

با ورود به فصل پاییز، خرید بهترین هودی مردانه یکی از پر متقاضی‌ترین خرید لباس‌های این فصل خواهد شد. هودی‌ها در جنس، طرح، مدل، قیمت‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شوند. مهم‌ترین اصلی که در خرید هودی باید به آن توجه داشته باشید کیفیت جنس هودی‌های مردانه است.

بیشترین نوع هودی‌های مردانه کلاه‌دار و جلو بسته هستند که در انواع مختلف سبک‌ها تولید می‌شود و جوانان و نوجوانان طرفدار پرو پا قرص این سبک هودی‌ها هستند. در ادامه این بلاگ راهنمای جامعی از خرید بهترین هودی مردانه توسط بانی مگ ارائه می‌شود.

بهترین هودی مردانه

در انتخاب بهترین هودی مردانه باید دنبال ویژگی‌های مثبت مانند: جنس باکیفیت و قیمت مناسب باشید. جنس‌های متنوع انواع هودی‌ها باعث شده تا حق انتخاب بیشتری برای انواع سلیقه‌ها وجود داشته باشد. در فصل پاییز و زمستان هودی جزء پرمصرف‌ترین لباس‌ها در کمد لباس آقایان است.

مدل‌های متنوع هودی‌ها برای انواع موقعیت‌ها مناسب است، موقعیت‌هایی نظیر: محیط‌های رسمی و نیمه رسمی، مهمانی‌های دوستانه و خانوادگی، سفر، حتی برای فعالیت‌های بیرون از منزل؛ با توجه به مکان می‌توانید متناسب‌ترین مدل و جنس را برای استایل خود انتخاب کنید.

بهترین هودی مردانه

نکات مهم در انتخاب هودی مردانه

توجه به نکاتی نظیر: جنس پارچه هودی مردانه، رنگ مناسب، استفاده در موقعیت‌های مختلف، بنددار یا ساده بودن آن، سایز مناسب، ست کردن با لباس‌های مختلف، کلاه‌دار یا بدون کلاه بودن هودی از جمله مهم‌ترین نکات در انتخاب هودی مردانه هستند که باید حتماً در زمان خرید هودی مردانه به این نکات توجه داشته باشید.

جنس پارچه هودی

در تولید هودی‌های مردانه از پارچه‌هایی با جنس‌های مختلفی استفاده می‌شود که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند، اما بهترین و با کیفیت‌ترین جنس هودی‌ها از پنبه و نخ هستند که از لحاظ حفظ گرما و کیفیت حرف اول را می‌زنند.

هودی‌های مردانه نخ پنبه بسیار جنس نرم و لطیفی دارند و گرمای بدن را به خوبی در داخل خود حفظ می‌کنند اما جنس‌هایی مانند: پلی استر، هودی‌های کتان، هودی‌های پشمی، هودی‌های نخی پرطرفدارترین هودی‌های مردانه در بازار هستند. در نتیجه انتخاب جنس هودی بستگی به فصل و  سلیقه شما دارد.

هودی‌های نخی

هودی‌های نخی

انتخاب تراکم پارچه نخی برای دوخت هودی، بسیار بالاست تا گرمای بدن در هوای سرد به خوبی حفظ شود. نخ یکی از بهترین پارچه‌ها برای دوخت انواع لباس‌ها به خصوص هودی‌های مردانه است؛ مهم‌ترین دلیل استفاده از پارچه نخی سلامت پوست بدن است که از انواع حساسیت‌ها و بیماری‌های پوستی جلوگیری می‌کند.

تولید کنندگان برای دوخت انواع هودی‌های مردانه از پارچه‌های نخی استفاده می‌کنند زیرا لطافت و نرمی پارچه نخی باعث احساس راحتی و سبکی در بدن می‌شود. تراکم و استحکام هودی‌های نخی در فصل‌های سرد سال به خوبی عمل می‌کند.

هودی‌های کتان

هودی‌های کتان از الیافت طبیعی تولید می‌شوند. گیاه کتان در ساختار پارچه کتان نقش مهمی دارد و در دوخت انواع هودی‌ها کاربرد دارد. هودی‌های کتان مردانه به خاطر سبکی و شیکی بسیار پرطرفدار هستند.

ایستادگی عالی در بدن یکی از مزیت‌های مهم هودی‌های کتان است؛ این پارچه کمی چروک پذیر است که با اتو زدن جزئی تمام چروک‌ها از بین می‌روند. همچنین شستشوی راحت و بدون دردسری دارد اما باید دقت کنید که از آب داغ نباید برای شستشو هودی‌های کتان استفاده کرد زیرا به بافت اصلی پارچه آسیب می‌زند.

هودی‌های پشمی

امروزه استفاده از هودی‌های پشمی بسیار در بین مردم رایج شده است. هودی‌های پشمی اغلب کلاه‌دار، بدون زیپ، با جیب کانگرویی هستند. مدل هودی‌های پشمی معمولا کلاسیک و رسمی است.

جنس هودی‌های پشمی از پنبه پلی‌استر یا سایر الیاف مصنوعی است. از طرح‌های ساده و فانتزی این جنس هم می‌توانید برای استایل زمستانی زیر ژاکت مردانه یا به تنهایی استفاده کنید.

رنگ‌های شاد و خنثی برای دوخت انواع هودی‌های پشمی مردانه کاربرد دارند. مهم‌ترین ویژگی هودی‌های پشمی لایه داخلی پشم دار آن است که بسیار خاص و کاربردی است و باعث حفظ دمای بدن می‌شود.

هودی‌های پلی‌استر

هودی‌های پلی استر بسیار مقاوم و با دوام هستند، البته که الیاف مصنوعی که در این پارچه به کار گرفته شده برای محیط زیست بسیار خطرناک است اما امروزه به خاطر مقاومت و استحکام فوق‌العاده بالا، این پارچه در دوخت انواع لباس‌ها به خصوص هودی‌های مردانه به‌کار می‌رود.

هودی‌های پلی‌استر

هودی‌های پلی‌استر دارای رنگ بندی بسیار فراوانی هستند. شستشوی هودی‌های پلی استر کار دشواری نیست و با هر بار شستشو، کیفیت پارچه به خوبی حفظ می‌شود و رنگ و جنس آن ماندگاری بالایی دارد؛ در تمام شرایط آب و هوایی این جنس هودی قابل استفاده است.

انتخاب سایز مناسب هودی

برای انتخاب بهترین هودی مردانه توجه به فرم بدن ضروری است. افرادی که تپل و دارای اضافه وزن هستند باید از هودی‌های اورسایز و لش استفاده کنند و افراد لاغر یا دارای تناسب اندام‌ بهتر است هودی‌های فیت خریداری کنند.

سایز بدن و قد در خرید هودی‌های مردانه بسیار مهم است. مثلاً افرادی که کوتاه قامت هستند نباید از هودی‌های بلند استفاده کنند زیرا استایل‌شان را نافرم نشان می‌دهد. گشاد یا تنگ بودن زیادی در انتخاب هودی مردانه اصلاً انتخاب شایسته و درستی نیست.

تفاوت بین هودی‌های فیت و اورسایز

تفاوت‌های زیادی بین هودی‌های فیت و اورسایز وجود دارد مثلاً هودی‌های اورسایز اندازه بزرگ‌تری دارند و این اندازه بزرگ موجب می‌شود افراد در هودی‌های اورسایز احساس راحتی و آزادانه داشته باشند. همچنین طراحی آزاد، یکی دیگر از ویژگی‌های هودی‌های اورسایز است.

هودی‌های اورسایز به استایل‌تان سبکی مدرن و به‌روز می‌دهد؛ هودی‌های اورسایز مردانه بیشتر مناسب مکان‌های غیر رسمی است، اما هودی‌های فیت مناسب‌ترین انتخاب برای اندام‌های مختلف است.

هودی‌های فیت نه گشاد و نه تنگ هستند و مناسب محیط‌های رسمی و نیمه رسمی می‌باشند؛ افراد با سایزهای مختلف می‌توانند از هودی‌های فیت برای استایل روزانه در فصول سرد سال استفاده کنند.

نحوه اندازه‌گیری دقیق بدن برای خرید هودی

برای خرید هودی‌های مردانه بهترین کار اندازه‌گیری دقیق بدن است. باید سایزی را انتخاب کنید که استایل جذاب، راحت و انعطاف پذیری برایتان فراهم کند.

افراد دارای تناسب اندام می‌توانند از هودی‌های اسلیم فیت استفاده کنند و یک ظاهر شیک و زیبا داشته باشند.

افراد دارای اضافه وزن می‌توانند با انتخاب هودی‌های اورسایز یک پوشش راحت و مدرن داشته باشند. برای انتخاب هودی‌های مردانه اندازه‌گیری طول آستین و عرض دور سینه و دور شکم بسیار مهم است و باید به درستی اندازه‌گیری کنید.

طراحی و رنگبندی هودی

طراحی و رنگبندی هودی

طراحی و رنگبندی هودی‌ها بسیار متنوع و زیاد است. تقریباً هر رنگ هودی که بخواهید را می‌توانید در بازار پیدا کنید اما نکاتی وجود دارد که در انتخاب رنگ در خرید هودی مردانه بايد مورد توجه قرار بگیرند. نکاتی چون: در نظر گرفتن موقعیت مکانی، رنگ پوست، رنگ مو، ست کردن انواع لباس‌ها با هودی‌های مردانه، کفش مناسب، استفاده از اکسسوری‌های هماهنگ با استایل در انتخاب رنگ بندی هودی‌های مردانه مهم هستند.

رنگ مناسب هودی

برای انتخاب رنگ مناسب هودی زنانه و مردانه باید به رنگ پوست‌تان توجه کنید. جوانان و نوجوانان بیشتر از رنگ‌های شاد مانند: سفید، کرم، آبی روشن، سبز روشن، خردلی، قرمز و غیره برای هودی استفاده می‌کنند.

آقایان میانسال نیز از رنگ‌های خنثی مانند: مشکی، قهوه‌ای، سورمه‌ای، خاکستری، طوسی بیشتر استقبال می‌کنند اما همه چیز بستگی به نوع سبک پوشش و استایل افراد دارد که چه رنگی‌هایی را با لباس‌هایی که می‌پوشند می‌خواهند ترکیب کنند.

چاپ‌ها و لوگوهای روی هودی

امروزه هودی‌هایی که چاپ‌ها و لوگوهای متفاوت دارند بسیار در بین مردم محبوب هستند؛ چاپ‌های متنوع و خاص روی هودی‌ها باعث شده تا بیشتر مورد توجه قرار بگیرند. کیفیت جنس پارچه هودی در چاپ روی آن تاثیر زیادی دارد.

چاپ‌ها در انواع مختلف مانند: چاپ سیلک (شابلونی)، چاپ مستقیم هودی، چاپ حرارتی، چاپ سابلیمیشن، چاپ اسپری روی هودی، چاپ دیجیتالی و غیره روی انواع هودی‌های مردانه طراحی می‌شوند.

انواع هودی مردانه

هودی‌های مردانه در انواع مختلف جنس، سبک، طرح، رنگ در بازار موجود هستند. انواع هودی‌های مردانه شامل: هودی‌های جلو بسته کلاسیک، هودی‌های جلو باز زیپ‌دار، هودی‌های چاپی گرافیکی، هودی‌های اسلیم فیت، هودی‌های اورسایز مردانه، هودی‌های ورزشی، هودی بافت، هودی بدون آستین، هودی نیم آستین که در طرح‌بندی و رنگبندی‌های مختلفی تولید می‌شوند که هر یک کاربرد مختلفی دارند.

هودی زیپ‌دار

به هودی‌هایی که یک زیپ دو طرف آن را به هم متصل می‌کند، هودی‌های زیپ‌دار گفته می‌شود. هودی‌های زیپ دار را می‌توان بر روی چند لایه لباس پوشید تا بدن در برابر سرما به خوبی عایق شود. هودی‌های زیپ‌دار اغلب بدون کلاه تولید می‌شوند و برای مکان‌های رسمی و نیمه رسمی هم بسیار مناسب هستند.

هودی بدون زیپ

هودی بدون زیپ

هودی‌های بدون زیپ و ساده در بین مردم بیشتر طرفدار دارند. این هودی‌ها دارای کلاه و یک جیب کانگورویی هستند و در رنگبندی و با طرح‌بندی‌های متنوع در بازار عرضه می‌شوند. راحتی و سبکی مهم‌ترین مزایای هودی‌های بدون زیب است.

هودی‌های کلاه‌دار

هودی‌های کلاه‌دار یکی از انواع هودی‌های کاربردی است که به تنهایی یا زیر کاپشن مردانه یا سویشرت مردانه قابل استفاده است. در هنگام پیاده‌روی یا در محیط‌ها و فعالیت‌های خارج از منزل می‌توان از کلاه آن در برابر نفوذ سرما در گوش و سر جلوگیری کرد. هودی‌های کلاه‌دار اغلب ساده هستند و با تمام لباس‌ها به راحتی ست می‌شوند.

هودی بدون کلاه

هودی‌های بدون کلاه در رنگ بندی‌های مختلف و متنوع در بازار موجود هستند در محیط‌های رسمی و نیمه رسمی و همچنین موقعیت‌های مختلف می‌توان از هودی‌های بدون کلاه مردانه استفاده کرد؛ یک سبک ساده و بسیار شیک که استایل فوق‌العاده‌ای با آن می‌توانید داشته باشید. از هودی‌های بدون کلاه در زیر کاپشن، پالتو، انواع پافر نیز می‌توان استفاده کرد.

بررسی ۵ مدل از بهترین هودی‌های پاییزه و زمستانه مردانه

هودی مردانه مدل فروهر: یکی از معروف‌ترین هودی‌های مردانه مدل طرح فروهر است که جنس آن از پشم و پلی‌استر است. این هودی دارای جیب کانگرویی، سایزبندی‌های مختلف در رنگ‌های طوسی و مشکی، با ماندگاری و دوام بسیار بالا و مناسب برای فصل زمستان و پاییز است.

هودی مردانه طرح National geographic: این هودی از جنس پشم و پلی‌استر با طرح لوگوی نشنال چشم گرافیک است. دارای رنگ ثابت و شستشوی راحت با ماشین لباسشویی است. قسمت پایین آستین هودی کشبافت، اورسایز و آزاد است.

هودی مردانه H&M: اصل جنس به‌کار رفته دورس و کتان است. سایزبندی‌های مختلفی دارد، جنس ضخیمش مناسب فصل زمستان است و کش بافت و دارای کشسانی بالا است.

هودی مردانه طرح چاپ Smile: که دارای انواع سایزهای مختلف، کشسانی مناسب، قیمت مناسب نسبت به پارچه‌ای که در دوخت آن به کار رفته شده، دوام بسیار بالا پارچه در برابر شستشو و دارای جیب کانگرویی است.

هودی مردانه طرح Army:  جنس آن پشم و ویسکوز است، دارای کشبافت در سرآستین و قسمت پایین هودی، دارای جیب کانگرویی، کشسانی بالا در هنگام پوشیدن، دارای سایزهای مختلف، شستشو با ماشین لباسشویی حداکثر دما ۳۰ درجه سانتی‌گراد است.

هودی مردانه برند گوچی

هودی مردانه برند گوچی

برند گوچی توانسته در تولید هودی‌های مردانه بسیار خلاقانه عمل کند. طراحی لوگوی برند گوچی روی هودی‌های مردانه بسیار ظاهر جذابی به آن داده است. تولید هودی‌های مردانه با لوگوی گوچی توانسته نظر سلبریتی‌ها و هنرمندان و حتی مردمان عادی را به سمت خود جلب کند و بسیار نیز محبوبیت شود.

هودی برند Stone lsland

هودی برند Stone lsland برگرفته از یک برند ایتالیایی است. از جنس پارچه پنبه‌ با کیفیت برای تولید هودی‌های مردانه این برند، استفاده می‌شود. این برند توانست بهترین تنوع رنگبندی هودی را به بازار پوشاک عرضه کند و نظر مردم را به سوی هودی‌های تولید این برند جلب کرد.
هودی برند  Polo Ralph Laureh

کشور آمریکا هودی برند Polo Ralph Laureh را با طراحی‌های جالب سنتی وارد بازارهای پوشاک جهانی کرد و با این طراحی‌های جالب، امکان استفاده در تمام موقعیت‌ها را برای مشتریان خود فراهم کرد این هودی با طراحی جذابش طرفداران بسیاری دارد.

هودی برند  Nike

معروف‌ترین برند جهانی به نام Nike در تولید هودی‌های ورزشی با استفاده از بهترین متریال و پارچه‌های بادوام و باکیفیت اقدام کرده است. کیفیت بالا محصولات نایک باعث شده تا قیمت تمام شده آن به خصوص هودی‌های معروف، نسبت به برندهای دیگر کمی گران‌تر باشد.

هودی برند  CDG Play

ری کاواکوبو فردی ژاپنی است که برند COG Play را راه اندازی کرد. استفاده از پارچه‌های پر زرق و برق در تولید هودی‌های مردانه COG Play بسیار این محصولات را خاص و جذاب کرده است. این برند در تولید هودی‌های ساده مردانه هم فعالیت دارد.

نتیجه‌گیری

برای انتخاب بهترین هودی مردانه باید از برندهای معروف جهانی استفاده کنید تا یک استایل باکیفیت و مناسب داشته باشید. هودی‌ها در انواع مختلف طرح، رنگ، جنس و قیمت در بازار موجود هستند. هودی‌های مردانه در فصل‌های سرد سال جزء کاربردی‌ترین لباس‌ها به‌شمار می‌رود.

در این بلاگ هرآنچه که در خرید بهترین هودی مردانه لازم بود را عنوان کردیم تا با اطلاعات کاملی از این پس اقدام به خرید هودی مردانه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

۲۳ مدل لباس مجلسی شیک

در این مقاله با بررسی چند مدل لباس مجلسی لاکچری، به شما کمک می‌کنیم تا مثل همیشه در مجالس و مهمانی‌ها

راهنمای خرید بهترین هودی مردانه
1 مهر 1403
/
174 بازدید

نکات طلایی برای خرید هودی مردانه

فهرست مطالب

با ورود به فصل پاییز، خرید بهترین هودی مردانه یکی از پر متقاضی‌ترین خرید لباس‌های این فصل خواهد شد. هودی‌ها در جنس، طرح، مدل، قیمت‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شوند. مهم‌ترین اصلی که در خرید هودی باید به آن توجه داشته باشید کیفیت جنس هودی‌های مردانه است.

بیشترین نوع هودی‌های مردانه کلاه‌دار و جلو بسته هستند که در انواع مختلف سبک‌ها تولید می‌شود و جوانان و نوجوانان طرفدار پرو پا قرص این سبک هودی‌ها هستند. در ادامه این بلاگ راهنمای جامعی از خرید بهترین هودی مردانه توسط بانی مگ ارائه می‌شود.

بهترین هودی مردانه

در انتخاب بهترین هودی مردانه باید دنبال ویژگی‌های مثبت مانند: جنس باکیفیت و قیمت مناسب باشید. جنس‌های متنوع انواع هودی‌ها باعث شده تا حق انتخاب بیشتری برای انواع سلیقه‌ها وجود داشته باشد. در فصل پاییز و زمستان هودی جزء پرمصرف‌ترین لباس‌ها در کمد لباس آقایان است.

مدل‌های متنوع هودی‌ها برای انواع موقعیت‌ها مناسب است، موقعیت‌هایی نظیر: محیط‌های رسمی و نیمه رسمی، مهمانی‌های دوستانه و خانوادگی، سفر، حتی برای فعالیت‌های بیرون از منزل؛ با توجه به مکان می‌توانید متناسب‌ترین مدل و جنس را برای استایل خود انتخاب کنید.

بهترین هودی مردانه

نکات مهم در انتخاب هودی مردانه

توجه به نکاتی نظیر: جنس پارچه هودی مردانه، رنگ مناسب، استفاده در موقعیت‌های مختلف، بنددار یا ساده بودن آن، سایز مناسب، ست کردن با لباس‌های مختلف، کلاه‌دار یا بدون کلاه بودن هودی از جمله مهم‌ترین نکات در انتخاب هودی مردانه هستند که باید حتماً در زمان خرید هودی مردانه به این نکات توجه داشته باشید.

جنس پارچه هودی

در تولید هودی‌های مردانه از پارچه‌هایی با جنس‌های مختلفی استفاده می‌شود که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند، اما بهترین و با کیفیت‌ترین جنس هودی‌ها از پنبه و نخ هستند که از لحاظ حفظ گرما و کیفیت حرف اول را می‌زنند.

هودی‌های مردانه نخ پنبه بسیار جنس نرم و لطیفی دارند و گرمای بدن را به خوبی در داخل خود حفظ می‌کنند اما جنس‌هایی مانند: پلی استر، هودی‌های کتان، هودی‌های پشمی، هودی‌های نخی پرطرفدارترین هودی‌های مردانه در بازار هستند. در نتیجه انتخاب جنس هودی بستگی به فصل و  سلیقه شما دارد.

هودی‌های نخی

هودی‌های نخی

انتخاب تراکم پارچه نخی برای دوخت هودی، بسیار بالاست تا گرمای بدن در هوای سرد به خوبی حفظ شود. نخ یکی از بهترین پارچه‌ها برای دوخت انواع لباس‌ها به خصوص هودی‌های مردانه است؛ مهم‌ترین دلیل استفاده از پارچه نخی سلامت پوست بدن است که از انواع حساسیت‌ها و بیماری‌های پوستی جلوگیری می‌کند.

تولید کنندگان برای دوخت انواع هودی‌های مردانه از پارچه‌های نخی استفاده می‌کنند زیرا لطافت و نرمی پارچه نخی باعث احساس راحتی و سبکی در بدن می‌شود. تراکم و استحکام هودی‌های نخی در فصل‌های سرد سال به خوبی عمل می‌کند.

هودی‌های کتان

هودی‌های کتان از الیافت طبیعی تولید می‌شوند. گیاه کتان در ساختار پارچه کتان نقش مهمی دارد و در دوخت انواع هودی‌ها کاربرد دارد. هودی‌های کتان مردانه به خاطر سبکی و شیکی بسیار پرطرفدار هستند.

ایستادگی عالی در بدن یکی از مزیت‌های مهم هودی‌های کتان است؛ این پارچه کمی چروک پذیر است که با اتو زدن جزئی تمام چروک‌ها از بین می‌روند. همچنین شستشوی راحت و بدون دردسری دارد اما باید دقت کنید که از آب داغ نباید برای شستشو هودی‌های کتان استفاده کرد زیرا به بافت اصلی پارچه آسیب می‌زند.

هودی‌های پشمی

امروزه استفاده از هودی‌های پشمی بسیار در بین مردم رایج شده است. هودی‌های پشمی اغلب کلاه‌دار، بدون زیپ، با جیب کانگرویی هستند. مدل هودی‌های پشمی معمولا کلاسیک و رسمی است.

جنس هودی‌های پشمی از پنبه پلی‌استر یا سایر الیاف مصنوعی است. از طرح‌های ساده و فانتزی این جنس هم می‌توانید برای استایل زمستانی زیر ژاکت مردانه یا به تنهایی استفاده کنید.

رنگ‌های شاد و خنثی برای دوخت انواع هودی‌های پشمی مردانه کاربرد دارند. مهم‌ترین ویژگی هودی‌های پشمی لایه داخلی پشم دار آن است که بسیار خاص و کاربردی است و باعث حفظ دمای بدن می‌شود.

هودی‌های پلی‌استر

هودی‌های پلی استر بسیار مقاوم و با دوام هستند، البته که الیاف مصنوعی که در این پارچه به کار گرفته شده برای محیط زیست بسیار خطرناک است اما امروزه به خاطر مقاومت و استحکام فوق‌العاده بالا، این پارچه در دوخت انواع لباس‌ها به خصوص هودی‌های مردانه به‌کار می‌رود.

هودی‌های پلی‌استر

هودی‌های پلی‌استر دارای رنگ بندی بسیار فراوانی هستند. شستشوی هودی‌های پلی استر کار دشواری نیست و با هر بار شستشو، کیفیت پارچه به خوبی حفظ می‌شود و رنگ و جنس آن ماندگاری بالایی دارد؛ در تمام شرایط آب و هوایی این جنس هودی قابل استفاده است.

انتخاب سایز مناسب هودی

برای انتخاب بهترین هودی مردانه توجه به فرم بدن ضروری است. افرادی که تپل و دارای اضافه وزن هستند باید از هودی‌های اورسایز و لش استفاده کنند و افراد لاغر یا دارای تناسب اندام‌ بهتر است هودی‌های فیت خریداری کنند.

سایز بدن و قد در خرید هودی‌های مردانه بسیار مهم است. مثلاً افرادی که کوتاه قامت هستند نباید از هودی‌های بلند استفاده کنند زیرا استایل‌شان را نافرم نشان می‌دهد. گشاد یا تنگ بودن زیادی در انتخاب هودی مردانه اصلاً انتخاب شایسته و درستی نیست.

تفاوت بین هودی‌های فیت و اورسایز

تفاوت‌های زیادی بین هودی‌های فیت و اورسایز وجود دارد مثلاً هودی‌های اورسایز اندازه بزرگ‌تری دارند و این اندازه بزرگ موجب می‌شود افراد در هودی‌های اورسایز احساس راحتی و آزادانه داشته باشند. همچنین طراحی آزاد، یکی دیگر از ویژگی‌های هودی‌های اورسایز است.

هودی‌های اورسایز به استایل‌تان سبکی مدرن و به‌روز می‌دهد؛ هودی‌های اورسایز مردانه بیشتر مناسب مکان‌های غیر رسمی است، اما هودی‌های فیت مناسب‌ترین انتخاب برای اندام‌های مختلف است.

هودی‌های فیت نه گشاد و نه تنگ هستند و مناسب محیط‌های رسمی و نیمه رسمی می‌باشند؛ افراد با سایزهای مختلف می‌توانند از هودی‌های فیت برای استایل روزانه در فصول سرد سال استفاده کنند.

نحوه اندازه‌گیری دقیق بدن برای خرید هودی

برای خرید هودی‌های مردانه بهترین کار اندازه‌گیری دقیق بدن است. باید سایزی را انتخاب کنید که استایل جذاب، راحت و انعطاف پذیری برایتان فراهم کند.

افراد دارای تناسب اندام می‌توانند از هودی‌های اسلیم فیت استفاده کنند و یک ظاهر شیک و زیبا داشته باشند.

افراد دارای اضافه وزن می‌توانند با انتخاب هودی‌های اورسایز یک پوشش راحت و مدرن داشته باشند. برای انتخاب هودی‌های مردانه اندازه‌گیری طول آستین و عرض دور سینه و دور شکم بسیار مهم است و باید به درستی اندازه‌گیری کنید.

طراحی و رنگبندی هودی

طراحی و رنگبندی هودی

طراحی و رنگبندی هودی‌ها بسیار متنوع و زیاد است. تقریباً هر رنگ هودی که بخواهید را می‌توانید در بازار پیدا کنید اما نکاتی وجود دارد که در انتخاب رنگ در خرید هودی مردانه بايد مورد توجه قرار بگیرند. نکاتی چون: در نظر گرفتن موقعیت مکانی، رنگ پوست، رنگ مو، ست کردن انواع لباس‌ها با هودی‌های مردانه، کفش مناسب، استفاده از اکسسوری‌های هماهنگ با استایل در انتخاب رنگ بندی هودی‌های مردانه مهم هستند.

رنگ مناسب هودی

برای انتخاب رنگ مناسب هودی زنانه و مردانه باید به رنگ پوست‌تان توجه کنید. جوانان و نوجوانان بیشتر از رنگ‌های شاد مانند: سفید، کرم، آبی روشن، سبز روشن، خردلی، قرمز و غیره برای هودی استفاده می‌کنند.

آقایان میانسال نیز از رنگ‌های خنثی مانند: مشکی، قهوه‌ای، سورمه‌ای، خاکستری، طوسی بیشتر استقبال می‌کنند اما همه چیز بستگی به نوع سبک پوشش و استایل افراد دارد که چه رنگی‌هایی را با لباس‌هایی که می‌پوشند می‌خواهند ترکیب کنند.

چاپ‌ها و لوگوهای روی هودی

امروزه هودی‌هایی که چاپ‌ها و لوگوهای متفاوت دارند بسیار در بین مردم محبوب هستند؛ چاپ‌های متنوع و خاص روی هودی‌ها باعث شده تا بیشتر مورد توجه قرار بگیرند. کیفیت جنس پارچه هودی در چاپ روی آن تاثیر زیادی دارد.

چاپ‌ها در انواع مختلف مانند: چاپ سیلک (شابلونی)، چاپ مستقیم هودی، چاپ حرارتی، چاپ سابلیمیشن، چاپ اسپری روی هودی، چاپ دیجیتالی و غیره روی انواع هودی‌های مردانه طراحی می‌شوند.

انواع هودی مردانه

هودی‌های مردانه در انواع مختلف جنس، سبک، طرح، رنگ در بازار موجود هستند. انواع هودی‌های مردانه شامل: هودی‌های جلو بسته کلاسیک، هودی‌های جلو باز زیپ‌دار، هودی‌های چاپی گرافیکی، هودی‌های اسلیم فیت، هودی‌های اورسایز مردانه، هودی‌های ورزشی، هودی بافت، هودی بدون آستین، هودی نیم آستین که در طرح‌بندی و رنگبندی‌های مختلفی تولید می‌شوند که هر یک کاربرد مختلفی دارند.

هودی زیپ‌دار

به هودی‌هایی که یک زیپ دو طرف آن را به هم متصل می‌کند، هودی‌های زیپ‌دار گفته می‌شود. هودی‌های زیپ دار را می‌توان بر روی چند لایه لباس پوشید تا بدن در برابر سرما به خوبی عایق شود. هودی‌های زیپ‌دار اغلب بدون کلاه تولید می‌شوند و برای مکان‌های رسمی و نیمه رسمی هم بسیار مناسب هستند.

هودی بدون زیپ

هودی بدون زیپ

هودی‌های بدون زیپ و ساده در بین مردم بیشتر طرفدار دارند. این هودی‌ها دارای کلاه و یک جیب کانگورویی هستند و در رنگبندی و با طرح‌بندی‌های متنوع در بازار عرضه می‌شوند. راحتی و سبکی مهم‌ترین مزایای هودی‌های بدون زیب است.

هودی‌های کلاه‌دار

هودی‌های کلاه‌دار یکی از انواع هودی‌های کاربردی است که به تنهایی یا زیر کاپشن مردانه یا سویشرت مردانه قابل استفاده است. در هنگام پیاده‌روی یا در محیط‌ها و فعالیت‌های خارج از منزل می‌توان از کلاه آن در برابر نفوذ سرما در گوش و سر جلوگیری کرد. هودی‌های کلاه‌دار اغلب ساده هستند و با تمام لباس‌ها به راحتی ست می‌شوند.

هودی بدون کلاه

هودی‌های بدون کلاه در رنگ بندی‌های مختلف و متنوع در بازار موجود هستند در محیط‌های رسمی و نیمه رسمی و همچنین موقعیت‌های مختلف می‌توان از هودی‌های بدون کلاه مردانه استفاده کرد؛ یک سبک ساده و بسیار شیک که استایل فوق‌العاده‌ای با آن می‌توانید داشته باشید. از هودی‌های بدون کلاه در زیر کاپشن، پالتو، انواع پافر نیز می‌توان استفاده کرد.

بررسی ۵ مدل از بهترین هودی‌های پاییزه و زمستانه مردانه

هودی مردانه مدل فروهر: یکی از معروف‌ترین هودی‌های مردانه مدل طرح فروهر است که جنس آن از پشم و پلی‌استر است. این هودی دارای جیب کانگرویی، سایزبندی‌های مختلف در رنگ‌های طوسی و مشکی، با ماندگاری و دوام بسیار بالا و مناسب برای فصل زمستان و پاییز است.

هودی مردانه طرح National geographic: این هودی از جنس پشم و پلی‌استر با طرح لوگوی نشنال چشم گرافیک است. دارای رنگ ثابت و شستشوی راحت با ماشین لباسشویی است. قسمت پایین آستین هودی کشبافت، اورسایز و آزاد است.

هودی مردانه H&M: اصل جنس به‌کار رفته دورس و کتان است. سایزبندی‌های مختلفی دارد، جنس ضخیمش مناسب فصل زمستان است و کش بافت و دارای کشسانی بالا است.

هودی مردانه طرح چاپ Smile: که دارای انواع سایزهای مختلف، کشسانی مناسب، قیمت مناسب نسبت به پارچه‌ای که در دوخت آن به کار رفته شده، دوام بسیار بالا پارچه در برابر شستشو و دارای جیب کانگرویی است.

هودی مردانه طرح Army:  جنس آن پشم و ویسکوز است، دارای کشبافت در سرآستین و قسمت پایین هودی، دارای جیب کانگرویی، کشسانی بالا در هنگام پوشیدن، دارای سایزهای مختلف، شستشو با ماشین لباسشویی حداکثر دما ۳۰ درجه سانتی‌گراد است.

هودی مردانه برند گوچی

هودی مردانه برند گوچی

برند گوچی توانسته در تولید هودی‌های مردانه بسیار خلاقانه عمل کند. طراحی لوگوی برند گوچی روی هودی‌های مردانه بسیار ظاهر جذابی به آن داده است. تولید هودی‌های مردانه با لوگوی گوچی توانسته نظر سلبریتی‌ها و هنرمندان و حتی مردمان عادی را به سمت خود جلب کند و بسیار نیز محبوبیت شود.

هودی برند Stone lsland

هودی برند Stone lsland برگرفته از یک برند ایتالیایی است. از جنس پارچه پنبه‌ با کیفیت برای تولید هودی‌های مردانه این برند، استفاده می‌شود. این برند توانست بهترین تنوع رنگبندی هودی را به بازار پوشاک عرضه کند و نظر مردم را به سوی هودی‌های تولید این برند جلب کرد.
هودی برند  Polo Ralph Laureh

کشور آمریکا هودی برند Polo Ralph Laureh را با طراحی‌های جالب سنتی وارد بازارهای پوشاک جهانی کرد و با این طراحی‌های جالب، امکان استفاده در تمام موقعیت‌ها را برای مشتریان خود فراهم کرد این هودی با طراحی جذابش طرفداران بسیاری دارد.

هودی برند  Nike

معروف‌ترین برند جهانی به نام Nike در تولید هودی‌های ورزشی با استفاده از بهترین متریال و پارچه‌های بادوام و باکیفیت اقدام کرده است. کیفیت بالا محصولات نایک باعث شده تا قیمت تمام شده آن به خصوص هودی‌های معروف، نسبت به برندهای دیگر کمی گران‌تر باشد.

هودی برند  CDG Play

ری کاواکوبو فردی ژاپنی است که برند COG Play را راه اندازی کرد. استفاده از پارچه‌های پر زرق و برق در تولید هودی‌های مردانه COG Play بسیار این محصولات را خاص و جذاب کرده است. این برند در تولید هودی‌های ساده مردانه هم فعالیت دارد.

نتیجه‌گیری

برای انتخاب بهترین هودی مردانه باید از برندهای معروف جهانی استفاده کنید تا یک استایل باکیفیت و مناسب داشته باشید. هودی‌ها در انواع مختلف طرح، رنگ، جنس و قیمت در بازار موجود هستند. هودی‌های مردانه در فصل‌های سرد سال جزء کاربردی‌ترین لباس‌ها به‌شمار می‌رود.

در این بلاگ هرآنچه که در خرید بهترین هودی مردانه لازم بود را عنوان کردیم تا با اطلاعات کاملی از این پس اقدام به خرید هودی مردانه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد