11 مهر 1403
/
75 بازدید
اصول ست کردن لباس زنانه با کفش
اصول ست کردن لباس زنانه با کفش

فهرست مطالب

ست کردن لباس زنانه با کفش، بر اساس اصول و قواعدی که در دنیای مد و استایل تعریف شده است باید انجام شود. با پیروی از اصول ست کردن لباس زنانه با کفش، ظاهری آراسته همراه با استایلی هماهنگ را از آن خود کنید.

شناخت سبک، جنس، طرح لباس‌هایی که برای استایل خود انتخاب می‌کنید نقش مهمی در انتخاب کفش شما دارد؛ همچنین مکان‌هایی که در آن قرار می‌گیرید در سبک پوشش شما بسیار تاثیر گذار است.

در اصول ست کردن لباس زنانه با کفش به غیر از سبک‌های جدید و به‌روز باید به کیفیت و مرغوبیت جنس آن‌ها نیز دقت کنید؛ به‌خصوص در انتخاب کفش! اگر بخواهید یک کفش را به مدت طولانی در طول روز استفاده کنید، باید جنسی را انتخاب کنید که شما را دچار آسیب‌های عضلانی در پا نکند.

ما قصد داریم در این بلاگ به شما نحوه ست کردن لباس زنانه با کفش مناسب را آموزش دهیم، اگر شما هم همیشه دغدغه این موضوع را دارید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

ست کردن لباس زنانه با کفش

خلاقیت در ست کردن لباس زنانه با کفش بسیار مهم است. در هنگام خرید، باید توجه بسیاری به انتخاب‌هایی که می‌کنید داشته باشید. ظاهر لباس‌ها به تنهایی زیبا و خاص دیده نمی‌شوند بلکه با انتخاب درست آن‌ها در کنار هم، فوق‌العاده جذاب و بی‌نظیر خواهند شد؛ البته اگر اصول ست کردن لباس‌ها را بلد باشید.

برای ست کردن لباس زنانه با کفش، قوانین و راهکارهای متنوعی در دنیای مد و استایل وجود دارد. با کمی هنر و تبحر می‌توانید در تمام موقعیت‌هایی که قرار می‌گیرید استایل خود را با این اصول، خاص کنید.

توجه به سبک، رنگ و جنس لباس، همگی در ست کردن لباس زنانه با کفش تاثیر به‌سزایی دارند. جدا از سلیقه شخصی باید موارد مهمی را در نظر بگیرید تا ظاهری شیک داشته باشید. این موارد شامل:

  • رعایت تضاد رنگ‌ها در استایل
  • استفاده از جنس‌های متفاوت برای ست کردن لباس و کفش‌ها
  • ترکیب رنگ‌های تیره و روشن در کنار هم
  • اهمیت انتخاب رنگ شال و روسری در ست کردن لباس و کفش است

تاثیر رنگ‌ها در ست کردن

تاثیر رنگ‌ها در ست کردن

در ست کردن لباس زنانه و کفش، رنگ‌ها تاثیر بسزایی دارند. بیشتر افراد از کفش‌های مشکی و سفید در استایل‌های روزانه خود استفاده می‌کنند، زیرا هماهنگ کردن این رنگ‌ها با انواع مختلف لباس‌ها راحت‌تر است.

در ست کردن انواع لباس‌ها با کفش، استفاده از رنگ‌های مکمل و متضاد در دنیای مد و استایل بسیار متداول است. امروزه افراد با انتخاب لباس و کفش‌های رنگ روشن، جذابیت بیشتری به استایل‌شان می‌بخشند. البته کفش‌هایی که در تولید آن‌ها، از چندین رنگ برای سطح رویه‌شان استفاده می‌شود، برای ست کردن با انواع لباس‌ها مناسب و راحت‌ترند.

یکی دیگر از نکاتی که باید در ست کردن رنگ لباس زنانه و کفش مورد بررسی قرار بگیرد، فصل‌ها و مناسبت‌ها است. بهتر است در فصل‌های بهار و تابستان از رنگ‌های روشن و نود و در فصل‌های پاییز و زمستان از رنگ‌های گرم و تیره استفاده کنید.

انتخاب رنگ‌های مکمل

انتخاب و استفاده از ترکیب رنگ‌های مکمل با یکدیگر تاثیر زیادی در زیبایی استایل دارد. رنگ‌های مکملی چون: آبی و نارنجی، مشکی و قرمز، سبز و قرمز، بنفش و زرد، سبز و بنفش، سبز و آبی، زرد و یاسی، قرمز و سبز زیتونی، صورتی و نارنجی، صورتی و بنفش، قرمز و صورتی، زرد و سبز رنگ‌های مکمل جذابی هستند.

در انتخاب رنگ‌های مکمل می‌توان از سایه‌ها و شدت‌های مختلف رنگ‌های مکمل الگو گرفت که در انتخاب آن‌ها باید آگاهی کافی را داشته باشید. بنابراین می‌توانید از چرخه رنگ برای انتخاب رنگ لباس زنانه با کفش کمک بگیرید. رنگ‌هایی که در مقابل هم قرار دارند رنگ‌های مکمل هستند و با ترکیب‌های جنجالی و خاص، زیبایی استایل‌تان را بی‌شک دو چندان می‌کنند.

استایل تک رنگ

استایل تک رنگ یا همان مونوکروم یک شیوه طراحی منسجم برای داشتن یک استایل خاص و زیبا است. چراکه رنگ‌های مشابه و از یک طیف رنگی، می‌توانند یک ظاهر شیک و آراسته را در استایل شما ایجاد کنند.

استایل تک رنگ

استایل تک رنگ از دید برخی افراد شاید کمی کسل کننده و تکراری باشد، اما این باور کاملاً اشتباه است؛ از این رو اگر در ست کردن لباس زنانه و کفش، به خوبی از طیف رنگ‌های مشابه استفاده کنید می‌توانید صد در صد تیپ مونوکرومی شیک و جذاب بسازید.

استفاده از استایل تک رنگ قد را بلندتر نشان می‌دهد؛ همچنین انتخاب رنگ‌های تیره برای تیپ مونوکروم پیشنهاد بهتری است زیرا رنگ‌های تیره خسته کننده نیستند و کمتر تکراری می‌شوند. از استایل تک رنگ در سازمان‌های اداری و محیط‌های رسمی می‌توانید استفاده کنید.

هماهنگی سبک لباس با نوع کفش

رعایت هارمونی شلوغی و خلوتی کفش با لباس، در اصول مد و استایل اهمیت زیادی دارد؛ این به این معنی است که نباید لباس‌هایتان زیادی یکنواخت و مشابه هم باشند. در ست کردن لباس زنانه با کفش، نکات مهمی وجود دارد که باید حتماً رعایت کنید. مثل:

  • انتخاب لباس و کفش مناسب با موقعیتی که در آن قرار می‌گیرید.
  • تفاوت جنس رویه کشف با لباس
  • انتخاب طرح‌ها، جنس‌ها و رنگ‌های مناسب
  • انتخاب لباس و کفش مناسب فصل
  • ست کردن لباس سبک مدرن با کفش مدرن
  • ست کردن لباس سبک‌ سنتی با کفش سنتی

استایل کژوال و کفش‌های اسپرت

استایل کژوال برای تیپ‌های روزمره انتخاب بسیار مناسبی است. راحتی و آزادی استایل کژوال باعث می‌شود تا طرفداران بیشتری داشته باشد. اگر خواهان یک استایل کژوال هستید باید از کفش‌های اسپرت برای تکمیل کردن این استایل استفاده کنید.

استایل‌های کژوال را می‌توان با انواع پیراهن، انواع شلوارها، هودی‌ها، کت و شلوار، کاپشن، پالتو، ژاکت ، دامن و غیره همراه با کفش‌های اسپرت ست کرد.

ست کردن لباس‌ رسمی با کفش‌های پاشنه‌دار

با خرید کفش زنانه پاشنه‌دار، ست کردن لباس رسمی دیگر کار سختی نیست و با این ترکیب، استایل جذابی را برای خودتات دست و پا می‌کنید. اگر به یک مصاحبه یا قرار کاری می‌روید می‌توانید با استفاده از مانتو شلوارهای ست همراه با کفش پاشنه‌دار یک استایل خاص بسازید؛ اما به دلیل آسیب عضلات پا در معرض استفاده طولانی مدت از کفش پاشنه‌دار بهتر است مدت زمان محدودی از این کفش‌ها استفاده کنید.

ست کردن لباس‌ رسمی با کفش‌های پاشنه‌دار

در هنگام انتخاب لباس زنانه و ست کردن آن با انواع کفش زنانه رسمی، سعی کنید از رنگ‌های مشابه بهره ببرید و با این کار در محیط‌های اداری و رسمی، جزو شیک‌پوش‌ها باشید.

صندل و استایل تابستانی

در استایل‌های تابستانه معمولا استفاده از صندل‌های رنگارنگ و جذاب بسیار متداول است. در روزهای گرم تابستان صندل‌ها بهترین راهکار برای خنک کردن و تنفس پذیری پاها هستند و در استایل‌های متنوع تابستانی ظاهر فوق‌العاده زیبایی دارند.

صندل‌ها در انواع مختلف طرح، رنگ، جنس و مدل تولید می‌شوند؛ با کمی خلاقیت و هنر می‌توان با صندل‌ها استایل‌های تابستانه متفاوتی داشت. هر یک از صندل‌ها با سبک‌های متفاوت، ویژگی‌های مخصوص خود را دارند و با توجه به مکان‌های مختلف کاربردی هستند.

صندل‌های لژدار و صندل‌های تخت، پرمصرف‌ترین محصولات در بازار هستند. در انتخاب استایل تابستانه تناسب رنگ و طرح لباس، جنس لباس، راحتی آن، استفاده از اکسسوری‌ها هم بسیار مهم است.

چند ست پیشنهادی برای تابستان:

  • شلوار کتان گشاد، تاپ گره‌ای، صندل تخت
  • پیراهن‌های ساحلی بلند با صندل‌های بافت مکرومه
  • شلوار اسکینی، کراپ کوتاه، با صندل پاشنه بلند چرم
  • لباس‌های مجلسی با صندل‌های پاشنه بلند چرم یا ورنی

بوت و نیم بوت برای فصول سرد

برای ست کردن لباس زنانه با کفش در فصل زمستان بهتر است از بوت و نیم بوت برای انواع استایل‌ها استفاده کنید. رنگ‌های مناسب و گرم و خنثی می‌توانند استایل زمستانی شما را زیباتر نشان دهند.

با انواع لباس‌های زمستانه مانند: کاپشن، پالتو، کت های بلیزر، هودی، پافر و غیره در کنار بوت و نیم بوت می‌توان استایل زمستانه شیکی داشت.

بوت و نیم بوتی که برای فصول سرد انتخاب می‌کنید باید ویژگی‌هایی چون: مقاوم بودن در هنگام لیز خوردن، تناسب بوت و اقلیم، ارتفاع مناسب در موقعیت‌های مختلف و ویژگی بوت‌های همه‌کاره را داشته باشند.

بوت‌ها و نیم بوت‌های رنگ تیره مناسب لباس‌هایی با تم خاکستری، مشکی و طوسی هستند. بوت‌ها و نیم بوت‌های عسلی، قهوه‌ای تیره رنگ با رنگ‌های قرمز، سرمه‌ای، فیروزه‌ای استایل می‌شوند و بوت‌های عسلی، کرم و رنگ‌های روشن با لباس‌های رنگ صورتی، کرم ،سبز روشن، آبی روشن به راحتی ست می‌شوند.

ست کردن لباس و کفش بر اساس موقعیت

ست کردن لباس و کفش بر اساس موقعیت

موقعیتی که در آن قرار می‌گیرید در انتخاب نوع استایل و لباس و کفش نقش مهمی دارد.

  • در مهمانی‌های دوستانه و خانوادگی آزادی عمل بیشتری در انتخاب لباس و کفش دارید.
  • در موقعیت‌های رسمی رعایت اصول و قواعد پوشش مناسب حرف اول را می‌زند.
  • در هنگام مسافرت استفاده از لباس‌ها و کفش‌های راحت و سبک مهم‌ترین اصل به شمار می‌رود.
  • در مجالس و مهمانی‌ها در ست کردن لباس زنانه با کفش، با به کاربردن کمی خلاقیت استایلی خیره کننده می‌توان داشت.

با توجه به موقعیتی که در آن حاضر می‌شوید می‌توانید پوشش درست و مناسب همان مکان را در استایل خود به کار ببرید تا همیشه خاص و جذاب باشید. برای اینکه در همه موقعیت‌ها دغدغه انتخاب لباس نداشته باشید پیشنهاد می‌کنیم هنگام خرید مانتو طیف‌های رنگی مختلف را انتخاب کنید و همیشه چند دست پیراهن زنانه مجلسی در کمد لباس خود داشته باشید.

تیشرت زنانه برای موقعیت‌های دوستانه انتخاب راحت و بسیار شیکی است. همیشه چند دست تیشرت با تنوع رنگی مختلف را در کمد لباس خود برای ست کردن در چنین موقعیت‌هایی داشته باشید.

استایل روزمره

برای استایل روزمره، ست کردن کار چندان دشواری نیست و حق انتخاب زیادی دارید. در استایل‌های روزمره راحتی مهم‌تر از هر چیزی است؛ استفاده از تیپ‌های اسپرت با کفش کتونی‌های باکیفیت و بادوام،استایل روزانه‌ی ثابتی برای اکثر افراد است.

ترکیب کردن رنگ‌ها، جنس‌ها، طرح‌ها در انتخاب لباس و کفش به هنر و سلیقه شخصی بستگی دارد. استفاده از برندهای معروف در استایل روزمره باعث می‌شود اعتماد به نفس شما چندین برابر بالا رود و همیشه بهترین استایل روزانه را در همه جا داشته باشید.

استایل رسمی و کاری

استایل‌های رسمی و کاری را با حساسیت بیشتری باید انتخاب کنید. استفاده از رنگ‌های مناسب، سایزهای متعادل، جنس‌هایی با کیفیت، لباس و کفش‌های ساده مهم‌ترین ویژگی‌های استایل رسمی هستند.

استایل رسمی و کاری

رنگ‌های تیره مانند: مشکی، سورمه‌ای، خاکستری و قهوه‌ای در لباس‌های رسمی بسیار کاربردی هستند؛
علاوه بر آن راحتی و سبکی در استایل‌های رسمی امری ضروری است و باید لباس و کفشی را انتخاب کنید که در طی ساعت‌ها استفاده ‌ از آن، دچار کلافگی و خستگی نشوید.

استایل مهمانی و مجالس

ست کردن لباس زنانه با کفش در استایل‌های مهمانی و مجالس بستگی به اندام فرد دارد؛ به علاوه در استایل‌های مهمانی و مجالس استفاده از پارچه‌های مرغوب و کفش‌های مجلسی شیک و به‌روز تاثیر مثبتی در ظاهر شما دارد.
در مجالس رسمی و مهمانی‌ها استفاده از پارچه‌های رنگ‌ شاد، طرح‌های خاص با کفش و صندل‌های پاشنه بلند‌، اکسسوری‌های برند می‌تواند ‌استایل‌های منحصر به فردی ساخت.

نتیجه‌گیری

ست کردن لباس زنانه با کفش در موقعیت‌های مختلف متفاوت است. با در نظر گرفتن همین مورد می‌توانید سبک استایل خود را انتخاب کنید و با توجه به آن ست جذابی از لباس‌هایی که در کمد دارید بپوشید.
در دنیای مد و استایل هر روزه سبک‌های جدیدی معرفی می‌شود که با دنبال کردن آن، هر کس طبق سلیقه و بودجه خود می‌تواند با روش‌های متفاوت و مناسب تیپ و ظاهر لوکسی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

اصول ست کردن لباس زنانه با کفش
11 مهر 1403
/
75 بازدید

اصول ست کردن لباس زنانه با کفش

فهرست مطالب

ست کردن لباس زنانه با کفش، بر اساس اصول و قواعدی که در دنیای مد و استایل تعریف شده است باید انجام شود. با پیروی از اصول ست کردن لباس زنانه با کفش، ظاهری آراسته همراه با استایلی هماهنگ را از آن خود کنید.

شناخت سبک، جنس، طرح لباس‌هایی که برای استایل خود انتخاب می‌کنید نقش مهمی در انتخاب کفش شما دارد؛ همچنین مکان‌هایی که در آن قرار می‌گیرید در سبک پوشش شما بسیار تاثیر گذار است.

در اصول ست کردن لباس زنانه با کفش به غیر از سبک‌های جدید و به‌روز باید به کیفیت و مرغوبیت جنس آن‌ها نیز دقت کنید؛ به‌خصوص در انتخاب کفش! اگر بخواهید یک کفش را به مدت طولانی در طول روز استفاده کنید، باید جنسی را انتخاب کنید که شما را دچار آسیب‌های عضلانی در پا نکند.

ما قصد داریم در این بلاگ به شما نحوه ست کردن لباس زنانه با کفش مناسب را آموزش دهیم، اگر شما هم همیشه دغدغه این موضوع را دارید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

ست کردن لباس زنانه با کفش

خلاقیت در ست کردن لباس زنانه با کفش بسیار مهم است. در هنگام خرید، باید توجه بسیاری به انتخاب‌هایی که می‌کنید داشته باشید. ظاهر لباس‌ها به تنهایی زیبا و خاص دیده نمی‌شوند بلکه با انتخاب درست آن‌ها در کنار هم، فوق‌العاده جذاب و بی‌نظیر خواهند شد؛ البته اگر اصول ست کردن لباس‌ها را بلد باشید.

برای ست کردن لباس زنانه با کفش، قوانین و راهکارهای متنوعی در دنیای مد و استایل وجود دارد. با کمی هنر و تبحر می‌توانید در تمام موقعیت‌هایی که قرار می‌گیرید استایل خود را با این اصول، خاص کنید.

توجه به سبک، رنگ و جنس لباس، همگی در ست کردن لباس زنانه با کفش تاثیر به‌سزایی دارند. جدا از سلیقه شخصی باید موارد مهمی را در نظر بگیرید تا ظاهری شیک داشته باشید. این موارد شامل:

  • رعایت تضاد رنگ‌ها در استایل
  • استفاده از جنس‌های متفاوت برای ست کردن لباس و کفش‌ها
  • ترکیب رنگ‌های تیره و روشن در کنار هم
  • اهمیت انتخاب رنگ شال و روسری در ست کردن لباس و کفش است

تاثیر رنگ‌ها در ست کردن

تاثیر رنگ‌ها در ست کردن

در ست کردن لباس زنانه و کفش، رنگ‌ها تاثیر بسزایی دارند. بیشتر افراد از کفش‌های مشکی و سفید در استایل‌های روزانه خود استفاده می‌کنند، زیرا هماهنگ کردن این رنگ‌ها با انواع مختلف لباس‌ها راحت‌تر است.

در ست کردن انواع لباس‌ها با کفش، استفاده از رنگ‌های مکمل و متضاد در دنیای مد و استایل بسیار متداول است. امروزه افراد با انتخاب لباس و کفش‌های رنگ روشن، جذابیت بیشتری به استایل‌شان می‌بخشند. البته کفش‌هایی که در تولید آن‌ها، از چندین رنگ برای سطح رویه‌شان استفاده می‌شود، برای ست کردن با انواع لباس‌ها مناسب و راحت‌ترند.

یکی دیگر از نکاتی که باید در ست کردن رنگ لباس زنانه و کفش مورد بررسی قرار بگیرد، فصل‌ها و مناسبت‌ها است. بهتر است در فصل‌های بهار و تابستان از رنگ‌های روشن و نود و در فصل‌های پاییز و زمستان از رنگ‌های گرم و تیره استفاده کنید.

انتخاب رنگ‌های مکمل

انتخاب و استفاده از ترکیب رنگ‌های مکمل با یکدیگر تاثیر زیادی در زیبایی استایل دارد. رنگ‌های مکملی چون: آبی و نارنجی، مشکی و قرمز، سبز و قرمز، بنفش و زرد، سبز و بنفش، سبز و آبی، زرد و یاسی، قرمز و سبز زیتونی، صورتی و نارنجی، صورتی و بنفش، قرمز و صورتی، زرد و سبز رنگ‌های مکمل جذابی هستند.

در انتخاب رنگ‌های مکمل می‌توان از سایه‌ها و شدت‌های مختلف رنگ‌های مکمل الگو گرفت که در انتخاب آن‌ها باید آگاهی کافی را داشته باشید. بنابراین می‌توانید از چرخه رنگ برای انتخاب رنگ لباس زنانه با کفش کمک بگیرید. رنگ‌هایی که در مقابل هم قرار دارند رنگ‌های مکمل هستند و با ترکیب‌های جنجالی و خاص، زیبایی استایل‌تان را بی‌شک دو چندان می‌کنند.

استایل تک رنگ

استایل تک رنگ یا همان مونوکروم یک شیوه طراحی منسجم برای داشتن یک استایل خاص و زیبا است. چراکه رنگ‌های مشابه و از یک طیف رنگی، می‌توانند یک ظاهر شیک و آراسته را در استایل شما ایجاد کنند.

استایل تک رنگ

استایل تک رنگ از دید برخی افراد شاید کمی کسل کننده و تکراری باشد، اما این باور کاملاً اشتباه است؛ از این رو اگر در ست کردن لباس زنانه و کفش، به خوبی از طیف رنگ‌های مشابه استفاده کنید می‌توانید صد در صد تیپ مونوکرومی شیک و جذاب بسازید.

استفاده از استایل تک رنگ قد را بلندتر نشان می‌دهد؛ همچنین انتخاب رنگ‌های تیره برای تیپ مونوکروم پیشنهاد بهتری است زیرا رنگ‌های تیره خسته کننده نیستند و کمتر تکراری می‌شوند. از استایل تک رنگ در سازمان‌های اداری و محیط‌های رسمی می‌توانید استفاده کنید.

هماهنگی سبک لباس با نوع کفش

رعایت هارمونی شلوغی و خلوتی کفش با لباس، در اصول مد و استایل اهمیت زیادی دارد؛ این به این معنی است که نباید لباس‌هایتان زیادی یکنواخت و مشابه هم باشند. در ست کردن لباس زنانه با کفش، نکات مهمی وجود دارد که باید حتماً رعایت کنید. مثل:

  • انتخاب لباس و کفش مناسب با موقعیتی که در آن قرار می‌گیرید.
  • تفاوت جنس رویه کشف با لباس
  • انتخاب طرح‌ها، جنس‌ها و رنگ‌های مناسب
  • انتخاب لباس و کفش مناسب فصل
  • ست کردن لباس سبک مدرن با کفش مدرن
  • ست کردن لباس سبک‌ سنتی با کفش سنتی

استایل کژوال و کفش‌های اسپرت

استایل کژوال برای تیپ‌های روزمره انتخاب بسیار مناسبی است. راحتی و آزادی استایل کژوال باعث می‌شود تا طرفداران بیشتری داشته باشد. اگر خواهان یک استایل کژوال هستید باید از کفش‌های اسپرت برای تکمیل کردن این استایل استفاده کنید.

استایل‌های کژوال را می‌توان با انواع پیراهن، انواع شلوارها، هودی‌ها، کت و شلوار، کاپشن، پالتو، ژاکت ، دامن و غیره همراه با کفش‌های اسپرت ست کرد.

ست کردن لباس‌ رسمی با کفش‌های پاشنه‌دار

با خرید کفش زنانه پاشنه‌دار، ست کردن لباس رسمی دیگر کار سختی نیست و با این ترکیب، استایل جذابی را برای خودتات دست و پا می‌کنید. اگر به یک مصاحبه یا قرار کاری می‌روید می‌توانید با استفاده از مانتو شلوارهای ست همراه با کفش پاشنه‌دار یک استایل خاص بسازید؛ اما به دلیل آسیب عضلات پا در معرض استفاده طولانی مدت از کفش پاشنه‌دار بهتر است مدت زمان محدودی از این کفش‌ها استفاده کنید.

ست کردن لباس‌ رسمی با کفش‌های پاشنه‌دار

در هنگام انتخاب لباس زنانه و ست کردن آن با انواع کفش زنانه رسمی، سعی کنید از رنگ‌های مشابه بهره ببرید و با این کار در محیط‌های اداری و رسمی، جزو شیک‌پوش‌ها باشید.

صندل و استایل تابستانی

در استایل‌های تابستانه معمولا استفاده از صندل‌های رنگارنگ و جذاب بسیار متداول است. در روزهای گرم تابستان صندل‌ها بهترین راهکار برای خنک کردن و تنفس پذیری پاها هستند و در استایل‌های متنوع تابستانی ظاهر فوق‌العاده زیبایی دارند.

صندل‌ها در انواع مختلف طرح، رنگ، جنس و مدل تولید می‌شوند؛ با کمی خلاقیت و هنر می‌توان با صندل‌ها استایل‌های تابستانه متفاوتی داشت. هر یک از صندل‌ها با سبک‌های متفاوت، ویژگی‌های مخصوص خود را دارند و با توجه به مکان‌های مختلف کاربردی هستند.

صندل‌های لژدار و صندل‌های تخت، پرمصرف‌ترین محصولات در بازار هستند. در انتخاب استایل تابستانه تناسب رنگ و طرح لباس، جنس لباس، راحتی آن، استفاده از اکسسوری‌ها هم بسیار مهم است.

چند ست پیشنهادی برای تابستان:

  • شلوار کتان گشاد، تاپ گره‌ای، صندل تخت
  • پیراهن‌های ساحلی بلند با صندل‌های بافت مکرومه
  • شلوار اسکینی، کراپ کوتاه، با صندل پاشنه بلند چرم
  • لباس‌های مجلسی با صندل‌های پاشنه بلند چرم یا ورنی

بوت و نیم بوت برای فصول سرد

برای ست کردن لباس زنانه با کفش در فصل زمستان بهتر است از بوت و نیم بوت برای انواع استایل‌ها استفاده کنید. رنگ‌های مناسب و گرم و خنثی می‌توانند استایل زمستانی شما را زیباتر نشان دهند.

با انواع لباس‌های زمستانه مانند: کاپشن، پالتو، کت های بلیزر، هودی، پافر و غیره در کنار بوت و نیم بوت می‌توان استایل زمستانه شیکی داشت.

بوت و نیم بوتی که برای فصول سرد انتخاب می‌کنید باید ویژگی‌هایی چون: مقاوم بودن در هنگام لیز خوردن، تناسب بوت و اقلیم، ارتفاع مناسب در موقعیت‌های مختلف و ویژگی بوت‌های همه‌کاره را داشته باشند.

بوت‌ها و نیم بوت‌های رنگ تیره مناسب لباس‌هایی با تم خاکستری، مشکی و طوسی هستند. بوت‌ها و نیم بوت‌های عسلی، قهوه‌ای تیره رنگ با رنگ‌های قرمز، سرمه‌ای، فیروزه‌ای استایل می‌شوند و بوت‌های عسلی، کرم و رنگ‌های روشن با لباس‌های رنگ صورتی، کرم ،سبز روشن، آبی روشن به راحتی ست می‌شوند.

ست کردن لباس و کفش بر اساس موقعیت

ست کردن لباس و کفش بر اساس موقعیت

موقعیتی که در آن قرار می‌گیرید در انتخاب نوع استایل و لباس و کفش نقش مهمی دارد.

  • در مهمانی‌های دوستانه و خانوادگی آزادی عمل بیشتری در انتخاب لباس و کفش دارید.
  • در موقعیت‌های رسمی رعایت اصول و قواعد پوشش مناسب حرف اول را می‌زند.
  • در هنگام مسافرت استفاده از لباس‌ها و کفش‌های راحت و سبک مهم‌ترین اصل به شمار می‌رود.
  • در مجالس و مهمانی‌ها در ست کردن لباس زنانه با کفش، با به کاربردن کمی خلاقیت استایلی خیره کننده می‌توان داشت.

با توجه به موقعیتی که در آن حاضر می‌شوید می‌توانید پوشش درست و مناسب همان مکان را در استایل خود به کار ببرید تا همیشه خاص و جذاب باشید. برای اینکه در همه موقعیت‌ها دغدغه انتخاب لباس نداشته باشید پیشنهاد می‌کنیم هنگام خرید مانتو طیف‌های رنگی مختلف را انتخاب کنید و همیشه چند دست پیراهن زنانه مجلسی در کمد لباس خود داشته باشید.

تیشرت زنانه برای موقعیت‌های دوستانه انتخاب راحت و بسیار شیکی است. همیشه چند دست تیشرت با تنوع رنگی مختلف را در کمد لباس خود برای ست کردن در چنین موقعیت‌هایی داشته باشید.

استایل روزمره

برای استایل روزمره، ست کردن کار چندان دشواری نیست و حق انتخاب زیادی دارید. در استایل‌های روزمره راحتی مهم‌تر از هر چیزی است؛ استفاده از تیپ‌های اسپرت با کفش کتونی‌های باکیفیت و بادوام،استایل روزانه‌ی ثابتی برای اکثر افراد است.

ترکیب کردن رنگ‌ها، جنس‌ها، طرح‌ها در انتخاب لباس و کفش به هنر و سلیقه شخصی بستگی دارد. استفاده از برندهای معروف در استایل روزمره باعث می‌شود اعتماد به نفس شما چندین برابر بالا رود و همیشه بهترین استایل روزانه را در همه جا داشته باشید.

استایل رسمی و کاری

استایل‌های رسمی و کاری را با حساسیت بیشتری باید انتخاب کنید. استفاده از رنگ‌های مناسب، سایزهای متعادل، جنس‌هایی با کیفیت، لباس و کفش‌های ساده مهم‌ترین ویژگی‌های استایل رسمی هستند.

استایل رسمی و کاری

رنگ‌های تیره مانند: مشکی، سورمه‌ای، خاکستری و قهوه‌ای در لباس‌های رسمی بسیار کاربردی هستند؛
علاوه بر آن راحتی و سبکی در استایل‌های رسمی امری ضروری است و باید لباس و کفشی را انتخاب کنید که در طی ساعت‌ها استفاده ‌ از آن، دچار کلافگی و خستگی نشوید.

استایل مهمانی و مجالس

ست کردن لباس زنانه با کفش در استایل‌های مهمانی و مجالس بستگی به اندام فرد دارد؛ به علاوه در استایل‌های مهمانی و مجالس استفاده از پارچه‌های مرغوب و کفش‌های مجلسی شیک و به‌روز تاثیر مثبتی در ظاهر شما دارد.
در مجالس رسمی و مهمانی‌ها استفاده از پارچه‌های رنگ‌ شاد، طرح‌های خاص با کفش و صندل‌های پاشنه بلند‌، اکسسوری‌های برند می‌تواند ‌استایل‌های منحصر به فردی ساخت.

نتیجه‌گیری

ست کردن لباس زنانه با کفش در موقعیت‌های مختلف متفاوت است. با در نظر گرفتن همین مورد می‌توانید سبک استایل خود را انتخاب کنید و با توجه به آن ست جذابی از لباس‌هایی که در کمد دارید بپوشید.
در دنیای مد و استایل هر روزه سبک‌های جدیدی معرفی می‌شود که با دنبال کردن آن، هر کس طبق سلیقه و بودجه خود می‌تواند با روش‌های متفاوت و مناسب تیپ و ظاهر لوکسی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد