12 اردیبهشت 1403
/
993 بازدید
تاریخچه و معرفی برند شیائومی
تاریخچه و معرفی برند شیائومی

فهرست مطالب

برند نام آشنای شیائومی در سال‌های اخیر وارد بازارهای جهانی شد و در این زمان کوتاه با چالش‌ها و کشمکش‌های زیادی نیز، روبرو شده است.

برند شیائومی یک برند چینی معروف است که هم در سطح چهانی و هم در ایران،  بسیار مورد استقبال قرار گرفت. در سال ۲۰۱۷ شرکت شیائومی پنجمین تولید کننده موفق در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند بود، علاوه بر این شیائومی از تولید کنندگان موفق در چرخه تولید لوازم الکترونیک و تکنولوژی نیز هست. ادامه این مقاله را در بانی مگ همراه ما باشید تا در مورد این برند معروف و تاریخچه و معرفی برند شیائومی بیشتر بدانید.

نگاهی بر تاریخچه برند شیائومی

فعالیت شرکت شیائومی در سال ۲۰۱۰ با شرکای تجاری که تعداد آن ۸ نفر بودند آغاز شد، تمام سعی این برند بر این بود که یک محصول با قیمت مناسب ولی در حین حال با کیفیت و فول امکانات به مشتریان خود عرضه کند، بنابراین با چشم انداز فوق این برند در شهر کپن شروع به کار کرد.

لین بین یکی از سرمایه‌گذاران این برند بود که در کارنامه کاری گذشته خود مدیریت شرکت گوگل را ثبت داشت. موسس و مدیرعامل شرکت شیائومی فردی به نام لین جون است که در سن ۴۱ سالگی اقدام به تاسیس این شرکت کرد، لین نیز فرد موفقی بود و در سابقه حرفه خود ریاست شرکت کینگ‌سافت را قبل از مدیریت شرکت شیائومی، بر عهده داشت.

برند شیائومی با سرمایه‌گذاری یک شرکت چینی و سنگاپوری و همچنین یک شرکت آمریکایی به نام کو آلکام سرمایه اولیه خود را تامین کرد و با کمک این شرکا پا به عرصه صنعت و اقتصاد دنیا گذاشت.

فقط با گذشت چند ماه از شروع به کار شرکت شیائومی، لی جون  توانست یکی از دستاوردهای خود که رابط کاربری مبتنی بر آندروید بود را با نامmlul  به نمایش بگذارد. با نصب و راه اندازی mlul بر روی حدود ۲۰۰ گوشی هوشمند، شیائومی به طور رسمی از محصولات خود در آوریل ۲۰۱۴ رو نمایی کرد. این رابط به دو زبان انگلیسی و چینی به روی گوشی‌های هوشمند نصب شد و برای همگان قابل استفاده است.

شرکت شیائومی با نصب mlul توانست در سال ۲۰۱۳ میلادی آمار بالاترین میزان استفاده کاربران را به خود اختصاص دهد و با ۳۰ میلیون کاربر در اوایل تاسیس موفقیت این برند را بسیار پررنگ کرد در میان برندهای دیگر به نمایش گذاشت.

رام  mlulوios  بسیار شبیه بهم بودند و کاربران می توانستند از آن استفاده کنند. برخی از ویژگی های این رابط کاربری عبارت است از؛ پخش کننده موسیقی یا اپلیکیشن‌های فروشگاه و پشتیبانی ابری است که با استفاده از این رام برای مخاطب به سادگی قابل دسترس است.

نگاهی بر تاریخچه برند شیائومی

نگاهی به روند شرکت شیائومی از آغاز تا کنون

سری گوشی‌های هوشمند می وان(mi one)  شیائومی در سال ۲۰۱۱ وارد بازارهای تجارت جهانی شدند. گوشی  mi oneبا استقبال بالایی در بازار رو‌به‌رو شد که دلیل اصلی آن کیفیت بالا و قیمت مناسب این گوشی هوشمند بود. شرکت شیائومی بعد از گذشت تولیدات نرم‌افزار، پا به عرصه تولیدات محصولات سخت افزار با کیفیت عالی گذاشت.

لقب اپل چینی یکی از لقب‌هایی است که به دست تحلیلگران بر روی برند شیائومی گذاشته شد. جالب اینجاست که بدانید خود شرکت شیائومی تمام سعیش را دارد تا از نظر میزان درآمدش به کمک محتوا و انجام خدمات، با آمازون مورد مقایسه قرار بگیرد.

شرکت شیائومی گوشی هوشمند  mi2 را در سال ۲۰۱۱ روانه بازار کرد، در این سری از گوشی هوشمند شیائومی، تراشه گرافیکی آدرنو ۳۲۰ و رم ۲ گیگابایت و پردازنده چهار هسته‌ای ۲۴ یک و نیم و کو آلکام اسپدراگون  s4پرو قرار گرفت. گوشی های هوشمند mi2 با عددی بالغ بر دو میلیون محصول در سپتامبر سال ۲۰۱۳ میلادی به بالاترین رتبه میزان فروش رسید و این موفقیت فقط در ۱۱ ماه به حداکثر اوج فروش نیز دست یافت.
کشورهای چون بریتانیا، ایالات متحده ،استرالیا و نیز نیوزلند بیشترین گوشی های هوشمند mi2 را در بازارهای تجاری و صنعتی خود، به فروش رساندند.

تلویزیون‌های ۴۷ اینچ سه بعدی که دارای سیستم اندروید بودند نیز با کمک لین جون در ۵ سپتامبر ۲۰۱۳ در چرخه تولید شرکت شیائومی قرار گرفتند. از دیگر تولیدات برند شیائومی در سپتامبر ۲۰۱۳ گوشی هوشمند mi3  بود. این سری از گوشی های هوشمند دارای پردازنده قوی استپدراگون ۸۰۰ کوالکام با فرکانس ۲٫۳ گیگاتز و همچنین نسخه دوم مجهز به پردازنده تگوا ۴ اندروید وارد خط تولید شیائومی شده‌اند.

در سال ۲۰۱۳ تا اوایل سال ۲۰۱۴ میلادی شرکت شیائومی توانست ۲۶/۱ میلیون گوشی هوشمند را به فروش برساند. گوشی هوشمند شیائومی در کشور چین پنجمین گوشی پرطرفدار معرفی شد. این رویداد در اکتبر سال ۲۰۱۳ اتفاق افتاد و باعث پیشرفت و توسعه برند شیائومی در میان برندهای دیگر شد شرکت شیائومی همچنین موفق شد در بازارهای هند هم به سرعت نفوذ پیدا کند.

سری گوشی mi3 اولین گوشی هوشمندی بود که در جولای ۲۰۱۴ وارد بازار هند شد. در هند گوشی‌های هوشمند بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند و به همین دلیل تمام تولید کنندگان برندهای مختلف محصولات خود را هرچه سریع‌تر وارد صنعت این کشور می‌کنند.

نگاهی به روند شرکت شیائومی از آغاز تا کنون

شرکت شیائومی برای تبلیغات محصولات خود در هند از وب سایت فلیپکارت fli pkart برای فروش اینترنتی محصولاتش کمک گرفت. بنابراین مشتریان برای دریافت گوشی‌های هوشمند شیائومی باید ابتدای امر در این سایت ثبت نام می‌کردند این نوع فروش اینترنتی بسیار پرطرفدار بود و در نخستین فروش گوشی های هوشمند در ثانیه‌های اول موفق شد که میزان موجودی در سایتfli  pkart به صفر رسید.

شرکت موتورولام قبل از شرکت شیائومی این نوع سبک فروش را در چین در پی گرفته بود که بسیار شگفت انگیز ظاهر شد و رقبای این شرکت یکی پس از دیگری به این نوع سبک فروش اینترنتی روی آورند.
شرکت شیائومی در ۲۳ آوریل ۲۰۱۵ گوشی‌های جدید هوشمندی به نام mi4i را در کشور چین به دست لی جون و معاونش هوگوبار که نام داشت به نمایش گذاشته شد در همین بین از مچ بند می هم رونمایی کردند که بسیار بازخورد خوبی داشت.

از دیگر محصولات شیائومی Redmi2 بود که در بازار برزیل، در ۳۰ ژوئن ۲۰۱۵ وارد شد. شرکت شیائومی با ساختار عالی و با کیفیت خود توانست محصولات خود را خارج از چین و آسیا یعنی برزیل نیز به فروش برساند.

شروع سال ۲۰۱۶ شرکت شیائومی با یک محصول جدید یعنی  گوشی‌های هوشمند mi5 همراه بود. در خصوصیات این مدل باید گفت که پردازنده ی کوالکام اسپندراگون ۸۲۰ ،دارای صفحه نمایشی fullHD 5.15 اینچ  ۱۰۸۰ پی و مجهز به نور تکنولوژی lED- ۱۶ معادل ۶۰۰ نیت راهی بازارهای جهانی شد.

یکی از محصولات شرکت شیائومی که از نظر مصرف انرژی بسیار به صرفه بود گوشی هوشمند می مکس این برند است، که مجهز به پردازنده کولکام اسنپدراگون ۶۵۰ و ۶۵۲ با صفحه نمایش ۶٫۴  fullHD  اینچی و ذخیره باتری آن ۴۸۵۰ میلی آمیر دارای رم ۴ گیگابایت با دوربین ۱۶ مگاپیکسل و دوربین سلفی این محصول ۵ مگاپیکسل معرفی شد همچنین دارای حسگر اثر انگشت نیز می باشد. در میِ ۲۰۱۶ پس از ۱۰ سال، برند شیائومی در برزیل شروع به تولید گوشی‌های هوشمند کرد اما چندی نگذشت که در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ از کشور برزیل خارج شد.

یکی دیگر از کشورهایی که شرکت شیائومی در آن فعالیت داشته کشور پاکستان است. شیائومی در سال ۲۰۱۷ محصولات سری  mi  و نوت را در این کشور وارد بازار کرد. آوریل ۲۰۱۷ شرکت شیائومی بالاترین فروش خود را از می آی ۶ که مجهز به اسپندراگون ۸۳۵ بود به دست آورد.
شرکت شیائومی در ادامه توسعه کسب و کار خود موفق شد تا فروشگاهایی را در چند نقطه دنیا راه اندازی کند. این فروشگاه‌ها به نام  mi Home در کشور بنگلادش ، هند، بنگلور شروع به کار کردند.

mi max2 یکی دیگر از گوشی‌های هوشمندی شرکت شیائومی بود که با صفحه نمایشی ۶۴۴ اینچی ips  معرفی شد. زمانی که شرکت شیائومی فروشگاه خود را در فصیل آباد پاکستان راه‌اندازی کرد نسخه ۹رابط کاربری  miui۷۹ و گوشی هوشمند mi 5x وارد  بورس  جهانی شد و این رویداد در آگوست سال ۲۰۱۷ اتفاق افتاد.

ناگفته نماند در ۵ سپتامبر محصولات سری جدید miA1  وارد بازار نرم‌افزارها شدند، اندروید این مدل، نسبت به مدل‌های دیگر خاص تولید شد. یکی دیگر از مزایای مدل miA1 رابط‌های کاربری می  mi5x وmlul  می‌باشد.

شروع کار شیائومی در اسپانیا در ماه نوامبر آغاز شد و گوشی‌های هوشمند miA1 و mix2 در بازارهای تجاری اروپای غربی، توجه عموم را به خود جلب کرد. فروشگاه mistore  در لاهور پاکستان در تاریخ دسامبر ۲۰۱۷ تاسیس شد. همین امر سبب دیده شدن برند شیائومی شد و شرکت‌ شیائومی در تولید محصولات نرم‌افزاری و سخت افزاری توانست با کیفیت بسیارعالی و پرتلاش دیده شود.

جایگاه برند شیائومی در جهان

جایگاه برند شیائومی در جهان

شرکت شیائومی با به کارگیری از مهندسان و کارمندان موفق توانست در سومین سال متوالی در لیست ۵۰۰ شرکت برتر بازار جهانی قرار بگیرد. همچنین برند شیائومی دومین برند گوشی‌های هوشمند جهان شناخته شده و هر روزه خبرهای خوبی از طریق این کمپانی تولید محصولات فناوری موفق، به دست مشتریان می‌رسد. این شرکت توانسته ۸۴ رتبه در لیست ۵۰۰ شرکت مشهور جهانی را به دست بیاورد. درآمد شرکت شیائومی به ۲۴۵.۹ میلیارد یوان در سال ۲۰۲۰ رسیده است. در سال ۲۰۲۱ موفق به رتبه ۳۳۸ را در لیست  fortunGlobal شد.

معرفی انواع محصولات برند شیائومی

معرفی انواع محصولات برند شیائومی

برند شیائومی توانست در زمینه تولید محصولات فناوری دیجیتال و گوشی‌های هوشمند، گجت‌های دیجیتالی، لوازم خانگی‌های هوشمند پا به عرصه اقتصاد بگذارد. محصولات مختلف شرکت شیائومی مانند: ماوس شیائومی، جاروبرقی، یخچال، پرزگیر، شارژرهای بی سیم خودر، ریش تراش، پاور بانک، تلویزیون و سایر محصولات هوشمند و کاربردی این برند معرفی کرد.

در اوایل شروع به کار شرکت شیائومی هیچ یک از رقبای این برند تصور نمی‌کردند این کمپانی غول‌آسا بتواند دست به این همه موفقیت بزند آن هم درزمان کوتاهی از آغاز به فعالیتش، اما ناگفته نماند سهم درآمد شرکت شیائومی بیشتر از گوشی‌های هوشمند این برند می‌باشد ۲۵ درصد از درآمد برند شیائومی برمی‌گردد به تولیداتی که در مطلب بالا نام برده شد.

رقبای سر سخت برند شیائومی

در حال حاضر شیامی چند رقیب قوی در محصولات مختلف خود دارد که شامل:

  • سامسونگ
  • برند چینی realme
  • Oppo
  • Vivo
  • Motorola

نتیجه گیری تاریخچه و معرفی برند شیائومی:

تاریخچه و معرفی برند شیائومی در این بخش به پایان رسید و هم اکنون می توانید بیشتر به خرید محصولات این برند با هدفی که از آغاز موسسین این کمپانی دنبال می کردند فکر کنید. کیفیت و کارایی برند شیائومی ثابت شده است. شما می توانید هم اکنون از سامانه بانی مگ کلیه محصولات برند شیائومی را با تخفیف های استثنائی خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

تاریخچه و معرفی برند شیائومی
12 اردیبهشت 1403
/
993 بازدید

تاریخچه و معرفی برند شیائومی

فهرست مطالب

برند نام آشنای شیائومی در سال‌های اخیر وارد بازارهای جهانی شد و در این زمان کوتاه با چالش‌ها و کشمکش‌های زیادی نیز، روبرو شده است.

برند شیائومی یک برند چینی معروف است که هم در سطح چهانی و هم در ایران،  بسیار مورد استقبال قرار گرفت. در سال ۲۰۱۷ شرکت شیائومی پنجمین تولید کننده موفق در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند بود، علاوه بر این شیائومی از تولید کنندگان موفق در چرخه تولید لوازم الکترونیک و تکنولوژی نیز هست. ادامه این مقاله را در بانی مگ همراه ما باشید تا در مورد این برند معروف و تاریخچه و معرفی برند شیائومی بیشتر بدانید.

نگاهی بر تاریخچه برند شیائومی

فعالیت شرکت شیائومی در سال ۲۰۱۰ با شرکای تجاری که تعداد آن ۸ نفر بودند آغاز شد، تمام سعی این برند بر این بود که یک محصول با قیمت مناسب ولی در حین حال با کیفیت و فول امکانات به مشتریان خود عرضه کند، بنابراین با چشم انداز فوق این برند در شهر کپن شروع به کار کرد.

لین بین یکی از سرمایه‌گذاران این برند بود که در کارنامه کاری گذشته خود مدیریت شرکت گوگل را ثبت داشت. موسس و مدیرعامل شرکت شیائومی فردی به نام لین جون است که در سن ۴۱ سالگی اقدام به تاسیس این شرکت کرد، لین نیز فرد موفقی بود و در سابقه حرفه خود ریاست شرکت کینگ‌سافت را قبل از مدیریت شرکت شیائومی، بر عهده داشت.

برند شیائومی با سرمایه‌گذاری یک شرکت چینی و سنگاپوری و همچنین یک شرکت آمریکایی به نام کو آلکام سرمایه اولیه خود را تامین کرد و با کمک این شرکا پا به عرصه صنعت و اقتصاد دنیا گذاشت.

فقط با گذشت چند ماه از شروع به کار شرکت شیائومی، لی جون  توانست یکی از دستاوردهای خود که رابط کاربری مبتنی بر آندروید بود را با نامmlul  به نمایش بگذارد. با نصب و راه اندازی mlul بر روی حدود ۲۰۰ گوشی هوشمند، شیائومی به طور رسمی از محصولات خود در آوریل ۲۰۱۴ رو نمایی کرد. این رابط به دو زبان انگلیسی و چینی به روی گوشی‌های هوشمند نصب شد و برای همگان قابل استفاده است.

شرکت شیائومی با نصب mlul توانست در سال ۲۰۱۳ میلادی آمار بالاترین میزان استفاده کاربران را به خود اختصاص دهد و با ۳۰ میلیون کاربر در اوایل تاسیس موفقیت این برند را بسیار پررنگ کرد در میان برندهای دیگر به نمایش گذاشت.

رام  mlulوios  بسیار شبیه بهم بودند و کاربران می توانستند از آن استفاده کنند. برخی از ویژگی های این رابط کاربری عبارت است از؛ پخش کننده موسیقی یا اپلیکیشن‌های فروشگاه و پشتیبانی ابری است که با استفاده از این رام برای مخاطب به سادگی قابل دسترس است.

نگاهی بر تاریخچه برند شیائومی

نگاهی به روند شرکت شیائومی از آغاز تا کنون

سری گوشی‌های هوشمند می وان(mi one)  شیائومی در سال ۲۰۱۱ وارد بازارهای تجارت جهانی شدند. گوشی  mi oneبا استقبال بالایی در بازار رو‌به‌رو شد که دلیل اصلی آن کیفیت بالا و قیمت مناسب این گوشی هوشمند بود. شرکت شیائومی بعد از گذشت تولیدات نرم‌افزار، پا به عرصه تولیدات محصولات سخت افزار با کیفیت عالی گذاشت.

لقب اپل چینی یکی از لقب‌هایی است که به دست تحلیلگران بر روی برند شیائومی گذاشته شد. جالب اینجاست که بدانید خود شرکت شیائومی تمام سعیش را دارد تا از نظر میزان درآمدش به کمک محتوا و انجام خدمات، با آمازون مورد مقایسه قرار بگیرد.

شرکت شیائومی گوشی هوشمند  mi2 را در سال ۲۰۱۱ روانه بازار کرد، در این سری از گوشی هوشمند شیائومی، تراشه گرافیکی آدرنو ۳۲۰ و رم ۲ گیگابایت و پردازنده چهار هسته‌ای ۲۴ یک و نیم و کو آلکام اسپدراگون  s4پرو قرار گرفت. گوشی های هوشمند mi2 با عددی بالغ بر دو میلیون محصول در سپتامبر سال ۲۰۱۳ میلادی به بالاترین رتبه میزان فروش رسید و این موفقیت فقط در ۱۱ ماه به حداکثر اوج فروش نیز دست یافت.
کشورهای چون بریتانیا، ایالات متحده ،استرالیا و نیز نیوزلند بیشترین گوشی های هوشمند mi2 را در بازارهای تجاری و صنعتی خود، به فروش رساندند.

تلویزیون‌های ۴۷ اینچ سه بعدی که دارای سیستم اندروید بودند نیز با کمک لین جون در ۵ سپتامبر ۲۰۱۳ در چرخه تولید شرکت شیائومی قرار گرفتند. از دیگر تولیدات برند شیائومی در سپتامبر ۲۰۱۳ گوشی هوشمند mi3  بود. این سری از گوشی های هوشمند دارای پردازنده قوی استپدراگون ۸۰۰ کوالکام با فرکانس ۲٫۳ گیگاتز و همچنین نسخه دوم مجهز به پردازنده تگوا ۴ اندروید وارد خط تولید شیائومی شده‌اند.

در سال ۲۰۱۳ تا اوایل سال ۲۰۱۴ میلادی شرکت شیائومی توانست ۲۶/۱ میلیون گوشی هوشمند را به فروش برساند. گوشی هوشمند شیائومی در کشور چین پنجمین گوشی پرطرفدار معرفی شد. این رویداد در اکتبر سال ۲۰۱۳ اتفاق افتاد و باعث پیشرفت و توسعه برند شیائومی در میان برندهای دیگر شد شرکت شیائومی همچنین موفق شد در بازارهای هند هم به سرعت نفوذ پیدا کند.

سری گوشی mi3 اولین گوشی هوشمندی بود که در جولای ۲۰۱۴ وارد بازار هند شد. در هند گوشی‌های هوشمند بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند و به همین دلیل تمام تولید کنندگان برندهای مختلف محصولات خود را هرچه سریع‌تر وارد صنعت این کشور می‌کنند.

نگاهی به روند شرکت شیائومی از آغاز تا کنون

شرکت شیائومی برای تبلیغات محصولات خود در هند از وب سایت فلیپکارت fli pkart برای فروش اینترنتی محصولاتش کمک گرفت. بنابراین مشتریان برای دریافت گوشی‌های هوشمند شیائومی باید ابتدای امر در این سایت ثبت نام می‌کردند این نوع فروش اینترنتی بسیار پرطرفدار بود و در نخستین فروش گوشی های هوشمند در ثانیه‌های اول موفق شد که میزان موجودی در سایتfli  pkart به صفر رسید.

شرکت موتورولام قبل از شرکت شیائومی این نوع سبک فروش را در چین در پی گرفته بود که بسیار شگفت انگیز ظاهر شد و رقبای این شرکت یکی پس از دیگری به این نوع سبک فروش اینترنتی روی آورند.
شرکت شیائومی در ۲۳ آوریل ۲۰۱۵ گوشی‌های جدید هوشمندی به نام mi4i را در کشور چین به دست لی جون و معاونش هوگوبار که نام داشت به نمایش گذاشته شد در همین بین از مچ بند می هم رونمایی کردند که بسیار بازخورد خوبی داشت.

از دیگر محصولات شیائومی Redmi2 بود که در بازار برزیل، در ۳۰ ژوئن ۲۰۱۵ وارد شد. شرکت شیائومی با ساختار عالی و با کیفیت خود توانست محصولات خود را خارج از چین و آسیا یعنی برزیل نیز به فروش برساند.

شروع سال ۲۰۱۶ شرکت شیائومی با یک محصول جدید یعنی  گوشی‌های هوشمند mi5 همراه بود. در خصوصیات این مدل باید گفت که پردازنده ی کوالکام اسپندراگون ۸۲۰ ،دارای صفحه نمایشی fullHD 5.15 اینچ  ۱۰۸۰ پی و مجهز به نور تکنولوژی lED- ۱۶ معادل ۶۰۰ نیت راهی بازارهای جهانی شد.

یکی از محصولات شرکت شیائومی که از نظر مصرف انرژی بسیار به صرفه بود گوشی هوشمند می مکس این برند است، که مجهز به پردازنده کولکام اسنپدراگون ۶۵۰ و ۶۵۲ با صفحه نمایش ۶٫۴  fullHD  اینچی و ذخیره باتری آن ۴۸۵۰ میلی آمیر دارای رم ۴ گیگابایت با دوربین ۱۶ مگاپیکسل و دوربین سلفی این محصول ۵ مگاپیکسل معرفی شد همچنین دارای حسگر اثر انگشت نیز می باشد. در میِ ۲۰۱۶ پس از ۱۰ سال، برند شیائومی در برزیل شروع به تولید گوشی‌های هوشمند کرد اما چندی نگذشت که در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ از کشور برزیل خارج شد.

یکی دیگر از کشورهایی که شرکت شیائومی در آن فعالیت داشته کشور پاکستان است. شیائومی در سال ۲۰۱۷ محصولات سری  mi  و نوت را در این کشور وارد بازار کرد. آوریل ۲۰۱۷ شرکت شیائومی بالاترین فروش خود را از می آی ۶ که مجهز به اسپندراگون ۸۳۵ بود به دست آورد.
شرکت شیائومی در ادامه توسعه کسب و کار خود موفق شد تا فروشگاهایی را در چند نقطه دنیا راه اندازی کند. این فروشگاه‌ها به نام  mi Home در کشور بنگلادش ، هند، بنگلور شروع به کار کردند.

mi max2 یکی دیگر از گوشی‌های هوشمندی شرکت شیائومی بود که با صفحه نمایشی ۶۴۴ اینچی ips  معرفی شد. زمانی که شرکت شیائومی فروشگاه خود را در فصیل آباد پاکستان راه‌اندازی کرد نسخه ۹رابط کاربری  miui۷۹ و گوشی هوشمند mi 5x وارد  بورس  جهانی شد و این رویداد در آگوست سال ۲۰۱۷ اتفاق افتاد.

ناگفته نماند در ۵ سپتامبر محصولات سری جدید miA1  وارد بازار نرم‌افزارها شدند، اندروید این مدل، نسبت به مدل‌های دیگر خاص تولید شد. یکی دیگر از مزایای مدل miA1 رابط‌های کاربری می  mi5x وmlul  می‌باشد.

شروع کار شیائومی در اسپانیا در ماه نوامبر آغاز شد و گوشی‌های هوشمند miA1 و mix2 در بازارهای تجاری اروپای غربی، توجه عموم را به خود جلب کرد. فروشگاه mistore  در لاهور پاکستان در تاریخ دسامبر ۲۰۱۷ تاسیس شد. همین امر سبب دیده شدن برند شیائومی شد و شرکت‌ شیائومی در تولید محصولات نرم‌افزاری و سخت افزاری توانست با کیفیت بسیارعالی و پرتلاش دیده شود.

جایگاه برند شیائومی در جهان

جایگاه برند شیائومی در جهان

شرکت شیائومی با به کارگیری از مهندسان و کارمندان موفق توانست در سومین سال متوالی در لیست ۵۰۰ شرکت برتر بازار جهانی قرار بگیرد. همچنین برند شیائومی دومین برند گوشی‌های هوشمند جهان شناخته شده و هر روزه خبرهای خوبی از طریق این کمپانی تولید محصولات فناوری موفق، به دست مشتریان می‌رسد. این شرکت توانسته ۸۴ رتبه در لیست ۵۰۰ شرکت مشهور جهانی را به دست بیاورد. درآمد شرکت شیائومی به ۲۴۵.۹ میلیارد یوان در سال ۲۰۲۰ رسیده است. در سال ۲۰۲۱ موفق به رتبه ۳۳۸ را در لیست  fortunGlobal شد.

معرفی انواع محصولات برند شیائومی

معرفی انواع محصولات برند شیائومی

برند شیائومی توانست در زمینه تولید محصولات فناوری دیجیتال و گوشی‌های هوشمند، گجت‌های دیجیتالی، لوازم خانگی‌های هوشمند پا به عرصه اقتصاد بگذارد. محصولات مختلف شرکت شیائومی مانند: ماوس شیائومی، جاروبرقی، یخچال، پرزگیر، شارژرهای بی سیم خودر، ریش تراش، پاور بانک، تلویزیون و سایر محصولات هوشمند و کاربردی این برند معرفی کرد.

در اوایل شروع به کار شرکت شیائومی هیچ یک از رقبای این برند تصور نمی‌کردند این کمپانی غول‌آسا بتواند دست به این همه موفقیت بزند آن هم درزمان کوتاهی از آغاز به فعالیتش، اما ناگفته نماند سهم درآمد شرکت شیائومی بیشتر از گوشی‌های هوشمند این برند می‌باشد ۲۵ درصد از درآمد برند شیائومی برمی‌گردد به تولیداتی که در مطلب بالا نام برده شد.

رقبای سر سخت برند شیائومی

در حال حاضر شیامی چند رقیب قوی در محصولات مختلف خود دارد که شامل:

  • سامسونگ
  • برند چینی realme
  • Oppo
  • Vivo
  • Motorola

نتیجه گیری تاریخچه و معرفی برند شیائومی:

تاریخچه و معرفی برند شیائومی در این بخش به پایان رسید و هم اکنون می توانید بیشتر به خرید محصولات این برند با هدفی که از آغاز موسسین این کمپانی دنبال می کردند فکر کنید. کیفیت و کارایی برند شیائومی ثابت شده است. شما می توانید هم اکنون از سامانه بانی مگ کلیه محصولات برند شیائومی را با تخفیف های استثنائی خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد