21 مرداد 1403
/
179 بازدید
معرفی و تاریخچه برند ورساچه
معرفی و تاریخچه برند ورساچه

فهرست مطالب

برند ورساچه در سال ۱۹۷۸ راه‌اندازی شد؛ این برند به عنوان یکی از مشهورترین برندهای جهان شناخته شده است. در دنیای مد لوکس، برند ورساچه جایگاه خاصی دارد و نامی محبوب و معروف، در بین برندهای رقیب دارد.

این برند به دست “جیانی ورساچه” طراح ایتالیایی نامگذاری شده است. محصولاتی که برند ورساچه وارد بازارهای جهانی کرده عبارت است از؛ عطر، پوشاک، اکسسوری، مبلمان، کیف و کفش و غیره.

لوگوی برند با طراحی جذاب و برجسته خود، نماد زیبایی و شکوهمندی خاصی را القاء می‌کند. شهرت جهانی برند ورساچه باعث شد تا طرفداران زیادی از این برند استقبال کنند و محبوبیت زیادی را در سراسر جهان داشته باشد.

در ادامه این بلاگ از بانی مگ بیشتر در مورد تاریخچه برند ورساچه صحبت می‌کنیم. شاید برای شما هم جالب باشد که از چگونگی تاسیس این برند و محصولات آن بیشتر بدانید. پس مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

آشنایی با برند ورساچه

در سال ۱۹۷۸ برند ورساچه توسط “جیانی ورساچه” تاسیس شد. ورساچه یک طراح خلاق و علاقمند به تاریخ هنر یونان باستان بود. او با الهام گرفتن از سبک طراحی‌های باستانی توانست طرح‌های جدیدی خلق کند که به سرعت محبوبیت زیادی را در بین عموم مردم پیدا کنند.

رنگ‌های روشن، چاپ‌های شلوغ و برش‌های زیبا و جذاب جز طرح‌های مدرن ورساچه بود. ورساچه در آن زمان با ستارگان موسیقی و سینما همکاری داشت و همچنین طراحی لباس‌های تئاتر و فیلم‌ها را برعهده گرفته بود.

“جیانی ورساچه” اولین بوتیک خود را در شهر “میلان” در خیابان “دلا اسپیرگا” راه اندازی کرد.

ورساچه پس از گذشت زمان اندکی از شروع فعالیت خود، در سطح مد بین المللی مانند یک الماس درخشان پدیدار شد. “جیانی ورساچه” در سال‌های بعدی تاسیس برند خود، خطوط مختلفی برای توسعه و گسترش کمپانی خود راه اندازی کرد که از جمله آن‌ها؛ ورساس (versus)، ورساس جینز  (versac Jeans)، ورساس کوتور (versace couture)، جوان ورساس (Young versace) است و با تولید لباس‌های منحصر به فرد برای بازیگران و سلبریتی‌ها به معروفیت و محبوبیت فراوانی دست یافت.

آشنایی با برند ورساچه

 

بنیانگذار برند ورساچه

“جیانی ورساچه” بنیانگذار برند معروف ورساچه است. جیانی ۲ دسامبر ۱۹۴۶ در شهر “جوکالابریا” متولد شد. وی در زمینه طراحی لباس بسیار موفق عمل کرد و با راه‌اندازی شرکت پوشاک خانه مد ایتالیایی ورساچه(versace)  در سال ۱۹۷۸، معروفیت زیادی را در بین مردم پیدا کرد.

جیانی با طراحی‌های مدرن و خلاقانه و برجسته‌ای که روی محصولات خود حک می‌کرد، متقاضیان زیادی را به سوی این برند کشاند. داستان علاقه‌مند شدن ورساچه به دنیای مد و لباس برمی‌گردد به شغل مادرش؛ مادر ورساچه به نام “فرانچسکا” یک خیاط ماهر بود. “جیانی” به واسطه شغل مادرش به طراحی لباس علاقمند شد و بعد از فارغ التحصیلی از دبیرستان در فروشگاه‌ مادرش مشغول به‌ کار شد.

اوایل سال ۱۹۷۲ او به “میلان” رفت تا در زمینه طراحی دنیای مد تجربیات تازه‌ای به دست بیاورد؛ او در سال ۱۹۷۳ طراح خط (بابیلوس) شد که خط جذاب و بی‌نظیر بود.

در سال ۱۹۷۷ طراح خط (کامپلایس) شد که بیشتر یک خط تجربی بود. سرانجام با پیشرفت علم و طراحی، با خلاقیت بالایی که جیانی داشت موفق شد خانه مد ایتالیایی در شهر “میلان” را با نام ورساچه تاسیس کند.

تاریخچه برند ورساچه

برند ورساچه به عنوان یک شرکت پوشاک و خانه مد ایتالیا در دنیا معروف شده است. ورساچه در سال ۱۹۷۸ این کمپانی را راه اندازی کرد. “جیانی ورساچه” در همان سنین کودکی به طراحی و خیاطی لباس علاقه نشان داد البته که شغل مادر “جیانی” و بزرگ شدن او در محیط خیاطی چندان بی تاثیر نبود، از این رو زیر دست مادرش تا حدودی آموزش‌های لازم را دیده بود.

او نخستین مجموعه “کلسیدن فیوری فیورنتینا” را در “میلان” تنها زمانی که ۲۶ سال داشت طراحی کرد. دستاورد ورساچه در سال ۲۰۰۰ تاسیس نخستین بوتیک خود در شهر “رجیو کالابریا” بود که پس از مدت زمان کوتاهی به معروف‌ترین و بزرگترین خانه مد جهان تبدیل شد.

ورساچه با طراحی خلاقانه خود در لباس‌ها به موفقیت زیادی در دنیای مد و استایل دست یافت. سلبریتی‌هایی مانند؛ “آلتون جان”، “مادونا”، “پرنسس دایانا”، “دمی مور” مشتریان همیشگی ورساچه بودند.

تاریخچه برند ورساچه

“جیانی ورساچه” در سال ۱۹۹۷ متاسفانه به قتل رسید و خواهرش “دوناتلا ورساچه” مدیریت هنری و طراح اصلی برند ورساچه را به دست گرفت‌.

محصولاتی مانند؛ عطر، عطر زنانه، ساعت مچی، عطر مردانه، عینک آفتابی، روسری، کفش مردانه بخشی از مهم‌ترین محصولات برند ورساچه است که به راحتی می‌توانید در بانی مد، این محصولات برند ورساچه اصل را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

فلسفه لگوی برند ورساچه

فلسفه لگو برند ورساچه برگرفته شده از تصویر بانوی افسانه‌ای به نام “مدوسا” از اسطوره‌های یونانی است. به گفت مفسران، این تصویر ورساچه الهام گرفته شده از “مدوسا” بانوی افسانه‌ای یونانی است که مطابق افسانه‌های یونانی با رنجاندن خدایان، نفرین و لعنت شد و صورتش به شکل یک پیرزن زشت و ترسناک درآمد.

(medusa) قبل از اینکه مورد خشم خدایان قرار بگیرد و نفرین شود، موهای زیبا و بلندی داشت که در هنگام عجوزه شدن موهای او به مار تبدیل شد و ظاهر ترسناکی به چهره او داده شد.

مطابق این افسانه یونانی، بعد از طلسم شدن “مدوسا” کسی نباید به مجسمه و صورت او نگاه می‌کرد زیرا هر کس که به چهره مدوسا نگاه می‌کرد تبدیل به صخره و سنگ می‌شد. فلسفه لگوی برند ورساچه برمی‌گردد به این داستان عجیب و ترسناک که در دنیا نیز بسیار معروف شده است .

شعار برند ورساچه

ورساچه به صورت رسمی یک شعار مشخص و ثابت برای برند خود ندارد. این برند بیشتر به جای تکیه بر یک شعار، از طریق طراحی‌های جسورانه، رنگ‌های زنده و نمادین‌ترین لوگوی خود، سر مدوسا، هویت بصری قوی‌ای را برای خود ایجاد کرده است. چرا ورساچه از شعار استفاده نمی‌کند؟

  • تاکید بر تجمل و مد روز: ورساچه با تمرکز بر طراحی‌های مد روز و تجملاتی، می‌خواهد که محصولاتش به عنوان بیانگر یک سبک و شخصیت باشند.
  • لوگوی نمادین: سر “مدوسا” به اندازه‌ای قوی و شناخته شده است که به عنوان یک شعار تصویری عمل می‌کند و نیازی به تکمیل شدن با یک عبارت کلامی نمی‌بیند.
  • انعطاف‌پذیری در بیان: بدون محدود شدن به یک شعار مشخص، ورساچه می‌تواند در کمپین‌های مختلف، پیام‌های متنوعی را منتقل کند و با مخاطبان مختلف ارتباط برقرار کند.

بحران‌ها و چالش‌های برند ورساچه

بحران‌ها و چالش‌های برند ورساچه

“جیانی ورساچه” به طور ناگهانی به قتل رسید اما وصیت‌نامه‌ای نوشته بود که خواهرش “دوناتلا” به عنوان مسئول، مدیر عامل و مدیر بخش شرکت ورساچه مشغول به کار شود.

این وصیت‌نامه جانشینی، کمی از جنجال‌های این خانواده را فروکش کرد اما مدت زمان زیادی نگذشته بود که دوباره اختلاف‌های گذشته در بین خانواده ورساچه تکرار شد. “دوناتلا” موفق نشد تا سکان مدیریتی شرکت ورساچه را بر عهده بگیرد.

در اوایل سال ۲۰۰۰ برند ورساچه با مشکلات مالی و کاهش چشمگیر حجم فروش محصولات خود مواجه شد. “دوناتلا” با مدیران متعددی که وارد شرکت می‌کرد اختلاف بین خود و برادرش را حل می‌کرد؛ اما مدیران زمان زیادی در این شرکت دوام نمی‌آوردند. مهم‌ترین دلیل آن هم دخالت‌های سختگیرانه کارهای مدیریتی “دوناتلا” با مدیران بود.

بعد از تعویض چندین مدیر، فردی به نام “جاناتان آکورید” “Jonathan Akeroyd” به عنوان مدیرعامل برند ورساچه معرفی شد و مدیریت این شرکت را بر عهده گرفت و “دوناتلا” به بخش طراحی‌های خاص و بی‌نظیرش برگشت.

در سال ۲۰۱۸ تمام امتیازات برند ورساچه به شرکت قدیمی “Holdings copri” فروخته شد. مدیرعامل هولدینگ، “دوناتلا” را در بخش طراحی خلاقانه این شرکت به کار برد و از تجربه بالای “دوناتلا” توانست استفاده زیادی ببرد.

توسعه شرکت ورساچه

“جیانی ورساچه” برای توسعه شرکت خود ایده‌های متفاوت و خلاقانه‌ای در آن زمان به کار برد. او برای معروفیت این برند از سلبریتی‌های‌هالیوودی کمک گرفت. با بازاریابی‌های لباس‌هایش آنقدر مشهور و معروف شد که در مدت زمان بسیار کمی به موفقیت رسید.

در فشن شوهایی که برگزار می‌کرد اهالی موسیقی، هنرمندان، سلبریتی‌ها را دعوت می‌کرد؛ ورساچه بر این عقیده بود که: زمانی که مردم به سلبریتی‌ها علاقه داشته باشند، سعی می‌کنند لباس‌هایی که آن‌ها بر تن می‌کنند را بپوشند و لباس‌های آن‌ها را برای استایل خود انتخاب کنند.

بنابراین مدل لباس پوشیدن هم یکی از رفتارهای الگوبرداری شده به حساب می‌آمد. جیانی، از خواننده‌های معروف به عنوان مدل رایگان لباس‌هایش استفاده می‌کرد و با وجود هنرمندانی مانند؛ “مایکل جکسون” برند ورساچه توانست به طور عجیب در استایل و زندگی مردم جایی برای همیشه داشته باشد.

توسعه شرکت ورساچه

ترکیب خلاقیت و جسارت و بازاریابی متفاوت، عواملی بود که برند ورساچه را در جهان مشهور کردند و به سرعت باعث توسعه این شرکت شد. برند ورساچه فقط به دنیای مد لباس خود را محدود نکرد بلکه ورساچه در زمینه مبلمان، طراحی داخلی، اتومبیل‌های لامبورگینی، طراحی داخلی هلیکوپترهای خصوصی، کیف‌های چرم، اکسسوری و عطر محصولات موفق آمیزی را تولید کرد.

معرفی انواع محصولات ورساچه

“جیانی ورساچه” با به کار گرفتن خلاقیت و ابتکار، موفق به طراحی سبک زیبا و برجسته لوگوی ورساچه بر روی محصولات خاص مد ایتالیایی شد؛ او محصولاتی با کیفیت بالا و مقاوم را با طراحی‌های فوق‌العاده زیبا و همچنین چاپ‌های با کیفیت تولید کرد.

کمپانی برند ورساچه با به کار بردن رنگ‌های روشن، تزیینات خاص، الگوهای گرافیکی و ایده گرفتن از فرهنگ بزرگ یونان در تولید محصولاتش معروف است. محصولات برند ورساچه عبارتند از: عطر، پوشاک، کیف و کفش، مبلمان، اکسسوری، محصولات فلزی و غیره که بسیار نیز پرطرفدار هستند.

معروف‌ترین و زیباترین محصول برند ورساچه لباس‌های شب مجلسی و نیمه رسمی هستند. همچنین عطرهای ورساچه با تنوع بالا و رایحه‌های خوشبو مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است.

بسته بندی‌های عطرهای ورساچه بسیار شیک و باکلاس‌اند و برای هدیه دادن هم بسیار مناسب هستند. ساعت‌های مچی و عینک‌های آفتابی ورساچه مناسب‌ترین اکسسوری برای یک استایل خاص و جذاب می‌باشند. لوکس بودن محصولات برند ورساچه در جهان باعث شده تا مورد توجه و اهمیت بالا قرار بگیرد و به عنوان یک برند خاص بین مردم معرفی شود.

معرفی انواع محصولات ورساچه

در سایت بانی مد انواع لباس زنانه، لباس مردانه، کت و شلوار، کیف زنانه، کفش مردانه و سایر محصولات این برند موجود می‌باشد که می‌توانید محصولات باکیفیت ورساچه را تنها با چند کلیک ساده داشته باشید.

نتیجه‌گیری

برند ورساچه امروزه یکی از محبوب‌ترین برندها در دنیا می‌باشد. با به کار بردن فرهنگ ایتالیا و طراحی‌های خاص و بی‌نظیر بر روی محصولات خود حس خوبی را به طرفدارانش هدیه داده است.

تولید محصولات با کیفیت و مقاوم هم یکی از مزایای این برند می‌باشد. مارک طلا و جواهرات ورساچه امروزه در صنعت جواهرسازی بسیار موفق عمل کرده است.

ورساچه با طراحی زیبا و کیفیت مواد و توجه به تزئینات جزئی محصولاتش در دنیا مشهور است. هر روزه برند ورساچه رو به پیشرفت است و موفق به گسترش و توسعه محصولات خود در جهان شده است.

نظرات 1

  1. ناشناس says:

    من قبلا خرید کردم از این برندکه در ایران هستن.این ورساچه همون هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

معرفی و تاریخچه برند ورساچه
21 مرداد 1403
/
179 بازدید

معرفی و تاریخچه برند ورساچه

فهرست مطالب

برند ورساچه در سال ۱۹۷۸ راه‌اندازی شد؛ این برند به عنوان یکی از مشهورترین برندهای جهان شناخته شده است. در دنیای مد لوکس، برند ورساچه جایگاه خاصی دارد و نامی محبوب و معروف، در بین برندهای رقیب دارد.

این برند به دست “جیانی ورساچه” طراح ایتالیایی نامگذاری شده است. محصولاتی که برند ورساچه وارد بازارهای جهانی کرده عبارت است از؛ عطر، پوشاک، اکسسوری، مبلمان، کیف و کفش و غیره.

لوگوی برند با طراحی جذاب و برجسته خود، نماد زیبایی و شکوهمندی خاصی را القاء می‌کند. شهرت جهانی برند ورساچه باعث شد تا طرفداران زیادی از این برند استقبال کنند و محبوبیت زیادی را در سراسر جهان داشته باشد.

در ادامه این بلاگ از بانی مگ بیشتر در مورد تاریخچه برند ورساچه صحبت می‌کنیم. شاید برای شما هم جالب باشد که از چگونگی تاسیس این برند و محصولات آن بیشتر بدانید. پس مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

آشنایی با برند ورساچه

در سال ۱۹۷۸ برند ورساچه توسط “جیانی ورساچه” تاسیس شد. ورساچه یک طراح خلاق و علاقمند به تاریخ هنر یونان باستان بود. او با الهام گرفتن از سبک طراحی‌های باستانی توانست طرح‌های جدیدی خلق کند که به سرعت محبوبیت زیادی را در بین عموم مردم پیدا کنند.

رنگ‌های روشن، چاپ‌های شلوغ و برش‌های زیبا و جذاب جز طرح‌های مدرن ورساچه بود. ورساچه در آن زمان با ستارگان موسیقی و سینما همکاری داشت و همچنین طراحی لباس‌های تئاتر و فیلم‌ها را برعهده گرفته بود.

“جیانی ورساچه” اولین بوتیک خود را در شهر “میلان” در خیابان “دلا اسپیرگا” راه اندازی کرد.

ورساچه پس از گذشت زمان اندکی از شروع فعالیت خود، در سطح مد بین المللی مانند یک الماس درخشان پدیدار شد. “جیانی ورساچه” در سال‌های بعدی تاسیس برند خود، خطوط مختلفی برای توسعه و گسترش کمپانی خود راه اندازی کرد که از جمله آن‌ها؛ ورساس (versus)، ورساس جینز  (versac Jeans)، ورساس کوتور (versace couture)، جوان ورساس (Young versace) است و با تولید لباس‌های منحصر به فرد برای بازیگران و سلبریتی‌ها به معروفیت و محبوبیت فراوانی دست یافت.

آشنایی با برند ورساچه

 

بنیانگذار برند ورساچه

“جیانی ورساچه” بنیانگذار برند معروف ورساچه است. جیانی ۲ دسامبر ۱۹۴۶ در شهر “جوکالابریا” متولد شد. وی در زمینه طراحی لباس بسیار موفق عمل کرد و با راه‌اندازی شرکت پوشاک خانه مد ایتالیایی ورساچه(versace)  در سال ۱۹۷۸، معروفیت زیادی را در بین مردم پیدا کرد.

جیانی با طراحی‌های مدرن و خلاقانه و برجسته‌ای که روی محصولات خود حک می‌کرد، متقاضیان زیادی را به سوی این برند کشاند. داستان علاقه‌مند شدن ورساچه به دنیای مد و لباس برمی‌گردد به شغل مادرش؛ مادر ورساچه به نام “فرانچسکا” یک خیاط ماهر بود. “جیانی” به واسطه شغل مادرش به طراحی لباس علاقمند شد و بعد از فارغ التحصیلی از دبیرستان در فروشگاه‌ مادرش مشغول به‌ کار شد.

اوایل سال ۱۹۷۲ او به “میلان” رفت تا در زمینه طراحی دنیای مد تجربیات تازه‌ای به دست بیاورد؛ او در سال ۱۹۷۳ طراح خط (بابیلوس) شد که خط جذاب و بی‌نظیر بود.

در سال ۱۹۷۷ طراح خط (کامپلایس) شد که بیشتر یک خط تجربی بود. سرانجام با پیشرفت علم و طراحی، با خلاقیت بالایی که جیانی داشت موفق شد خانه مد ایتالیایی در شهر “میلان” را با نام ورساچه تاسیس کند.

تاریخچه برند ورساچه

برند ورساچه به عنوان یک شرکت پوشاک و خانه مد ایتالیا در دنیا معروف شده است. ورساچه در سال ۱۹۷۸ این کمپانی را راه اندازی کرد. “جیانی ورساچه” در همان سنین کودکی به طراحی و خیاطی لباس علاقه نشان داد البته که شغل مادر “جیانی” و بزرگ شدن او در محیط خیاطی چندان بی تاثیر نبود، از این رو زیر دست مادرش تا حدودی آموزش‌های لازم را دیده بود.

او نخستین مجموعه “کلسیدن فیوری فیورنتینا” را در “میلان” تنها زمانی که ۲۶ سال داشت طراحی کرد. دستاورد ورساچه در سال ۲۰۰۰ تاسیس نخستین بوتیک خود در شهر “رجیو کالابریا” بود که پس از مدت زمان کوتاهی به معروف‌ترین و بزرگترین خانه مد جهان تبدیل شد.

ورساچه با طراحی خلاقانه خود در لباس‌ها به موفقیت زیادی در دنیای مد و استایل دست یافت. سلبریتی‌هایی مانند؛ “آلتون جان”، “مادونا”، “پرنسس دایانا”، “دمی مور” مشتریان همیشگی ورساچه بودند.

تاریخچه برند ورساچه

“جیانی ورساچه” در سال ۱۹۹۷ متاسفانه به قتل رسید و خواهرش “دوناتلا ورساچه” مدیریت هنری و طراح اصلی برند ورساچه را به دست گرفت‌.

محصولاتی مانند؛ عطر، عطر زنانه، ساعت مچی، عطر مردانه، عینک آفتابی، روسری، کفش مردانه بخشی از مهم‌ترین محصولات برند ورساچه است که به راحتی می‌توانید در بانی مد، این محصولات برند ورساچه اصل را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

فلسفه لگوی برند ورساچه

فلسفه لگو برند ورساچه برگرفته شده از تصویر بانوی افسانه‌ای به نام “مدوسا” از اسطوره‌های یونانی است. به گفت مفسران، این تصویر ورساچه الهام گرفته شده از “مدوسا” بانوی افسانه‌ای یونانی است که مطابق افسانه‌های یونانی با رنجاندن خدایان، نفرین و لعنت شد و صورتش به شکل یک پیرزن زشت و ترسناک درآمد.

(medusa) قبل از اینکه مورد خشم خدایان قرار بگیرد و نفرین شود، موهای زیبا و بلندی داشت که در هنگام عجوزه شدن موهای او به مار تبدیل شد و ظاهر ترسناکی به چهره او داده شد.

مطابق این افسانه یونانی، بعد از طلسم شدن “مدوسا” کسی نباید به مجسمه و صورت او نگاه می‌کرد زیرا هر کس که به چهره مدوسا نگاه می‌کرد تبدیل به صخره و سنگ می‌شد. فلسفه لگوی برند ورساچه برمی‌گردد به این داستان عجیب و ترسناک که در دنیا نیز بسیار معروف شده است .

شعار برند ورساچه

ورساچه به صورت رسمی یک شعار مشخص و ثابت برای برند خود ندارد. این برند بیشتر به جای تکیه بر یک شعار، از طریق طراحی‌های جسورانه، رنگ‌های زنده و نمادین‌ترین لوگوی خود، سر مدوسا، هویت بصری قوی‌ای را برای خود ایجاد کرده است. چرا ورساچه از شعار استفاده نمی‌کند؟

  • تاکید بر تجمل و مد روز: ورساچه با تمرکز بر طراحی‌های مد روز و تجملاتی، می‌خواهد که محصولاتش به عنوان بیانگر یک سبک و شخصیت باشند.
  • لوگوی نمادین: سر “مدوسا” به اندازه‌ای قوی و شناخته شده است که به عنوان یک شعار تصویری عمل می‌کند و نیازی به تکمیل شدن با یک عبارت کلامی نمی‌بیند.
  • انعطاف‌پذیری در بیان: بدون محدود شدن به یک شعار مشخص، ورساچه می‌تواند در کمپین‌های مختلف، پیام‌های متنوعی را منتقل کند و با مخاطبان مختلف ارتباط برقرار کند.

بحران‌ها و چالش‌های برند ورساچه

بحران‌ها و چالش‌های برند ورساچه

“جیانی ورساچه” به طور ناگهانی به قتل رسید اما وصیت‌نامه‌ای نوشته بود که خواهرش “دوناتلا” به عنوان مسئول، مدیر عامل و مدیر بخش شرکت ورساچه مشغول به کار شود.

این وصیت‌نامه جانشینی، کمی از جنجال‌های این خانواده را فروکش کرد اما مدت زمان زیادی نگذشته بود که دوباره اختلاف‌های گذشته در بین خانواده ورساچه تکرار شد. “دوناتلا” موفق نشد تا سکان مدیریتی شرکت ورساچه را بر عهده بگیرد.

در اوایل سال ۲۰۰۰ برند ورساچه با مشکلات مالی و کاهش چشمگیر حجم فروش محصولات خود مواجه شد. “دوناتلا” با مدیران متعددی که وارد شرکت می‌کرد اختلاف بین خود و برادرش را حل می‌کرد؛ اما مدیران زمان زیادی در این شرکت دوام نمی‌آوردند. مهم‌ترین دلیل آن هم دخالت‌های سختگیرانه کارهای مدیریتی “دوناتلا” با مدیران بود.

بعد از تعویض چندین مدیر، فردی به نام “جاناتان آکورید” “Jonathan Akeroyd” به عنوان مدیرعامل برند ورساچه معرفی شد و مدیریت این شرکت را بر عهده گرفت و “دوناتلا” به بخش طراحی‌های خاص و بی‌نظیرش برگشت.

در سال ۲۰۱۸ تمام امتیازات برند ورساچه به شرکت قدیمی “Holdings copri” فروخته شد. مدیرعامل هولدینگ، “دوناتلا” را در بخش طراحی خلاقانه این شرکت به کار برد و از تجربه بالای “دوناتلا” توانست استفاده زیادی ببرد.

توسعه شرکت ورساچه

“جیانی ورساچه” برای توسعه شرکت خود ایده‌های متفاوت و خلاقانه‌ای در آن زمان به کار برد. او برای معروفیت این برند از سلبریتی‌های‌هالیوودی کمک گرفت. با بازاریابی‌های لباس‌هایش آنقدر مشهور و معروف شد که در مدت زمان بسیار کمی به موفقیت رسید.

در فشن شوهایی که برگزار می‌کرد اهالی موسیقی، هنرمندان، سلبریتی‌ها را دعوت می‌کرد؛ ورساچه بر این عقیده بود که: زمانی که مردم به سلبریتی‌ها علاقه داشته باشند، سعی می‌کنند لباس‌هایی که آن‌ها بر تن می‌کنند را بپوشند و لباس‌های آن‌ها را برای استایل خود انتخاب کنند.

بنابراین مدل لباس پوشیدن هم یکی از رفتارهای الگوبرداری شده به حساب می‌آمد. جیانی، از خواننده‌های معروف به عنوان مدل رایگان لباس‌هایش استفاده می‌کرد و با وجود هنرمندانی مانند؛ “مایکل جکسون” برند ورساچه توانست به طور عجیب در استایل و زندگی مردم جایی برای همیشه داشته باشد.

توسعه شرکت ورساچه

ترکیب خلاقیت و جسارت و بازاریابی متفاوت، عواملی بود که برند ورساچه را در جهان مشهور کردند و به سرعت باعث توسعه این شرکت شد. برند ورساچه فقط به دنیای مد لباس خود را محدود نکرد بلکه ورساچه در زمینه مبلمان، طراحی داخلی، اتومبیل‌های لامبورگینی، طراحی داخلی هلیکوپترهای خصوصی، کیف‌های چرم، اکسسوری و عطر محصولات موفق آمیزی را تولید کرد.

معرفی انواع محصولات ورساچه

“جیانی ورساچه” با به کار گرفتن خلاقیت و ابتکار، موفق به طراحی سبک زیبا و برجسته لوگوی ورساچه بر روی محصولات خاص مد ایتالیایی شد؛ او محصولاتی با کیفیت بالا و مقاوم را با طراحی‌های فوق‌العاده زیبا و همچنین چاپ‌های با کیفیت تولید کرد.

کمپانی برند ورساچه با به کار بردن رنگ‌های روشن، تزیینات خاص، الگوهای گرافیکی و ایده گرفتن از فرهنگ بزرگ یونان در تولید محصولاتش معروف است. محصولات برند ورساچه عبارتند از: عطر، پوشاک، کیف و کفش، مبلمان، اکسسوری، محصولات فلزی و غیره که بسیار نیز پرطرفدار هستند.

معروف‌ترین و زیباترین محصول برند ورساچه لباس‌های شب مجلسی و نیمه رسمی هستند. همچنین عطرهای ورساچه با تنوع بالا و رایحه‌های خوشبو مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است.

بسته بندی‌های عطرهای ورساچه بسیار شیک و باکلاس‌اند و برای هدیه دادن هم بسیار مناسب هستند. ساعت‌های مچی و عینک‌های آفتابی ورساچه مناسب‌ترین اکسسوری برای یک استایل خاص و جذاب می‌باشند. لوکس بودن محصولات برند ورساچه در جهان باعث شده تا مورد توجه و اهمیت بالا قرار بگیرد و به عنوان یک برند خاص بین مردم معرفی شود.

معرفی انواع محصولات ورساچه

در سایت بانی مد انواع لباس زنانه، لباس مردانه، کت و شلوار، کیف زنانه، کفش مردانه و سایر محصولات این برند موجود می‌باشد که می‌توانید محصولات باکیفیت ورساچه را تنها با چند کلیک ساده داشته باشید.

نتیجه‌گیری

برند ورساچه امروزه یکی از محبوب‌ترین برندها در دنیا می‌باشد. با به کار بردن فرهنگ ایتالیا و طراحی‌های خاص و بی‌نظیر بر روی محصولات خود حس خوبی را به طرفدارانش هدیه داده است.

تولید محصولات با کیفیت و مقاوم هم یکی از مزایای این برند می‌باشد. مارک طلا و جواهرات ورساچه امروزه در صنعت جواهرسازی بسیار موفق عمل کرده است.

ورساچه با طراحی زیبا و کیفیت مواد و توجه به تزئینات جزئی محصولاتش در دنیا مشهور است. هر روزه برند ورساچه رو به پیشرفت است و موفق به گسترش و توسعه محصولات خود در جهان شده است.

نظرات 1

  1. ناشناس says:

    من قبلا خرید کردم از این برندکه در ایران هستن.این ورساچه همون هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد