23 اردیبهشت 1403
/
93,583 بازدید

مانتو تابستانه: مانتوهای مناسب برای فصل تابستان

فهرست مطالب

در فصل تابستان داشتن یک مانتو خنک و راحت یکی از ملزومات برای بانوان محسوب می‌شود. مانتو‌ها در طرح‌ها و رنگ‌ها و انواع مختلف در بازار موجود هستند در بانی مگ و با این مقاله می‌خواهیم طبق سلیقه هر فرد، “مانتوهای مناسب برای فصل تابستان” را  معرفی کنیم.

انتخاب یک مانتو مناسب برای فصل گرم تابستان، دغدغه بسیاری از خانم‌ها است. داشتن یک مانتو ساده و راحت می‌تواند در کارهای روزمره و حتی مجالس، بسیار انتخاب خوب و کاربردی برای شما باشد و در برخی از موارد شما را از خرید لباس مجلسی زنانه بی‌نیاز کند.

با توجه به هر فصل استفاده از رنگ مخصوص آن فصل در خرید لباس زنانه از اهمیت بسزایی برخوردار است. در  فصل گرم تابستان رنگ‌های روشن طرفداران زیادی دارند. رنگ‌های روشن حس خنکی و راحتی خاصی برایتان ایجاد می‌کند. همچنین به دلیل جذب کمتر نور یک مانتو تابستانه با رنگ‌های شاد تیپ و استایل تاثیرگذاری برایتان به وجود می‌آورد. با این کار  نگاه اطرافیان را به استایل ویژه خود جلب خواهید کرد. استفاده از رنگ‌های شاد و روشن تا حد زیادی نشاط و انرژی را در فرد به ارمغان می‌آورند.

علاوه بر رنگ، جنس و نوع مانتو و مدل‌های روز بازار را اگر بشناسید انتخاب هوشمندانه‌ای برای استایل تابستانه خود می‌توانید داشته باشید. پس ما را در بانی مگ همراهی کنید تا مناسب‌ترین مانتوهای فصل تابستان را به شما معرفی کنیم .

خرید مانتو تابستانه با بهترین قیمت و کیفیت

فصل تابستان چه مانتویی بپوشیم ؟

استفاده از یک مانتو خنک و آزاد و یا  رنگ روشن می‌تواند تحمل گرمای تابستان و محیط بیرون را به حداقل برساند. در گرمای زیاد تابستان بدن در برابر هوای گرم واکنش بالایی نشان میدهد. مانند: کاهش آب بدن، کاهش سطح تمرکز و کارایی فرد، به وجود آمدن حساسیت یا حتی بیماری‌های پوستی از جمله این مشکلات هستند. با استفاده از یک مانتو  یا یک لباس مناسب خنک می‌توانید به راحتی از بروز این مشکلات جلوگیری کنید.

تعریق بدن یکی دیگر از مشکلات فصل تابستان است. استفاده از مانتوهای مدل پانچو یا کیمونو برای جلوگیری از تعریق زیاد یا دیده شدن جای تعریق تا حدودی جلوگیری خواهد کرد.

مهم‌ترین ویژگی در انتخاب مانتو برای فصل تابستان، انتخاب رنگ مناسب است. به دلیل جذب کم گرما در رنگ‌های روشن شما می‌توانید مانتو یا لباس مورد نظر خود را از این طیف رنگی تهیه کنید.

فصل تابستان چه مانتویی بپوشیم ؟

رنگ‌های روشن تا حدودی نور گرما خورشید را منعکس می‌کنند و این امر باعث می‌شود تا گرما جذب بدن نگردد. مانتوهایی که به صورت یکسره دوخت می‌شوند و در بازارهای پوشاک موجود هستند، یک انتخاب درست برای فصل تابستان به حساب می‌آیند.

مانتوهای یکسره بیشتر در مدل‌های آزاد، دوخت و تولید می‌شوند. آزاد بودن این مدل مانتوها باعث می‌شود جریان هوا در بدن بیشتر باشد و از گرمازدگی تا حد زیادی جلوگیری شود.

مانتوهای یکسره امروزه در طرح‌ها و مدل‌های مختلف با رنگ بندی‌های شاد در بازارهای پوشاک عرضه می‌شوند. تولید این سبک‌ها به خاطر طرفداران زیادش روز به روز رو به افزایش است. هر روزه مدل‌های جدیدتری از این مدل مانتو در فصل گرم تابستان در چرخه تولید قرار می‌گیرند. در بورس بازار مانتو مدل‌ها و طرح‌های زیادی از این سبک همه ساله عرضه می‌شود.

جنس مانتوهای مناسب فصل تابستان

جنس بیشتر مانتوهای تابستان نازک و حریر مانند است. مانتوهای نخی هم در فصل گرم تابستان طرفداران زیادی دارند. با پوشیدن مانتوهای خنک می‌توانید بدن خود را در برابر گرما حفظ کنید و دمای بدن خود را  تا حدودی متعادل نگه دارید.

بدن انسان خود به خود گرما تولید می‌کند، اما این گرما نسبت به گرمای محیط بسیار پایین‌تر می‌باشد. شما با استفاده از مانتوهای خنک و نخی می‌توانید این حرارت را به بیرون از بدن خارج کنید.

مانتوهای خنک و آزاد هوای محیط و گرمای بدن را به راحتی در جریان قرار می‌دهند و این امر باعث می‌شود تا دچار گرمازدگی نشوید.

مانتوهایی که بدون جین و لایه دوخت هستند هم یک انتخاب مناسب برای فصل تابستان به شمار می‌آیند. برای دوخت مانتوهای تابستانی نباید از الیاف مصنوعی یا همان پلاستیکی استفاده کرد؛ زیرا الیاف مصنوعی باعث جذب گرما می‌شوند و گرمای بدن را هم در داخل خود نگه می‌دارند.

برای دوخت مانتوهای تابستانه پارچه‌های پنبه‌ای، کتان، الیاف‌های نخی و طبیعی بهترین انتخاب در بین پارچه‌های موجود در بازار هستند. این نوع جنس‌ها را می‌توان برای دوخت یک مانتو تابستانه خنک استفاده کرد و از گرمای تابستان کمی ‌فاصله گرفت و مشکلات حاصل از گرما را تا حدودی کنترل کرد .

مانتو‌های تابستانه در جنس‌های متنوع زیادی عرضه می‌شوند که علاوه بر مواردی که پیش از این خواندید جنس‌هایی مانند: لنین ،ویسکوز ،شینون، حریر مناسب‌ترین پارچه برای دوخت مانتو  تابستانه هستند.

مانتو تابستانه با پارچه الیاف طبیعی

مانتو تابستانه با پارچه الیاف طبیعی

پارچه‌های الیاف طبیعی نیز برای دوخت مانتوهای تابستانه بسیار انتخاب خوبی هستند. این پارچه‌ها به “تنفس طبیعی” معروف هستند. مدل این پارچه‌ها طوری تولید شده است که به راحتی جریان هوا در آن گردش پیدا می‌کند.

مانتوهایی که از جنس الیاف طبیعی دوخته می‌شوند به حفظ سلامتی پوست شما کمک زیادی می‌کند که مهم‌ترین دلیل پوشیدن مانتوها و لباس‌هایی با جنس الیاف طبیعی همین موضوع می‌باشد.

بیشتر طبیعت گردها و کسانی که همیشه در سفرند، سعی می‌کنند از این سبک پارچه برای دوخت لباس‌های خود استفاده کنند و بهترین انتخاب برای آن‌ها پارچه‌های الیاف طبیعی است، راحتی در این سبک پارچه حرف اول را می‌زند. بنابراین اگر اهل سفر رفتن در تابستان هستید و به دنبال مانتو مناسب می‌گردید، در انتخاب مانتو با الیاف طبیعی تعلل نکنید.

انتخاب مانتوهای مناسب برای فصل تابستان

برای انتخاب یک مانتو مناسب در فصل تابستان باید به سبک سادگی و زیبایی آن توجه کرد. ترکیب این دو با هم می‌تواند یک استایل بی‌نظیر را برایتان به همراه داشته باشد.

برای دوخت مانتوهای تابستانه از طرح‌ها و الگوهای ساده‌تر استفاده می‌شود. برای ایجاد یک ظاهر زیبا به مانتو خود می‌توان با استفاده از جیب، دکمه، دکوراسیون‌های کوچک در عین سادگی استایل خود را شیک تر کنید.

در انتخاب طراحی مانتوهای تابستانی می‌توانید طرح بدون یقه یا یقه‌های ساده را مد نظر قرار دهید، این مدل مانتوها بسیار پر طرفدار هستند. مانتوهای جلو باز در مدل بلند و کوتاه هم یکی از پرطرفدارترین سبک مانتوهای تابستانه می‌باشند.

انتخاب مانتوهای مناسب برای فصل تابستان

در رنگ بندی مانتوهای تابستانی بیشتر از رنگ‌های روشن، ملایم و تازه استفاده می‌شود. بیشتر رنگ‌ها مانند: آبی آسمانی ،کرم، سبز تیافی، صورتی، سفید و طوسی رنگ مناسبی برای مانتوهای تابستانه هستند و طرفداران زیادی نیز دارند.

جدیدترین مدل‌های مانتو تابستانه

فعالان بازار مد در لباس همه ساله به روز ترین طرح‌ها را با ایده‌های خلاقانه بر اساس سلیقه عموم در نظر می‌گیرند. این روز‌ها سادگی طرح لباس در کنار الگوهای مفهومی‌ به کار رفته در مدل آن،  طرفداران زیادی دارد. اصولاً در تابستان مانتو‌های راحت و ساده بیشتر جلوه گری می‌کند.

در مانتوهای تابستانه طرح آستین‌های نیم طول یا همان سه ربع یا طرح‌های کوتاه‌تر در انواع مدل‌های مانتو دیده می‌شود. این نوع طرح آستین کمک می‌کند تا احساس راحتی بیشتر در محیط‌هایی که دارای دمای بالا هستند داشته باشید و تا حد زیادی از سوختگی بدن به دلیل تابش نور مستقیم خورشید جلوگیری می‌کند.

دوخت مانتوهای تابستان باید به گونه‌ای طراحی شود که در هنگام حرکت یا تحرک داشتن دچار مشکل نشوید و آزادانه و خیلی راحت از آن استفاده کنید. بیشتر مانتوهای تابستان به شکلی طراحی میشوند تا قدرت جذب تعریق و جریان هوا در آن به راحتی صورت گیرد.

شما با استفاده از طراحی، رنگ، جنس، و جزئیات می‌توانید یک مدل مانتو تابستانی شیک و به روز برای خود فراهم کنید و  یک استایل خفن و خاص داشته باشید .انتخاب استایل مناسب و خاص برای فصل تابستان دغدغه خیلی از خانم‌ها است.

از این رو در فضاهای مجازی مانند اینستا، وب سایت‌های فروش محصولات مد روز جهان، وب سایت‌های فروش لباس مردانه و زنانه، مدل‌های متنوعی از مانتو را ببینید و خرید کنید. اگر هم دستی در خیاطی دارید می‌توانید با الهام گرفتن از ایده‌های سوشال مدیا، طرح‌های جدید و زیبایی از مانتو‌های تابستانه را خلق کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای تابستان استایل خاص خود را داشته باشید.

جدیدترین مدل‌های مانتو تابستانه

رنگ مناسب مانتو در تابستان

پیش از این توضیحاتی را در خصوص رنگ‌های روشن و شاد برای استایل تابستان عنوان کردیم. بهترین رنگ‌ها برای فصل تابستان طیف رنگ‌های سفید و رنگ‌های شاد مانند آبی، سبز روشن، نارنجی، صورتی، رنگ‌های نود روشن هستند. البته بیشتر مانتو‌های تابستانی با همین رنگ‌ها عرضه می‌شوند. به هیچ وجه از رنگ‌های تیره و سیاه در فصل تابستان استفاده نکنید زیرا این رنگ‌ها جذب بسیار زیاد نور خورشید را در بدن شما دارند.

انتخاب رنگ مانتو سلیقه ای است، اگر مدت زمان زیادی را قرار است با مانتو تابستانه در معرض نور خورشید باشید رنگ سفید در بین تمام رنگ‌ها کمترین میزان جذب نور خورشید را دارد.

جمع بندی این مطلب:

امروزه در دنیای مد و فشن مانتوهایی با سبک‌های مد روز تولید می‌شوند، اگر می‌خواهید در فصل گرم تابستان مانتو مناسبی برای خود تهیه کنید مدل‌های جدید مانتو در فروشگاه آنلاین بانی مد، تنوع محصولات را مشاهده کنید.

سلیقه‌ها در خرید مانتو در افراد مختلف متفاوت است. استایل شما باید به خودتان حس خوب منتقل کند پس برای داشتن یک مانتو یا لباس مناسب فصل تابستان با بهترین انتخاب‌ها می‌توانید در پوشش خود یک حس خوب را برای خود و دیگران به وجود بیاورید. فراموش نکنید که علاوه بر ظاهر زیبا باید بدن شما در لباسی که می‌پوشید نفس بکشد پس در انتخاب مانتو مناسب فصل تابستان باید به چند نکته توجه داشته باشید، جنس، مدل، رنگ. ترکیب درست این موارد بهترین انتخاب برای فصل تابستان امسال خواهد بود.

نظرات 12

  1. ناشناس says:

    من مانتو ندارم یه مانتو نخی تابستانه هم به من بدهید با تشکر

    • ادمین says:

      سلام دوست عزیز.
      می‌تونین از طریق لینک‌های داخل مقاله، وارد سایت بانی مد بشین و مانتوی دلخواهتون رو ثبت سفارش کنید. 🌷

  2. ناشناس says:

    من از مانتوهای قشنگ شما خیلی خوشم امده واز ان مانتو که سنتی داره
    فقط اگر ممکنه قیمت این مانتوها را بگید چون من وضع مالی خوبی ندارم
    خیلی از شما ممنونم

    • آمنه آزادگان says:

      برای اطلاع از قیمت‌ها می‌تونین به سایت بانی مد مراجعه کنین و از سرویس‌های اعتباری برای خرید اقساطی استفاده کنین دوست عزیز 🌷

  3. شکوه says:

    مانتوشلوارها مختص خانمهای جوان هست
    طراحی و فروش برای خانمهای میان سال ومسن هم داشته باشید

  4. Nikaaaaaaa💌 says:

    به نظر من که خیلییی بد بودند🤮🤮

    • آمنه آزادگان says:

      خوشحال می‌شیم دلایلی که باعث عدم رضابیتتون از این مطلب شده رو با ما به اشتراک بذارید دوست عزیز 🌷

  5. بدون نام says:

    مانتو هاتون خیلی قدیمی و خز شده

    • آمنه آزادگان says:

      سعی می‌کنیم محصولات رو به‌روزتر کنیم تا شما هم تجربه خوبی از خرید در بانی مد داشته باشین دوست عزیز 🌷

  6. ناشناس says:

    عالیین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

مانتوهای مناسب برای فصل تابستان
23 اردیبهشت 1403
/
93,583 بازدید

مانتو تابستانه: مانتوهای مناسب برای فصل تابستان

فهرست مطالب

در فصل تابستان داشتن یک مانتو خنک و راحت یکی از ملزومات برای بانوان محسوب می‌شود. مانتو‌ها در طرح‌ها و رنگ‌ها و انواع مختلف در بازار موجود هستند در بانی مگ و با این مقاله می‌خواهیم طبق سلیقه هر فرد، “مانتوهای مناسب برای فصل تابستان” را  معرفی کنیم.

انتخاب یک مانتو مناسب برای فصل گرم تابستان، دغدغه بسیاری از خانم‌ها است. داشتن یک مانتو ساده و راحت می‌تواند در کارهای روزمره و حتی مجالس، بسیار انتخاب خوب و کاربردی برای شما باشد و در برخی از موارد شما را از خرید لباس مجلسی زنانه بی‌نیاز کند.

با توجه به هر فصل استفاده از رنگ مخصوص آن فصل در خرید لباس زنانه از اهمیت بسزایی برخوردار است. در  فصل گرم تابستان رنگ‌های روشن طرفداران زیادی دارند. رنگ‌های روشن حس خنکی و راحتی خاصی برایتان ایجاد می‌کند. همچنین به دلیل جذب کمتر نور یک مانتو تابستانه با رنگ‌های شاد تیپ و استایل تاثیرگذاری برایتان به وجود می‌آورد. با این کار  نگاه اطرافیان را به استایل ویژه خود جلب خواهید کرد. استفاده از رنگ‌های شاد و روشن تا حد زیادی نشاط و انرژی را در فرد به ارمغان می‌آورند.

علاوه بر رنگ، جنس و نوع مانتو و مدل‌های روز بازار را اگر بشناسید انتخاب هوشمندانه‌ای برای استایل تابستانه خود می‌توانید داشته باشید. پس ما را در بانی مگ همراهی کنید تا مناسب‌ترین مانتوهای فصل تابستان را به شما معرفی کنیم .

خرید مانتو تابستانه با بهترین قیمت و کیفیت

فصل تابستان چه مانتویی بپوشیم ؟

استفاده از یک مانتو خنک و آزاد و یا  رنگ روشن می‌تواند تحمل گرمای تابستان و محیط بیرون را به حداقل برساند. در گرمای زیاد تابستان بدن در برابر هوای گرم واکنش بالایی نشان میدهد. مانند: کاهش آب بدن، کاهش سطح تمرکز و کارایی فرد، به وجود آمدن حساسیت یا حتی بیماری‌های پوستی از جمله این مشکلات هستند. با استفاده از یک مانتو  یا یک لباس مناسب خنک می‌توانید به راحتی از بروز این مشکلات جلوگیری کنید.

تعریق بدن یکی دیگر از مشکلات فصل تابستان است. استفاده از مانتوهای مدل پانچو یا کیمونو برای جلوگیری از تعریق زیاد یا دیده شدن جای تعریق تا حدودی جلوگیری خواهد کرد.

مهم‌ترین ویژگی در انتخاب مانتو برای فصل تابستان، انتخاب رنگ مناسب است. به دلیل جذب کم گرما در رنگ‌های روشن شما می‌توانید مانتو یا لباس مورد نظر خود را از این طیف رنگی تهیه کنید.

فصل تابستان چه مانتویی بپوشیم ؟

رنگ‌های روشن تا حدودی نور گرما خورشید را منعکس می‌کنند و این امر باعث می‌شود تا گرما جذب بدن نگردد. مانتوهایی که به صورت یکسره دوخت می‌شوند و در بازارهای پوشاک موجود هستند، یک انتخاب درست برای فصل تابستان به حساب می‌آیند.

مانتوهای یکسره بیشتر در مدل‌های آزاد، دوخت و تولید می‌شوند. آزاد بودن این مدل مانتوها باعث می‌شود جریان هوا در بدن بیشتر باشد و از گرمازدگی تا حد زیادی جلوگیری شود.

مانتوهای یکسره امروزه در طرح‌ها و مدل‌های مختلف با رنگ بندی‌های شاد در بازارهای پوشاک عرضه می‌شوند. تولید این سبک‌ها به خاطر طرفداران زیادش روز به روز رو به افزایش است. هر روزه مدل‌های جدیدتری از این مدل مانتو در فصل گرم تابستان در چرخه تولید قرار می‌گیرند. در بورس بازار مانتو مدل‌ها و طرح‌های زیادی از این سبک همه ساله عرضه می‌شود.

جنس مانتوهای مناسب فصل تابستان

جنس بیشتر مانتوهای تابستان نازک و حریر مانند است. مانتوهای نخی هم در فصل گرم تابستان طرفداران زیادی دارند. با پوشیدن مانتوهای خنک می‌توانید بدن خود را در برابر گرما حفظ کنید و دمای بدن خود را  تا حدودی متعادل نگه دارید.

بدن انسان خود به خود گرما تولید می‌کند، اما این گرما نسبت به گرمای محیط بسیار پایین‌تر می‌باشد. شما با استفاده از مانتوهای خنک و نخی می‌توانید این حرارت را به بیرون از بدن خارج کنید.

مانتوهای خنک و آزاد هوای محیط و گرمای بدن را به راحتی در جریان قرار می‌دهند و این امر باعث می‌شود تا دچار گرمازدگی نشوید.

مانتوهایی که بدون جین و لایه دوخت هستند هم یک انتخاب مناسب برای فصل تابستان به شمار می‌آیند. برای دوخت مانتوهای تابستانی نباید از الیاف مصنوعی یا همان پلاستیکی استفاده کرد؛ زیرا الیاف مصنوعی باعث جذب گرما می‌شوند و گرمای بدن را هم در داخل خود نگه می‌دارند.

برای دوخت مانتوهای تابستانه پارچه‌های پنبه‌ای، کتان، الیاف‌های نخی و طبیعی بهترین انتخاب در بین پارچه‌های موجود در بازار هستند. این نوع جنس‌ها را می‌توان برای دوخت یک مانتو تابستانه خنک استفاده کرد و از گرمای تابستان کمی ‌فاصله گرفت و مشکلات حاصل از گرما را تا حدودی کنترل کرد .

مانتو‌های تابستانه در جنس‌های متنوع زیادی عرضه می‌شوند که علاوه بر مواردی که پیش از این خواندید جنس‌هایی مانند: لنین ،ویسکوز ،شینون، حریر مناسب‌ترین پارچه برای دوخت مانتو  تابستانه هستند.

مانتو تابستانه با پارچه الیاف طبیعی

مانتو تابستانه با پارچه الیاف طبیعی

پارچه‌های الیاف طبیعی نیز برای دوخت مانتوهای تابستانه بسیار انتخاب خوبی هستند. این پارچه‌ها به “تنفس طبیعی” معروف هستند. مدل این پارچه‌ها طوری تولید شده است که به راحتی جریان هوا در آن گردش پیدا می‌کند.

مانتوهایی که از جنس الیاف طبیعی دوخته می‌شوند به حفظ سلامتی پوست شما کمک زیادی می‌کند که مهم‌ترین دلیل پوشیدن مانتوها و لباس‌هایی با جنس الیاف طبیعی همین موضوع می‌باشد.

بیشتر طبیعت گردها و کسانی که همیشه در سفرند، سعی می‌کنند از این سبک پارچه برای دوخت لباس‌های خود استفاده کنند و بهترین انتخاب برای آن‌ها پارچه‌های الیاف طبیعی است، راحتی در این سبک پارچه حرف اول را می‌زند. بنابراین اگر اهل سفر رفتن در تابستان هستید و به دنبال مانتو مناسب می‌گردید، در انتخاب مانتو با الیاف طبیعی تعلل نکنید.

انتخاب مانتوهای مناسب برای فصل تابستان

برای انتخاب یک مانتو مناسب در فصل تابستان باید به سبک سادگی و زیبایی آن توجه کرد. ترکیب این دو با هم می‌تواند یک استایل بی‌نظیر را برایتان به همراه داشته باشد.

برای دوخت مانتوهای تابستانه از طرح‌ها و الگوهای ساده‌تر استفاده می‌شود. برای ایجاد یک ظاهر زیبا به مانتو خود می‌توان با استفاده از جیب، دکمه، دکوراسیون‌های کوچک در عین سادگی استایل خود را شیک تر کنید.

در انتخاب طراحی مانتوهای تابستانی می‌توانید طرح بدون یقه یا یقه‌های ساده را مد نظر قرار دهید، این مدل مانتوها بسیار پر طرفدار هستند. مانتوهای جلو باز در مدل بلند و کوتاه هم یکی از پرطرفدارترین سبک مانتوهای تابستانه می‌باشند.

انتخاب مانتوهای مناسب برای فصل تابستان

در رنگ بندی مانتوهای تابستانی بیشتر از رنگ‌های روشن، ملایم و تازه استفاده می‌شود. بیشتر رنگ‌ها مانند: آبی آسمانی ،کرم، سبز تیافی، صورتی، سفید و طوسی رنگ مناسبی برای مانتوهای تابستانه هستند و طرفداران زیادی نیز دارند.

جدیدترین مدل‌های مانتو تابستانه

فعالان بازار مد در لباس همه ساله به روز ترین طرح‌ها را با ایده‌های خلاقانه بر اساس سلیقه عموم در نظر می‌گیرند. این روز‌ها سادگی طرح لباس در کنار الگوهای مفهومی‌ به کار رفته در مدل آن،  طرفداران زیادی دارد. اصولاً در تابستان مانتو‌های راحت و ساده بیشتر جلوه گری می‌کند.

در مانتوهای تابستانه طرح آستین‌های نیم طول یا همان سه ربع یا طرح‌های کوتاه‌تر در انواع مدل‌های مانتو دیده می‌شود. این نوع طرح آستین کمک می‌کند تا احساس راحتی بیشتر در محیط‌هایی که دارای دمای بالا هستند داشته باشید و تا حد زیادی از سوختگی بدن به دلیل تابش نور مستقیم خورشید جلوگیری می‌کند.

دوخت مانتوهای تابستان باید به گونه‌ای طراحی شود که در هنگام حرکت یا تحرک داشتن دچار مشکل نشوید و آزادانه و خیلی راحت از آن استفاده کنید. بیشتر مانتوهای تابستان به شکلی طراحی میشوند تا قدرت جذب تعریق و جریان هوا در آن به راحتی صورت گیرد.

شما با استفاده از طراحی، رنگ، جنس، و جزئیات می‌توانید یک مدل مانتو تابستانی شیک و به روز برای خود فراهم کنید و  یک استایل خفن و خاص داشته باشید .انتخاب استایل مناسب و خاص برای فصل تابستان دغدغه خیلی از خانم‌ها است.

از این رو در فضاهای مجازی مانند اینستا، وب سایت‌های فروش محصولات مد روز جهان، وب سایت‌های فروش لباس مردانه و زنانه، مدل‌های متنوعی از مانتو را ببینید و خرید کنید. اگر هم دستی در خیاطی دارید می‌توانید با الهام گرفتن از ایده‌های سوشال مدیا، طرح‌های جدید و زیبایی از مانتو‌های تابستانه را خلق کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای تابستان استایل خاص خود را داشته باشید.

جدیدترین مدل‌های مانتو تابستانه

رنگ مناسب مانتو در تابستان

پیش از این توضیحاتی را در خصوص رنگ‌های روشن و شاد برای استایل تابستان عنوان کردیم. بهترین رنگ‌ها برای فصل تابستان طیف رنگ‌های سفید و رنگ‌های شاد مانند آبی، سبز روشن، نارنجی، صورتی، رنگ‌های نود روشن هستند. البته بیشتر مانتو‌های تابستانی با همین رنگ‌ها عرضه می‌شوند. به هیچ وجه از رنگ‌های تیره و سیاه در فصل تابستان استفاده نکنید زیرا این رنگ‌ها جذب بسیار زیاد نور خورشید را در بدن شما دارند.

انتخاب رنگ مانتو سلیقه ای است، اگر مدت زمان زیادی را قرار است با مانتو تابستانه در معرض نور خورشید باشید رنگ سفید در بین تمام رنگ‌ها کمترین میزان جذب نور خورشید را دارد.

جمع بندی این مطلب:

امروزه در دنیای مد و فشن مانتوهایی با سبک‌های مد روز تولید می‌شوند، اگر می‌خواهید در فصل گرم تابستان مانتو مناسبی برای خود تهیه کنید مدل‌های جدید مانتو در فروشگاه آنلاین بانی مد، تنوع محصولات را مشاهده کنید.

سلیقه‌ها در خرید مانتو در افراد مختلف متفاوت است. استایل شما باید به خودتان حس خوب منتقل کند پس برای داشتن یک مانتو یا لباس مناسب فصل تابستان با بهترین انتخاب‌ها می‌توانید در پوشش خود یک حس خوب را برای خود و دیگران به وجود بیاورید. فراموش نکنید که علاوه بر ظاهر زیبا باید بدن شما در لباسی که می‌پوشید نفس بکشد پس در انتخاب مانتو مناسب فصل تابستان باید به چند نکته توجه داشته باشید، جنس، مدل، رنگ. ترکیب درست این موارد بهترین انتخاب برای فصل تابستان امسال خواهد بود.

نظرات 12

  1. ناشناس says:

    من مانتو ندارم یه مانتو نخی تابستانه هم به من بدهید با تشکر

    • ادمین says:

      سلام دوست عزیز.
      می‌تونین از طریق لینک‌های داخل مقاله، وارد سایت بانی مد بشین و مانتوی دلخواهتون رو ثبت سفارش کنید. 🌷

  2. ناشناس says:

    من از مانتوهای قشنگ شما خیلی خوشم امده واز ان مانتو که سنتی داره
    فقط اگر ممکنه قیمت این مانتوها را بگید چون من وضع مالی خوبی ندارم
    خیلی از شما ممنونم

    • آمنه آزادگان says:

      برای اطلاع از قیمت‌ها می‌تونین به سایت بانی مد مراجعه کنین و از سرویس‌های اعتباری برای خرید اقساطی استفاده کنین دوست عزیز 🌷

  3. شکوه says:

    مانتوشلوارها مختص خانمهای جوان هست
    طراحی و فروش برای خانمهای میان سال ومسن هم داشته باشید

  4. Nikaaaaaaa💌 says:

    به نظر من که خیلییی بد بودند🤮🤮

    • آمنه آزادگان says:

      خوشحال می‌شیم دلایلی که باعث عدم رضابیتتون از این مطلب شده رو با ما به اشتراک بذارید دوست عزیز 🌷

  5. بدون نام says:

    مانتو هاتون خیلی قدیمی و خز شده

    • آمنه آزادگان says:

      سعی می‌کنیم محصولات رو به‌روزتر کنیم تا شما هم تجربه خوبی از خرید در بانی مد داشته باشین دوست عزیز 🌷

  6. ناشناس says:

    عالیین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد