11 مهر 1403
/
26 بازدید
راهنمای کامل تمیز کردن کوله پشتی به ساده‌ترین روش‌
راهنمای کامل تمیز کردن کوله پشتی به ساده‌ترین روش‌ها

فهرست مطالب

برای تمیز کردن کوله پشتی راهکارهای فراوانی وجود دارد با یادگیری دستورالعمل‌های درست می‌توان کثیف‌ترین کوله پشتی‌ را هم مثل روز اول نو کرد. با مراقبت و نگهداری درست از کوله پشتی خود هرگز کوله شما کثیف و فرسوده نخواهد شد.

نکاتی برای تمیز کردن کوله پشتی وجود دارد که قبل تمیز کردن آن باید مد نظر قرار دهید نکاتی چون: جنس کوله پشتی، رنگ آن، ساده یا طرح دار بودن آن، در نظر گرفتن کیفیت پارچه کوله پشتی که در انتخاب مواد مورد نیاز برای تمیز کردن اهمیت دارد.

امروزه کوله پشتی یکی از کاربردی‌ترین محصولات برای عموم مردم است. در مدرسه، دانشگاه، محل کار، سفر، کوهنوردی، کوله نوزادی و غیره کوله پشتی بهترین انتخاب است. در ادامه این بلاگ از بانی مگ ساده‌ترین روش‌های تمیز کردن کوله پشتی را آموزش داده‌ایم پیشنهاد می‌کنیم این بلاگ کاربردی را از دست ندهید.

تمیز کردن کوله پشتی

تمیز کردن کوله پشتی کار زیاد دشواری نیست با استفاده از ماشین لباسشویی و مواد شوینده ملایم می‌توان به راحتی کوله پشتی را شست. برای طول عمر کوله پشتی خود بهتر است از مواد شوینده‌های قوی و مضر استفاده نکنید. کوله پشتی‌ها به خاطر کاربردهای فراوانی که دارند دچار رطوبت، کثیفی، لک ناشی از غذا، پارگی می‌شوند.

برای تمیز کردن کوله پشتی دو راه وجود دارد: ۱) ماشین لباسشویی ۲) شستن کوله با دست، لازم به ذکر است که قبل شستشوی کوله پشتی باید اقداماتی را انجام دهید تا نتیجه مطلوبی بگیرد و در آخر یک کوله پشتی سالم و بدون آسیب داشته باشید.

مراحل آماده‌سازی برای تمیز کردن کوله پشتی

مراحل آماده‌سازی برای تمیز کردن کوله پشتی یکی از الزامات قبل تمیز کردن کوله پشتی است تا اصولی و به نحو احسنت انجام شود. در قدم اول باید کوله پشتی را به خوبی خالی کرد و تمام لوازمی که در داخل کوله است از آن خارج شوند. در مرحله بعدی کله‌پشتی را به صورت دوران به خوبی تکان دهید تا ذرات ریز و اضافه به بیرون ریخته شوند.

مراحل آماده‌سازی برای تمیز کردن کوله پشتی

اگر برای تمیز کردن کوله پشتی از ماشین لباسشویی استفاده می‌کنید باید لکه گیری آن را قبل از انداختن در داخل ماشین لباسشویی انجام دهید تا بعد از اتمام شستشو لکه‌های سخت از بین بروند. ماشین لباسشویی‌های هوشمند دارای برنامه‌های مختص شستشو کیف کوله هستند، برای شستشو کوله بهتر است از برنامه مناسب برای تمیز کردن کوله پشتی استفاده کنید.

مواد شوینده و مناسب برای کوله خود انتخاب کنید بهتر است از کیسه‌های محافظ جهت مراقبت شستشو در داخل ماشين لباسشویی برای کوله پشتی استفاده کنید و در مرحله آخر در هوای آزاد به صورت طبیعی اجازه دهید رطوبت اضافه کوله از بین برود و به خوبی خشک شود.

خالی کردن کامل کوله پشتی

مهمترین اقدام قبل تمیز کردن کوله پشتی خالی کردن کامل کوله پشتی است. دقت داشته باشید تا ذرات غذا، نان، انواع خوراکی، خورده ساندویچ، خورده‌های کاغذ، دستمال کاغذی و وسیله‌های شخصی دیگر در درون کوله پشتی نباشند. تمام قسمت‌های کلوپشتی را به خوبی چک کنید تا چیزی را از قلم نیندازید. در جیب‌های مخفی کوله پشتی همیشه لوازمی را پنهان می‌‌کنیم آن‌ها را به خوبی بگردید و از خالی شدن کوله خود مطمئن شوید و در آخر هم با تکان دادن ذرات ریز و اضافه را بیرون بریزید. می‌توانید از جاروبرقی برای جمع کردن خورده‌های غذا یا ذرات ریز استفاده کنید.

بررسی تگ‌های مراقبتی

روش‌هایی وجود دارد که می‌توان با استفاده آن‌ها از کوله پشتی خود مراقبت و نگهداری کنید مثلاً: در هنگام بارندگی از کاورهای ضد آب برای کوله پشتی استفاده کنید، از قرار دادن ظروف غذای سنگین در درون کوله پشتی خودداری کنید، اگر پارگی کوچکی در کوله پشتی خود مشاهده کردید در اولین زمان آن را تعمیر کنید، برای باز و بسته کردن زیپ‌ها به آرامی این کار را انجام دهید، از قرار دادن ظروف شیشه‌ای سنگین در درون کوله به طور جدی خودداری کنید زیرا احتمال شکستگی و پاره شدن کوله پشتی شما وجود دارد. برای استفاده از کوله پشتی به مدت طولانی حتماً درست و اصولی از آن نگهداری کنید.

نحوه تمیز کردن کوله پشتی به روش دستی

نحوه تمیز کردن کوله پشتی به روش دستی

نحوه تمیز کردن کوله پشتی به روش دستی کار سختی نیست قبل از تمیز کردن محتویات کوله پشتی را به خوبی خالی کنید با تکان دادن، ذرات ریز اضافه آن را خارج کنید.

یک ظرف بزرگ یا سینک ظرفشویی خود را با آب ولرم پر کنید، به اندازه کافی مقداری شوینده ملایم به آب ولرمتان اضافه کنید به خوبی مواد شوینده را در آب حل کنید با یک اسفنج یا پارچه نرم داخل و سطح بیرونی کوله پشتی را به خوبی تمیز کنید.

برای لکه‌های سخت یا جاهایی که دسترسی آسان ندارید با کمک مسواک آن قیمت را تمیز کنید و در مرحله آخر بعد از آبکشی بهتر است در هوای آزاد برای خشک کردن کوله پشتی را قرار دهید. از تابیدن نور مستقیم خورشید بر روی کوله پشتی جدا خودداری کنید تا شاهد رنگ رفتگی و کدر شدن رنگ کوله پشتی نباشید. اگر کوله پشتی شما بوی نامطبوع دارد می‌توانید برای از بین بردن بو و آلودگی‌ها از جوش شیرین استفاده کنید.

انتخاب مواد شوینده مناسب

تمیز کردن کوله پشتی با انتخاب مواد شوینده مناسب باید انجام شود تا آسیبی به پارچه و جنس کوله پشتی وارد نشود. استفاده از مواد پاک کننده سفید، تاید، مواد شوینده قوی که دارای مواد شیمیایی هستند جداً خودداری کنید. از شوینده‌های استفاده کنید که فاقد عطر و رنگ باشند.

همچنین استفاده از مواد شوینده‌های قوی یا نرم کننده‌های غلیظ باعث می‌شود به جنس و بافت پارچه کوله پشتی آسیب وارد شود در هنگام آبکشی باید از آب خیلی ولرم یا سرد استفاده کرد. موقع آبکشی حواستان باشد تا آب به خوبی از درون پارچه کوله پشتی عبور کند تا مواد شوینده‌ که درون پارچه یا داخل کوله پشتی جا مانده‌اند از بین بروند.

شستشوی آرام و دقیق

تمیز کردن و از بین بردن لکه از روی کوله پشتی را به آرامی و دقیق انجام دهید. اگر بخواهید به صورت دستی کوله پشتی خود را تمیز کنید به آرامی این کار را انجام دهید تا یک کوله پشتی سالم و کاربردی داشته باشید.

شستشوی آرام و دقیق

نگهداری و نحوه شستشوی درست در حفظ سلامت کوله پشتی بسیار حائز اهمیت است. اگر از ماشین لباسشویی برای شستشوی کوله پشتی استفاده می‌کنید باید برنامه ملایم جهت شستشوی کوله پشتی تنظیم کنید.

مراقبت از زیپ‌ها و بندهای کوله پشتی

برای مراقبت و تمیز کردن زیپ‌ها و بندهای کوله پشتی راهکارهای ساده‌ای وجود دارد که با انجام آن‌ها می‌توانید کوله پشتی تمیز و بی نقص داشته باشید. استفاده زیاد از زیپ و بندهای کلوپشتی باعث می‌شود تا سریعاً کثیفی و گرد و غبار را به خود جذب کنند.

برای تمیز کردن زیپ‌ و بند کوله پشتی با استفاده از پارچه مرطوب می‌توانید تمام کثیفی‌ها و گرد و غبار را از بین ببرید. برای باز و بسته کردن زیپ کوله پشتی بهتر است این کار خیلی آرام و دقیق انجام دهید. برای مراقبت از زیپ و بند در داخل ماشین لباسشویی هم بهتر است از کاور یا کیسه‌های محافظ استفاده کنید.

تمیز کردن کوله پشتی با ماشین لباسشویی

تمیز کردن کوله پشتی با ماشین لباسشویی یک روش راحت و بدون دردسر است فقط باید به نکاتی توجه کرد که به کوله پشتی آسیبی وارد نشود. نکاتی چون: تنظیمات مناسب و آرام برای شستشو، استفاده از کیسه‌های محافظ از کوله پشتی در هنگام شستشو، استفاده مواد شوینده ملایم و مناسب کوله پشتی، استفاده از آب سرد یا ولرم برای شستشو، گرفتن رطوبت کوله پشتی بعد از اتمام شستشو و قرار دادن کوله پشتی در هوای آزاد برای خشک شدن و از بین رفتن رطوبت را در شستشو با ماشین لباسشویی رعایت کنید.

تنظیمات مناسب ماشین لباسشویی

برای شستشوی کوله پشتی با ماشین لباسشویی در مرحله اول باید درجه آب سرد یا ولرم باشد. از آب داغ به هیچ عنوان برای تمیز کردن کوله پشتی استفاده نکنید با رعایت این مورد کوله‌پشی شما بدون آسیب به پارچه و متریالی که در تولید آن استفاده شده تمیز می‌شود. شستشوی درست و اصولی با ماشین لباسشویی می‌تواند طول عمر کوله پشتی شما را بالا ببرد.

استفاده از کیسه‌های محافظ

استفاده از کیسه‌های محافظ

امروزه با پیشرفت انواع محصولات بر اساس نیاز روز استفاده از کیسه‌های محافظ برای شستشوی انواع لوازم تولید شده برای شستشوی کوله پشتی، انواع کفش، انواع کیف مانند: کیف لوازم آرایش، کیف دوشی، کیف کمری در داخل ماشین لباسشویی طراحی شده‌اند. بدون هیچ نگرانی می‌توانید هر وسیله قابل شستشویی را در درون کیسه‌های محافظ قرار دهید و با ماشین لباسشویی بشویید.

کیسه‌های محافظ یک محصول کاربردی و عالی برای حفظ سلامت لوازم شما هستند کیسه‌های محافظ در انواع رنگ، جنس، سایز، مدل وجود دارند. هر کس بسته به نیاز خود می‌تواند کیسه مناسبی را تهیه کند و برای شستشو در ماشین لباسشویی استفاده کند.

خشک کردن کوله پشتی پس از شستشو

بعد شستشو کوله پشتی چه به صورت دستی و چه با ماشین لباسشویی در مرحله آخر باید کوله را خشک کرد و رطوبت درون کوله پشتی را از بین برد. بعد از اتمام شستشو با استفاده از یک حوله تمیز یا پارچه نرم آب اضافی یا رطوبت به جا مانده را کمی از بین ببرید بهتر است برای خشک کردن کوله پشتی آن را در هوای آزاد قرار دهید اگر مکان باز ندارید می‌توانید در خانه با کمک شوفاژ یا بخاری آن را خشک کنید.

دقت داشته باشید کوله پشتی را روی گرمای مستقیم قرار ندهید باید تمام قسمت‌های کوله پشتی تا عمیق‌ترین قسمت‌ها به خوبی خشک شود تا جایی که هیچ رطوبتی باقی نماند.

خشک کردن در هوای آزاد

هوای آزاد بهترین روش برای خشک کردن کوله پشتی است ورود و خروج هوا برای خشم کردن کامل کوله در هوای آزاد انجام می‌شود. تابش مستقیم نور خورشید به مرور زمان شاهد کدر و بی‌رنگ شدن و از بین رفتن تار و پود پارچه کوله پشتی می‌شوید پس بهتر است کوله را در سایه قرار دهید. همچنین برای آویزان کردن کوله پشتی در هوای آزاد می‌توانید کولر را پشت رو آویزان کنید تا داخل کوله به طور کامل خشک شود.

خشک کردن در هوای آزاد

استفاده از حوله برای جذب رطوبت اضافی

بعد شستشوی کوله پشتی لازم است با یک حوله یا پارچه تمیز و نرم تمام رطوبت اضافی روی کوله پشتی بگیرید. از حوله‌هایی استفاده کنید که جذب آب بیشتری داشته باشند تا به خوبی رطوبت را به خود جذب کنند. بعد از جذب رطوبت زمان دهید تا کوله پشتی به خوبی در هوای آزاد خشک شود.

نتیجه گیری

خرید کیف مردانه و خرید کیف زنانه خریدی نیست که هر ماه انجام شود پس بهتر است مراقب کیف‌های خود باشید. برای تمیز کردن کوله پشتی با روش‌های صحیح می‌توانید در زمان طولانی از آن استفاده کنید. بهتر است از روش‌های دستی برای تمیز کردن کوله پشتی استفاده کنید تا کیف آسیب کمتری ببیند.

استفاده از برندهای معروف و پارچه‎های با کیفیت در زمان خرید کوله پشتی یکی از مهم‌ترین موارد است. کوله پشتی یکی از محصولات پر‌مصرف و کاربردی‌ در زندگی روزمره ماست بهتر است برای نگهداری و مراقبت از آن راهکار‌های درست را در پیش بگیرم تا از استفاده آن در زمان بیشتری لذت ببریم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

مدل بستن روسری دخترانه

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که می‌توانید با انتخاب مدل بستن روسری دخترانه، فرم صورت خود را

راهنمای کامل تمیز کردن کوله پشتی به ساده‌ترین روش‌ها
11 مهر 1403
/
26 بازدید

راهنمای کامل تمیز کردن کوله پشتی به ساده‌ترین روش‌

فهرست مطالب

برای تمیز کردن کوله پشتی راهکارهای فراوانی وجود دارد با یادگیری دستورالعمل‌های درست می‌توان کثیف‌ترین کوله پشتی‌ را هم مثل روز اول نو کرد. با مراقبت و نگهداری درست از کوله پشتی خود هرگز کوله شما کثیف و فرسوده نخواهد شد.

نکاتی برای تمیز کردن کوله پشتی وجود دارد که قبل تمیز کردن آن باید مد نظر قرار دهید نکاتی چون: جنس کوله پشتی، رنگ آن، ساده یا طرح دار بودن آن، در نظر گرفتن کیفیت پارچه کوله پشتی که در انتخاب مواد مورد نیاز برای تمیز کردن اهمیت دارد.

امروزه کوله پشتی یکی از کاربردی‌ترین محصولات برای عموم مردم است. در مدرسه، دانشگاه، محل کار، سفر، کوهنوردی، کوله نوزادی و غیره کوله پشتی بهترین انتخاب است. در ادامه این بلاگ از بانی مگ ساده‌ترین روش‌های تمیز کردن کوله پشتی را آموزش داده‌ایم پیشنهاد می‌کنیم این بلاگ کاربردی را از دست ندهید.

تمیز کردن کوله پشتی

تمیز کردن کوله پشتی کار زیاد دشواری نیست با استفاده از ماشین لباسشویی و مواد شوینده ملایم می‌توان به راحتی کوله پشتی را شست. برای طول عمر کوله پشتی خود بهتر است از مواد شوینده‌های قوی و مضر استفاده نکنید. کوله پشتی‌ها به خاطر کاربردهای فراوانی که دارند دچار رطوبت، کثیفی، لک ناشی از غذا، پارگی می‌شوند.

برای تمیز کردن کوله پشتی دو راه وجود دارد: ۱) ماشین لباسشویی ۲) شستن کوله با دست، لازم به ذکر است که قبل شستشوی کوله پشتی باید اقداماتی را انجام دهید تا نتیجه مطلوبی بگیرد و در آخر یک کوله پشتی سالم و بدون آسیب داشته باشید.

مراحل آماده‌سازی برای تمیز کردن کوله پشتی

مراحل آماده‌سازی برای تمیز کردن کوله پشتی یکی از الزامات قبل تمیز کردن کوله پشتی است تا اصولی و به نحو احسنت انجام شود. در قدم اول باید کوله پشتی را به خوبی خالی کرد و تمام لوازمی که در داخل کوله است از آن خارج شوند. در مرحله بعدی کله‌پشتی را به صورت دوران به خوبی تکان دهید تا ذرات ریز و اضافه به بیرون ریخته شوند.

مراحل آماده‌سازی برای تمیز کردن کوله پشتی

اگر برای تمیز کردن کوله پشتی از ماشین لباسشویی استفاده می‌کنید باید لکه گیری آن را قبل از انداختن در داخل ماشین لباسشویی انجام دهید تا بعد از اتمام شستشو لکه‌های سخت از بین بروند. ماشین لباسشویی‌های هوشمند دارای برنامه‌های مختص شستشو کیف کوله هستند، برای شستشو کوله بهتر است از برنامه مناسب برای تمیز کردن کوله پشتی استفاده کنید.

مواد شوینده و مناسب برای کوله خود انتخاب کنید بهتر است از کیسه‌های محافظ جهت مراقبت شستشو در داخل ماشين لباسشویی برای کوله پشتی استفاده کنید و در مرحله آخر در هوای آزاد به صورت طبیعی اجازه دهید رطوبت اضافه کوله از بین برود و به خوبی خشک شود.

خالی کردن کامل کوله پشتی

مهمترین اقدام قبل تمیز کردن کوله پشتی خالی کردن کامل کوله پشتی است. دقت داشته باشید تا ذرات غذا، نان، انواع خوراکی، خورده ساندویچ، خورده‌های کاغذ، دستمال کاغذی و وسیله‌های شخصی دیگر در درون کوله پشتی نباشند. تمام قسمت‌های کلوپشتی را به خوبی چک کنید تا چیزی را از قلم نیندازید. در جیب‌های مخفی کوله پشتی همیشه لوازمی را پنهان می‌‌کنیم آن‌ها را به خوبی بگردید و از خالی شدن کوله خود مطمئن شوید و در آخر هم با تکان دادن ذرات ریز و اضافه را بیرون بریزید. می‌توانید از جاروبرقی برای جمع کردن خورده‌های غذا یا ذرات ریز استفاده کنید.

بررسی تگ‌های مراقبتی

روش‌هایی وجود دارد که می‌توان با استفاده آن‌ها از کوله پشتی خود مراقبت و نگهداری کنید مثلاً: در هنگام بارندگی از کاورهای ضد آب برای کوله پشتی استفاده کنید، از قرار دادن ظروف غذای سنگین در درون کوله پشتی خودداری کنید، اگر پارگی کوچکی در کوله پشتی خود مشاهده کردید در اولین زمان آن را تعمیر کنید، برای باز و بسته کردن زیپ‌ها به آرامی این کار را انجام دهید، از قرار دادن ظروف شیشه‌ای سنگین در درون کوله به طور جدی خودداری کنید زیرا احتمال شکستگی و پاره شدن کوله پشتی شما وجود دارد. برای استفاده از کوله پشتی به مدت طولانی حتماً درست و اصولی از آن نگهداری کنید.

نحوه تمیز کردن کوله پشتی به روش دستی

نحوه تمیز کردن کوله پشتی به روش دستی

نحوه تمیز کردن کوله پشتی به روش دستی کار سختی نیست قبل از تمیز کردن محتویات کوله پشتی را به خوبی خالی کنید با تکان دادن، ذرات ریز اضافه آن را خارج کنید.

یک ظرف بزرگ یا سینک ظرفشویی خود را با آب ولرم پر کنید، به اندازه کافی مقداری شوینده ملایم به آب ولرمتان اضافه کنید به خوبی مواد شوینده را در آب حل کنید با یک اسفنج یا پارچه نرم داخل و سطح بیرونی کوله پشتی را به خوبی تمیز کنید.

برای لکه‌های سخت یا جاهایی که دسترسی آسان ندارید با کمک مسواک آن قیمت را تمیز کنید و در مرحله آخر بعد از آبکشی بهتر است در هوای آزاد برای خشک کردن کوله پشتی را قرار دهید. از تابیدن نور مستقیم خورشید بر روی کوله پشتی جدا خودداری کنید تا شاهد رنگ رفتگی و کدر شدن رنگ کوله پشتی نباشید. اگر کوله پشتی شما بوی نامطبوع دارد می‌توانید برای از بین بردن بو و آلودگی‌ها از جوش شیرین استفاده کنید.

انتخاب مواد شوینده مناسب

تمیز کردن کوله پشتی با انتخاب مواد شوینده مناسب باید انجام شود تا آسیبی به پارچه و جنس کوله پشتی وارد نشود. استفاده از مواد پاک کننده سفید، تاید، مواد شوینده قوی که دارای مواد شیمیایی هستند جداً خودداری کنید. از شوینده‌های استفاده کنید که فاقد عطر و رنگ باشند.

همچنین استفاده از مواد شوینده‌های قوی یا نرم کننده‌های غلیظ باعث می‌شود به جنس و بافت پارچه کوله پشتی آسیب وارد شود در هنگام آبکشی باید از آب خیلی ولرم یا سرد استفاده کرد. موقع آبکشی حواستان باشد تا آب به خوبی از درون پارچه کوله پشتی عبور کند تا مواد شوینده‌ که درون پارچه یا داخل کوله پشتی جا مانده‌اند از بین بروند.

شستشوی آرام و دقیق

تمیز کردن و از بین بردن لکه از روی کوله پشتی را به آرامی و دقیق انجام دهید. اگر بخواهید به صورت دستی کوله پشتی خود را تمیز کنید به آرامی این کار را انجام دهید تا یک کوله پشتی سالم و کاربردی داشته باشید.

شستشوی آرام و دقیق

نگهداری و نحوه شستشوی درست در حفظ سلامت کوله پشتی بسیار حائز اهمیت است. اگر از ماشین لباسشویی برای شستشوی کوله پشتی استفاده می‌کنید باید برنامه ملایم جهت شستشوی کوله پشتی تنظیم کنید.

مراقبت از زیپ‌ها و بندهای کوله پشتی

برای مراقبت و تمیز کردن زیپ‌ها و بندهای کوله پشتی راهکارهای ساده‌ای وجود دارد که با انجام آن‌ها می‌توانید کوله پشتی تمیز و بی نقص داشته باشید. استفاده زیاد از زیپ و بندهای کلوپشتی باعث می‌شود تا سریعاً کثیفی و گرد و غبار را به خود جذب کنند.

برای تمیز کردن زیپ‌ و بند کوله پشتی با استفاده از پارچه مرطوب می‌توانید تمام کثیفی‌ها و گرد و غبار را از بین ببرید. برای باز و بسته کردن زیپ کوله پشتی بهتر است این کار خیلی آرام و دقیق انجام دهید. برای مراقبت از زیپ و بند در داخل ماشین لباسشویی هم بهتر است از کاور یا کیسه‌های محافظ استفاده کنید.

تمیز کردن کوله پشتی با ماشین لباسشویی

تمیز کردن کوله پشتی با ماشین لباسشویی یک روش راحت و بدون دردسر است فقط باید به نکاتی توجه کرد که به کوله پشتی آسیبی وارد نشود. نکاتی چون: تنظیمات مناسب و آرام برای شستشو، استفاده از کیسه‌های محافظ از کوله پشتی در هنگام شستشو، استفاده مواد شوینده ملایم و مناسب کوله پشتی، استفاده از آب سرد یا ولرم برای شستشو، گرفتن رطوبت کوله پشتی بعد از اتمام شستشو و قرار دادن کوله پشتی در هوای آزاد برای خشک شدن و از بین رفتن رطوبت را در شستشو با ماشین لباسشویی رعایت کنید.

تنظیمات مناسب ماشین لباسشویی

برای شستشوی کوله پشتی با ماشین لباسشویی در مرحله اول باید درجه آب سرد یا ولرم باشد. از آب داغ به هیچ عنوان برای تمیز کردن کوله پشتی استفاده نکنید با رعایت این مورد کوله‌پشی شما بدون آسیب به پارچه و متریالی که در تولید آن استفاده شده تمیز می‌شود. شستشوی درست و اصولی با ماشین لباسشویی می‌تواند طول عمر کوله پشتی شما را بالا ببرد.

استفاده از کیسه‌های محافظ

استفاده از کیسه‌های محافظ

امروزه با پیشرفت انواع محصولات بر اساس نیاز روز استفاده از کیسه‌های محافظ برای شستشوی انواع لوازم تولید شده برای شستشوی کوله پشتی، انواع کفش، انواع کیف مانند: کیف لوازم آرایش، کیف دوشی، کیف کمری در داخل ماشین لباسشویی طراحی شده‌اند. بدون هیچ نگرانی می‌توانید هر وسیله قابل شستشویی را در درون کیسه‌های محافظ قرار دهید و با ماشین لباسشویی بشویید.

کیسه‌های محافظ یک محصول کاربردی و عالی برای حفظ سلامت لوازم شما هستند کیسه‌های محافظ در انواع رنگ، جنس، سایز، مدل وجود دارند. هر کس بسته به نیاز خود می‌تواند کیسه مناسبی را تهیه کند و برای شستشو در ماشین لباسشویی استفاده کند.

خشک کردن کوله پشتی پس از شستشو

بعد شستشو کوله پشتی چه به صورت دستی و چه با ماشین لباسشویی در مرحله آخر باید کوله را خشک کرد و رطوبت درون کوله پشتی را از بین برد. بعد از اتمام شستشو با استفاده از یک حوله تمیز یا پارچه نرم آب اضافی یا رطوبت به جا مانده را کمی از بین ببرید بهتر است برای خشک کردن کوله پشتی آن را در هوای آزاد قرار دهید اگر مکان باز ندارید می‌توانید در خانه با کمک شوفاژ یا بخاری آن را خشک کنید.

دقت داشته باشید کوله پشتی را روی گرمای مستقیم قرار ندهید باید تمام قسمت‌های کوله پشتی تا عمیق‌ترین قسمت‌ها به خوبی خشک شود تا جایی که هیچ رطوبتی باقی نماند.

خشک کردن در هوای آزاد

هوای آزاد بهترین روش برای خشک کردن کوله پشتی است ورود و خروج هوا برای خشم کردن کامل کوله در هوای آزاد انجام می‌شود. تابش مستقیم نور خورشید به مرور زمان شاهد کدر و بی‌رنگ شدن و از بین رفتن تار و پود پارچه کوله پشتی می‌شوید پس بهتر است کوله را در سایه قرار دهید. همچنین برای آویزان کردن کوله پشتی در هوای آزاد می‌توانید کولر را پشت رو آویزان کنید تا داخل کوله به طور کامل خشک شود.

خشک کردن در هوای آزاد

استفاده از حوله برای جذب رطوبت اضافی

بعد شستشوی کوله پشتی لازم است با یک حوله یا پارچه تمیز و نرم تمام رطوبت اضافی روی کوله پشتی بگیرید. از حوله‌هایی استفاده کنید که جذب آب بیشتری داشته باشند تا به خوبی رطوبت را به خود جذب کنند. بعد از جذب رطوبت زمان دهید تا کوله پشتی به خوبی در هوای آزاد خشک شود.

نتیجه گیری

خرید کیف مردانه و خرید کیف زنانه خریدی نیست که هر ماه انجام شود پس بهتر است مراقب کیف‌های خود باشید. برای تمیز کردن کوله پشتی با روش‌های صحیح می‌توانید در زمان طولانی از آن استفاده کنید. بهتر است از روش‌های دستی برای تمیز کردن کوله پشتی استفاده کنید تا کیف آسیب کمتری ببیند.

استفاده از برندهای معروف و پارچه‎های با کیفیت در زمان خرید کوله پشتی یکی از مهم‌ترین موارد است. کوله پشتی یکی از محصولات پر‌مصرف و کاربردی‌ در زندگی روزمره ماست بهتر است برای نگهداری و مراقبت از آن راهکار‌های درست را در پیش بگیرم تا از استفاده آن در زمان بیشتری لذت ببریم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد